Kirkossa kaksi mielipidettä lihansyönnistä

Anonyymi-ap

Kauniaisten seurakunnan pappi ja Helsingin yliopiston dosentti Kari Kuula on sitä mieltä, että on parempi olla syömättä lihaa, jos haluaa elää Jeesuksen mukaan.
Jos näin on ja haluaa tuottaa lihaa ja syödä lihaa, niin sitten voi hyvillä mielin erota kirkosta.
Jos kirkko laukoo mielipiteitään Suomessa lain mukaan toteutetusta lihan kasvatuksesta ja lihansyönnistä, niin silloin kirkko ja sen edustajat ovat hakoteillä.
Tätä vauhtia kirkko tulee jakautumaan kahtia tai kirkollinen toiminta tulee lopullisesti kuolemaan.
Mielestäni kirkon pitää toimia Suomen lain mukaan.
Kari Kuulan laukoessa mielipiteitään aikaisemmin suuri määrä suomalaisia erosi kirkosta. Tässä on tulossa taas uusi eroaalto.
Kirkon pitää käsitellä sisällään ensin asiat, mitä se on mistäkin mieltä ja sitten ilmoittaa vasta kantansa.
Jos lihansyönti lopetetaan ja lihaa ei saa tuottaa, niin sekin tuottaa taantuvia kyliä ja kuntia. Kirkko ei varmaan mieti tätä puolta.
Siispä eroamme kirkosta.

3

437

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kait (toivonmukaan) kukaan ota tosissaan tuota ukkoa. "Hulluja" piisaa joka porukkaan, eikait se pappeus ole mikään oikean uskon merkki. Kyllä raamatussakin syödään lihaa, on ollut ja tulee aina olemaan ihmisen perusruokaa.

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

💋 ­­N­y­­m­­f­­o­­m­­­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17827255u

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Raamatussa sanotaan: "Maaeläimistä saatte syödä kaikkia nelijalkaisia, joilla on kaksijakoiset sorkat ja jotka märehtivät ruokansa. Sitä vastoin eläimiä, jotka märehtivät mutta joilla ei ole sorkkia tai joilla on sorkat mutta jotka eivät märehdi, te ette saa syödä. Sellaisia ovat kameli, tamaani ja jänis, jotka tosin märehtivät mutta joilla ei ole sorkkia; ne ovat saastaisia. Saastainen on myös sika, jolla tosin on kaksijakoiset sorkat mutta joka ei märehdi. Näiden eläinten lihaa älkää syökö älkääkä koskeko niiden raatoihin, sillä ne ovat saastaisia."

Kirkon pitäisi tuoda enemmän esille tätä. Sianlihaa ei siis tule syödä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8485
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4598
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4158
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      55
      3654
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3156
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2920
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2616
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2404
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2083
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2066
    Aihe