Jääkö savunhaju vaatteisiin yhdestä pikkusikarista

Anonyymi-ap

Elikkä jos polttaisin kaverin kanssa päättäreissä pari pikkusikaria ni jääkö se haju vaatteisii jos savu menee tuulenmukana poispäin. Asialliset vastaukset ois iha jees

6

335

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Elikkäs älä polta jos pelkäät kärähtämistä. Niin on yksinkertaista

    • Anonyymi

      Kyllä se savunhaju tarttuu vaatteisiin hetkeksi jos polttaa yhden pikkusikarin. Haju (yleensä) hiipuu noin tunnin tai parin jälkeen, riippuen kuinka paljon polttaa...
      Jos pelkäät käräytystä, peitä hajut hajuvedellä, muutama ruiskaus riittää. Vaikka et vetäisi pikkusikareita henkeen, polttaminen aiheuttaa pahanhajuista hengitystä. Tästä pääset ainakin osittain eroon, kun imeskelet kurkkupastilleja tai kun käytät suuvettä polttamisen jälkeen.

    • Anonyymi

      Kyllä savu aina haisee vaatteissa enemmän tai vähemmän riippuen vaatteen materiaalista

    • Anonyymi

      Hajun vaateissasi haistaa vain Ei Tupakoitsijat. Tupakoitsjjat eivät hajua haista on heidän ominaishajunsa.

      • Anonyymi

        Luulo tautia olin tänää mieheni kanssa lääkärissä kumpikaan ei tupakoi, mutta lääkäri ei uskonut että mieheni ei tupakoi väitti haistavansa tupakanhajua, no jotta saimme lääkärin uskomaan niin minä valehtelin että minä tupakoin jotta alkaisi tutkimaan miestäni eikä väittelemään että tupakka haisee, sanoisin jo että melko neuroottista lääkäripalvelua ei enään koskaan samalle lääkärille, seisoin kyllä ulkona jossa joku oli saattanut tupakoida, mutta en haistanut siinä huoneessa mitään hajua. Haistelin vielä vaatteeni ja mieheni vaatteet laukkunikin haistoin, mutta ei tupakanhajua. Uskottavuus meni koko lääkärikuntaan miki he yrittävät saada kaikista tupakoitsijoita


      • Anonyymi

        Moni tupakoitsijakin haista savun hajun,se riippu miten herkkä hajuaisti on


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5634
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2496
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1977
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      59
      1725
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      10
      1281
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe