Kohta on vaalien voittajien aika pitää meteliä ja puolustella leikkauksia. Nehän ovat tietenkin välttämätön toimenpide ja syytä toteuttaa mahdollisimman ankarina. Muuten tavallinen kansa ei nöyrry ymmärtämään sitä miten tärkeää varsinkin suuryritysten ja hyvätuloisten aseman puolustaminen köyhien diktatuuria vastaan maallemme on.
Sdp hiljenee ja hyvä niin
25
175
Vastaukset
Ei leikkauksia vaan yksinkertaisesti, menojen sopeuttamista tuloihin!
- Anonyymi
Sipilä/Orpo hallitus toi maahan kutsuttuina vuodessa noin 35 000 mamua.
Samoin tuo sama surullisen kuuluisa hallitus toimineen sai Suomen vähävaraiset ahdinkoon. Anonyymi kirjoitti:
Sipilä/Orpo hallitus toi maahan kutsuttuina vuodessa noin 35 000 mamua.
Samoin tuo sama surullisen kuuluisa hallitus toimineen sai Suomen vähävaraiset ahdinkoon.Tuopa esiin nuo kutsut! Veikkaan sen hetkisessä maailman tilanteessa noita tulleen kutsumattakin.
Pitää myös ottaa huomioon seuraavaa, global warming tulee lisäämään nuo entiset sadat tuhannet pakolaiset vielä lähitulevaisuudessa miljooniksi joten se mitä aiemmin on tapahtunut ei oikein riitä edes harjoitukseksi. On siis varauduttava edelleen laumoihin kutsumattomia vieraita!
Kysyn sinulta myös, miksi et lopeta vähävaraisuuttasi ja mene töihin? Työ ainakin omalla kohdallani loi sitä vaurautta josta vieläkin nautin 15 vuoden työeläkeajankin jälkeen!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Tuopa esiin nuo kutsut! Veikkaan sen hetkisessä maailman tilanteessa noita tulleen kutsumattakin.
Pitää myös ottaa huomioon seuraavaa, global warming tulee lisäämään nuo entiset sadat tuhannet pakolaiset vielä lähitulevaisuudessa miljooniksi joten se mitä aiemmin on tapahtunut ei oikein riitä edes harjoitukseksi. On siis varauduttava edelleen laumoihin kutsumattomia vieraita!
Kysyn sinulta myös, miksi et lopeta vähävaraisuuttasi ja mene töihin? Työ ainakin omalla kohdallani loi sitä vaurautta josta vieläkin nautin 15 vuoden työeläkeajankin jälkeen!"Kysyn sinulta myös, miksi et lopeta vähävaraisuuttasi ja mene töihin? Työ ainakin omalla kohdallani loi sitä vaurautta"
Mitä kerroin mistään omalta kohdaltani? Kerroin mielipiteeni ja muutaman tunnetun faktan historiasta. Tämä elämä on paljon laajempaa kun se mitä näet peilistä. Tosin sinun kohdalla taitaa olla vielä lisäksi luuloja ja harhoja, jopa ilmeisesti sinun omasta elämästäkin.
Työhistoriani on varmasti pidempi kun sinun. Ja eläkkeeni on varmasti suurempi kun sinun. Ja voin sanoa sinulle että en varmasti enää mene palkkatöihin vaikka sinä niin haluaisit. Anonyymi kirjoitti:
"Kysyn sinulta myös, miksi et lopeta vähävaraisuuttasi ja mene töihin? Työ ainakin omalla kohdallani loi sitä vaurautta"
Mitä kerroin mistään omalta kohdaltani? Kerroin mielipiteeni ja muutaman tunnetun faktan historiasta. Tämä elämä on paljon laajempaa kun se mitä näet peilistä. Tosin sinun kohdalla taitaa olla vielä lisäksi luuloja ja harhoja, jopa ilmeisesti sinun omasta elämästäkin.
Työhistoriani on varmasti pidempi kun sinun. Ja eläkkeeni on varmasti suurempi kun sinun. Ja voin sanoa sinulle että en varmasti enää mene palkkatöihin vaikka sinä niin haluaisit.Mitäpä sitten valittelet!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Mitäpä sitten valittelet!
Demarit valittaa aina.
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Mitäpä sitten valittelet!
Jos joku kertoo yleisesti tunnetut faktat, niin se on sinun mielestä valittelua?
Sinähän itse aloit valittamaan tuolle kirjoittajalle ja aloit jakamaan ohjeita hänelle vaikka et oikeasti tiedä mitään hänen elämästään. Olet hyvin ulkona normaalista ymmärryksestä ja yhteiskunnasta. Moni normaalisti ajatteleva ymmärtää ja sanoo epäkohtia vaikka itse niistä selviäisikin vähin kolhuin, ja suurimmat tuhot tulee muille.
Minäkin uskallan rehellisesti sanoa että Kokoomus ei oikeasti ole koskaan saanut mitään hyvää tälle maalle aikaiseksi. Ja senkin tiedän ettei sitäkään faktaa kukaan voi kiistää. Anonyymi kirjoitti:
Jos joku kertoo yleisesti tunnetut faktat, niin se on sinun mielestä valittelua?
Sinähän itse aloit valittamaan tuolle kirjoittajalle ja aloit jakamaan ohjeita hänelle vaikka et oikeasti tiedä mitään hänen elämästään. Olet hyvin ulkona normaalista ymmärryksestä ja yhteiskunnasta. Moni normaalisti ajatteleva ymmärtää ja sanoo epäkohtia vaikka itse niistä selviäisikin vähin kolhuin, ja suurimmat tuhot tulee muille.
Minäkin uskallan rehellisesti sanoa että Kokoomus ei oikeasti ole koskaan saanut mitään hyvää tälle maalle aikaiseksi. Ja senkin tiedän ettei sitäkään faktaa kukaan voi kiistää.Kertoo faktat? Eipä ole Lyyli faktat pistäneet silmään viime vuosina!
Tuo nyt esiin vaikka 2 faktaasi ja miten ne aiot todistaa. Mielipide ei ole fakta ilman todisteita!
Fakta on esim. liian suuret menot yhteiskunnalla koska velkaa on otettu noin 10 miljardia/vuosi SS parven ollessa kirstun vartijana. Menoja on vain lisätty mutta ei ole edes yritetty millään tavalla pienentää menoja, ei ole käytetty mitään reaaleja konsteja jotta saataisiin lisää tuottavia työpaikkojakaan.
Nyt pitää seurata faktan jossa kuluja/menoja järkeistetään sopimaan noin 90%:iin arvioiduista verotuloista. Silloin päästään linjalle jossa on mahdollisuus saavuttaa hyvinvointia kun yhä useampi joutuu uhraamaan aikansa työn tekoon!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Kertoo faktat? Eipä ole Lyyli faktat pistäneet silmään viime vuosina!
Tuo nyt esiin vaikka 2 faktaasi ja miten ne aiot todistaa. Mielipide ei ole fakta ilman todisteita!
Fakta on esim. liian suuret menot yhteiskunnalla koska velkaa on otettu noin 10 miljardia/vuosi SS parven ollessa kirstun vartijana. Menoja on vain lisätty mutta ei ole edes yritetty millään tavalla pienentää menoja, ei ole käytetty mitään reaaleja konsteja jotta saataisiin lisää tuottavia työpaikkojakaan.
Nyt pitää seurata faktan jossa kuluja/menoja järkeistetään sopimaan noin 90%:iin arvioiduista verotuloista. Silloin päästään linjalle jossa on mahdollisuus saavuttaa hyvinvointia kun yhä useampi joutuu uhraamaan aikansa työn tekoon!Faktaa kuitenkin on se että ne hallitukset missä Kokoomus ollut mukana on eniten työttömyyttä ja valtionvelkaa.
Faktaa myös se että ne hallitukset missä Kokoomus ei ole olleet mukana ovat eniten rakentaneet Suomen ja suomalaisten hyvinvointia.
Faktaa myös se Marini ja SDP nosti vaaleissa kannatustaan pääministeripuolueena. Mihin ei mikään muu puolue ole ole pystynyt. Anonyymi kirjoitti:
Faktaa kuitenkin on se että ne hallitukset missä Kokoomus ollut mukana on eniten työttömyyttä ja valtionvelkaa.
Faktaa myös se että ne hallitukset missä Kokoomus ei ole olleet mukana ovat eniten rakentaneet Suomen ja suomalaisten hyvinvointia.
Faktaa myös se Marini ja SDP nosti vaaleissa kannatustaan pääministeripuolueena. Mihin ei mikään muu puolue ole ole pystynyt.Työttömyys on lähes kokonaan ay mafian aiheuttamaa. Ay mafia kun vaatii palkkoja joita sen orjat eivät kykene ansaitsemaan, joten hommat loppuvat!.
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Työttömyys on lähes kokonaan ay mafian aiheuttamaa. Ay mafia kun vaatii palkkoja joita sen orjat eivät kykene ansaitsemaan, joten hommat loppuvat!.
Yritä nyt edes vastata.
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Työttömyys on lähes kokonaan ay mafian aiheuttamaa. Ay mafia kun vaatii palkkoja joita sen orjat eivät kykene ansaitsemaan, joten hommat loppuvat!.
Tuo kai totta kun et sitä yrittänyt valeeksikaan väittää.
"Faktaa kuitenkin on se että ne hallitukset missä Kokoomus ollut mukana on eniten työttömyyttä ja valtionvelkaa."
Etkö tuotakaan kyseenalaistanut.
"Faktaa myös se että ne hallitukset missä Kokoomus ei ole olleet mukana ovat eniten rakentaneet Suomen ja suomalaisten hyvinvointia."
Tuo ehkä sinua vähän kirvelee, ja et edes tuotakaan yrittänyt muuksi muuttaa.
"Faktaa myös se Marini ja SDP nosti vaaleissa kannatustaan pääministeripuolueena. Mihin ei mikään muu puolue ole ole pystynyt"
Siinä hiukan faktaa sinulle kun pyysit. Saat toki lisääkin jos haluat ja et itse ymmärrä. Anonyymi kirjoitti:
Yritä nyt edes vastata.
Vastata mihin? Tuo kommenttini vastaa jo kaikkeen mikä liittyy ay mafian toimiin ja työttömyyteen!
Anonyymi kirjoitti:
Tuo kai totta kun et sitä yrittänyt valeeksikaan väittää.
"Faktaa kuitenkin on se että ne hallitukset missä Kokoomus ollut mukana on eniten työttömyyttä ja valtionvelkaa."
Etkö tuotakaan kyseenalaistanut.
"Faktaa myös se että ne hallitukset missä Kokoomus ei ole olleet mukana ovat eniten rakentaneet Suomen ja suomalaisten hyvinvointia."
Tuo ehkä sinua vähän kirvelee, ja et edes tuotakaan yrittänyt muuksi muuttaa.
"Faktaa myös se Marini ja SDP nosti vaaleissa kannatustaan pääministeripuolueena. Mihin ei mikään muu puolue ole ole pystynyt"
Siinä hiukan faktaa sinulle kun pyysit. Saat toki lisääkin jos haluat ja et itse ymmärrä.Noihin kaikkiin olen tuota viimeistä ehkä joi vastannut.
Tuo SS + SDP faktasi pitää laittaa lainausmerkkeihin sillä se on tulosta äänten varastelusta niin vihreiltä kuin Vasureiltakin. Enkä ole ainoa joka tämänkin on havainnut! Jos KANSA olisi tyytyväinen SS ketkuiluun se olisi suurin puolue!
Sinä esitit mielipiteitäsi, et faktaa! Kokoomuksen esim. reaaliseen talouteen tähtäävä politiikka on se ainoa jolla lopulta päästään omaan hyvinvointiin! Tuonkin faktan unohdit!
Kokoomus ei ole ketään heittänyt pellolle työpaikastaan mutta ay mafian toimet ovat siihen johtaneet viljalti! Tuokin fakta on sinulta jäänyt hyuomaamatta!
Skinä vain latelet komuloisten pravdaa edelleen vaikka se kaatoi Suuren ja Mahtavankin joten kurjuuden lähettiläs sinä Lyyli olet! Etkä erota faktoja pravdastasi!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Noihin kaikkiin olen tuota viimeistä ehkä joi vastannut.
