Jos Suomeen nyt tulee porvarihallitus, kansa kärsii vuosia eteenpäin

Anonyymi-ap

Rahaa palvovien pimeyden voimien muodostama porvarihallitus ois Suomen kansan kannalta katastrofi.

Aina kun Suomessa on ollut porvarihallitus, on siitä seurannut kansalle katastrofaalista kärsimystä.

Jos tähän maahan nyt muodostetaan kokoomuksen ja perussuomalasiten ynnä kd:n ja rkp:n hallitus, ois se keskustalle puolueena suuri helpotus, vaikkakin samaan aikaan Suomen kansalle katastrofi.

Oppositiossa keskusta pääsisi hiillostamaan erityisesti perussuomalaisia hallituksen tekemisistä ja tekemättä jättämisista ja seuraavissa vaaleissa keskustaa odottaisikin +20 paikan vaalivoitto ja perussuomalaisia samaninen 20 paikkaa miinusmerkkisenä paikkojen menetyksenä.

33

133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Työt tehdään kinassa , miten omistava luokka saa tuloja ?
      Paljonko menee ruokaan rahaa , mitä asuminen maksaa , miten niitä voisi hyödyntää ?
      Asumistuki ja perustulo , marinin hallitus pyöri 40miljardin velalla 🤔 mitä vitun paskaa on yhteiskunta ?

• Anonyymi

Jos persut toimii kokoomuksen kanssa niin tavallinen duunari on kusessa. Persut suunnittelee ansiosidonnaisen porrastusta lisää muka työllistymista... Haistakoon paskat.. Persut on riistokapitalistipuolue niin kuin kokoomus. Kansalle koittaa todella vittumaiset ajat.. Persut on työttömän ja vähäosaisten kukkarolla nii kuin kokoomuskin

• Anonyymi

Eli otetaan lisää lainaa jotta 370 000 saa maata kotona ja otetaan 100 000 uutta maahanmuuttajaa joka vuosi tekemään hommat... Kuulostaa ihan SDP:n vaaliohjelmata, mutta onko se ainoa oikea tie sinun mielestäsi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli otetaan lisää lainaa jotta 370 000 saa maata kotona ja otetaan 100 000 uutta maahanmuuttajaa joka vuosi tekemään hommat... Kuulostaa ihan SDP:n vaaliohjelmata, mutta onko se ainoa oikea tie sinun mielestäsi?

"370 000 saa maata kotona." Persu on sitten hyvä ja rupeaa järjestetään niitä työpaikkoja, ettei kenenkään tarvitse maata kotona. Vaan kuinkahan moni itse persuja äänestäneistä on työkykyisiä tai edes työhaluisia.

• Anonyymi

Minäpä muistan kun vasemmistoliitto vihreät ja sosiaalidemokraatit olivat kokoomuksen kanssa hallituksessa ja Suomen lapsilta ja vanhuksilta leikattiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäpä muistan kun vasemmistoliitto vihreät ja sosiaalidemokraatit olivat kokoomuksen kanssa hallituksessa ja Suomen lapsilta ja vanhuksilta leikattiin.

Vasemmistoliitto ja sosiaalidemokraatit menivät takinkäännöllä tuohon hallitukseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vasemmistoliitto ja sosiaalidemokraatit menivät takinkäännöllä tuohon hallitukseen.

Vihreät ja vasurit otti loppuvaiheessa ritolat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No laitetaan rajat kiinni, lopetetaan ilmastohumppa ja rahan jakaminen pimeimpään Afrikkaan ja sen jälkeen voisi katsoa tarvitseeko työtön vielä enemmän kyykytystä.. Asiat on ratkaistavissa myös terveellä järjellä.. Mutta kun kurjistaminen pitää aloittaa sieltä mistä se helpoiten voi tehdä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joko taas:)))) Vaihda levyä, tuo on puhki kulunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vihreät ja vasurit otti loppuvaiheessa ritolat

Tuo on absurdia höpinää puolueesta, joka itse halkesi kahtia hallitusvastuun seurauksena. Eikös persut jokaisen kuuluisi osoittaa se oma kyvykkyytensä? Mitä tähän asti on saatu persuleiristä muuta, kuin alituista kammomölinää ja huonoja päätöksiä vuosina 2015-2017?

