Mies kerro syy miksi et ota yhteyttä

Anonyymi-ap

Tilanteessa jossa olet hyvin kiinnostunut naisesta, mutta et etene. Väitän, että ujompikin mies nostaa kissan pöydälle, jos haluaa.

129

3435

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itseluottamuksen puute tai pelko, että toinen ei pidä omana tietonaan asiaa, jos ei olisi vastavuoroista?

Tai pelko, että masentuu jos vastaus ei?

Vaikka jos toisen kiinnostuksesta tekisi pilkkaa tai kertoisi ulkopuoliselle, sehän olisi ikävä ihminen.
      Varsinkin jos varattuja, niin kynnys nousee yhteydenottoon, vaikka tunteissa ei voi olla mitään väärää.

• Anonyymi

Kerro lisää

• Anonyymi

Olet mies!

• Anonyymi

Kiltti kissa laskeutuu aina jaloilleen.

• Anonyymi

Are you like pulling a threads or something i think this shit weird are u okay

• Anonyymi

Jospa se syy onkin siinä, ettei se mies halua sotkeentua varattuihin eikä halua edes yrittää sotkea toisten välejä. Tätä myötä toivotan mukavaa illanjatkoa kaikille, heipat :)

• Anonyymi

Hei, jos tietäisit pienimmänkin mahdollisuuden, jos ymmärtäisit, niin huomaisit horon pöyhkimys vain miestellees.

T.tälle jätkälle kuolemantuomio
      Se on moro.

https://m.youtube.com/watch?v=zkf_D2yCm68

• Anonyymi

En osaa vastata. Mikset tule vastaan? Olenkait minä jotain yrittänyt, edes vähän.

• Anonyymi

Ei tuu koskaan vastausta yhteydenottoon. Turhaa hommaa.

• Anonyymi

Niin ei tule, koska eräällä ei ole mitään mahdollisuuksia yhtään mihinkään.
        On se niin älyttömän turhaa jatkaa typeriä kuvitelmia jostain, mitä ei ole koskaan ollut teidän välillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ei tule, koska eräällä ei ole mitään mahdollisuuksia yhtään mihinkään.
        On se niin älyttömän turhaa jatkaa typeriä kuvitelmia jostain, mitä ei ole koskaan ollut teidän välillä.

Juuri näin.. olet, olette täysin hyödyttömiä, eli teitä meitä ei voi hyväksikäyttää..terv. m/etelä-karjala

• Anonyymi

Miksi?

Mikä väite toi on?

Mihin se perustuu?

Siihen että sinä olet nainen joka ei itse ota yhteyttä joten miksi väitätt moista?

• Anonyymi

Kai se on sitä että kokee jo luovuttaneensa. Olen jo alistunut kohtalooni ja koen että mitään ei ole enää tehtävissä 😢.

• Anonyymi

Olen täällä edelleen et ole kadottanut minua

• Anonyymi

Eikö todella ole mitään tehtävissä? Luulen että on. Pelot ottaa sulla vallan😢

• Anonyymi

Pitää keskittyä elämässä muihin asioihin kun ei vaan osaa eikä uskalla. Kun ei semmoista naista ole, joka nähdessään miten arka olen, rakastaisi minua. Vahvoja rakastetaan, heikkoja hyljeksitään.

• En vaan voi... Lupasin olla lähestymättä. Tietenkin hän on varattu.

• Anonyymi

Itse mietin aina onko aika ja paikka hyvä lähestymisen kannalta. Tai sitten mikä se itsellä on olotila ja vointi.

Tällä hetkellä tiedän ainakin että yksi nuori kassaneiti mahdollisesti on todella kiinnostunut. Mutta tällä hetkellä oma vointini on sellainen, että en tiedä pystynkö tarjoamaan toiselle sitä mitä hän mahdollisesti ehkä haluaa ja olisinko edes tarpeeksi hyvää seuraa nykyisellään. Kuitenkin kun on olotila ollut melko muuttumaton jo kohta puolen vuoden ajan.

Sekin sitten onko tää nyt ollu vaan perus ystävällisyyttä ja omaa mielikuvitusta, niin ei tee oikein mieli alkaa jätteleen yhteystietoja lapulla neidille. Ja se ikäero tietenkin, kun taitaa olla reilut 10v sitäkin.

• Anonyymi

Unohtui mainita myös ne pettymykset mitä on naisten kohdalta päässyt kokemaan. Lievästi sanottuna alkaa olemaan usko loppumassa, että löytyykö oikeasti omaan makuun olevaa naista mistään.

• Anonyymi

Älä nyt typeriä kuvittele, että jättäisit jollekin kassatytölle lappujasi! Myötähäpeää jo pelkistä ajatuksistasi, anna ihmisten tehdä työnsä rauhassa, ajattele, jos kaikki muutkin tyrkyttäisivät lappujaan, miten kiusalliseksi toisen työ esim kaupan kassalla kävisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä nyt typeriä kuvittele, että jättäisit jollekin kassatytölle lappujasi! Myötähäpeää jo pelkistä ajatuksistasi, anna ihmisten tehdä työnsä rauhassa, ajattele, jos kaikki muutkin tyrkyttäisivät lappujaan, miten kiusalliseksi toisen työ esim kaupan kassalla kävisi.

