Mulla on sulle yksi kysymys.
Vastaa rehellisesti.
On tietenkin paljon muitakin kysymyksiä, mutta tärkein ensin: Oletko palstalla minun takiani?
Sitten voidaan höpötellä lisää.
Miltä susta tuntuu kun tuun tänne sun kaa höpöttelemään?
Nainen, höpötellään taas vähän
79
2019
Vastaukset
- Anonyymi
Jos olet M-mies niin mielelläni höpötteleisin.🤔
- Anonyymi
Tää on yks Mmies. Höpöttelee täällä ihan ikävän takia, myös aikaa kuluttaakseen, mutta eniten juurikin naisen takia, olettaen että hän olisi täällä 😕 ei taida olla. Se kaivattuni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää on yks Mmies. Höpöttelee täällä ihan ikävän takia, myös aikaa kuluttaakseen, mutta eniten juurikin naisen takia, olettaen että hän olisi täällä 😕 ei taida olla. Se kaivattuni.
Minkä niminen nainen mielessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä niminen nainen mielessä?
Ei kai tähän viitti nimee laittaa. Ei oo kuitenkaan lukemassa näitä. t. Mmies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta etunimen alkukirjaimen voit kai laittaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oleks ihan varma? Saatanhan se olla minäkin, just nyt tässä lukemassa ja kaipaamassa ja rakastamassa JUST SUA.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oleks ihan varma? Saatanhan se olla minäkin, just nyt tässä lukemassa ja kaipaamassa ja rakastamassa JUST SUA.
M-kirjaimella alkaa kuten täällä tuntuu olevan monella muullakin sama kirjain kyseessä kaivatussaan. Kovin on suosittu nainen. T. Mmies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
M-kirjaimella alkaa kuten täällä tuntuu olevan monella muullakin sama kirjain kyseessä kaivatussaan. Kovin on suosittu nainen. T. Mmies
Olishan se nyt pitänyt arvata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olishan se nyt pitänyt arvata.
No onks siinä jotain väärää? Kai mä saan kaivata ketä kaipaan. Höh. Tauko menossa, ei tähän asumaan tultu, jos se sua jotenkin vaivaa. Mikä nyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen M-nainen ja kaipaan M-miestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei. luultavasti en ole siltikään se M, ketä kaipaat. Sanoisinko tai muotoilisinko tämän nyt näin, että minä olen meidän suhteessa ollut mies. Hän nainen. Ei, ei tämäkään taida nyt olla oikein sanottu. Sanooko sulle mitään Mmies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei. luultavasti en ole siltikään se M, ketä kaipaat. Sanoisinko tai muotoilisinko tämän nyt näin, että minä olen meidän suhteessa ollut mies. Hän nainen. Ei, ei tämäkään taida nyt olla oikein sanottu. Sanooko sulle mitään Mmies?
Mika ja Mari
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millon viimeksi näimme?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älkääpä esiintykö toisten etukirjaimilla!
- Anonyymi
Ei miltään.
- Anonyymi
Entä nyt?
- Anonyymi
Kaippaan Luomua.
- Anonyymi
Kyllä olen palstalla hänen vuokseen, tai pikemminkin tämä syyn seuraus. Hän ei täällä tietääkseni ole.
- Anonyymi
Olen täällä sinun vuoksesi ja mukavaa on höpötellä kansssasi❤️
- Anonyymi
En usko et juuri ne miehet jota itse kaipailen palstalla ollessa olisi täällä oikeasti.
Vaikka välillä olosi niin ihanaa omia tekstejä itselle …
Ja haaveilla …. Jatkaa niitä unelmia mitä oli eikä elää oikeaa todelisuutta missä asiat eivät jatku ainakaan ihan siinä muodossa tai niiden tyyppien kanssa missä minun toiveeni oli ennen vuoden vaihdetta
Yhteydet irl puolella katkesi viimevuoden loppupuolella ….
Minä jouduin tekemään niin.
Vaikea päätös mutta oikea.
Minä käsittelen anonyymi palstoilla tuntemuksiani kirjoittelemalla, että elämäni jatkuu ja luon siihen uutta sisältöä ja syitä jaksaa jatkaa…
Uusia projekteja …jotain uutta ihmeteltävää ja tutkitaavaaa….
Uusia haaveitakin ja kasvan just siksi mikä olen aidoisti ja rehellisesti .
Palsta kirjoittelu on minulle apuväline…
Itsellä ei ole esim mahdollisuutta käydä esim terapiassa juttelemassa joten teen sitäkin asiaa anonyymisti kirjoittaen.
Uskon kyllä että voi tulla vieläkin joskus semoisia ihmisä vastaan joiden kanssa unelmat lähtee liikkeelle…
Siitäkin huomata että meen kohti 40 ja olen elänyt toisenlaisen elämän mitä nuorena halusin ja toivoin …
Mutta se on aloittava alusta … ja luotava uusi suhde alusta….
Vaikka ei enää itse olekaan mikään nuori.
Naiselta.- Anonyymi
Tuo on aikamoinen juttu kun elämä menee uusiksi.
Siinä menee aikaa ja sitä kyllä tarvitsee, riippuen tietenkin kuinka laajasta muutoksesta on kyse.
Mut tsemppiä sinne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on aikamoinen juttu kun elämä menee uusiksi.
Siinä menee aikaa ja sitä kyllä tarvitsee, riippuen tietenkin kuinka laajasta muutoksesta on kyse.
Mut tsemppiä sinne.Kiitos sitä tarvii…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos sitä tarvii…
Siinä kun lähtee sitä omaa elämää rakentamaan, niin kannattaa olla kärsivällinen.
Oikeasti miettiä mitä sitä elämältä aidosti haluaa, että se loppuelämä on sitten mieluinen, eli mitään hätiköityjä ratkaisuja ei kannata tehdä vaikka ne kävisi mielessä.
Mulla on mennyt itsellä elämä ihan kokonaan uusiksi muutama vuosi sitten ja siten on vähän kuin kaikki suunnat avoinna, mutta aikakin on näyttänyt, että jotkut niistäkin olisi ollut huonoja vaihtoehtoja ainakin aluksi, vaikka todella kiinostavia olivat.
Kun pysähtyy, niin siinä hetken päästä tulee kova hinku aloittaa jotain ihan vain sen takia, että olisi jotain ja siinä saattaa tehdä virheen. Siihen kaikki se tunneryöpytys ym. niin eipä siinä niitä parhaimpia ratkaisuja varmaan tehdä. - Anonyymi
Eli mies tähän ketjuusi ei ole ”yllättäen” tarttunut kukaan. Minä kun ajattelin, että itsestään liikoja luuleva ja naisen positiota itsensä ihailuun keskittävä miespuolinen leija olisi jotenkin provosoiva ilmestys
- Anonyymi
Mitäpä jos kerrankin rehellisesti kertoisit, keneltä kysyt. Ja tunnisteet täsmää, saat rehellisen vastauksen. Muu höpöttely ei nimenomaan palstalla kiinnosta.
- Anonyymi
1. Kyllä
2. Mukavampaa on livenä . Koska täällä ei voi olla 100% varma kenen kanssa juttelee. - Anonyymi
Kyllä sinun takiasi olen täällä, kuinkas muuten. ❤🤗
- Anonyymi
En omi, totean varmuuden vuoksi, että en ole palstoilla "kenenkään takia". Haluan tutustua psykologisessa mielessä erilaisten ihmisten "ajatuksen juoksuun/järjen tai järjettömyyden juoksuun niin eri palstat antavat materiaalia siihen. Ja joskus innostun pelleilemään mukaan kun joku on heittänyt hyvän provon tai muuten vai pohtii asioita, joka kaipaa kevennystä
- Anonyymi
Psykologiset ja syvälliset , ihmismieltä tutkiskelevat trollithan tästä ny vielä puuttuikin
Ns härikkö ja kiusaaja trollien vastakohdat ….😂
Kyllä teillekin on paikkansa, mutta en kyllä hoitaisi sitä uteliaan mielen tylsistymistä anonyymi palstoilla . - Anonyymi
Feel you sis amen amen but kinda too old for this shit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Psykologiset ja syvälliset , ihmismieltä tutkiskelevat trollithan tästä ny vielä puuttuikin
Ns härikkö ja kiusaaja trollien vastakohdat ….😂
Kyllä teillekin on paikkansa, mutta en kyllä hoitaisi sitä uteliaan mielen tylsistymistä anonyymi palstoilla .” Kyllä teillekin on paikkansa, mutta en kyllä hoitaisi sitä uteliaan mielen tylsistymistä anonyymi palstoilla .” Ilman sitä tätä koko trollipalstaa ei edes olisi🥱 Täällä käy porukkaa, jotka ei suostu luovuttamaan tunnistamisiensa kanssa sisukas on ihmisen mieli
- Anonyymi
En tiedä kuka olet enkä ole palstalla takiasi. Tuskinpa kukaan voi olla täällä takiasi tietämättä kuka olet pahvipää! En pidä tyylistäsi kirjoittaa, joten en pidä sinustakaan. Jos olisit kaivattuni niin et olisi enää!
- Anonyymi
Miksi pilkkaat sinuun mahdollisesti rakastunutta ihmistä. Painostat jotenkin. Eikö se mene niin, että jos sinulla on tunteita, vaikkakin vastahakoisia ja kohta haihtuneita, ne puhutaan selväksi sen ihmisen kanssa. Jos on tehty väärin, se kerrotaan ja keskustellaan. Kuunnellaan ja perustellaan. Tämä kaikki tekee vain surulliseksi. Leikkiä tunteilla, omilla ja toisen. Eikö oikeasti pystytä parempaan. Mikä on ihmisyyden mitta. Mikä on määränpää. Tämäkö se on. Hiipuvaa hiillosta anonyymillä palstalla.
- Anonyymi
Kuulostat hieman jalkeenjääneelta. Höpötellään taas mutta ei mitään vinkkiä kenen kanssa.
- Anonyymi
Kyllä, ainut syy minun palstallaolooni on se, että minun oli saatava jonkun venttiilin kautta miestä kohtaan tuntemani kaipuu päästettyä ulos. Jos mahdollisuuteni häntä kohtaan tyrehtyvät, poistun palstalta. (Ja tietysti, jos hänet joskus saan, poistun samoin palstalta.)
- Anonyymi
Tääkin poistuu, tää Mmies. Ja lähtee kohta. Huomenna on sit kiire päivä muissa hommissa. Tyrehtyy sit kaikki. En voi enempää. Ei tässä tilanteessa. Heipat.
- Anonyymi
Olen hänen (M-mies) takiaan ja jonkun oman mielenhäiriön 😂🤔Tavallisesti ilahduin kaikesta häneen viittaavasta, mutta heti jos ajattelen hänet oikeasti jutustelemaan tapahtuu tiettyjä juttuja. Se on vähän kummallista, siksi olen ajatellut, että mun täytyy olla jotenkin sekaisin tuossa suhteessa.
- Anonyymi
Mies m olitko tänään, aamulla menossa m nainen kanssa naimisiin?
- Anonyymi
Juu kyllä harrastan palstahäitä ja palstavauvoja.
Juu ei mulla oo elämää netin ulkopuolella. En edes oo koskaa seukannu netin ulkopuolella.
Haittaaks jos ollaan täällä vaan avioliitossakin? Ei nähdä koskaan in real life? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu kyllä harrastan palstahäitä ja palstavauvoja.
Juu ei mulla oo elämää netin ulkopuolella. En edes oo koskaa seukannu netin ulkopuolella.
Haittaaks jos ollaan täällä vaan avioliitossakin? Ei nähdä koskaan in real life?Haittaa kyllä. Siis m kirjain nainen tarkoittaa, sinun sanomana, mun nainen.
- Anonyymi
Mitäs meinaat nainen, pitäiskö ostaa taas kitara?
Jos tällä kertaa ostais vaikka akustisen, vaikka kyllä sen sähkiksenkin vois hommata.
Mitä muuta kannattais hankkia? - Anonyymi
En tietenkään. Kaipasin älykästä keskustelu seuraa ja näitä kun luin niin päätin että tämä on se mistä sitä löytyy 😂
- Anonyymi
Keskusteluseura on yhdyssana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa kiitos pilkunussija on myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa kiitos pilkunussija on myös.
Pistä ne pilkut kohdilleen lausessa, niin ruvetaan hommiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kykene. Mulla on edelleen lukihäiriö. Joka v* tun kerta sen joutuu täällä jollekin selittää .Etkö osaa lukea ilman että pilkut on kohdillaan? Se onkin tämän sivun juttujen tason huomioon ottaen oleellista että kielioppi on oikein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa kun muistat aina ojentaa itsekseen ”höpöttelevää” aloittajamiestä, et kuitenkaan tässä toisessa positiossa koskaan jostain syystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kykene. Mulla on edelleen lukihäiriö. Joka v* tun kerta sen joutuu täällä jollekin selittää .Etkö osaa lukea ilman että pilkut on kohdillaan? Se onkin tämän sivun juttujen tason huomioon ottaen oleellista että kielioppi on oikein.
Ei siulla mies mitään lukihäiriötä ole, mutta identiteettihäiriö on. Niin ihanaa kuin maoatenvihaajoen mielestä on fantasioda naisen kirjoittelevan kiukkuisesti ja avuttomasti yhtä aikaa. Epätoivoiseksi tekee huono itsetunto
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heti, kun kirjoitat oikein sanan "lauseessa", voidaan panna. Voidaan nussia aasta ööhön, joka asennossa. Kymmenestä kerrasta kierros aina nollaantuu.
- Anonyymi
Höpöhöpö 🤓
- Anonyymi
Mervin isällä on 5 tytärtä, Lala, Lele, Lili ja Lolo, mikä on viidennen tyttären nimi?
- Anonyymi
Nykästen Lulu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykästen Lulu.
Nope, arvaa uudestaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nope, arvaa uudestaan.
Mervihän se :)
- Anonyymi
Mervi kuuli myös joen toiselta puolelta suorastaan kaunista laulua. Kuka lauloi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mervi kuuli myös joen toiselta puolelta suorastaan kaunista laulua. Kuka lauloi?
Kieku ja kaiku.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kieku ja kaiku.
Ei, vaan suorastas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, vaan suorastas.
Ei pöllömpi 🦉
- Anonyymi
Olen vaan mussun takia täällä. En halua ketään toista. Jn
- Anonyymi
Nainen, kippis vaan.
Musa soi taas kovaa.
:)- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Joo, niin on soinut koko illan😜
Mikä sulla soi?
Mulla nostalgia fiilis ja nyt soi tämä.
https://www.youtube.com/watch?v=r6FVk2k4qsM
:) Anonyymi kirjoitti:
Mikä sulla soi?
Mulla nostalgia fiilis ja nyt soi tämä.
https://www.youtube.com/watch?v=r6FVk2k4qsM
:)No myös minä kuuntelin vanhempaa tuotantoa. Tuo biisi oli kova silloin aikoinaan. Ei se toki vieläkään ole siitä miksikään muuttunut.
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=TxvpctgU_s8
Ai että.........
:)- Anonyymi
Ai että...Armin on komea...M-mies komeampi
- Anonyymi
Ei olisi todellakaan kannattanut. 8)
- Anonyymi
Todellakin kannatti.
- Anonyymi
Tulin toki takiasi mutta sitten aloin ajatella ettet edes ollut täällä mutta silloin oli jo liian myöhäistä. Se tuntuu siltä kuin puhuisin hänelle.
- Anonyymi
ihan hyvältä tuntuu kun juttelet, tulee vain nukuttua, sen, verran, paljon,
että, ei ehdi tehdä kaikkea, tai ei pysty tekemään kaikkea,
ja, se, on elämää ja vaivani tuomaa elämää,
joten, täytyy toivoa, tiedettä, joka pelastaa ja auttaa, - Anonyymi
Rastaslaji suorastashan siellä laulaa luritteli.
- Anonyymi
Tosi kivaa tääl on höpötellä. Ei kun hyvää päivää ja viikkoo! 🌞🌷
- Anonyymi
No inhottaa tollaset avaajan tyyppiset mutsinnussiat.
- Anonyymi
Ai se oli sun mutsis.
- Anonyymi
Olin aluksi, mutta en enää.
No eikö se jo osaa lopettaa? - Anonyymi
Parempi täällä kuluttaa aikaa ja höpinöidä kuin taistella irl. Ahdistun suhteissa niin no thanks niille.
- Anonyymi
Vastaan kuin hänelle:
Olen.
Noh, se saa miettimään miksi olemme täällä. Miksi ei selvitetä asioita, miksi näin toimitaan... Onko tässä järkeä. - Anonyymi
Nää ittekseen pöpisevät sekopäät on yleistymään päin?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262936Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee252078Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1121588- 761329
Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71308Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381206- 641036
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10964Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70911- 102902