• Anonyymi

• Anonyymi

Kyllä mä kärsin
      We Suffer!

• Anonyymi

Tuota on suomipolitiikka. Hajanaista toisten haukkumista ja kampittamista. Miten eduskuntaan ajautuu kaikki yhteistyökyvyttömät?

• Anonyymi

Viimeksi kun PS ja Kokoomus olivat samassa hallituksessa (perskeko), se oli duunareille ja eläkeläisille vähemmän mukavaa aikaa. Lähes 90% kansalaisista köyhtyi. Fakta.

• Anonyymi

Huom. silloin oli Soini joka ei ollut aitopersu
        vaan väärä raha

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huom. silloin oli Soini joka ei ollut aitopersu
        vaan väärä raha

No nythän PS-puolue on kääntynyt vain entistä jyrkempään äärioikeistoon Halla-ahon ja Purran linjoilla. Mitä sellaisilta voi muka odottaa? Ei muuta kuin kurjuuden maksimointia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No nythän PS-puolue on kääntynyt vain entistä jyrkempään äärioikeistoon Halla-ahon ja Purran linjoilla. Mitä sellaisilta voi muka odottaa? Ei muuta kuin kurjuuden maksimointia.

En osaa asemoida Lulu Rannetta Kike Elomaata Slunga-Poutsaloa mihinkään sinun äärioikeistoosi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En osaa asemoida Lulu Rannetta Kike Elomaata Slunga-Poutsaloa mihinkään sinun äärioikeistoosi

Samanlaisia maahanmuuttokammoisia pölhöpopulisteja kaikki tyyni.

• Anonyymi

Kysykää vaikka Herliniltä ja Korkmanilta.

• Anonyymi

Persujen masokismi pääsee kliimaksiinsa, jos porvarihallitus syntyy. Puoluetta kannattaneita heikko-osaisia, eläkeläisiä, työttömiä. opiskelijoita sekä duunareita löydään kuin vierasta sikaa. Pyydättekö pösilöt vielä lisää, koska persut ovat niin "Suomen ja suomalaisten asialla" vai tulisiko se oppi lopultakin kantapäidenne kautta?

• Anonyymi

Korjaus, siis lyödään.

• Anonyymi

Perussuomalaiset kokoomuksen pääministeriöimään porvarihallitukseen, kun edessä on suuria kriisejä, se ois kesksutan oppositiopolitiikalle oikea unelma-alku.

• Anonyymi

Suomalaisija peloitellaan taas valtion velan kasvulla- se pakottaa leikkauksiin ja veronkorotuksiin. Tätä asijaa käytetään yleensä vaalien alla. maailman talous ei pyörisi jos kaikilla mailla ei olisi velkaa.On kuitenkin väärinkäsitys, että valtion pitäisi maksaa velkansa takaisin sanoo palkansaajien tutkimuslaitoksen johtaja Jaakko Kiander. Englannin valtiolla oli Napoleonin sotien jälkeen äärimmäisen suuri velka, sitä ei ole maksettu vielä pois

• Anonyymi

Köyhät suoraa uuniin ! H Htler ! Sanoo uusi hallitus.

• Anonyymi

Orpo suostui jo tinkimään leikkauksista = rikkailta ei leikata vaan ainoastaan köyhiltä!

• Anonyymi

Miten kävi Nokian kun tuli ulkomaalaiset osaajat renniin.?;;#%meni

• Anonyymi

Nykyinen eduskunta tulee hajottaa ja järjestää uudet vaalit siinä toivossa, että kansa oisi tullut muutamassa viikossa järkiinsä.

Kokoomuksen ja perussuomalasiten hallitus ois pimeyden hallitus, se toisi mukanaan synkän yön.

