Ellei sitten henkilö ole aivan hullu ja vaarallinen.
Jos polttaa sillat takana niin paluu on vaikea jos käy niin että tekeekin mieli palata.
Koskaan ei pitäisi polttaa siltoja takana
94
1653
Vastaukset
- Anonyymi
Jos siksi palaa sillat ettei suostu ottamaan muiden tekojen seurauksia omalle kontolleen, suostu ihan kaikkeen hirveään ja jos ei tunteet kohtaa, niin ei voi mitään. Tai jos "hakataan", tai joku laittaa sillat tuleen, niin on parempi olla eri porukoissa. Jos on pelokas ja jne.
- Anonyymi
Haluat palata hullun ja vaarallisen luo, eipä siinä mitään...
- Anonyymi
Kenelle sinä siis koet puhuvasi vaikutat itse hieman hmm, no antaa olla
- AnonyymiUUSI
Tismalleen, hullu ja vaarallinen ei välitä siltojen poltosta. Kannattaako luottaa?
- Anonyymi
No en ole polttanutkaan tarvitsen nyt vaan aikaa ja olenhan sanonut että voit aina tulla jutteleen paremmin se livenä juttelu onnistuu kuin viestien kautta kiusaaminen
- Anonyymi
Allekirjoitan tämän. Siksi en veikkaan enää palata - on kestettävä seuraukset.
- Anonyymi
Minäkin parhaani yrittänyt vituilla mutta turhauttaa kun eivät ne tajua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihminen VOI olla liian tyhmä vastaanottamaan, ehkä enemmän direct jatkossa jos haluaa tuntea sen rushin in order throw back
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikö olekin. Voi voi, et olekaan niin fiksu kuin oletat.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä ja siksi en poltakaan siltoja vaikka lopettaisinkin sen kautta kulkemisen.
- Anonyymi
Se on hyvä kuitenkin jättää semmonen pieni oikaisuvara jos joskus joutuu vaikka kulkemaan ei niin posket heloita
- Anonyymi
Onko ap siltojenpolttaja ja nyt kaduttaa? 😁
Kannattais miettiä mitä toisista tänne kirjoittaa..- Anonyymi
No en todellakaan ole siltojen polttaja mutta eräs nainen on. Poltti sillan ja haukkui todella pahasti ja kertoi minusta perättömiä juoruja ystävilleen ja nyt olisi tulossa takaisin.
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en todellakaan ole siltojen polttaja mutta eräs nainen on. Poltti sillan ja haukkui todella pahasti ja kertoi minusta perättömiä juoruja ystävilleen ja nyt olisi tulossa takaisin.
ApTässä kohtaa saanen ystävällisesti sanoa tähän väliin, ettei kaikki ole haukkuja eikä pahalla sanottuja sanoja eikä asioita, jotkut on tehty ihan "työn" puolesta eikä pahaa tahtoisuuttaan. Erehdytykseksikin on sanottu asioita, joiden on tiedetty vuotavan muualle. Tässä kohtaa siis tarkkaavaisuutta. Kaikki ei aina ole sitä, miltä näyttää. Ja jos minun tarinassani on tällaista, siihenkin on looginen ja erittäin pätevä selitys. Tai ei varsinaisesti selitys vaan se, mikä kertoo sen, miten asiat oikeasti ovat. Nämä minun tarinassani olevat seikat ovat aukottomia. Joutunut tekemään paljon työtä niiden eteen. Kaikillahan ei ole sama tilanne tietenkään. Puhun vain omasta tarinastani, joka ei ole selvä vieläkään.''
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ApEli suomeksi- et ole ollut kanssakäymisissä kenenkään kanssa, kukaan ei ole puhunut sinusta mitään eikä ole tulossa mihinkään. Tietysti joku empaattinen tuntematon voi sydämistyä tarinastasi koska se on naisesta kirjoitettu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä kohtaa saanen ystävällisesti sanoa tähän väliin, ettei kaikki ole haukkuja eikä pahalla sanottuja sanoja eikä asioita, jotkut on tehty ihan "työn" puolesta eikä pahaa tahtoisuuttaan. Erehdytykseksikin on sanottu asioita, joiden on tiedetty vuotavan muualle. Tässä kohtaa siis tarkkaavaisuutta. Kaikki ei aina ole sitä, miltä näyttää. Ja jos minun tarinassani on tällaista, siihenkin on looginen ja erittäin pätevä selitys. Tai ei varsinaisesti selitys vaan se, mikä kertoo sen, miten asiat oikeasti ovat. Nämä minun tarinassani olevat seikat ovat aukottomia. Joutunut tekemään paljon työtä niiden eteen. Kaikillahan ei ole sama tilanne tietenkään. Puhun vain omasta tarinastani, joka ei ole selvä vieläkään.''
