W 10 sekoilelee

Anonyymi-ap

Koneessa on C-osio kiintolevyllä ja muut osiot kahdella USB-levyllä. Kun laittaa USB-tikun koneeseen, osiot muuttuvat osioiden tunnukset, esim. tikku muuttuu D-asemaksi.. Kun lisää toisen tikun, ei erkkikään enää tiedä, mikä työpöydän pikakuvake avaa minkäkin osion. Saako pysymään asemien tunnukset ennallaan?

Toinen ärsyttävä piirre on, että kaikki USB-levyjen_osiot avautuvat, kun kone käynnistetään. Saako tämän estettyä ?

W 10:n kello näyttää myös päin vulvaa. Näyttää koneen avaamisen jälkeen 2 tuntia liian vähän. Aikavyöhyke on oikein. Ei korjaannu, vaikka asetin kellon UEFI:ssa.

15

354

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyseessä on windowsin ominaisuus. että tunnukset muutttuu.

      • Anonyymi

        Paska ominaisuus! Minkähän takia?
        Saisi se kellokin näyttää oikeaa aikaa!


      • Anonyymi

        Windows 10 salasana ei kelpaa.
        Mitä teen kun tietokonetta ei voi enää käynistää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paska ominaisuus! Minkähän takia?
        Saisi se kellokin näyttää oikeaa aikaa!

        Wihapapparainen on kamala valetiedon levittäjä! Sen me tiedämme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wihapapparainen on kamala valetiedon levittäjä! Sen me tiedämme.

        Windows pilaa elämän :(
        Olen nyt seurannut kaverini windows-elämää muutaman kuukauden ajan. Jatkuvasti tulee jotain ongelmia vastaan !


      • Anonyymi

        MENI POISTOON!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Windows pilaa elämän :(
        Olen nyt seurannut kaverini windows-elämää muutaman kuukauden ajan. Jatkuvasti tulee jotain ongelmia vastaan !

        Counter-Strike, The destruction of Kiev peli ja w10 kaatuu kokoajan :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Windows 10 salasana ei kelpaa.
        Mitä teen kun tietokonetta ei voi enää käynistää?

        W11 sekos ihan totaalisesti tänäaamuna! Nyt pitää alkaa miettiin mitä sille tekeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        W11 sekos ihan totaalisesti tänäaamuna! Nyt pitää alkaa miettiin mitä sille tekeen.

        Windowsin poistokiima on aina parempi juttu kuin formatointikiima, puhumattakaan osiointikiimasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wihapapparainen on kamala valetiedon levittäjä! Sen me tiedämme.

        Windows on huono käyttis. tai ei se edes ole käyttis vaan joku näpertelijöiden kyhäämä surkea yritys tehdä käyttis. No ei sen valheisiin kukaan enään usko! Vihapapparaaainen ei käy täysillä! Se on totta että Windows koodataan intiassa edelleen. Kannataa poistaa toillanen roskakoodi jossa käytetään lapsityövoimaa ja laatu sen mukaista.

        Potilaan olinpaikka on kyllä tiedossa.
        Oih kuinka kolli ja vaappu kietovat kätensä olilta yhteen, välissä toki on torni -00 luvulta täynnä windows sontaa.
        Ja käyttävät yhteistä kauhaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wihapapparainen on kamala valetiedon levittäjä! Sen me tiedämme.

        Woi WOI WOI!!!

        Windowsiin on luotu tuhoton määrä erilaisia rajapintoja joilla Microsoft on pyrkinyt vaikeusttaan muide toimia, ActiveX, DirecX, .NET mm.

        Ennen windows oli vapaa päytäjälle, tätä vapautta Microsoft on kaventanut kokoajan aina uuden version kautta ja päivityksissäkin.
        Windows 11 käyttäjä ei ole edes enään pääkäyttäjä. Et voi muuttaa Windowsiasi haluamaksesi. Sekin vähä mitä voit muuttaa, Microsoft muutaa takaisin haluamakseen ilman ilmoitusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Windows 10 salasana ei kelpaa.
        Mitä teen kun tietokonetta ei voi enää käynistää?

        Winku on 💩 !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wihapapparainen on kamala valetiedon levittäjä! Sen me tiedämme.

        Kollivapunen on valehtelija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paska ominaisuus! Minkähän takia?
        Saisi se kellokin näyttää oikeaa aikaa!

        Se on hyvin ärsyttävää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paska ominaisuus! Minkähän takia?
        Saisi se kellokin näyttää oikeaa aikaa!

        W10 ja oksensin heti! Hyi yök mikä viritys!!!! Hirveä grafiikka ja värit!!! Mikä tahansa Linux -jakelu voittaa tämän 100-0!


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      121
      1128
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      116
      994
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      832
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      87
      758
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      637
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      218
      601
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      559
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      559
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe