"Eva Biaudet (sfp) kan åtminstone inte tänka" - opinnotkin jäivät pahasti kesken

Anonyymi-ap

Mielipidettä kyllä riittää.

16

167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eva on tosi isänmaallinen ihminen !! Siksi ei ikinä natsipersujen kanssa samaan hallitukseen!! Niin on myös Kepu !! He tietävät Hitlerin hirmuteot !

• Anonyymi

Bidee äänijänteillä oikeusministeriksi!

• Anonyymi

'Vuonna 2010 Biaudet valittiin erivapaudella vähemmistövaltuutetuksi viiden vuoden määräajaksi. Häneltä puuttui virkaan vaadittava loppututkinto, mutta esittelijän, kansliapäällikkö Ritva Viljasen mukaan hänen kokemuksensa ja pätevyytensä ovat riittäviä. Valinta herätti loppututkinnon puutteen vuoksi runsaasti keskustelua. Valintaa on pidetty poliittisena virkanimityksenä. Valinnasta kanteli oikeuskanslerille muiden muassa Pakolaisneuvonta ry:n lakimies Husein Muhammed, mutta kantelut hylättiin. Biaudet’ta ei kuitenkaan voitu valita enää toiselle kaudelle poikkeusluvalla.'

Että tämmöinen tasa-arvon kannattaja 😂😂

• Anonyymi

Biaudet’lle myönnettiin erivapaus viran hakukriteereissä mainitusta ylemmästä korkeakoulututkinnosta, vaikka paikkaa haki useita koulutukseltaan ja työkokemukseltaan päteviä henkilöitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Biaudet’lle myönnettiin erivapaus viran hakukriteereissä mainitusta ylemmästä korkeakoulututkinnosta, vaikka paikkaa haki useita koulutukseltaan ja työkokemukseltaan päteviä henkilöitä.

Demari-Viljaselle asian ratkaisu oli varmaankin helppo, kun ei tarvinnut maksaa Biuedeaydoetin palkkoja omista taskuistaan.

• Anonyymi

Eva tädin kannattama tasa-arvo on hieman valikoivaa.

• Anonyymi

Eihän tämä Biaudet ole kukaan!! Miten onkin saanut palstatilaa!!

• Anonyymi

Suhteilla saa virkoja ja palstatilaa.

• Anonyymi

Evalla on kiikarissa ministerin palli.

• Anonyymi

EI tehoa persujen häpeällinen räksytys, jota suurin osa Suomen kansasta on kurkkua myöten täynnä!

RKP on sivistyspuolue ja tekee sivistynyttä politiikkaa kansainvälisen Suomemme kehittämisen parhaaksi.

• Anonyymi

RKP:n palkatun rähinäremmin vääristely ja riehuminen politiikkapalstoilla on siis RKP:n tarkoittamaa sivistystä?

• Anonyymi

Rkp:n Biaudet ei edes tiedä, mitä sivistys tarkoittaa.

• Anonyymi

Putinin ja Trumpin kaltainen narsisti Biaudet sanoo tänään Hesarissa; Mähän olen RKP.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      186
      8573
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4698
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4208
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3752
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3206
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2960
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2666
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2471
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2183
    10. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      36
      2117
    Aihe