-sivustaJa tämä on yleensä naisena esiintyvän aloittajan erittäin hämärää puhetta itselleen, vai joutuuko joku miks työssä olemaan kieli poskella että valheet ja vedätykset pysyy yllä ”minulla on ihan aukoton tarina” jjep
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tämä on yleensä naisena esiintyvän aloittajan erittäin hämärää puhetta itselleen, vai joutuuko joku miks työssä olemaan kieli poskella että valheet ja vedätykset pysyy yllä ”minulla on ihan aukoton tarina” jjep
Nope. Eijei ei sinnepäinkään. Vedätykset eivät itse asiassa ole minulta kotoisin. Kyllä ne sarvet on muualla, jotka siihen ovat ryhtyneet. Tämä huomattiin ja ryhdyttiin toimimaan kuten sarvet olettivat. Ihan siksi, että tultaisiin tähän pisteeseen. Enempää en yksityiskohtia kerro. Ne tulee takuulla kaikkinensa esille. Aukoton tarina on aukoton ja se on tosi ja näin ollen vedenpitävä. Siihen ei voi kukaan vaikuttaa. Näin on. Kieli ei ole poskella, siellä tuntuu tosin vaahtoavan, niin siellä just, ei täällä XD Valheita en ole syöttänyt. Tehnyt sen, mitä on sanottu, että pitää tehdä. Joten .. haukkaat kakkaa noilla sanoillasi kuten muillakin. Ne eivät jää tietenkään huomiotta. Eivät ole jääneet tähänkään asti. Kaikki on otettu huomioon ja luettu. Ja luetaan yhä edelleen. Siellä ei taida olla kaikki ihan kunnossa, kun noin katkeralla sävyllä kirjoitat. No, se ei oo mun syy. Se syykin löytyy sieltä päästä. Eihän tässä tartte kuin sitä odotusta vain . Tänään onkin maanantai. Niin. Tästähän se loppukiri nyt sitten lähteekin. Kuka kerkee mukaan? Alusta lähtien oli tiedossa, mitä tässä tulee tapahtumaan, joten siksi ei tarvinnut muuta kuin mennä virran mukana ja esittää sitä, mitä oletettiin tyhmänä "tyhmän" olevan, mutta siinä mentiin siellä pahasti vikaan. Juonipaljastukset selviää kaikille vielä tarkemmin :) kuka haluaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ApMiksi uskottelet itsellesi että olisi tulossa takaisin? Taitaa olla toiveajattelua sun puolelta! Jos sillat polttaa, harvalla on haluja takaisin poltetun toiseen puoleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nope. Eijei ei sinnepäinkään. Vedätykset eivät itse asiassa ole minulta kotoisin. Kyllä ne sarvet on muualla, jotka siihen ovat ryhtyneet. Tämä huomattiin ja ryhdyttiin toimimaan kuten sarvet olettivat. Ihan siksi, että tultaisiin tähän pisteeseen. Enempää en yksityiskohtia kerro. Ne tulee takuulla kaikkinensa esille. Aukoton tarina on aukoton ja se on tosi ja näin ollen vedenpitävä. Siihen ei voi kukaan vaikuttaa. Näin on. Kieli ei ole poskella, siellä tuntuu tosin vaahtoavan, niin siellä just, ei täällä XD Valheita en ole syöttänyt. Tehnyt sen, mitä on sanottu, että pitää tehdä. Joten .. haukkaat kakkaa noilla sanoillasi kuten muillakin. Ne eivät jää tietenkään huomiotta. Eivät ole jääneet tähänkään asti. Kaikki on otettu huomioon ja luettu. Ja luetaan yhä edelleen. Siellä ei taida olla kaikki ihan kunnossa, kun noin katkeralla sävyllä kirjoitat. No, se ei oo mun syy. Se syykin löytyy sieltä päästä. Eihän tässä tartte kuin sitä odotusta vain . Tänään onkin maanantai. Niin. Tästähän se loppukiri nyt sitten lähteekin. Kuka kerkee mukaan? Alusta lähtien oli tiedossa, mitä tässä tulee tapahtumaan, joten siksi ei tarvinnut muuta kuin mennä virran mukana ja esittää sitä, mitä oletettiin tyhmänä "tyhmän" olevan, mutta siinä mentiin siellä pahasti vikaan. Juonipaljastukset selviää kaikille vielä tarkemmin :) kuka haluaa?
