onko kokemuksia ko firmasta. tarvis monta tietokonetta huollattaa.
cadmandata
8
900
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä mahtaa tarkoittaa tietokoneen huollattaminen?
- Anonyymi
mieti sitä
- Anonyymi
Tietokoneetkin vaativat huoltoa. Kun laitteet ei toimi tai hidastelee, varaa huoltoaika myynnistä. Vaihdetaan rikkoutuneet näyttöpaneelit, näppäimistöt kannettavista, poistetaan virukset, päivitätään käyttöjärjestelmät yms. Huolletaan kannettavat, pöytäkoneet ja mobiililaitteet yms.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietokoneetkin vaativat huoltoa. Kun laitteet ei toimi tai hidastelee, varaa huoltoaika myynnistä. Vaihdetaan rikkoutuneet näyttöpaneelit, näppäimistöt kannettavista, poistetaan virukset, päivitätään käyttöjärjestelmät yms. Huolletaan kannettavat, pöytäkoneet ja mobiililaitteet yms.
Sitä vaan mietin, mssä on kannattavuusraja. Vanhan "huollattaminen" maksaa äkkiä saman verran kuin uuden ostaminen, ja kun rauta vanhenee niin uudet softatkaan ei niissä enää pyöri.
- Anonyymi
Mainostaak kyseinen yritys nyt itseään voi vinetto kun säälittävää.
- Anonyymi
Kysyy keskustelupalstalta kun voi googlettaa tietokonehuoltoa tampere.
- Anonyymi
Voittoa tuo firma tekee paljon. Ei ehkä ole halvimmasta päästä. Myy Torissakin käytettyjä läppäreitä isoilla alennuksilla -50%, mutta silti ne ovat kalliimpia kuin muiden vastaavat käytetyt. Huolattaminen tulee halvemmaksi kun valkkaat Tamperelaisesta jonkun ilmoituksen, joka tarjoaa palvelua tai sitten ihan google ja tarjousten pyytäminen.
- Anonyymi
Mainoskikka mukamas saada näyttämään tuote halvalta, todellisuudessa se normihinta ilman alennusta on melkein yhtä paljon kun laite maksanut uutena jos kyse 5v vanhasta laitteesta esim, ja tekevät varmasti voittoa alennuksilla, vähän sama ku jotkut huonekaluliikkeet mainostavat aina loppuunmyyntiä tosin siitä voi saada sanktioita tästä ei, mutta ei kannata täältä ostaa aika ylihintaista ja tuo alennuskikka on vain tarkoitettu manipuloimaan ihmisiä että muka saisi halvalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873207
- 622907
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802256
- 742169
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?361416