Keille nämä rivitalot on tarkoitettu. Olen niitä tossa aina katsellut kun pyöräilen.ovat kivan näköisiä. Olen itsekin aikanaan kun oli ne vanhat rivarit niin asunut siellä viimeisessä. Tykkäsin kovasti, mulla oli kaksio.mut en sit muista miks muutin pois. Sit vuosia sen jälkeen niissä tapettiin se sairaanhoitaja, sen jälkeen en olis mennyt enää asuun vaikka ois maksettu
Ja sen jälkeen niihin muutti ihan juoppoja ja spurguja ja ne asunnot rapistu kunnes purettiin pois ja nyt on nää uudet kauniit rakennukset
Itsenäisyydenkatu rivitalot
Anonyymi-ap
5
303
Vastaukset
- Anonyymi
Kehitysvammaisten tuettuja asuntoja :)
- Anonyymi
Ahaa.ovat kiva näköisiä ulkoapäin ainakin toivottavasti sisältäkin
- Anonyymi
Ovat kyllä! Asuntoja pystyi varaamaan etukäteen, joten asukkaat saivat vaikuttaa tulevan kotinsa värimaailmaan. Tämä näkyy mm. eriväristen ulko-ovien kirjona
- Anonyymi
Tollasia rivareita vois tehdä enemmänkin ja mihin vois hakee kuka vaan. Voisin itsekkin hakea
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 978624
- 474249
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371488- 241460
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341199Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121170Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31862Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29837