• Anonyymi

Porvarihallitus lisäisi ainoastaan niiden ostovoimaa, jotka tekevät työtä.

• Anonyymi

Ja heikentäisi entisestään kaikkein köyhimmän kansanosan opiskelemaan pääsyä ja sitä tietä sekä yksilön että yhteiskunnan etua.

Muistan miten en aikoinaan päässyt peruskoulusta suoraan lukioon, kun olin syntynyt niin kurjiin olosuhteisiin, vaan jouduin lähtemään peruskoulsuta päästyäni töihin. Suomessa oli silloin 1980-luvun alkupuolella, kun minä peruskoulusta pääsin vielä niin kova pula vuokra-asunnoistakin, että minun oli lähdettävä peruskoulsuta päästyäni 16-vuotiaana Ruotsiin töihin, jossa oli siihen saakka, että piti tulla Suomeen armeijaan.

Armeijan käytyäni menin täällä Suomessa töihin -Helsinkiin Wärtsilän telakalle, josta sain työsuhdeasunnon, mutta muutin sittemmin niin pian kuin vain pääsin HOAS:in opiskelija-asuntoon- ja aloitin samaan aikaan iltalukoon suorittamisen, jonka suoritettuani jatkoin opintojani. Pääsin siis Helsingin opiskelija-asuntosäätiö HOAS:in opiskelija-asuntoon Espoon Kivenlahteen sillä peprusteella, että suoritin iltalukioa ja siitä opiskelija-asuntoon pääsemisestä minä olen vielä vuosikymmeniä jälkeempäinkin tyytyväinen.
        Ne Wärtsilän Helsingin telakan työsyhdeasunnot oli silloin sellaisia, että meitä asui siellä Wärtsilän omistamassa työsuhdekaksiossa Helsingin Punavuoren kaupunginosassa Pursimiehenkadulla neljä vähän yli 20 vuotiasta jätkää, joten jokainen ymmärtää, että ei sellaisessa asunnossa asuen ois voinut mitään iltalukioa suorittaa työn ohella. Oli pakko päästä opiskelija-asuntolaan asumaan ja niin pääsinkin.

Tuo minun elämenhistoria kiistatta todistaa sen, että samaan aikaan minun ikäiseni varakkaampien perheitten kakarat pääsivät peruskoulusta suoraan joko lukioon taikka ammattikouluun ja yo-tutkinnon suorittamisen jälkeen taikka ammattikoulusta päästyään sitten eteenpäin elämässään opiskellen lisää taikka menemällä töihin.

Ei varakkaampien perheitten kakaroitten tarvinnut lähteä peruskoulun loputtua minun tavoin Ruotsiin siirtotyäläiseksi, eikä heidän -siis näitten varakkaampien perheitten kakaroitten- tarvinnut suorittaa lukioa niin, että oisivat ensin tehneet jossain telakalla täyden työpäivän töitä (8 tuntia) ja sen työpäivän päätteeksi menneet iltalukioon kello 17,00-20,15 väliseksi ajaksi, niin kuin minun oli köyhistä lähtökohdista lähteneenä, köyhiin olosuhteisiin syntyneenä lukio suoritettava.

Minä kyllä halveksin noita kokoomuslaisia, jotka ovat valmiita kaikkein köyhimpiin olosuhteisiin syntyneiltä viemään viimeisetkin murot pöydästä ja samaan aikaan antamaan kaiken maailman optio-oligarkeille verohelpotuksia ja mitä erilaisimpia bonuksen nimellä verhottuja lahjuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja heikentäisi entisestään kaikkein köyhimmän kansanosan opiskelemaan pääsyä ja sitä tietä sekä yksilön että yhteiskunnan etua.

Muistan miten en aikoinaan päässyt peruskoulusta suoraan lukioon, kun olin syntynyt niin kurjiin olosuhteisiin, vaan jouduin lähtemään peruskoulsuta päästyäni töihin. Suomessa oli silloin 1980-luvun alkupuolella, kun minä peruskoulusta pääsin vielä niin kova pula vuokra-asunnoistakin, että minun oli lähdettävä peruskoulsuta päästyäni 16-vuotiaana Ruotsiin töihin, jossa oli siihen saakka, että piti tulla Suomeen armeijaan.