Tuo SS SDP faktasi pitää laittaa lainausmerkkeihin sillä se on tulosta äänten varastelusta niin vihreiltä kuin Vasureiltakin. Enkä ole ainoa joka tämänkin on havainnut! Jos KANSA olisi tyytyväinen SS ketkuiluun se olisi suurin puolue!
Sinä esitit mielipiteitäsi, et faktaa! Kokoomuksen esim. reaaliseen talouteen tähtäävä politiikka on se ainoa jolla lopulta päästään omaan hyvinvointiin! Tuonkin faktan unohdit!
Kokoomus ei ole ketään heittänyt pellolle työpaikastaan mutta ay mafian toimet ovat siihen johtaneet viljalti! Tuokin fakta on sinulta jäänyt hyuomaamatta!
Skinä vain latelet komuloisten pravdaa edelleen vaikka se kaatoi Suuren ja Mahtavankin joten kurjuuden lähettiläs sinä Lyyli olet! Etkä erota faktoja pravdastasi!Enköhän minä nyt kuitenkin meistä kahdesta ole fiksumpi ja joka ymmärtää asioita. Jotenkin tunne että sinä olet tuota tunnettua Kokoomuksen vaalikarjaa, ja hyvä esimerkki millaista porukkaa Kokoomusta äänestää.
Voisit laajemminkin muualla kehua Kokoomusta ja millaisilla ajatuksilla sitä sinä ja kaltaisesi äänestävät. Aloitit jo näköjään tänne ihan oma ketjusi mihin itse kirjoittelet omasta hulluudestasi. Laita vastaavia muuallekin someen. Anonyymi kirjoitti:
Enköhän minä nyt kuitenkin meistä kahdesta ole fiksumpi ja joka ymmärtää asioita. Jotenkin tunne että sinä olet tuota tunnettua Kokoomuksen vaalikarjaa, ja hyvä esimerkki millaista porukkaa Kokoomusta äänestää.
Voisit laajemminkin muualla kehua Kokoomusta ja millaisilla ajatuksilla sitä sinä ja kaltaisesi äänestävät. Aloitit jo näköjään tänne ihan oma ketjusi mihin itse kirjoittelet omasta hulluudestasi. Laita vastaavia muuallekin someen.Kerro mitä fiksua olet saanut aikaan!
Montaako henkilöä työllistät, siis poliisin ja palokunnan lisäksi? Itse olen työllistänyt porukkaa omana aikanani yli 300 henkilötyövuotta! Tuon jälkeen on tuon fiksun ideani avulla entinen firmani saanut työvuosia aikaan ainakin saman verran uuden omistajan myötä!
Millaisia automaatiojärjestelmiä olet kehittänyt juota on viety ulkomaillekin? Edellinen kappaleeni kertoo minun noitä saaneen aikaan. Tuosta edellisestä puuttuvat vielä alihankkijoiden työvuodet ja niitäkin on runsaasti!
Kokoomushan on yksi niitä harvoja, joilla on halu reaaliin talouteen, joka on ainoa todellinen mahdollisuus hyvinvointiin, koska velkahyvinvointi ei ole pysyvää!Extyökkäri kirjoitti:
Kerro mitä fiksua olet saanut aikaan!
Montaako henkilöä työllistät, siis poliisin ja palokunnan lisäksi? Itse olen työllistänyt porukkaa omana aikanani yli 300 henkilötyövuotta! Tuon jälkeen on tuon fiksun ideani avulla entinen firmani saanut työvuosia aikaan ainakin saman verran uuden omistajan myötä!
Millaisia automaatiojärjestelmiä olet kehittänyt juota on viety ulkomaillekin? Edellinen kappaleeni kertoo minun noitä saaneen aikaan. Tuosta edellisestä puuttuvat vielä alihankkijoiden työvuodet ja niitäkin on runsaasti!
Kokoomushan on yksi niitä harvoja, joilla on halu reaaliin talouteen, joka on ainoa todellinen mahdollisuus hyvinvointiin, koska velkahyvinvointi ei ole pysyvää!Tuot aina esille näitä omia saavutuksiasi. Voit rypeä niissä, mutta ei se ole osoitus kyvystä eritellä yhteiskunnallisia toimintamalleja saati niiden vaikutuksista eri osapuolille. Mikrotalous ei ole makrotaloutta. Se sinulta unohtuu jatkuvasti.