Voisit ryömiä takaisin sinne koloon mistä tulit, ei kaivata tämmösiä täällä, nimittäin olen ennenkin nähnyt samanlaisen kirjoituksen ja varmaan samalta henkilöltä joka kerta.

Mutta ihmisiähän ne on kassalla olevat neiditkin ja varmana tykästyyvät asiakkaisiin, mutta eivät sitä välttämättä voi näyttää kunnolla, tai sitten se näyttää vain normaalia ystävällisemmältä palvelulta.

Yhdestä kassaneidistä aikoinaan huomasin että alkoi punastelemaan, sekoilemaan sanoissaan ja tuijottamaan minua sellaisen viekkaan hymyn kera kun satuin jonoon.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Niin nostaa kissan pöydälle..kissa onkin helppo nostettava ja jos ei nosta se hyppää kyllä siihen itsekin. Täytyy olla sillä naisellakin kiinnostusta, muutakin kuin että juttelee mukavia koska juttelee kaikille miehille mukavia. Minun unelmien naisella on rohkeutta lähestyä varovasti edes, eikä tarvitse olla mikään ryhmysauva kädessä oleva luolanainen joka kajauttaa päähän ja sanoo alas tulla ukko nyt lähdetään...haluan olla naiselleni yksi ja ainoa enkä "vain kun otti yhteyttä"..kuten kymmenet muutkin. On minua naiset ennenkin lähestyneet viestillä ja siitä on edettykin ja nostan heille hattua.

• Anonyymi

Miehen pitää olla mies ja lähestyä kiinnostavaa naista eikä leikkiä jokaisen naisen kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehen pitää olla mies ja lähestyä kiinnostavaa naista eikä leikkiä jokaisen naisen kanssa.

Ei tuossa mistään leikistä ole kyse eikä useammasta naisesta. Kaikki ei vaan halua olla kuin siittiösolu jotka kilpailee siitä kuka ensiksi ennättää munasolun kimppuun. Missä on naiset jotka ui vastavirtaan ja erottuu perinteisen ja sopeutuvaisen naisen roolista missä otetaan mies kun se eniten halusi? Vastaan että heillä on se mies johon he ihastuivat ja ehkä myöhemmin rakastuivat kukaties onnellisia kun on saaneet haluamansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuossa mistään leikistä ole kyse eikä useammasta naisesta. Kaikki ei vaan halua olla kuin siittiösolu jotka kilpailee siitä kuka ensiksi ennättää munasolun kimppuun. Missä on naiset jotka ui vastavirtaan ja erottuu perinteisen ja sopeutuvaisen naisen roolista missä otetaan mies kun se eniten halusi? Vastaan että heillä on se mies johon he ihastuivat ja ehkä myöhemmin rakastuivat kukaties onnellisia kun on saaneet haluamansa.

Kyllä miehet on omituisia. Valitatte että nykynaiset ovat liian miehekkäitä. Käyvät töissä, luovat uraa, käyvät harrastuksissa, eivätkä enää palvele miestä kotona niin kuin naiset ennenvanhaan. Ja sitten tyrkytätte edelleen lisää niitä perinteisiä miehekkäiksi miellettyjä toimia naisten hoidettavaksi. Mitään ette tekisi itse. Ihmekö tuo että naiset valitsevat mieluummin elää yksin ja sinkkujen määrä kasvaa kasvamistaan.

• Anonyymi

Tuo kertoo vain ja ainoastaan siitä miten epävarma olet itsestäsi kun koet että huomion pitäisi olla ainoastaan sinussa. Se että luonteeltaan ystvällinen ihminen ei saisi kohdella kaikkia tasapuolisesti olemalla mukava oma itsensä kaikille. Suhteessa olisit todennäköisesti sellainen toista ihmistä rajoittava ja sairaanloisen mustasukkainen. Ei jatkoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo kertoo vain ja ainoastaan siitä miten epävarma olet itsestäsi kun koet että huomion pitäisi olla ainoastaan sinussa. Se että luonteeltaan ystvällinen ihminen ei saisi kohdella kaikkia tasapuolisesti olemalla mukava oma itsensä kaikille. Suhteessa olisit todennäköisesti sellainen toista ihmistä rajoittava ja sairaanloisen mustasukkainen. Ei jatkoon.

Höpöhöpö, epävarma vain siitä onko naisella kiinnostusta. Mistäs sen kiinnostuksen huomaa jos käytös on kaikkia miehiä kohtaan sama? Ja hänelle joka kertoi että kaipailemani vastavirtaan uiva nainen olisi miehekäs, eihän se noin ole, he vain ilmaisevat kiinnostuksen selvästi ja heillä on hyvä itsetunto kun uskaltavat ja silloin tutustuminen on kahden kauppaa eikä yksin yrittämistä. Joo ja ujo alkuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpöhöpö, epävarma vain siitä onko naisella kiinnostusta. Mistäs sen kiinnostuksen huomaa jos käytös on kaikkia miehiä kohtaan sama? Ja hänelle joka kertoi että kaipailemani vastavirtaan uiva nainen olisi miehekäs, eihän se noin ole, he vain ilmaisevat kiinnostuksen selvästi ja heillä on hyvä itsetunto kun uskaltavat ja silloin tutustuminen on kahden kauppaa eikä yksin yrittämistä. Joo ja ujo alkuun.

