Keille nämä rivitalot on tarkoitettu. Olen niitä tossa aina katsellut kun pyöräilen.ovat kivan näköisiä. Olen itsekin aikanaan kun oli ne vanhat rivarit niin asunut siellä viimeisessä. Tykkäsin kovasti, mulla oli kaksio.mut en sit muista miks muutin pois. Sit vuosia sen jälkeen niissä tapettiin se sairaanhoitaja, sen jälkeen en olis mennyt enää asuun vaikka ois maksettu
Ja sen jälkeen niihin muutti ihan juoppoja ja spurguja ja ne asunnot rapistu kunnes purettiin pois ja nyt on nää uudet kauniit rakennukset
Itsenäisyydenkatu rivitalot
Anonyymi-ap
5
234
Vastaukset
- Anonyymi
Kehitysvammaisten tuettuja asuntoja :)
- Anonyymi
Ahaa.ovat kiva näköisiä ulkoapäin ainakin toivottavasti sisältäkin
- Anonyymi
Ovat kyllä! Asuntoja pystyi varaamaan etukäteen, joten asukkaat saivat vaikuttaa tulevan kotinsa värimaailmaan. Tämä näkyy mm. eriväristen ulko-ovien kirjona
- Anonyymi
Tollasia rivareita vois tehdä enemmänkin ja mihin vois hakee kuka vaan. Voisin itsekkin hakea
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983