No ketähän propellihattua se enää yllättää, että asia on juuri niinkuin kuvailin ja tätä illusionistista tekstiä ei jaksa edes pilkkoa hohoijaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tämä on yleensä naisena esiintyvän aloittajan erittäin hämärää puhetta itselleen, vai joutuuko joku miks työssä olemaan kieli poskella että valheet ja vedätykset pysyy yllä ”minulla on ihan aukoton tarina” jjep
Mutta kun ke ke keskustelupalsta
- AnonyymiUUSI
En usko. Enemminkin varoittaa ja neuvoo näitä mahdollisia siltojen polttajia ja muita hulluja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
ApMulla toi mut kyseessä mies.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli suomeksi- et ole ollut kanssakäymisissä kenenkään kanssa, kukaan ei ole puhunut sinusta mitään eikä ole tulossa mihinkään. Tietysti joku empaattinen tuntematon voi sydämistyä tarinastasi koska se on naisesta kirjoitettu
Tai sinulle vastasi henkilö jota
Nyt sitten tunnistelet ihan joksiki muuksi jonka tunnet
Todellisuudessa palstalla ei voi tietää kuka kirjoittaa
Sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
ApHui, elä vaan ota takaisin.
- Anonyymi
But the flames were so beautiful... and hot.
- Anonyymi
Ei ole tehnyt mieli palata koskaan.
Sillat on aina poljettava että voi kulkea uusista silloista ja vanhojen siltojen yli ei tule sitä paskasakkia jonka jätti taakseen. - Anonyymi
Silloista pitävälle miehelle on monta siltaa tänne päin tyhjillään. Ihan vaan häntä varten toivottaa nainen!
- Anonyymi
En aio palata. Luottamusta ei ole. Eikä edes kaipuuta entiseen.
- AnonyymiUUSI
No tokkopa on sillä toisellakaan. Mitä siis tänne kirjoittelet?
- Anonyymi
Mitäs jos laitettaisiin muutama tekemään näin jotta saadaan toisille rauhaa ja hyvää elämää? Mitäs jos tuhottaisiin nyt ja kidutettaisiin nyt näitä ihmisiä puolestaan?
- Anonyymi
En ikinä polta siltoja. Elämä on pitkä eikä tiedä ketä tulee vastaan myöhemmin ja missä. Siltojen polttaminen on lyhytnäköistä ja tyhmä. Siitä ei pääse millään takaisin.
- Anonyymi
Entä jos ne muut on hullui ja vaarallisia?
- Anonyymi
Äärimmäisen typerää. Kiusallista kun se kymmenen vuoden päästä pamahtaa eteen jossain ettekä ole puheväleissä. Vaikeaa jos joutuu välttelemään loppuikänsä.
- Anonyymi
Kaikki eivät ole sosiaalisesti estyneitä hiiriä joille epämiellyttävienkin ihmisten kohtaaminen vahingossa olisi maailmaa mullistavaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki eivät ole sosiaalisesti estyneitä hiiriä joille epämiellyttävienkin ihmisten kohtaaminen vahingossa olisi maailmaa mullistavaa
Miten estyneisyys liittyy asiaan? Kiusallista jollei voi vaihtaa sanaakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta siis eooww. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten estyneisyys liittyy asiaan? Kiusallista jollei voi vaihtaa sanaakaan.
Se mikä sinulle kiusallista tuskin on monelle muulle sitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se mikä sinulle kiusallista tuskin on monelle muulle sitä
Toiselle kiusallista, ei mulle koska en polta siltoja. Moni pitää puhumattomuutta hankalana.
- Anonyymi
Yksi tyyppi poltti sillat mun kanssa joskus aikoinaan nuorena. 16 vuoden jälkeen sattui ruuhkabussissa vastakkaiselle penkille. Siinä istuttiin puolisen tuntia puhumatta.
- Anonyymi
Tuttuja on ja ystäviäkin. Isot asiat muistaa ellei dementoidu.
- AnonyymiUUSI
Tyhmää istua vastakkain, olisin mielummin seissyt kauempana tuollaisessa tilanteessa.
- Anonyymi
Kenen siltoja me poltellaan täs anonyymisti ?
- Anonyymi
Eihän tästä Yli-Iistä pitkäkään matka olis. Yks pienempi silta ja yks isompi silta välissä. Niitäkään ei oo pakko ylittää :)
- Anonyymi
Siltojen poltto on Suomessa tyypillistä. Itsellekin kolme tyyppiä tehnyt sen ja tuttavapiirissä kaikilla vähintään yksi kokemus. Yhdellä on kahdeksan näitä no go.
Muualla asuvat ihmettelee kun kertoo. Heille tuntematon juttu.- Anonyymi
Kuuluu meillä kulttuuriin. Huono perinne.
- Anonyymi
"Muualla asuvat ihmettelee kun kertoo."
Missä vitussa nämä asuvat?
Nössölandiassa? - Anonyymi
Joo näin tosiaan. Yritin kerran selittää kahdelle amerikkalaiselle (USA) kaverille, eikä millään meinannut mennä jakeluun. "Toimitaan niin että varmistetaan ettei voida enää enää ikinä olla tekemisissä ja sen jälkeen ei olla tuntevinaankaan jos eteen tulee" What?!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuuluu meillä kulttuuriin. Huono perinne.
Miehillä varsinkin
- Anonyymi
No jaa. Siinä mielessä kyllä, että ei mistään tilanteesta ole mikään pakko poistua raamit kaulassa ja ovet paukkuen. Asiat voi hoitaa aina omalta puoleltaan asiallisestikin. Vaan vanhoihin ei silti valtaosinn ole mitään järkeä koskaan palata, vaikka joskus tekisi mielikin. Niille lähdöille kun on aina syynsä.
- Anonyymi
Ootko ihan asiantuntijakin? Kuulostat sellaiselta tai ainakin kyyniseltä ja tunteettomalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko ihan asiantuntijakin? Kuulostat sellaiselta tai ainakin kyyniseltä ja tunteettomalta.
Ehkä oli vaan liian rehellinen sinulle.
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asioiden asiallisesti hoitamisessa ... aikalailla olen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asioiden asiallisesti hoitamisessa ... aikalailla olen.
Ihan totta? Ootko nyt ihan varma? Ettei vain olis jotain jääny hoitamatta? Tai sit et tiedä ees, mistä kyse. Tulee selviämään sullekin :) tulee tulee :)
- Anonyymi
Aahhaahaaaa XDXD ai että XDXD tää lämmittää niiiiiiiin mun sydäntä oijoi, tää 🤍💟 nämä sanat tulen muistamaan ja sanomaan vielä jollekulle ai että noooommm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan totta? Ootko nyt ihan varma? Ettei vain olis jotain jääny hoitamatta? Tai sit et tiedä ees, mistä kyse. Tulee selviämään sullekin :) tulee tulee :)
Olen täysin varma. Sinulle tuo on ilmeisesti uutta ja outoa
- Anonyymi
Joo, se on mukavaa kun on niitä jotka ei polta siltojaan.
Muijalla pikavalinnassa 5 vanhaa exää.
Sitä riemua.- Anonyymi
Vain viisi? Vaivaiset viisi? Eihän toi oo mitään. Pitäishän niitä ny olla useempi kierroksessa yhtä aikaa kuin vain viisi. Äääähh kateellisten akkojen lätinää.
- Anonyymi
Miksi se olisi vaikea? Oletko jotenkin ymmärryskyvytön?
- Anonyymi
Ootko sä? Kyvytön? Ymmärrys-? Muu, mikä?
- Anonyymi
No ni, nyt "lapset" leikkisät pois mun koneelta. hus huitsin nevadaan. Eihän tässä uskalla ees vettä käydä juomassa, kun kone jo kaapataan ja ihan fyysisesti tällä kertaa. Pahoittelen.
- Anonyymi
Mies, mitä sä ajattelit siitä ettet hilehdi tai puolusta naista lainkaan ja annat tälle tapahtua tai häntä kohdella miten tahansa
- Anonyymi
Ajatteletko että kukaan nainen haluaisi olla niin ymmärrystä vailla olevan ihmisen kanssa tekemisissä saatika tällainen ihminen sun asioissa kiinni jollain tavalla
- Anonyymi
Erittäin hyviä kysymyksiä. Naulankantaan. Olisi kyllä kiinnostava tietää puolustuksen puheenvuoro. Mutta ei kai sillä ole väliä. Jospa annetaan ihmisten elää omaa elämäänsä. Jos kiinnostusta on riittävästi, asiat kyllä selvitetään. Siltoja en ole polttanut kuin yhteen ihmiseen. Oikeastaan räjäytin sen. Ja sen sillan yli ei ole mitään asiaa vastapuolella. Tällä kertaa en peräydy, vaan taistelen omalla maaperällä.
- Anonyymi
Miksei pitäisi uumostella? Ehkä se herättää seuraavan kerran ajattelemaan ennen ihmettelyä miksi nainen ei lämmennyt miksi en kelpaa. Säästää muita ihmisiä
- Anonyymi
Kyllä pitää polttaa vaikka Pispalan portaat jos siltä tuntuu symbolisesti tietenkin
- Anonyymi
Mihin on palaa.assa taaksepäin?
- Anonyymi
Silloin kun tulee sellainen olo pitää muistaa että siihen siltojen polttoon on ollut joku syy. Ihminen kohdellut jotenkin huonosti tai loukannut yms. Itse voin kyseisten ihmisten kanssa nähdessään tervehtiä ja vaihtaa muutaman sanan mitä kuuluu tyyliin. Mutten enää osaksi elämääni tahdo.
- AnonyymiUUSI
Kyllä. Ei läheisiä vuosien mittaisia ihmissuhteita katkaise kevyin perustein saatika kevyellä sydämellä.
- AnonyymiUUSI
Sama.
- AnonyymiUUSI
kyllä kanataa jos tunet historiaa ei se silta ole hyödylinen se on ykiomaan varalinen,haitalinen eli ei tuo mitään vaan vie loputkin.se miten asian ymärtää mitä se on nykyiselään virtuaali,robotti,tekoäly,pilvipalvelu,harmaatalouden tarkailuluokka eli toimimaton kallis parisuhde jossa erotaan-soditaan 3-mailmansota-mailman loppu,joka ihmisen syytä-ahneuden mustamalaamisen eli syntipukiksi joutuu jos astuu silalle,pelilaudalle,pörsiin hain-leijonan syömäksi.ukapeli petävällä jäälä,aasinsilta nimiä kuten surmanloukku.
- AnonyymiUUSI
Siltojen polttaminen ei sovi henkilölle joka ei päätöksessään
Vaan on parin kk päästä itkemässä perää ja takasi .
Eikä silloin muutenkaan ole kyseistä tyyppiä
Vaan epävakaa onoff asetuksilla .
Siinä pitäis rauhoittaa itseä ja johdonmukaisuutta ihan muualla
Kun ihmissuhteissa ensin .
Ja olla itsestä varmempi .
Pelaajilla on aina myös itsetunnosta ja omaan elämään sopeutumisessa haasteita.
Eli vaikeuksia korjata itsensä yksin
Mieluusti tekisivät vielä niin et joku muu hoitaa
Minä olen polttanut 3 sillat takana
Kun lähdin kotoa, kun erosin exäst
Ja nyt vielä kun vuosikausien pakkomielle pitää unohtaa
Kun sille ei oo mitää todellista paikkas olemassa .
Mutta olen nähny ja tavannut ihmisiä jotka vain puhuvat eikä päätös pidä - AnonyymiUUSI
rauhassa ja turvassa eläminen on kaikki mitä naiset yleensä toivoo ilman ulkopuolisia kyttääjiä ja höpötystä
- AnonyymiUUSI
Jahas. Keneen tai mihin olen nyt polttanut siltoja?
- AnonyymiUUSI
Poltan sillat vain jos kyse on terveydestäni. Paljon on palanut.
- AnonyymiUUSI
Työpaikan vaihdos tai uusien opintojen aloittaminen ei liity millään tavoin siltojen polttamiseen.
- AnonyymiUUSI
Miiinä olen perkele polttanut ne edestäkin oo sinä vain hiljaa.
- AnonyymiUUSI
Voisin kyllä polttaa sillat tähän lähialueeseen parin kilometrin säteellä.
- AnonyymiUUSI
No, pahan puhuminen tai kirjoittelu on ainakin sellaista. Se on vakavaa, koska sen aina "Universumi" kuulee ja pitää erittäin pahana tekona. Toki voi aina katua ja korjata käyttäytymistään. Jos kuitenkin puhuu pahaa, aina on vastuullinen itse siitä ja joutuu vastuuseen teostaan. Puhuminenkin on jo teko. Ajattelun saa vielä perutettua. Toki armoa ja parannusta jokaiselle tarjotaan. Kaikkea hyvää!
