Onko porissa katujengejä?

Anonyymi-ap

Nyt kun pääkaupunki seudulla on alkanut meno villiintymään alkaa itseä huolestuttaa porin tulevaisuus, onko porissa jengiväkivaltaa?

17

690

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onneksi ei vielä. Noita perhanan kiroilevia nuorisoja kyllä on näkynyt paljon. Ei ole asiat enää hyvin kuten ennen, valitettavasti.

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

💋 ­N­­­y­­­m­f­­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17826641A

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Todella huonokäytöksisiä kakaroita on uskomaton määrä. **ttu **tana jne jne pääsee pikkuisen suusta kokoajan kun mitään älykästä on edes turha odottaa. Luulin itse olleeni paha suustani nuorena pahimman finniteiniangstin aikaan mutta luulin väärin.En ole tuollaista toimintaa aiemmin tavannut.

• Anonyymi

Vai niin, mitä ajattelit tehdä asian hyväksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai niin, mitä ajattelit tehdä asian hyväksi.

Kyllä huumebileissä sattumukset ja lopulta poliisi nuo hoitaa, ajattelin itse vain nauraa päälle ja mutustella popkornia, entäs itse, senkin vanha saapas?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä huumebileissä sattumukset ja lopulta poliisi nuo hoitaa, ajattelin itse vain nauraa päälle ja mutustella popkornia, entäs itse, senkin vanha saapas?

Mulla on melkeen uudet bootsit, mee töihin hamppi :D

• Anonyymi

Porissa jotkut nuoret kantavat teräasetta, osalla on myös machete.

• Anonyymi

Tiedän aika monta porilaista junttia, jotka kantaa teräasetta mukanaan. Munaa niillä ei kyllä ole muuhun kuin uhoamiseen.

• Anonyymi

Kyllä Porissa on katujengejä. Käytän monikkoa, koska ainakin kaksi jengiä on toiminassa.
      Toinen jengeistä tekee huumekauppaa Käviksellä ja toinen pyörii yleensä Porkassa.

T. Nuorisotyöntekijä

• Anonyymi

Kerro toki lisää olis kiva tietää ketä varoa ja missä

• Anonyymi

Ei Tuulipuku-Mikko oo mikään jengi vaikka se diilaa grammakauppana kukkaa, paskane puliukko ja sekakäyttäjä lähinnä vaikka kuvittelee olevansa alamaailman eliittiä.

Se on vaan yx täyteenpaskannettu tuulipuku ja myy alaikäsille huumeita, siis täysin saunan taakse talutettava paskaläjä.

• Anonyymi

Ei Porissa mitään katujengejä ole. Tietysti on näitä yksittäisiä elämäm_koulusta valmistuneita koviksia, jotka luulevat olevansa "kovia jätkiä" ja "katujen kingejä".

Muistan muutaman tällaisen tyypin kouluajoilta. Yksi "kova jätkä" on nyt linnassa, toinen raksalla hanttihommissa ja kolmas ölisemässä kamoissa kävelykadulla.

• Anonyymi

Kyllä Porissa on katujengejä. Hyvin aktiivinen jengi vaikuttaa kävelykadulla ja tämä Pormestarin jengin toiminta on ollut hiipumassa.
        Teemme eri viranomaisten kanssa yhteistyötä ja seuraamme jengien toimintaa.
        Jengiläiset tietävät tämän ja osaavat "piiloutua" tarvittaessa.

T. Nuorisotyntekijä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä Porissa on katujengejä. Hyvin aktiivinen jengi vaikuttaa kävelykadulla ja tämä Pormestarin jengin toiminta on ollut hiipumassa.
        Teemme eri viranomaisten kanssa yhteistyötä ja seuraamme jengien toimintaa.
        Jengiläiset tietävät tämän ja osaavat "piiloutua" tarvittaessa.

T. Nuorisotyntekijä

Mäki oon ollu tyntekijä, me oltii tosi kova korkeakoulutettuje kerho, impattiinki.

• Anonyymi

Näyttää, että angry birds, suomeksi änkyrät putinistitikommarit, Furuholm ja Tanttine ovat perustamassa katujengiään kun niitä vituttaa niinkun pientä eläintä!

• Anonyymi

Pieniä eläimiä ei yleensä vituta kun ne murehdi tyhmiäö turhia juttuja kuten paljonko naapuri tienaa.
        Jotkut ihmiset tosin on ihan perseestä.

• Anonyymi

Kävelykadulla häärivä jengi on nimeltään PBP ???
      Mistä noi kirjaimet ovat lyhennys ?? Nuorisotyöntekijä voisi kertoa.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      3
      2728
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1351
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1175
    4. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      21
      1057
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      126
      1030
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      208
      1026
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      984
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      308
      935
    9. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      909
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72