Tämä lähes mitenkään tuntumaton uutuus on kukn "toinen iho", johtaa lämpöä ja sopii kaikille monipuoliseen seksiin (verraten lateksi- ja kumituotteisiin). Lateksikondomin kanssa voi käyttää liukuvoiteita öjyjä ym. Linkin jutussa kerrotaan lisää ja videolla nähtävissä miten päälle asettaminen on erityinen toimenpide sekin.
https://www.iltalehti.fi/keho/a/fb1c4305-80a2-4989-8cdf-942887ef0912 __/\_😋🥰🤪
Kondomien suosijat, joko okette kokeilleet hartsikondomia
Anonyymi-ap
8
1231
Vastaukset
- Anonyymi
Ei muuta kuin vedä päähäs ja pakene vuorille apinoita naimaan
- Anonyymi
Miten niin "ei muuta" pidä siitä kiinni jatkossakin!
Ps. ÄLÄ UNOHDA LÄÄKITYSTÄSI, nyt olisi aika! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin "ei muuta" pidä siitä kiinni jatkossakin!
Ps. ÄLÄ UNOHDA LÄÄKITYSTÄSI, nyt olisi aika!Spede se taas jaksaa buaahaa
- Anonyymi
Toimii ja anaaliin naivat tykkää myös!
- Anonyymi
Niinhän ne porsaat tekee röh röh
- Anonyymi
Jaa ei siis kokemuksia? Elikkä tietoa ei ole ko. kondomista sen verran uusi tuote tämän sivun käyttäjäkunnassa?!
🤭😎🤔- Anonyymi
Vedä kumiukko päähäs buaahaa
Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941769
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2351628- 911373
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!661032Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46931- 47928
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38918Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9914- 46872
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika37849