Ja tahdon ratsastaa kasvojesi päällä. Työntää pimppiäni kasvojasi vasten
Haluan nussia
31
2850
Vastaukset
Ihanaa, juuri tällaista kaipaisinkin. Mieluiten vakituisemmin, röyhkeä nainen joka nuolettaa oma nautinto mielessään, pillua suulle pakottaen ja päästä kiinni pitäen.
- Anonyymi
Uuu. Millainen olet?
- Anonyymi
Öööö..sellanen sadan kilon siika silliviivalla uuhh äähh pläähh
- Anonyymi
Brunetti 30v. Normi tissit ja normia isompi pylly. Posliini.
- Anonyymi
Missä tavataan? 45/176/79/19
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei missään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niuvanniemen suljetulla tietysti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helvetissä!
- Anonyymi
Herkkua
Laita viestiä kik: Jyke87
- Anonyymi
Idiootti heti tyrkyllä kun trolli sekoilee buaahaa
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/P6n9L2
- Anonyymi
Olis ihanaa. M41 satakunta
- Anonyymi
Tämä örkki se jaksaa samaa paskaa päivästä toiseen,säälittävä peräkamaripoika
- Anonyymi
Ole hyvä vain
Vaikka tänään Munkkiniemen kallioilla auringossa
Sulla hame ,eikä pikkareita, kyykistyt kasvojeni päälle ja maistelen kosteaa vakoasi karkealla kielellöni
Uuuh- Anonyymi
Onko se espoon munkkiniemi Mikkelissä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmaankaan mutta minäpä olen😛 T:m38
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmaankaan mutta minäpä olen😛 T:m38
Hevon persreijässä trollaan sata lasissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ole Espoossa eikä Mikkelissä
Neito ehkä katsoo google mapista
missäpäin olet
- Anonyymi
Niuvanniemen suljetulla tietenkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niuvanniemen suljetulla tietenkin
Kukaan muu koskaan kuullukkaan jostain niuvaniemestä kuin siellä asuvat
Näköjöön päsevät nettiin siellä
- Anonyymi
Jep! Ja siellä ne ei pillua saa
- Anonyymi
Olen Tampereella. Missä vois harrastaa tätä?
- Anonyymi
Kiitos, nuolen sun pillun, voit vaikka kusta suuhun`?
- Anonyymi
Minun vaimo nai minun naamaani aina kun on käynyt vieraissa. Se himottaa meitä molempia.
- Anonyymi
Naisen herkullisin osa syötäväksi mutta taisin nyt myöhästyä buffetistasi.
- Anonyymi
Haluan antaa sinulle munaa
- Anonyymi
mä kyllä tykkään nuolla pillua kunhan se mon puhdas.
- Anonyymi00115
Moi rakas nainen mä haluan joten sina imurit mun kyrpä otamme ko treffit
Ketjusta on poistettu 89 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa3103716Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard1032748SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän952246Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava1092033Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --501949Särkyneelle sydämelle
Särjin sun sydämen En voi lakata itkemästä Minuun tekee kipeää Koska sinuunkin. Että näin.. En ole runoilija😂311727Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?1311597Tulli ja Poliisi HAZMAT-suojauksin varustettuna omakotitaloa tutkimassa.
Todennäköisesti kysymyksessä huumelaboratorio, jossa käsitellään tappavia ja vaarallisia kemikaaleja. Tulli ja poliisi241359Nainen sä olet
Ihailtava ihminen siinä mielessä että teet miten sydän käskee ja toisaalta taas pidättäydyt kaikesta. Pakenet ja lähest761330Oho! Martina Aitolehti uhoaa ex-mies Esko Eerikäiselle: "Sata tonnii, niin..."
Martina Aitolehti pitää ex-miehensä Esko Eerikäisen kanssa Martina & Esko podcastia. Pariskunta on ollut naimisissa ja h1221251