- AnonyymiUUSI
Höpö höpö. Teot ratkaisevat. Manifestointi ja Universumi-kuulee-jutut ovat ainoastaan kontrollointia. On se jännä juttu, etten ole huomannut tuttujen puheiden vaikuttavan heidän elämänsuuntaansa tai muutoinkaan. Toki se kannattaa huomioida kenelle puhuu ja purkaa tuntojaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö. Teot ratkaisevat. Manifestointi ja Universumi-kuulee-jutut ovat ainoastaan kontrollointia. On se jännä juttu, etten ole huomannut tuttujen puheiden vaikuttavan heidän elämänsuuntaansa tai muutoinkaan. Toki se kannattaa huomioida kenelle puhuu ja purkaa tuntojaan.
Ei aina tässä elämässä tietenkään vielä manifestoidu, mutta pahan puhuminen ei kuitenkaan tuo itsellekään parempaa oloa pitemmän päälle. Aina pitäisi ajatella, miltä itsestä tuntuisi, jos joutuu moisen kohteeksi. Sitten ymmärtää paremmin välttää sitä myös itse. Empaattisuudesta loppujen lopuksi siinäkin on vain kysymys. Ei vastuu mihinkään katoa. Voi hyvin!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei aina tässä elämässä tietenkään vielä manifestoidu, mutta pahan puhuminen ei kuitenkaan tuo itsellekään parempaa oloa pitemmän päälle. Aina pitäisi ajatella, miltä itsestä tuntuisi, jos joutuu moisen kohteeksi. Sitten ymmärtää paremmin välttää sitä myös itse. Empaattisuudesta loppujen lopuksi siinäkin on vain kysymys. Ei vastuu mihinkään katoa. Voi hyvin!
Tietenkin, jos on kyse perättömästä pahan puhumisestam johon en kannusta ketään, liikutaan harmaalla alueella tai jos levittelee vahingoittavia kuulopuheita vaikkei edes tuntisi kyseistä ihmistä.
Jokaisellao n kuitenkin oikeus ja vapaus kertoakokemuksistaan ja purkaa tuntojaan, jos on kyse häntä itseään koskevasta tilanteesta ja henkilöistä, jotka kytkeytyvät samaiseen tilanteeseen.
- AnonyymiUUSI
No juu oli hullu kyllä tsi no monet kerrat ollut tyhmä mut nyt ei saa enää anteeksi ei ole mitään tunteita kun hän ei osaa muuta kuin pelleillä eipähän enään tarvitse
- AnonyymiUUSI
Kaurismerkkiset tekevät tätä. Ehdoton "ei koskaan" ekan erimielisyyden tahi väärinkäsityksen sattuessa, vaikka omasta mielestä mitään maailmoja mullistavaa ei ole tapahtunut. En koskaan opi ymmärrämään näitä. Ja silti ovat niitä jotka tuppautuvat seuraan. 🤷🏻♂️
- AnonyymiUUSI
Myös jousimies-naiset, etenkin jos sattuu olemaan huomionhakuinen persoonallisuus😏
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Myös jousimies-naiset, etenkin jos sattuu olemaan huomionhakuinen persoonallisuus😏
Ei jousimies ole se ongelma vaan kauris.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei jousimies ole se ongelma vaan kauris.
Harmi ettei kauriuden määrää voi mitata etukäteen. Ja mistä niitä tupsahtelee. Onko se jonkin asteen kiro?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Harmi ettei kauriuden määrää voi mitata etukäteen. Ja mistä niitä tupsahtelee. Onko se jonkin asteen kiro?
On. On se.
- AnonyymiUUSI
Ne polttelee siltoja jotka ei polta tupakkaa...miettikääpä
- AnonyymiUUSI
Toiset polttelee koneita kummastaki päästä kaiken varalta
- AnonyymiUUSI
On olemassa paskoja ihmisiä, sellaiseksi todettujen kanssa sillat kannattaa huolella polttaa, eikä ikinä niitä rakentaa.
- AnonyymiUUSI
On. Etenkin, kun vaikuttaa siltä, että on porukalla harrastettu kisailua nmeltä: Kerää muistiinkaikki mikä ei mielestäni ole okei ja toteuta jokaista osiota ,jonka olet kuullut.
- AnonyymiUUSI
Itse poltan aina edestä ja teen sitten matkan uimalla.
- AnonyymiUUSI
Sitäkin saattaa tapahtua. Olen ollut usein tilanteissa, joissa on kyselty mielipiteitä johonkin liittyen ja vasta myöhemmin on tullut ilmi, että tähän liittyeen onkin vaikutusta niillä sanomisilla, jotka on sanottu täysin eri kontekstissa.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset19414201Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"15711592Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1746474Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El395900Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään624811MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny84605Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.183884Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m893569Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta793539En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk103151