Armeijan käytyäni menin täällä Suomessa töihin -Helsinkiin Wärtsilän telakalle, josta sain työsuhdeasunnon, mutta muutin sittemmin niin pian kuin vain pääsin HOAS:in opiskelija-asuntoon- ja aloitin samaan aikaan iltalukoon suorittamisen, jonka suoritettuani jatkoin opintojani. Pääsin siis Helsingin opiskelija-asuntosäätiö HOAS:in opiskelija-asuntoon Espoon Kivenlahteen sillä peprusteella, että suoritin iltalukioa ja siitä opiskelija-asuntoon pääsemisestä minä olen vielä vuosikymmeniä jälkeempäinkin tyytyväinen.
        Ne Wärtsilän Helsingin telakan työsyhdeasunnot oli silloin sellaisia, että meitä asui siellä Wärtsilän omistamassa työsuhdekaksiossa Helsingin Punavuoren kaupunginosassa Pursimiehenkadulla neljä vähän yli 20 vuotiasta jätkää, joten jokainen ymmärtää, että ei sellaisessa asunnossa asuen ois voinut mitään iltalukioa suorittaa työn ohella. Oli pakko päästä opiskelija-asuntolaan asumaan ja niin pääsinkin.

Tuo minun elämenhistoria kiistatta todistaa sen, että samaan aikaan minun ikäiseni varakkaampien perheitten kakarat pääsivät peruskoulusta suoraan joko lukioon taikka ammattikouluun ja yo-tutkinnon suorittamisen jälkeen taikka ammattikoulusta päästyään sitten eteenpäin elämässään opiskellen lisää taikka menemällä töihin.

Ei varakkaampien perheitten kakaroitten tarvinnut lähteä peruskoulun loputtua minun tavoin Ruotsiin siirtotyäläiseksi, eikä heidän -siis näitten varakkaampien perheitten kakaroitten- tarvinnut suorittaa lukioa niin, että oisivat ensin tehneet jossain telakalla täyden työpäivän töitä (8 tuntia) ja sen työpäivän päätteeksi menneet iltalukioon kello 17,00-20,15 väliseksi ajaksi, niin kuin minun oli köyhistä lähtökohdista lähteneenä, köyhiin olosuhteisiin syntyneenä lukio suoritettava.

Minä kyllä halveksin noita kokoomuslaisia, jotka ovat valmiita kaikkein köyhimpiin olosuhteisiin syntyneiltä viemään viimeisetkin murot pöydästä ja samaan aikaan antamaan kaiken maailman optio-oligarkeille verohelpotuksia ja mitä erilaisimpia bonuksen nimellä verhottuja lahjuksia.

Voi hevon víttu sanon minä, Fortumin toimitusjohtajallekin junailtu 700 000 euron ökybonus.

Miten härskiä voi olla meno, jos johto on ahne ja valtio-omistajan edustajat puolisokeita.

-Merkittäviä liikkeenjohdollisia virheitä tehneen yhtiön hallitus esitti Fortumin toimitusjohtaja Markus Rauramolle noin 710 000 euron tulospalkkiota maksettavaksi vuosien 2020–2021 perusteella niin, ettei toimitusjohtajalle makseta tulospalkkiota vuosilta 2022 ja 2023.

Voi saatanan perkele, kuinka kauan tuollaisen menon annataan jatkua?

Mitä erityistä Markus Rauramo on saanut Fortumissa aikaan, että sille ukkelille maksetaan yli 700 000 euroa tulospalkkiota?

Hyi helevetti, että on ahnetta porukkaa.

https://www.iltalehti.fi/talous/a/0f6aedf2-9902-4d35-b95d-0592a4e4dcd2

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      78
      2892
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2742
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      107
      2342
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      35
      1668
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      240
      1568
    6. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1537
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      40
      1495
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1290
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1256
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1181
    Aihe