Mites on Maalslitsi

Suhde IKL:ään ja Lapuan Liikkeeseen?

9

257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi pitäisi olla mitään suhdetta näihin mainitsemiisi tahoihin koska ne eivät ole olleet olemassa vuosikymmeniin.

      Tuohan muistuttaa pankkiksen tivailua siitä, että nykypoliitikkojen tulisi pyytää anteeksi jotain yli sadan vuoden takaista tapahtumaa.

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        ❤️ ­N­­­y­­­m­­­f­­o­­m­­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17827589s

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Keskustalaiset ovat isänmaallisia suomalaisia ja siksi eivät persunatsien kanssa hallitukseen lähde!!

    • Anonyymi

      Oikeisto sosialisti vaikuttaa olevan seilissä. Kai kolmatta viikkoa putkeen.

      • Anonyymi

        Sehän on jo Prairie Chapel Ranch lla onanoimassa :-)

        Fillarikaverissa on muuten taas kerran yksi iso ristiriita .. Bush on äärikristitty ja tää meidän palstan fillaripökiö vannoo kristinuskoa rajusti krisoineen Nietzschen maailmankuvan nimiin.

        Miten mahtavat jutut edetä tällä saralla siellä Prairie Chapel Ranch in grillituvalla?

        XXttu mikä idiootti, vuokralla asuminen selittää vain osan ja isättömyys veie järjenäänen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on jo Prairie Chapel Ranch lla onanoimassa :-)

        Fillarikaverissa on muuten taas kerran yksi iso ristiriita .. Bush on äärikristitty ja tää meidän palstan fillaripökiö vannoo kristinuskoa rajusti krisoineen Nietzschen maailmankuvan nimiin.

        Miten mahtavat jutut edetä tällä saralla siellä Prairie Chapel Ranch in grillituvalla?

        XXttu mikä idiootti, vuokralla asuminen selittää vain osan ja isättömyys veie järjenäänen.

        Törkyturpa saa piakkoin kutsun kamarille juttelemaan.


      • Anonyymi
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Törkyturpa saa piakkoin kutsun kamarille juttelemaan.

        Ai miksi? Onko olemassa jokin laki joka kieltää nimimerkin arvostelemisen/herjaamisen/haukkumisen?

        Kuka tässä on asianomistaja ja kuka vastaaja?

        Joskus vaan huvittaa aloittajan kaltaisen älykkyydeltään apukoulutasoisen hölöntölmäykset täällä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai miksi? Onko olemassa jokin laki joka kieltää nimimerkin arvostelemisen/herjaamisen/haukkumisen?

        Kuka tässä on asianomistaja ja kuka vastaaja?

        Joskus vaan huvittaa aloittajan kaltaisen älykkyydeltään apukoulutasoisen hölöntölmäykset täällä.

        Lisää raskauttavaa aineistoa. Saattaa olla että en viitsi tai sitten viitsin. HO HO HOO!


      • Anonyymi
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Lisää raskauttavaa aineistoa. Saattaa olla että en viitsi tai sitten viitsin. HO HO HOO!

        Ihan kaikessa rauhassa saat ilmoitella ihan mihin haluat. Mutta älä pidätä hengitystäsi jos jotain tutkintaa odotat. HO HOO, HO HOO!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 54
      741
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      673
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      564
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe