Kuka on tämä keljes josta paljon puhutaan tällä palstalla? Onko hän joku juuan oma julkisuuden henkilö? Kenties tv:stä tuttu
Kuka on Keljes
12
597
Vastaukset
- Anonyymi
Huhutaan myös että kova reklamoimaan rättejä ja kondomeita kieppiin. Erosen grillin kantaasiakas.
- Anonyymi
Taas Keljes kyselee muilta kuka hän itse on -pakkohoitoon!
- Anonyymi
Jep on kyllä jo päässä pahasti vikaa jos ei itse muista kuka on.
- Anonyymi
Eikös keljes ole jo eduskunnassa. On ylpistynyt kiveksiään myöten.
- Anonyymi
Keljes on kylän kovin jätkä ja tuleva presidentti.
- Anonyymi
Vielä ehtii Kuopion linjuriin!
- Anonyymi
Ei taida mennä juuasta kuopioon suoraa bussia enää ellei hulluille oo omat kyytinsä.
- Anonyymi
Pitää olla hullu kuin pullosta tullu että luulee pääsevänsä Juuasta kuopioon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää olla hullu kuin pullosta tullu että luulee pääsevänsä Juuasta kuopioon
Kun hierot Aladinin kyrvän tattia niin saat järjestää kaveriporukallesi 3 toivetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun hierot Aladinin kyrvän tattia niin saat järjestää kaveriporukallesi 3 toivetta.
Aladinkin voi heittää mällit. kysykää ettei vain ole kuohittu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aladinkin voi heittää mällit. kysykää ettei vain ole kuohittu?
Juuassa tarina kerrotaan Keljes ja lentävät kivekset. Hierotaan postilaatikkoa jolloin tulee postilaatikon henki ja kysyy millä kolmella eri menetelmällä haluat litistää tai käristää kivekset.
- Anonyymi00019
Whos the man with no dock or with the biggest dick. KELJES.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242551Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3492180Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262012Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o141850Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581608Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121142Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181119- 55990
- 63965
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2938