Mies se on joka hakee naista tanssiin. Jos jäät seinäruusuna odottelemaan naisten hakua niin parhaat on päältä poimittu tai voi hyvin olla että jäät lehdellä soittelemaan. Ja sikäli kuin tanssimaan pääset niin parempi varautua siihen että se on sitten nainen joka vie ja sinä vikiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä miehet on omituisia. Valitatte että nykynaiset ovat liian miehekkäitä. Käyvät töissä, luovat uraa, käyvät harrastuksissa, eivätkä enää palvele miestä kotona niin kuin naiset ennenvanhaan. Ja sitten tyrkytätte edelleen lisää niitä perinteisiä miehekkäiksi miellettyjä toimia naisten hoidettavaksi. Mitään ette tekisi itse. Ihmekö tuo että naiset valitsevat mieluummin elää yksin ja sinkkujen määrä kasvaa kasvamistaan.

Samaa mieltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihminen on kyllä moniavioinen. Nämä ihmisten keksimät säännöt sen vain estää (ainakin joita).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just näin kirjoitit aivan oikein miten nainen on niin itsekäs

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies se on joka hakee naista tanssiin. Jos jäät seinäruusuna odottelemaan naisten hakua niin parhaat on päältä poimittu tai voi hyvin olla että jäät lehdellä soittelemaan. Ja sikäli kuin tanssimaan pääset niin parempi varautua siihen että se on sitten nainen joka vie ja sinä vikiset.

Noinhan se onkin ja siksipä haenkin mutta naistenhaulla joutuu joskus lähtemään halusi tai ei...ei kovin hyvä esimerkki tuo antamasi kun tanssitaito on se mikä ratkaisee kun naiset hakee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noinhan se onkin ja siksipä haenkin mutta naistenhaulla joutuu joskus lähtemään halusi tai ei...ei kovin hyvä esimerkki tuo antamasi kun tanssitaito on se mikä ratkaisee kun naiset hakee.

Aika yks hailee on tanssitaito jos se tanssitaitoinen mies esim. haisee viinalta ja pallihieltä sekä näyttää haudasta juuri nousseelta. Eikä nainen kyllä tuollaisen kanssa parketille pyörähtelemään lähtisi miestenhaullakaan vaikka se olisikin se mies joka eniten jaksoi piirittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika yks hailee on tanssitaito jos se tanssitaitoinen mies esim. haisee viinalta ja pallihieltä sekä näyttää haudasta juuri nousseelta. Eikä nainen kyllä tuollaisen kanssa parketille pyörähtelemään lähtisi miestenhaullakaan vaikka se olisikin se mies joka eniten jaksoi piirittää.

Niinhän se onkin, aina sinne joukkoon löytyy joku joka viinapäissään keksii että siellähän niitä naisia on ja tanssitaito on opittu menneisyyden ravintolatansseista. Mutta on näitä naisissa myös....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tanssissa mies vie aina, jos ei vie, niin silloin seisotaan. Ei muuta kuin rohkia tanssiote ja musiikkia tulkihteen. Aika usein menee jalat alta tässä tunteessa :).

• Anonyymi

Ei se ole noin yksinkertaista! Jos nainen ei halua niin vaikeaa se on ottaa yhteyttä, tiedä vaikka saa syytteen häirinnästä tms.

• Anonyymi

Ensin pitää olla varmuus naiselta itseltään kuultuna, että hän on vapaa ja jotenkin kiinnostunut ja mahdollisesti erilailla kuin kenestä tahansa hyvänpäiväntutusta. Samahan se on toisin päin.

• Anonyymi

No tämä. Tämä pitänee aika hyvin paikkansa varmasti monenkin kohdalla. Itselläni myös tuon toisten suhteen kunnioittamisen lisäksi, minkä jo aiemmin kirjoitinkin tuonne ylemmäs. En mene sorkkimaan toisten välejä. Eli reilu teko olisi naiselta ilmoitus olevansa vapaa ja tahtovansa yhteydenottoa just minulta eikä keltään muulta. Hyvät tunnisteet jne. Ja vielä ne yhteystiedotkin olisi hyvä olla olemassa. Monestihan ne vaihdetaan uusiin, kun tilanteet vaatii.

• Anonyymi

Huono olo henkisesti, eikä halua että saa tietää.

• Anonyymi

Pidät yllä kulisseja naisen nähden? Sepä onkin järkevää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pidät yllä kulisseja naisen nähden? Sepä onkin järkevää.

Pidä sää vaa tekstis ja kulissis. Älä sotke mua toisten teksteihin, pöljä.

• Anonyymi

Mies ei ole kiinnostunut, jos ei ota yhteyttä tai sitten on niin hiiri että parempi, että ei edes ota yhteyttä 😁

• Anonyymi

Tai se nainen on niin hiiri, ettei sitä viitsi säikyttää. T. mies, se mies

• Anonyymi

Kyllä sä mua haluat ja mä myös sua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sä mua haluat ja mä myös sua

Niin, kyllä. kumpikin tiedetään se. Sehän on aivan selvä asia. Siltikään en voi käsittää tätä kaikkea, miksi näin, miksi tällä tavalla kaikki.

• Anonyymi

Olen 150 pros. samaa mieltä. Hoi, ei tarvi ottaa yhteyksiä!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen 150 pros. samaa mieltä. Hoi, ei tarvi ottaa yhteyksiä!!

Esiinnytkö sinä täällä toisena? Mitä tuo mulle kuuluu, hassua ajankäyttöä vaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esiinnytkö sinä täällä toisena? Mitä tuo mulle kuuluu, hassua ajankäyttöä vaan

En tiedä, kuka toi kirjoittaja on. Joku sivusta ilmeisestikin. -eisiismä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä, kuka toi kirjoittaja on. Joku sivusta ilmeisestikin. -eisiismä

Omassa itsesi kanssa käymässä keskustelussa helposti huomaa ulkopuoliset kommentoijat, vai mitä stayuppiätmi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omassa itsesi kanssa käymässä keskustelussa helposti huomaa ulkopuoliset kommentoijat, vai mitä stayuppiätmi

Juuri näin, tässä vaiheessa saa jo mieleltään simppeleinki käyttää tahdonvoimaa siihen, että lukee autuaana jatkokertomusta siihen fundamentaalisesti uskoen. Näitä tuulitukkia kuitenkin riittää pitämään lapsenuskoa yllä nääs

• Anonyymi

Tarvitsen nyt vain rauhoittumis aikaa tunteet vieläkin myllertää niin voin taas kadota jos nyt laitan viestiä rakastan sua niin paljon että pelkään menettäväni sinut sen takia välillä suutun ja katoa

• Anonyymi

Niinhän ne myllertää täälläkin, mutta sinun suuntaasi eikä minnekään muualle. Minäkin rakastan sinua kuin hullu. Ja kyllä, pelkään menettäväni. Ei silti suutu enkä aio myöskään kadota. Palstalta saatan kadota, mutten muuten. En ihan vielä. Oon täällä vain sua varten. Eli jos tää oli mulle, niin sit tää oli tarkoitettu sulle, tiiät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän ne myllertää täälläkin, mutta sinun suuntaasi eikä minnekään muualle. Minäkin rakastan sinua kuin hullu. Ja kyllä, pelkään menettäväni. Ei silti suutu enkä aio myöskään kadota. Palstalta saatan kadota, mutten muuten. En ihan vielä. Oon täällä vain sua varten. Eli jos tää oli mulle, niin sit tää oli tarkoitettu sulle, tiiät.

Sinä mies se jaksat suoltaa näitä itsesi kanssa käymiä keskusteluita joiden päämäärä on uskotella itsellesi, että sinulla on joku täällä ns sinua varten. Ihan absurdia tekstiä, mutta lai näihin joku uskoo ja vaikkei uskoisi niin parhaansa yrittää kun ryhtynyt kerran tunnistelemaan😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä mies se jaksat suoltaa näitä itsesi kanssa käymiä keskusteluita joiden päämäärä on uskotella itsellesi, että sinulla on joku täällä ns sinua varten. Ihan absurdia tekstiä, mutta lai näihin joku uskoo ja vaikkei uskoisi niin parhaansa yrittää kun ryhtynyt kerran tunnistelemaan😂

Enpä ittelleni kirjoittanut, sori ny vaa siitäkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja unohtui sanoa, että sä oot absurdi koko tapaus. Sä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja unohtui sanoa, että sä oot absurdi koko tapaus. Sä.

Whatever, i’m cute anyway

• Anonyymi

Et sinä ihan heti oo menettämässä mua. Siitä ei näillä näkymin oo minkäänlaista pelkoa. Ei siis syytä suuttumiseen tai katoamiseen. Oon täällä, vaikken #täällä# olisikaan. Silti sua varten, tuli nyt sitten sanomista tai ei ja tuleehan sitä kuitenkin, mutta ei haukku haavaa tee. Antaa räksyttää. Jotenkin nyt tällä kertaa haluan, että tiedät tämän ja myös ne tunteet. En tiedä, mikä sen sai aikaan. Ehkä tuo sinun sanomasi. Se. En muuten olisikaan lähtenyt sanomaan mitään tai en enää ainakaan näin voimakkaasti ja tarkoittaen. Olisin pitänyt sisälläni. Mutta .. nyt se on sanottu. Ja nyt se on tiedossa. Ei tätä tässä tarvitse käydä läpi. Mielessä. Sielussa. Sydämessä. Ajatuksessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu älä katoamun maailmasta niin en katoa myöskään sinun ihana j nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu älä katoamun maailmasta niin en katoa myöskään sinun ihana j nainen

Ei ollut j naisen kirjoittama tuo vaan Mmiehen. Sori.

• Anonyymi

Hankala luottaa kun ensin kehutaan maasta taivaisiin ja sitten kadotaan kuin tuhka tuuleen.

• Anonyymi

Täällähän tätä ollaan. Kahvinkeittoon menossa.

