Oletko joutunut itkemään, katumaan, rukoilemaan.

Anonyymi-ap

Moniko on rukoillut elämän aikana ja kuinka moni on anonut ja itkenyt ja katunut syntymäänsä ja kuinka moni on tuntenut tuskaa elämässä.

Kuinka moni näin viimeisellä etapilla sanoo, että syntyi oikeaan paikkaan maailmassa ja ei olisi halunnut syntyä, vaikka Tom Cruiseksi tai Paris Hiltoniksi. Oletteko olleet tyytyväisiä omaan ulkonäköön ja omaan muotoon ja isäänne ja äitiinne ja veljiin ja sisariin. Olisitteko halunneet, että Isänne olisi Paavi tai Muslimien pyhä profeetta.

Kyllähän meillä on paljon keskusteltavaa tässä palstalla ja onhan eläkkeellä aikaa ja kokemusta ja voi katsella asioita taakse päin. Kaikki varmasti muistaa, kun vaimoa etsitte, että kyllä vaimosi tai miehesi kelpaisi

9

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä minunkin vaimoni kelpasi monille ennen minua. Isästä olisin toivonut enemmän Paavi maista opetusta. Tom Cruisen muotoisena olisi ollut aika helppo elämä USA:ssa. Sveitsi tai Norja olisi varmasti ollut kiinnostava paikka elää

    • Anonyymi

      No en ole tuollaisia tuntemuksia ja noin voimakkaita tuntenut. Tietysti joskus on tullut tehtyä valintoja ja tekojakin , joita on katunut. En kuitenkaan noin voimallisesti.

      Nuorempana saattoi joskus toivoa olevansa toisen näköinen, asuvansa jossain muualla, jne ja toivonut olevansa rikkaasta perheestä tms lasten ajatuksia... ne kuitenkin jäivät lapsuuteen...

      No lukion jälkeen hain yliopistoon alalle, joka kiinnosti, ja kiinnostaa edelleenkin eli luontoon liittyviin koulutuksiin, mutta sinne en päässyt ja jouduin ottamaan koulutusohjelman, jota en koskaan ollut edes vakavasti ajatellut.
      No tyydyin (tuolloin noin ajattelin) siihen laiskuuttani, mutta nyt jo vuosia eläkkeellä olleena ja taaksepäin katsoneena homma olikin todella mielenkiintoista ja näin eläkkeensaajana hyvinkin hyvä juttu. Ala oli hyvin palkattua ja työpaikkoja runsaasti ja valittavaksi asti.
      Sitäkään ei ole tarvinnut jälkikäteen katua.

      Naimisissa ole edelleen ensimmäistä kertaa ja jo 42 vuotta. Kaksi lasta maailmalle, lastenlapsia on jne. Tuossakaan ei kaduttavaa ole.

      Oikeastaan mitään sellaista, joka vielä tässä kohta 70 vuotta eläneenä kaduttaisi aloittajan kuvaamalla tavalla, en nyt keksi....

      • Anonyymi

        Minä vähän arvelinkin, että sun vaimosi on pyhästä ristikunnasta. Olet, siis ollut Jeesuksen Kristuksen seuraaja ja myöhemmin eronnut ristikunnasta.

        Toinen vaihtoehto on, että olet ollut uskossa suuri ja et ole ollut epäilevä Tuomas. Monesti joku toinen on voinut lurauttaa lapsesi. Yleensä naisilla on noin yli sata partneria, ennen kuin avioituivat. Kolmas vaihtoehto on, että se vaimosi on ollut vain niin ruma. Neljäs, että valehtelet.

        Kyllä mä uskon, että jos se on jotenkin ollut kaunis, niin kyllä sinne on moni lurauttanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä vähän arvelinkin, että sun vaimosi on pyhästä ristikunnasta. Olet, siis ollut Jeesuksen Kristuksen seuraaja ja myöhemmin eronnut ristikunnasta.

        Toinen vaihtoehto on, että olet ollut uskossa suuri ja et ole ollut epäilevä Tuomas. Monesti joku toinen on voinut lurauttaa lapsesi. Yleensä naisilla on noin yli sata partneria, ennen kuin avioituivat. Kolmas vaihtoehto on, että se vaimosi on ollut vain niin ruma. Neljäs, että valehtelet.

        Kyllä mä uskon, että jos se on jotenkin ollut kaunis, niin kyllä sinne on moni lurauttanut.

        Väärin arvelit. Emme kuulu mihinkään uskontokuntaan emmekä ole kuuluneetkaan. Uskonnoilla ei koskaan ole ollut mitään roolia elämässämme.

        Nuo sinun typerät juttusi kuvastavat varmaan omaa elämääsi. Usko pois, voi olla muutakin ja muunlaista elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin arvelit. Emme kuulu mihinkään uskontokuntaan emmekä ole kuuluneetkaan. Uskonnoilla ei koskaan ole ollut mitään roolia elämässämme.

        Nuo sinun typerät juttusi kuvastavat varmaan omaa elämääsi. Usko pois, voi olla muutakin ja muunlaista elämää.

        Oletko katsonut geenin metsästäjät. Siinä kikatetaan, että ei ihan ollut luulemani isäni geenit. Varsinkin jos vaimosi on nuorempi ja sä vanha ja kuolet, niin sitten perinnön jälkeen aletaan tutkimaan geenejä ja kikatetaan.

        Oletko nyt ihan varma, että et ole ottanut vaimoa pyhästä ristinuskon lakosta. Tässäkin tapauksessa olisi hyvä olla uskossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko katsonut geenin metsästäjät. Siinä kikatetaan, että ei ihan ollut luulemani isäni geenit. Varsinkin jos vaimosi on nuorempi ja sä vanha ja kuolet, niin sitten perinnön jälkeen aletaan tutkimaan geenejä ja kikatetaan.

        Oletko nyt ihan varma, että et ole ottanut vaimoa pyhästä ristinuskon lakosta. Tässäkin tapauksessa olisi hyvä olla uskossa.

        Vaimosikin sanoo sitten, et tätä kyllä se saattaa olla se...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko katsonut geenin metsästäjät. Siinä kikatetaan, että ei ihan ollut luulemani isäni geenit. Varsinkin jos vaimosi on nuorempi ja sä vanha ja kuolet, niin sitten perinnön jälkeen aletaan tutkimaan geenejä ja kikatetaan.

        Oletko nyt ihan varma, että et ole ottanut vaimoa pyhästä ristinuskon lakosta. Tässäkin tapauksessa olisi hyvä olla uskossa.

        Hullu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hullu.

        Sitähän se käytännössä on se geenin metsästys. Miksi siinä sitten jännitetään... Sitten kikatetaan eikö se näin mene???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitähän se käytännössä on se geenin metsästys. Miksi siinä sitten jännitetään... Sitten kikatetaan eikö se näin mene???

        Kaheli


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2523
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2031
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1403
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe