Keille nämä rivitalot on tarkoitettu. Olen niitä tossa aina katsellut kun pyöräilen.ovat kivan näköisiä. Olen itsekin aikanaan kun oli ne vanhat rivarit niin asunut siellä viimeisessä. Tykkäsin kovasti, mulla oli kaksio.mut en sit muista miks muutin pois. Sit vuosia sen jälkeen niissä tapettiin se sairaanhoitaja, sen jälkeen en olis mennyt enää asuun vaikka ois maksettu
Ja sen jälkeen niihin muutti ihan juoppoja ja spurguja ja ne asunnot rapistu kunnes purettiin pois ja nyt on nää uudet kauniit rakennukset
Itsenäisyydenkatu rivitalot
Anonyymi-ap
5
279
Vastaukset
- Anonyymi
Kehitysvammaisten tuettuja asuntoja :)
- Anonyymi
Ahaa.ovat kiva näköisiä ulkoapäin ainakin toivottavasti sisältäkin
- Anonyymi
Ovat kyllä! Asuntoja pystyi varaamaan etukäteen, joten asukkaat saivat vaikuttaa tulevan kotinsa värimaailmaan. Tämä näkyy mm. eriväristen ulko-ovien kirjona
- Anonyymi
Tollasia rivareita vois tehdä enemmänkin ja mihin vois hakee kuka vaan. Voisin itsekkin hakea
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764