• Anonyymi

Oletko sinä niitä tyyppejä, jotka on ottaneet nämä miehen itsekehuöverit itselleen? Tottakai olet kiertoradan kirkkain star

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko sinä niitä tyyppejä, jotka on ottaneet nämä miehen itsekehuöverit itselleen? Tottakai olet kiertoradan kirkkain star

En ole "niitä tyyppejä". En edes viitsi avata tämän enempää, koska asiahan ei kuulu muille millään tavalla. Ei mun tartte alkaa puolustella tässä mitään. TIedän, minkä tiedän. Sinä et tiedä, siinon ero.

• Anonyymi

Sitä ei kiinnosta tarpeeksi. Mikä tuossa asiassa on niin vaikeaa ymmärtää?

• Anonyymi

Edelleenkin oot väärässä. Se mies ei halua mennä sotkemaan toisten hienoa ja hyvää suhdetta eikä yritä ees pilata sitä, koska ei tahdo muille mitään pahaa. Kertoi just mulle tossa vieressä. Just mulle, nii. Onko siinä sulla jotain vaikeuksia ymmärtää tuollaista ajattelua, ettei tee kuten hälle tehtiin vaan antaa toisille rauhan elää sitä unelmaansa, jossa nyt elävät? Tarkemmin ajateltuna tuo on miehen puolelta hyvinkin epäitsekästä, kun voisi toimia toisinkin. Tossa se kuitenkin istuu, ikkunan takana, ulkona. Odottaa. Ei tule sisälle kuin kahville äsken vain. Sääliks käy. Pakkasessa istunut monen monta tuntia. Monen monta vuorokautta. Lämmitän sille kohta saunan, ettei palellu ihan tyystin. Laitan aamupalaa. Huolehdin.

• Anonyymi

Minkä takia sinä huonoitsetuntoinen nainen et voi myöntää jo itsellesi, että et tunne tätä tapausta etkä tiedä kenestä hän puhuu, sinulla ei ole mitään mandaatti päättää kuka on kiinnostunut kenestäkin (esim tämä maaninen hokeminen kuinka joku ei saa ketään). Mun loppusynteesi on, että juuri siitä huomiosta kateus on muuttunut p.ykoottiseksi. Sitäpaitsi tämä on edelleen se sama trollimies tämä AP kenelle olet taakkaasi yrittänyt ns keventää

• Anonyymi

En oo satusetä enkä -tätikään. En oo hangessa ollu. Kylmällä lattialla en tiedä paljonko on pakkasta mutta on. Markku on onneks kavereineen tossa, muuten kai oisin siellä vieläkin. Ulkona. Lattialla. Kylmässä. Ja joo, tosiaan lähti taju hetkeks. Ei oo mitään fantasiaa ja hölmö toi fantasiana oiskin. Ootko vähän ajatellu? Mitä järkee fantasioida tuollaisesta?

• Anonyymi

Ei ole kiinnostunut jollei ota yhteyttä, vaikka on numero tai muu yhteystieto.

• Anonyymi

Kävin kysymässä. On yrittänyt joskus kuulemma soittaa ja laittanu viestiä. Ei oo hälle vastattu. Eikö se silloin tarkoita, että ei ole mahdollisuutta? En käy enää tämän takia sitä vaivaamassa tuolla. Haen sen kohta sisälle. Tulee mieleen Aku Ankan Jäyhä jököttäjä, kun istua töröttää eikä pahemmin puhua pukahtele eikä liikahtele. Välillä pitänyt käydä katsomassa, onko se hereillä vai nukkuuko. Hereillä on aina ollut. Tänään vien sen mökille, niin ei istu pakkasessa koko ajan. Saa nähdä, pysyykö se siellä vai tuleeko jollain kyydillä pois sieltä, niin teki aiemminkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kävin kysymässä. On yrittänyt joskus kuulemma soittaa ja laittanu viestiä. Ei oo hälle vastattu. Eikö se silloin tarkoita, että ei ole mahdollisuutta? En käy enää tämän takia sitä vaivaamassa tuolla. Haen sen kohta sisälle. Tulee mieleen Aku Ankan Jäyhä jököttäjä, kun istua töröttää eikä pahemmin puhua pukahtele eikä liikahtele. Välillä pitänyt käydä katsomassa, onko se hereillä vai nukkuuko. Hereillä on aina ollut. Tänään vien sen mökille, niin ei istu pakkasessa koko ajan. Saa nähdä, pysyykö se siellä vai tuleeko jollain kyydillä pois sieltä, niin teki aiemminkin.

