Juho Eerola 13. helmikuu 2021 ·on hieman kyllä nyt "pöllömystynyt". Maikkarin ohjelma Putous lähti vetämään vaalivankkureitamme. Sketsin aihiona oli Kotkan Perussuomalaiset ja siinä jopa siteerettiin minua. "Kotka tarvitsee mätä munansa"
https://img.ilcdn.fi/eDhYniN7dH8_gJCnpnktP_iGIws=/full-fit-in/612x0/img-s3.ilcdn.fi/f90ba46c6f9d7bb9f9d5fd5e81058c826425f4cfa064cd0eab3731d23d9b5254.jpg
Kotka tarvitsee munaajansa sanoo Juho Kierola
17
221
Vastaukset
- Anonyymi
Älä narsu romahda lopullisesti vielä. Koita kestää kansanedustajan menestystarina, joka hakee vertaistaan koko Suomen poliittisessa historiassa.
Narsistisuudestaan tunnettu aloittaja ei trollitehtailijana kestä asetelmaa, jossa hänen entinen puoluekaverinsa Eerola on edennyt politiikan huipulle, mutta trollimestarina tunnettu varavaltuutettu on potkittu pois puolueesta ja saanut täydellisen epähenkilön asemansa sen takia, koska ei osaa kateellisena ja katkerana luuserina muuta kuin vittuilla, jonka takia menettänyt sen jättivarallisuudenkin. Mutta ei se tollo vaan tajua kuinka hölmö on. Oli niin hölmö, että petti sen Haminan herrankin, jolle annettiin isoja lahjoituksia sen takia, kun ei lähtenyt mukaan ahneen ja ilkeän aloittajan rikoskelkkaan.- Anonyymi
Olipa hyvä analyysi Eerolan maalittajasta. Kaikki asiaa seuranneet tietää sen Otsolan trollin, jonka nimeä ei kannata tänne mainita, koska muuten se kyylä myyrä kantaa narsistiseen tyyliinsä sivivuokoille niitä lappusiaan väittäen olevansa uhri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa hyvä analyysi Eerolan maalittajasta. Kaikki asiaa seuranneet tietää sen Otsolan trollin, jonka nimeä ei kannata tänne mainita, koska muuten se kyylä myyrä kantaa narsistiseen tyyliinsä sivivuokoille niitä lappusiaan väittäen olevansa uhri.
Perskutarallaa just näin se on tehnyt aina. Pahimman laadun tölviä ja sitten nillittää enhän se miä vaan muut heh.
- Anonyymi
Kyllä tyä kaikki Kotkalaiset poliitikot ootte turhaksi käymeet. Ette saa aikaiseksi juuri mitään Kotkan eteen. Ottakaa nyt hyvät poliitikot oppia naapurikaupungista Kouvolasta jossa on yrittämisen meikkiä.
- Anonyymi
Kyllä nyt kannattaa ryhdistäytyä.Vaarana on että kaikkien puolueiden edustajat Kymenvaalipiiristä ottaa Kouvolan edustajat ja Kotka jää ilman edustajaa.
- Anonyymi
Otamme mallia Kouvolan taudista. Sheikki lainlaatijana varttui eduskunnannassa verovelkojen vanhenemista, ei tarvinnut kauan varttua persun kun 250 000 eeroa oli kuitattu veronmaksajille velat.
- Anonyymi
Kyllä myä kymiläiset pidetään Kotkaa ainakin julkisuudessa vasta ajoin poninhännänkin pois, Seiska ja Iltis ei ole vielä huomannut että olen ministeri ainesta . Vasta laadin Sipilällekin maahanmuutto ohjelman ja löin sillä kaikki muutto ennätykset.
Paaterokin puuhailee vaan taustalla eikä edes strippaa kuten minä.
https://i.imgflip.com/7ijzcp.jpg
- Anonyymi
Aloittaja on muurannut itsensä vaino-addiktioon.
- Anonyymi
Turvansoittaja tiedetään. Siinä sen kyylän taas näette.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turvansoittaja tiedetään. Siinä sen kyylän taas näette.
Kaikki johtuu woimatonki-ilkimyksen kateudesta. Se on sairaan kateellinen Eerolalle korkeasta asemasta ja hemmetin isoista tuloista. Itse tonkija ei ole pärjännyt missään, paitsi rosvokeikoilla ja trollin hommissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki johtuu woimatonki-ilkimyksen kateudesta. Se on sairaan kateellinen Eerolalle korkeasta asemasta ja hemmetin isoista tuloista. Itse tonkija ei ole pärjännyt missään, paitsi rosvokeikoilla ja trollin hommissa.
Eerolakin rakennutti korkeassa asemassa uunia ja antoi palkaksi betonia, muurilaastia ja kauhaa, toi mersulla jonkuu blondin kanssa. Oli kuulemma avustaja Ulla.
- Anonyymi
Perussuomalaiset ovat aivan mahtavia ja Juho Eerola on luonut varsin mittavan poliittisen uran.
Muistakaa että Perussuomalaiset ovat Suomen suurin puolue, Kokoomuksen ohella.- Anonyymi
Juho Eerolan ura romahtaa siinä vaiheessa kun hän uskaltaa avata suunsa.
- Anonyymi
Eerola pärjää ihan hyvin kunhan malttaa kuunnella työmies Putkosen neuvoja.
- Anonyymi
Olen sitä mieltä että Purran olisi pitänyt tehdä työmies Putkosesta ministeri,sillä hän on ajatuksiltaan viksu ja lähes ääri oikeistolainen
- Anonyymi
Persujen äänestäjät ovat kaltaisiasi kirjoitustaidottomia kouluttamattomia räkänokkia.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?144652Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy3604041Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk223550Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja373530Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin122603- 2802450
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...3231900- 1001842
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi481556Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_111203