Kun kehitys on mennyt maatalous puoli sosialismissa suurtiloihin,on isännät arvontunnossa kokomuslaisia ja tätä matematiikkaa ei saa paljastaa tyhmille !?
Olihan vielä 1990 luvulla isäntävalta voimissaan kepussa ja se pystyo puuttumaan asiaan kuin asiaan häikäilemättömästi !?
Kokoomus lainaa välillä Kepulaisia vaalivoittoon.öky-isännillä ja tätä ei Mediatkaan muka tajua !?
30
84
Vastaukset
- Anonyymi
Voi sitä ilon ja onnen päivää kun Petteri Orpo huomaa että hänen julkisin varoin operoitu sydän sykkii sittenkin vasemmalla puolella.
- Anonyymi
Vaikka ei enää Kerenski kasakat miehitä kansanedustoa,kuin 1917 Heinäkuussa SDP:n itsenäissyys lakien kaatamiseksi,nyt Biden hoitaa tämän työn Medioilla ja Natolla !?
- Anonyymi
Seuraavissa vaalissa Kepu onsaavana puolena Kokoomukselta, jos tarvitaan sääty oikeistomme tueksi ja tyhmien työläisten jallittamiseksi !? On uusivaihe kehittyneessä demokratian tappamisessa !?
- Anonyymi
Älä sinä puhu mitään demokratiasta kun teillä venäjällä ei edes sellasta ole!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä sinä puhu mitään demokratiasta kun teillä venäjällä ei edes sellasta ole!!
Miten tuo aikaisempi kirjoitus liittyy venäjään,taidat yhdistää harhoissasi venäjän joka asiaan,minusta siinä kirjoitettiin suomalaisen demokratian tappamisesta eikä venäjästä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tuo aikaisempi kirjoitus liittyy venäjään,taidat yhdistää harhoissasi venäjän joka asiaan,minusta siinä kirjoitettiin suomalaisen demokratian tappamisesta eikä venäjästä?
Minä taas en ole harhainen, toisinkuin te putlerin ja venäjän nuoleskelijat!
Ja nimenomaan sanoinkin niin että ei tuon kirjoittajan kannata puhua suomalaisesta demokratiasta mitään, Suomessa sentään ON demokratia, toisinkuin venäjällä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja nimenomaan sanoinkin niin että ei tuon kirjoittajan kannata puhua suomalaisesta demokratiasta mitään, Suomessa sentään ON demokratia, toisinkuin venäjällä!Vilkaise välillä peiliin jos harhoiltasi ehdit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vilkaise välillä peiliin jos harhoiltasi ehdit.
Vilkaise itse peiliin, harhainen tollo! Minulla ei ole harhoja toisinkuin teillä venäjän mielistelijöillä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vilkaise itse peiliin, harhainen tollo! Minulla ei ole harhoja toisinkuin teillä venäjän mielistelijöillä!
Jaa,kukahan aloitti möykkäämisen ja muiden haukkumisen,SINÄ!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja nimenomaan sanoinkin niin että ei tuon kirjoittajan kannata puhua suomalaisesta demokratiasta mitään, Suomessa sentään ON demokratia, toisinkuin venäjällä!Taidat olla pahempi kuin pelkkä harhainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän tuo aloittaja ole haukkunut ja möykännyt paljon pidempään kuin minä!!! Joten katso peiliin, tollo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja on herjannut moneen kertaan mm. nimeltä mainiten maamme Presidenttiä mm. valehtelijaksi ja vaatinut häntä oikeuteen, eikös meikäläisen haukut aloittajaa kohtaan kalpene tuon rinnalla? Vai miten on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja nimenomaan sanoinkin niin että ei tuon kirjoittajan kannata puhua suomalaisesta demokratiasta mitään, Suomessa sentään ON demokratia, toisinkuin venäjällä!Venäjälläkin on oma demokratia vaikka se ei ole samanlainen kuin meillä,turha meidänkään on ylvästellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäjälläkin on oma demokratia vaikka se ei ole samanlainen kuin meillä,turha meidänkään on ylvästellä.
Mitä demokratiaa on se ettei Ukrainan sotaa saa paheksua vaan jos niin tekee niin joutuu myrkytetyksi tai vankilaan? Mitä demokratiaa on se että Pressa valitsee itse itsensä uudelleen ja väärentää vaalit?
Meillä Suomessa sentään ON demokratia.
- Anonyymi
Suomi onkin suuri mielisairaala ja monikaan ei tiedä kuka määrää ja vaaleissakin ulkonäkö ratkaisee ja mediat !?
- Anonyymi
Sinä muuten kyllä kuuluisit mielisairaalan suljetulle, ja ihanteesi putler kumppaneineen myös kuuluisi suljetulle osastolle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä muuten kyllä kuuluisit mielisairaalan suljetulle, ja ihanteesi putler kumppaneineen myös kuuluisi suljetulle osastolle!
Millä osastolla ne muuten antaa kirjoitella moista puuta heinää ja haukkua toisia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä osastolla ne muuten antaa kirjoitella moista puuta heinää ja haukkua toisia?
En ole millään osastolla enkä edes sille kuulukaan, toisinkuin te venäjän mielistelijät!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole millään osastolla enkä edes sille kuulukaan, toisinkuin te venäjän mielistelijät!
Todennäköisesti asut siellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todennäköisesti asut siellä.
En asu! Sinä sen sijaan taidat asua?
- Anonyymi
Kokoomuksen politiikot on vain juoksupoikia Olikarkeillemmem,kuin Kestapuolueessa Öly-Isänneille,sillä molemmissa puolueissa on jonkilainen isäntävalta vallalla !?
- Anonyymi
Suomessa ei ole oligarkkeja toisinkuin teillä venäjällä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa ei ole oligarkkeja toisinkuin teillä venäjällä!
Luuletko "tollo" tosissasi että täällä venäläiset väittelevät sinun kanssasi,voi pyhä yksinkertaisuus.
- Anonyymi
Se on kuin kumpi parempi,kun Putin suojelee Ukrainasta eronneita, Biden taas tapattaisi !?
- Anonyymi
Biden ei tapata ketään, toisinkuin putler! Joten väitteesi on silkkaa propagandaa ja käskysi tulee suoraan Kremlistä! Häpeä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Biden ei tapata ketään, toisinkuin putler! Joten väitteesi on silkkaa propagandaa ja käskysi tulee suoraan Kremlistä! Häpeä!
Kerrohan mitä kautta ne käskyt tulee,tämänkö kautta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrohan mitä kautta ne käskyt tulee,tämänkö kautta?
En tiedä mitä kautta ne käskyt tulee mutta tuleepa kumminkin, ehkä Telegramin kautta? Tuo aloittaja on selvästi Kremlin lauluja laulava tollo!
- Anonyymi
Oikeistolle demokratia oli pitkään Kommunismia, mutta heräsivät mukaan,kun rahalla saa ostaa mitä vain ja Yhdysvaltain avustamana !?
- Anonyymi
Sen ratkaisu on kuin Ukrainan sodanaloittaja ja tunnustaja Poroshenko, jonka koko läntinen maailma salaa Medioineen !?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1797382
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes853232- 572305
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se681473Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3691424- 571343
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201306Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171061Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841018Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791010