Oliko tämä nyt oikea paikka, siellä se nyt nyykähti. Tippui penkiltä lattialle maahan. Yritin saada sisälle, muttei vielä tullut sanoi tarvitsevan happea ja jotain että kevät on jo pitkällä eikä vieläkään. Mitä ei vieläkään? Kuka on tietoinen asiasta? Vien kuumaa mehua ja tähän vastausta joltakulta asiasta tietävältä jos niitä löytyy. Minun piti lähteä tekemään valokuitutöitä mutt onneksi olen saikulla flunssan takia ja tuohan olisi tuolla yksin nyt. Mikä tämän on aiheuttanut ettei suostu tulemaan sisälle mitä se odottaa. Miten se kevät liittyyvaikka on lumet maassa ja pakkasta. Menen katsomaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko tämä nyt oikea paikka, siellä se nyt nyykähti. Tippui penkiltä lattialle maahan. Yritin saada sisälle, muttei vielä tullut sanoi tarvitsevan happea ja jotain että kevät on jo pitkällä eikä vieläkään. Mitä ei vieläkään? Kuka on tietoinen asiasta? Vien kuumaa mehua ja tähän vastausta joltakulta asiasta tietävältä jos niitä löytyy. Minun piti lähteä tekemään valokuitutöitä mutt onneksi olen saikulla flunssan takia ja tuohan olisi tuolla yksin nyt. Mikä tämän on aiheuttanut ettei suostu tulemaan sisälle mitä se odottaa. Miten se kevät liittyyvaikka on lumet maassa ja pakkasta. Menen katsomaan.

Tähän nyt selitys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja näitä ätmin huuhaajuttuja nämä vakavissaan lueskelee Aku ankka? Mitämitämitää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja näitä ätmin huuhaajuttuja nämä vakavissaan lueskelee Aku ankka? Mitämitämitää.

Johan tuossa joku järjen riemuvoitto selitystä jo vaatikin👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vakavissaan? Ei tässä kukaan ole lukemassa just nyt Akuja. Toihan on vanha tuttu juttu mullekin. Toi Jäyhä Jököttäjä. Yks niistä mieleenpainuvimmista stooreista. Höh.

• Anonyymi

Markku säikähti, ei mitään hätää. Pikkuisen pökräsi vain. Ja paleltaa, muuten ok. Tai no, päähän koskee melkoisesti, menee ohi sit ajallaan. Mitäs mun pitikään tehdä vai sanoa äsh ei tuu mieleen.

• Anonyymi

Kyllä mä ainakin antaisin mahdollisuuden jollekkin miehelle vaikka olenkin varattu, vielä.

• Anonyymi

Minä naisena otan huomenna yhteyttä mieheen, halusi tai ei. Piste.

• Anonyymi

Miten kävi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten kävi?

Ei (vielä) mitenkään. Katotaan lähempänä keskiyötä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei (vielä) mitenkään. Katotaan lähempänä keskiyötä.

No niin trollimies on jotain millä roikottaa ja seuraava provo aloittaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niin trollimies on jotain millä roikottaa ja seuraava provo aloittaa

Oot sä kyllä vähän daiju tapaus. 23:55 ..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oot sä kyllä vähän daiju tapaus. 23:55 ..

Yli 2000 lukukertaa kertoo muista vähän samaa tarinaa, mutta se siitä☺️

• Anonyymi

Jospa ne pöydän jalat eivät kestä mirrin painoa.

• Anonyymi

En laita viestejä, koska hän on blokannut mut. Spostia voisin laittaa, mutta ei hän niihin vastaa, joten turhaa se olisi. Mikä siinä on, että aina näillä palstoilla joku tulee jeesustelemaan, että miksi ette ota yhteyttä, miksi ette tee aloitetta jne.? Koittakaa nyt aivokääpiöt tajuta, että siihen on SYY miksi ihmiset kaipailevat vain netissä anonyymisti eivätkä laita viestejä kaivatuilleen. Koska EIVÄT VOI tai KOSKA OVAT TEHNEET JO NIIN EIKÄ SE JOHTANUT MIHINKÄÄN HYVÄÄN.

• Anonyymi

Olet toisen kanssa. En ikänä seoka toisen omaan.

• Anonyymi

Ota siinä sitten yhteyttä, kun sukat pyörii jaloissa naisen katseesta

• Anonyymi

😂😂😂

Söpöä 🤭

• Anonyymi

Miksi ihmiset on nykyään niin sisäänpäin kääntyneitä? Ei uskalleta edes silmiin katsoa. Itse tykkään tutustua uusiin ihmisiin ja on mielenkiintoista keskustella uusien ihmisten kanssa.

• Anonyymi

Nykyään jos nainen katsoo väärää ihmistä silmiin niin voi päätyä seksuaalirikoksen uhriksi ja hautaan. Ei hirveesti kiinnosta ketään katsella kun aina ymmärretään väärin.

• Anonyymi

En halua koska olet ruma ja sängyssä kuin lahna. Hauskaa vappua!

• Anonyymi

Miksi menit ruman kanssa sänkyyn? Ja miten olet niin huono puuhissa, että nainen ei reagoi mitenkään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi menit ruman kanssa sänkyyn? Ja miten olet niin huono puuhissa, että nainen ei reagoi mitenkään?

Nainen reagoi kyllä, lahna ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen reagoi kyllä, lahna ei.

Ahaa, en ymmärtänytkään, että kirjaimellisesti kalaa puikki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ahaa, en ymmärtänytkään, että kirjaimellisesti kalaa puikki.

Telaketjufeministi ei ole ymmärtävinään että lahna tarkoittaa juuri hänen itsensä kaltaisia seksuaalisesti kylmiä ja passiivisia naisia...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Telaketjufeministi ei ole ymmärtävinään että lahna tarkoittaa juuri hänen itsensä kaltaisia seksuaalisesti kylmiä ja passiivisia naisia...

