Tappelut ei kuulu jääkiekkoon mutta on niitä toisaalta ihan hauska katsoa

Anonyymi-ap

Ei kuulu kuitenkaan lätkään mutta myönnän että on aika koukuttavaa katsoa niitä. Kyllähän kai suurin osa lätkäfaneista on sitä mieltä että ne on osa jääkiekkopeliä, mutta itse en ole enää tätä mieltä.

Bob Probert osasi aikoinaan tapella kuten myös Georges Laraque, Tony twist, dave brown, Behn wilson, Donald Brashear, Joey Kocur tai vaikkapa Chris Simon, Tie domi, Marty mcsorley, stu Grimson, Sandy mccarthy, Eric Cairns, Derek Boogaard, Brian mcgrattan ja Larry Playfair eikä Dave semenkoa voinut ottaa kevyesti eikä CRaig Berubea , Nick fotiuta, DArren langdonia, huippukuntoista Rob rayta ja Tim hunteria. Jim Mckenzie osasi myös tapella todella hyvin mutta hän oli roolissaan turhan näkymätön.

Olen katsonut kahden vuoden aikana paljon vanhoja NHL pelejä youtuben kautta niin minun mielestäni aika monet tappelijat osasivat pelata ihan hyvää lätkää. Esimerkiksi Bill huard, eric cairns, bob Probert, Stu grimson, Ken belanger, Paul laus ja Tie domi osasi pelata lätkää.

7

204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tappelut ovat ainakin joskus kuuluneet jääkiekkoon, mutta eipä niiden katsomisesta koskaan oikein mitään suurta huvia ole saanut. Slap Shot -elokuvan mätsäykset ehkä poislukien. Muissa sarjoissa muu kamppailupelaaminen on ollut yleensä mielenkiintoisempaa ja viihdyttävämpää seurattavaa. Tappelut enemmän mainostaukoihin tai muihin pelikatkoihin vertautuvia osia ottelutapahtumissa. Toki olivathan ne joskus oma kyseenalainen taiteenlajinsa lajin sisällä.

      Probert teki 1987-88 henkilökohtaisen jäähyennätyksensä, 398 min. Playoffeissa 16 otteluun 8+13=21 / 51 min - yli piste ja 3 min per ottelu. Koko uralla 3300 min + playoffeissa 274 min, pisteka:t 0,41 ja 0,59. Osasi myös pelata.

      • Anonyymi

        Siis tarkoitin myös että ne tappelijat osasi pelata jotka ei tehneet samanlaisia pistemääriä kuin Bob Probert. Kuten nuo kaikki mainitsemani. Esimerkiksi Ken belanger oli jopa pelitaitava pelaaja mutta ei vain tehnyt pisteitä. Muistaakseni Stu grimson oli hyvä pitämään kiekkoa hallussa. Ryan Vandenbussche ymmärsi myös peliä. Oon nähäny myös Bill huardin pelaavan ja vaikkei takonut samanlaisia pistelukemia kuin probert niin hän oli heikohkoihin pistemääriin nähden huomattavan paljon parempi pelaaja. Kiekko pysyi hallussa kuin myös osasi syöttää /nähdä pelin ja ymmärtää tilanteet etukäteen. Paul Laus oli tärkeässä roolissa Floridan alakerrassa puolustuspäässä ja Cairns oli myös pätevä puolustaja omassa päässä ja esimerkiksi jaromir jagr oli tainnut sanoa että Eric cairns oli hänelle kaikkein hankalin vastustaja jäällä mikä oli kova kehu cairnsille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis tarkoitin myös että ne tappelijat osasi pelata jotka ei tehneet samanlaisia pistemääriä kuin Bob Probert. Kuten nuo kaikki mainitsemani. Esimerkiksi Ken belanger oli jopa pelitaitava pelaaja mutta ei vain tehnyt pisteitä. Muistaakseni Stu grimson oli hyvä pitämään kiekkoa hallussa. Ryan Vandenbussche ymmärsi myös peliä. Oon nähäny myös Bill huardin pelaavan ja vaikkei takonut samanlaisia pistelukemia kuin probert niin hän oli heikohkoihin pistemääriin nähden huomattavan paljon parempi pelaaja. Kiekko pysyi hallussa kuin myös osasi syöttää /nähdä pelin ja ymmärtää tilanteet etukäteen. Paul Laus oli tärkeässä roolissa Floridan alakerrassa puolustuspäässä ja Cairns oli myös pätevä puolustaja omassa päässä ja esimerkiksi jaromir jagr oli tainnut sanoa että Eric cairns oli hänelle kaikkein hankalin vastustaja jäällä mikä oli kova kehu cairnsille.

        Probertin tilastot olivat vain esimerkki, erityistapaus.


    • Anonyymi

      Jääkiekkoilijat luulevat olevansa jotain 1 mutta todellisuudessa koripalloilijat ja jalkapalloijat ovat näkeehän sen jo faneista, korikses ja futiksessa on sellaisia hegemonia otteluita sekä seura että maajoukkue tasolla!
      Palkat aivan eri tasoa molemmissa!
      Huiput vielä rikkaampia ja jos jääkiekkoilijat luulevat että siellä on ne kovimmat tyypit nii pyh futiksessa ja Koriksessa myös on!
      Et ottakaa jääkiekkoilijat siitä ja jalkapallo ja Koripallo lyö loppu niitin! ☺️😉

      • Anonyymi

        Montaks kelloo sun isällä on? Osaako se myös kirjoittaa?


    • Anonyymi

      Horny naisen raiskaus on valittamista
      #Kendojen ja nainen joka seurustelee kendon kanssa ei ole asiaa jalkapalloon

    • Anonyymi

      Jääkiekko tulee tuhota maailmalta ja suomesta eli pohjoinen ja itä tulee vallata koripallon ja jalkapallon avulla!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      46
      3167
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      12
      2033
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      18
      1492
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1375
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1351
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1261
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1171
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1105
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1054
    10. 22
      1047
    Aihe