Suhde IKL:ään ja Lapuan Liikkeeseen?
Mites on Maalslitsi
9
257
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi pitäisi olla mitään suhdetta näihin mainitsemiisi tahoihin koska ne eivät ole olleet olemassa vuosikymmeniin.
Tuohan muistuttaa pankkiksen tivailua siitä, että nykypoliitikkojen tulisi pyytää anteeksi jotain yli sadan vuoden takaista tapahtumaa.- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17827589s
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Keskustalaiset ovat isänmaallisia suomalaisia ja siksi eivät persunatsien kanssa hallitukseen lähde!!
- Anonyymi
Oikeisto sosialisti vaikuttaa olevan seilissä. Kai kolmatta viikkoa putkeen.
- Anonyymi
Sehän on jo Prairie Chapel Ranch lla onanoimassa :-)
Fillarikaverissa on muuten taas kerran yksi iso ristiriita .. Bush on äärikristitty ja tää meidän palstan fillaripökiö vannoo kristinuskoa rajusti krisoineen Nietzschen maailmankuvan nimiin.
Miten mahtavat jutut edetä tällä saralla siellä Prairie Chapel Ranch in grillituvalla?
XXttu mikä idiootti, vuokralla asuminen selittää vain osan ja isättömyys veie järjenäänen. Anonyymi kirjoitti:
Sehän on jo Prairie Chapel Ranch lla onanoimassa :-)
Fillarikaverissa on muuten taas kerran yksi iso ristiriita .. Bush on äärikristitty ja tää meidän palstan fillaripökiö vannoo kristinuskoa rajusti krisoineen Nietzschen maailmankuvan nimiin.
Miten mahtavat jutut edetä tällä saralla siellä Prairie Chapel Ranch in grillituvalla?
XXttu mikä idiootti, vuokralla asuminen selittää vain osan ja isättömyys veie järjenäänen.Törkyturpa saa piakkoin kutsun kamarille juttelemaan.
- Anonyymi
OikeistoSosDem kirjoitti:
Törkyturpa saa piakkoin kutsun kamarille juttelemaan.
Ai miksi? Onko olemassa jokin laki joka kieltää nimimerkin arvostelemisen/herjaamisen/haukkumisen?
Kuka tässä on asianomistaja ja kuka vastaaja?
Joskus vaan huvittaa aloittajan kaltaisen älykkyydeltään apukoulutasoisen hölöntölmäykset täällä. Anonyymi kirjoitti:
Ai miksi? Onko olemassa jokin laki joka kieltää nimimerkin arvostelemisen/herjaamisen/haukkumisen?
Kuka tässä on asianomistaja ja kuka vastaaja?
Joskus vaan huvittaa aloittajan kaltaisen älykkyydeltään apukoulutasoisen hölöntölmäykset täällä.Lisää raskauttavaa aineistoa. Saattaa olla että en viitsi tai sitten viitsin. HO HO HOO!
- Anonyymi
OikeistoSosDem kirjoitti:
Lisää raskauttavaa aineistoa. Saattaa olla että en viitsi tai sitten viitsin. HO HO HOO!
Ihan kaikessa rauhassa saat ilmoitella ihan mihin haluat. Mutta älä pidätä hengitystäsi jos jotain tutkintaa odotat. HO HOO, HO HOO!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131063
- 1141052
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21775- 54741
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32673ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175564Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9492