Meni sukupuoliarvaus pieleen. Eikä ole kyllä omalla kohdalla lahnoja tullut vielä vastaan.

• Anonyymi

Mulle tulee yhteyden otosta mieleen joku Telex.
      Että jos nainen haluat, niin otan kyllä yhteyttä. Mikä on sun telex, tai mulle käy ihan sähkötyskin. Tosin menee hetki opetellessa.

• Anonyymi

Vähänkään kiinnostunut mies ottaa kyllä yhteyttä, ainakin vastaa edes viestiin, jos ei näitä tee ei ole kiinnostunut, jopa inhoaa jos tietää/tuntee.

• Anonyymi

Voi sinä se jaksat tässä samassa provossa mussuttaa vähän muunnellusti samaa asiaa😂 Ei sais nauraa ku ihminen ei voi hyvin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi sinä se jaksat tässä samassa provossa mussuttaa vähän muunnellusti samaa asiaa😂 Ei sais nauraa ku ihminen ei voi hyvin

Jopa inhoaa jos tietää/tuntee no niin niin tunne se on sekin ja täältä lukemani mukaan terve ja voimaannuttava👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voivoi ja lämmin leipä. Kun totuus on ja pysyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voivoi ja lämmin leipä. Kun totuus on ja pysyy.

Nämä sinun vahvistavat affirmaatiot on jokseenkin surkuhupaisia

• Anonyymi

Vaimo tykkäisi huonoa, jos ottaisin yhteyttä jokaiseen naiseen joka vähänkään kiinnostaa. Parempi pyy pivossa, kuin kymmenen harakkaa oksalla.

• Anonyymi

Aivan niin mustasusi,,aivan niin. Mesoat siis ihan turhaan.

• Anonyymi

Mielestäni ihan järkeviä miksi ei syitä.

-Nainen ei vaikuta kiinnostuneelta
      -Nainen on kertonut haluavansa olla yksin
      -Nainen on varattu
      -Nainen on kertonut olevansa kiinnostunut jostain toisesta
      -Nainen ei pistä tikkua ristiin asian eteen
      -Nykyajan mee too jutut nainen voi tulkita lähestymisesi jos olet epämiellyttävä ahdisteluksi ja se että joudut olemaan naisen kanssa samassa ympäristössä (esim työ) loppuelämäsi.
      -Nainen haluaa pelata jotain pelejä tunteillasi

Oma tyylini on että keskustelen naisten kanssa yleensä kaverina ja ikäänkuin ongin tiedot jos olen epävarma vastauksista voin pyytä kahville syömään tms jos niihin ei suostuta tiedän varmasti että ei ole kiinnostunut minusta. Jos nainen haluaa miehen joka roikkuu ja yrittää jatkuvasti minä en ole se mies voin antaa mahdollisuuden 1-2 kertaa sitten jatkan matkaani. Pahimpia on ihmiset johon ei saa ikäänkuin kontaktia. Heidän käytöksensä voi olla seurassasi sen näköistä että voisi luulla kaikenlaista mutta sitten kun laitat viestin he eivät vastaa mitään. Eivät myönnä eivätkä kiellä mitään. Todella vaikea tulkita. Jostain syystä naisille opetetaan jossain että hiljaisuus on korrekti tapa osoittaa jotain toiselle. Ei ole kieltäytyminen on ja se että myös kasvotusten käyttäytyy niin kuten puhelimen kanssa. Jos on hiljaa puhelimessa silloin myös ei ole mitään keskusteltavaa kasvotusten. Näin itse ajattelen. Toisealta mitään loogisuutta on turha odottaa naisilta koska sitä ei ole.
      Jos otetaan 2 tyyppiä toinen on epämiellyttävä hänestä ja toinen on kiinnostava. Naisten aivoissa jos 1 tekee aloitteen hän on ahdisteleva pelättävä ja ties mitä mutta 2 kun tekee samalla tavalla hän onkin ihana rohkea aloitteen tekijä. Näin toimii naisen aivot.

• Anonyymi

Sitä voi tulla melkein kuin huomaamattaan ihastuneeksi kovinkin kun ei ole pitänyt varaansa jostain syystä, mutta siitä ei sitten loppupeleissä tahdo tulla seuranneeksi mitään sen enempää kun itsessä on aina ollut jotain mikä pidättelee ja saa tolkkuihinsa ennen kuin mitään peruuttamatonta ehtii tapahtua, se on ennen kaikkea tietoa kaiken katoavuudesta vaikka kuinka pitäisi kiinni. Kaikki kuolevat, kaiken aineellisen voi menettää, myös taidot, ja rakkauden tietenkin. Takertuminen lisää vain tuskaa asioiden haalistuessa väistämättä. Ja mitä enemmän tulee omineeksi sitä enemmän tahtoo menettää. Tajunnut enimmän osan aikaa pärjäävänsä ilmankin. Hyvin vähälläkin voi pärjätä. Ja vaikka ihmisten ja asioiden ohittaminen voi olla tuskallista siitä selviää.