Makrotaloudessa joudutaan miettimään muitakin asioita kuin yritysten kasvumahdollisuuksia. Esim. persut miettivät juuri näitä muitakin asioita kuten maahanmuuttoa työvoiman saatavuutena. Vasemmistopuolueet ovat aina painottaneet sitä, että työllä pitää ja tulla toimeen kohtuullisesti. Matalapalkka-ongelmaa joudutaan paikkaamaan erilaisille sosiaalisilla tulonsiirroilla. Nämä pari esimerkkiä jo osoittavat, että elämä ja talous ovat paljon monitahoisempia asioita kuin sinä olet pienessä päässäsi laskeskellut.
Velkahyvinvointi ei ole pysyvää. Varmaan olet siinä oikeassakin. Ja silloin pitääkin kysyä, miksi Kokoomus sitten kannatti yritystukien rajua kasvattamista koronapandemian aikana ja miksi Kokoomus kannatti puolustusmäärärahojen lisäämistä Ukrainan sodan seurauksena. Juuri niin, asioille on aina perusteita. Sinähän varmaan lähdet kiltistä puolustamaan näitä menonlisäyksiä, vaikka ne juuri sotivat noita väitteitäsi vastaan.mielipidepankki kirjoitti:
Tuot aina esille näitä omia saavutuksiasi. Voit rypeä niissä, mutta ei se ole osoitus kyvystä eritellä yhteiskunnallisia toimintamalleja saati niiden vaikutuksista eri osapuolille. Mikrotalous ei ole makrotaloutta. Se sinulta unohtuu jatkuvasti.
Makrotaloudessa joudutaan miettimään muitakin asioita kuin yritysten kasvumahdollisuuksia. Esim. persut miettivät juuri näitä muitakin asioita kuten maahanmuuttoa työvoiman saatavuutena. Vasemmistopuolueet ovat aina painottaneet sitä, että työllä pitää ja tulla toimeen kohtuullisesti. Matalapalkka-ongelmaa joudutaan paikkaamaan erilaisille sosiaalisilla tulonsiirroilla. Nämä pari esimerkkiä jo osoittavat, että elämä ja talous ovat paljon monitahoisempia asioita kuin sinä olet pienessä päässäsi laskeskellut.
Velkahyvinvointi ei ole pysyvää. Varmaan olet siinä oikeassakin. Ja silloin pitääkin kysyä, miksi Kokoomus sitten kannatti yritystukien rajua kasvattamista koronapandemian aikana ja miksi Kokoomus kannatti puolustusmäärärahojen lisäämistä Ukrainan sodan seurauksena. Juuri niin, asioille on aina perusteita. Sinähän varmaan lähdet kiltistä puolustamaan näitä menonlisäyksiä, vaikka ne juuri sotivat noita väitteitäsi vastaan.Minä vain kysyin Lyyliltä joka taas esitti minulle seuraavaa:
"Enköhän minä nyt kuitenkin meistä kahdesta ole fiksumpi ja joka ymmärtää asioita."
Halusin vain tietää sen hänen fiksuutensa asteen, kuuraketti vai syvänmeren tutkimussukellusvene vai mitä!
Yhteiskunnan toimintamalli ei eroa yrityksen eikä yksilönkään vaan aina on elettävä tulojen mukaan ja vain suoraan tuottaviin investointeihin voi käyttää lainaa, silloin kun se tuottaa sekä korot että lyhennykset.
Noin toimien näkee ollaanko menossa parempaan van mihin! Velkahyvinvointi on kuin pakkasella housuun pissiminen, hetken mukavasti lämmittää mutta sen jälkeen kylmää entistä enemmän!
Kun olet aktiivinen ja toimit viisaasti työelämässä niin pärjäät, sen olen osoittanut oman työurani aikana. Olen menestynyt hyvin jättämällä ay mafian syrjään ja tekemällä itse omat työsopimukseni, omin ehdoin lakia kunnioittaen. Jos en ole saanut mitä katson ansaitsevani olen vaihtanut yritystä. Yhden firman tirehtöörille aikoinaan sanoin mitä hänen työstään ajattelen ja sain potkut. Kun kilpailevan yrityksen pomo kuuli niin soitti jotta tule töihin ja minä menin. Kannattaa siis olla työssä jossa tulee tunnetuksi alallaan!
Jos olet tuottava ja tuloksellinen niin et edes kuule sanaa matalapalkka mutta jos jäät ay orjan asemaan niin saatat siihenkin tutustua!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Kerro mitä fiksua olet saanut aikaan!
Kokoomushan on yksi niitä harvoja, joilla on halu reaaliin talouteen, joka on ainoa todellinen mahdollisuus hyvinvointiin, koska velkahyvinvointi ei ole pysyvää!"Itse olen työllistänyt porukkaa omana aikanani yli 300 henkilötyövuotta"
... sarjapaiskojana. Toimitusjohtajatason hommia. - Anonyymi
mielipidepankki kirjoitti:
Tuot aina esille näitä omia saavutuksiasi. Voit rypeä niissä, mutta ei se ole osoitus kyvystä eritellä yhteiskunnallisia toimintamalleja saati niiden vaikutuksista eri osapuolille. Mikrotalous ei ole makrotaloutta. Se sinulta unohtuu jatkuvasti.
Velkahyvinvointi ei ole pysyvää. Varmaan olet siinä oikeassakin. Ja silloin pitääkin kysyä, miksi Kokoomus sitten kannatti yritystukien rajua kasvattamista koronapandemian aikana ja miksi Kokoomus kannatti puolustusmäärärahojen lisäämistä Ukrainan sodan seurauksena. Juuri niin, asioille on aina perusteita. Sinähän varmaan lähdet kiltistä puolustamaan näitä menonlisäyksiä, vaikka ne juuri sotivat noita väitteitäsi vastaan."Vasemmistopuolueet ovat aina painottaneet sitä, että työllä pitää ja tulla toimeen kohtuullisesti"
Oleellista on, onko ihminen taloutta varten, vai talous ihmistä varten.
Oikeisto ei tunnu oikein koskaan pystyvän päättämään. Yleensä heillä (muut) ihmiset ovat taloutta varten, mutta vaaleissa kerrotaan, että talous tuottaa juuri ihmisille. Silloin jätetään kertomatta vain se, että heidän tavallaan talous tuottaa vain hyvin harvoille ihmisille, sikäli kuin niitä muita lasketaan edes ihmisiksi. Anonyymi kirjoitti:
"Vasemmistopuolueet ovat aina painottaneet sitä, että työllä pitää ja tulla toimeen kohtuullisesti"
Oleellista on, onko ihminen taloutta varten, vai talous ihmistä varten.
Oikeisto ei tunnu oikein koskaan pystyvän päättämään. Yleensä heillä (muut) ihmiset ovat taloutta varten, mutta vaaleissa kerrotaan, että talous tuottaa juuri ihmisille. Silloin jätetään kertomatta vain se, että heidän tavallaan talous tuottaa vain hyvin harvoille ihmisille, sikäli kuin niitä muita lasketaan edes ihmisiksi.Talous tuottaa jokaiselle joka sen ansaitsee!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Faktaa kuitenkin on se että ne hallitukset missä Kokoomus ollut mukana on eniten työttömyyttä ja valtionvelkaa.
Faktaa myös se Marini ja SDP nosti vaaleissa kannatustaan pääministeripuolueena. Mihin ei mikään muu puolue ole ole pystynyt.Faktantarkastuksesta ei mennyt mikään noista läpi. Kaikki mainitsemasi faktat ovat valetta.
Anonyymi kirjoitti:
Faktantarkastuksesta ei mennyt mikään noista läpi. Kaikki mainitsemasi faktat ovat valetta.
Vasurithan muiden sosialistien tapaan välttävät faktaa ja tyytyvät pravdaan!
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17827399L
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?3353370Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!4653122- 712140
Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3401610Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota
2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-1941492- 1051233
Voisiko olla jopa niin
Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal751212Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1671130Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."
Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks121127K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."
Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali81085