Eli siis oon 14v ja saan kortin vasta ens vuonna kesällä, mutta haluisin ostaa jo mopon että pääsen tutustumaan mopoiluun ja sitten kortin saadessa olisi jo hyvät ajotaidot. Mun isä sannoo että ei ole vielä ajankohtainen mutta sitten vuoden päästä kyllä on valmis laittamaan rahaa mun mopoiluun. Mulla itellä ois jo rahat koossa hyvään käytettyyn derbiin tästä meidän asuinkaupungin läheltä, omilla rahoilla muutenki oon ajatellu ostaa. Kaverillakin on jo sisaruksensa vanha mopo jolla pystyy harjotella. Tuntuu että koko homma on kiinni siitä että missä ajelisin, kun tietenki meijän pitkällä mökkitiellä kesällä varsinkin ku aikaa tulee vietettyy paljon siellä, mutta entäs sitten talven yli, vai laittaisinko seisontaan sen ajaksi? Iskällä tallissa oma mönkkärinsä niin sanoo ettei mahdu talliin🤔 mutta mun mielestä ihan hyvin sinne mahtuu. Btw mun iso- sisaruksillakin ollut mopot aikanaan ja iskällä kaikennäköstä niin ei kyllä ole ainakaan isän osaamisesta/tietämättömyydestä kiinni tämä turhaan hyvän harrastuksen kieltäminen.
Miten suostuttaa isä mopoon vuosi ennen korttia
Anonyymi-ap
6
153
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäs mieltä mami on asiasta?🙄
- Anonyymi
Moro, en pääse aikasemmalleni käyttäjälle joten vastaan nyt, eli äiti kannustaa mua mopoilussa kuten mun aikoinaan mun siskoakin:)
Joo itse aloitin 6v ihan kunnon vehkeillä ja ehdottomasti paras niin ettei tarvitse lähteä kylmiltään kaupungin vilinään.
- Anonyymi
parempi mopoilla kuin syödä huumeita tai istua tiktokilla
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573185Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242729Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541827- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193981- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26820