• Anonyymi

Luulee varmaan, että olet varattu.

• Anonyymi

Onpa typerä kommentti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onpa typerä kommentti

No, anteeksi. Tarkoitin kyllä ihan tosissaan. Tsempit!

• Anonyymi

Top 10 syyt:

1. Naisen pyörittämä kyrpäkaruselli, josta hän luulee miesten olevan epätietoisia.
      2. Ynseys.
      3. Huono terveydentila tai habitus. Tatuoinnit.
      4. Kommunistiset mielipiteet ja maailmanhalausasenne. Moraalittomuus.
      5. Miesten 'kirittäminen' ja muu hyväksikäyttävä asenne.
      6. Epärealistiset tai olemattomat työurat.
      7. Liika draama.
      8. Diivailu tai rahanahneuteen viittaava tyyli.
      9. Itseviisaus. Ei osaa kuunnella, eikä siis myöskään tehdä mitään miehen neuvojen mukaan. --> Täysin mahdoton elinkumppanina.
      10. Turhamaisuus ja tosielämän taitojen puute.

• Anonyymi

Kipitähän incel ätmi takaisin sinne mamin peräkammariin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uuuuuu kolahtiko!?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo. aloituksen kirjoittajaätmi voisi tosiaan mennä äitinsä kellariin takaisin

• Anonyymi

Jos luet oikein ajan kanssa itse tuon tekemäsi listan, niin huomaat (ehkä) olevasi täynnä vihaa. Et osaa purkaa sitä oikein ja kohdistat vihasi naisiin ehkä sen takia, että et ole saanut empatiakyvyttömyytesi takia haluamiasi naisia. Esimerkiksi psykopaatit eivät kykene empatiaan vaan matkivat pelkkää käyttäytymistä. Surullista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos luet oikein ajan kanssa itse tuon tekemäsi listan, niin huomaat (ehkä) olevasi täynnä vihaa. Et osaa purkaa sitä oikein ja kohdistat vihasi naisiin ehkä sen takia, että et ole saanut empatiakyvyttömyytesi takia haluamiasi naisia. Esimerkiksi psykopaatit eivät kykene empatiaan vaan matkivat pelkkää käyttäytymistä. Surullista.

Mitä diagnooseja teet täällä

• Anonyymi

Jos nainen tuntee miestä kohtaan jotain ja tietää miehen ujouden, niin miksi nainen itse ei tee aloitetta kaveruudesta. Kyllä ensimmäisen askeleen jälkeen toinen ja kolmas on paljon helpompi kun ujo ihminen tietää toisen tarkoituksen.

• Anonyymi

Askelia otettu ja siltikään ei tule vastaan joten eihän sitä silloin vaan kiinnosta.

• Anonyymi

Ei koskaan enää kyllä se nyt tuli selväksi.

• Anonyymi

Juu laitoin faceen kaveripyynnön kuitenkin, harmitonta..hajutonta ja aika mautontakin. Tyydyttikö vastaus aloittajaa? Ei tää vastaus sulle kyllä ollut mutta aina jotain voi tehdä jos halua on ja haluaa tutustua.

• Anonyymi

Miksi laittaisin jos vastauksena tulee ympäripyöreitä vastauksia.

• Anonyymi

Kohde puuttuu. Niin yksinkertaista.

• Anonyymi

Ei sellainen mies ole kiinnostunut jos siitä ei kuulu mitään!

• Anonyymi

Plaster

• Anonyymi

Uskokaa jo että jos on ihan todella kiinnostunut, niin nainen taikka mies etsii jossain vaiheessa vaikka minkälaisen väylän että saa todellisen yhteyden tunteiden kohteeseen. Varsinkin silloin jos aikaa on kulunut rutkasti. Kaikki muu on pötypuhetta ja jos joku väittää muuta niin pää on täynnä pumpulia ja hattaraa.

• Anonyymi

Höpöhöpö. Mies jota olen katsellut kuukausia on vaan liian hyvännäköinen, aina jos on ollut lähellä niin jäädyn kokonaan ja tiputtelen tavaroita tai kompastun. Ei vaan pysty itse alottamaan juttua vaikka tunteet olis kuinka isoja

• Anonyymi

Täällä yksi ujolahopää-äijä. Olin hyvin kiinnostunut naisesta, mutta helvetin monimutkainen tilanne.. Muutama kuukausi kylmää ja kuumaa, täysin suljettu kirja. Nyt taas etäinen. Teki kai jonkinlaisen aloitteen, ei tullut reagoitua(omat syyt). Harmin paikka.. Lämpöä t-naiselle

• Anonyymi

Voi että. En voi omia koska mä olen ollut koukussa jo useamman vuoden, mies tuskin ei ja etäisiä on oltu koko ajan, ei mitään yhteyttä pl. jotain fbjuttuja mutta ei jatkoa edes siellä. Äsken vaihtui paikkakunta joten ei nähdä enää sitäkään vähää mutta silti ei anna rauhaa, en pääse irti. Teenainen

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      360
      3085
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      302
      1482
    3. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      84
      1302
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1301
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1285
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1245
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      48
      1145
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      1052
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      24
      941
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      847
    Aihe