😄❤☕ tää aloitus. Sitä vaan nyt mietin, kun kulta sanaa käytin miehestä jonkun kerran. Rakas ja ihana ym. ovat kärsineet inflaation. Niitä hoetaan anonyymimä ilman tunnisteita paljon. Nyt näkyy kulta sanaakin enemmän, vai enkö vaan ole huomannut kun en kaikkea lue.
Pitäiskö keksiä joku oma sana. Malliin EKM (erittäin kiinnostava mies) tai LAM (lämpöisesti ajateltu mies).
Nyt tuli meidän lounasaikaan
4
95
Vastaukset
Siis käytin sanaa silloin, kun en ollut kirjautunut ja halusin jättää jonkun jäljen palstalle. Kirjautuminen kännykällä on aika vaivalloista varsinkin jos kirjoittaa salasanan väärin. Mainoskatko ehtii loppua, ennenkuin on sisällä järjestelmässä. Vaikka turhaanhan minä niitä aloituksia selittelen, kun ne ovat toistensa kaltaisia. Eivätkä ole mitään kaunokirjallisia teoksia😅
- Anonyymi
Vidua. Ei oo kahvinkeitintä. Ääliö.
Noi ns mainesanat eivät ole ajankohtaisia eivätkä koske sinua.Mulla on kolme kahvinkeitintä. Yksi kotona, yksi mökillä ja yksi matkakeitin. Sen verran yksinkertainen olen, etten ymmärrä miten kahvinkeitin liittyy aloitukseen.
En ole sanonut minkään "mainesanojen" liittyvän minuun. Halusin vain itse käyttää sellaista sanaa mikä ei sotkeudu muihin joita palstalla paljon käytetään. Miten tuokin voi olla niin vaikea ymmärtää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3815450Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit151452- 106951
- 78841
- 50822
- 41813
Haikeaa miten kaikki meni
Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.56807Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss43799- 56794
- 39779