Kokoomus lainaa välillä Kepulaisia vaalivoittoon.öky-isännillä ja tätä ei Mediatkaan muka tajua !?

Anonyymi-ap

Kun kehitys on mennyt maatalous puoli sosialismissa suurtiloihin,on isännät arvontunnossa kokomuslaisia ja tätä matematiikkaa ei saa paljastaa tyhmille !?
Olihan vielä 1990 luvulla isäntävalta voimissaan kepussa ja se pystyo puuttumaan asiaan kuin asiaan häikäilemättömästi !?

30

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi sitä ilon ja onnen päivää kun Petteri Orpo huomaa että hänen julkisin varoin operoitu sydän sykkii sittenkin vasemmalla puolella.

    • Anonyymi

      Vaikka ei enää Kerenski kasakat miehitä kansanedustoa,kuin 1917 Heinäkuussa SDP:n itsenäissyys lakien kaatamiseksi,nyt Biden hoitaa tämän työn Medioilla ja Natolla !?

    • Anonyymi

      Seuraavissa vaalissa Kepu onsaavana puolena Kokoomukselta, jos tarvitaan sääty oikeistomme tueksi ja tyhmien työläisten jallittamiseksi !? On uusivaihe kehittyneessä demokratian tappamisessa !?

      • Anonyymi

        Älä sinä puhu mitään demokratiasta kun teillä venäjällä ei edes sellasta ole!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sinä puhu mitään demokratiasta kun teillä venäjällä ei edes sellasta ole!!

        Miten tuo aikaisempi kirjoitus liittyy venäjään,taidat yhdistää harhoissasi venäjän joka asiaan,minusta siinä kirjoitettiin suomalaisen demokratian tappamisesta eikä venäjästä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tuo aikaisempi kirjoitus liittyy venäjään,taidat yhdistää harhoissasi venäjän joka asiaan,minusta siinä kirjoitettiin suomalaisen demokratian tappamisesta eikä venäjästä?

        Minä taas en ole harhainen, toisinkuin te putlerin ja venäjän nuoleskelijat!
        Ja nimenomaan sanoinkin niin että ei tuon kirjoittajan kannata puhua suomalaisesta demokratiasta mitään, Suomessa sentään ON demokratia, toisinkuin venäjällä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas en ole harhainen, toisinkuin te putlerin ja venäjän nuoleskelijat!
        Ja nimenomaan sanoinkin niin että ei tuon kirjoittajan kannata puhua suomalaisesta demokratiasta mitään, Suomessa sentään ON demokratia, toisinkuin venäjällä!

        Vilkaise välillä peiliin jos harhoiltasi ehdit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vilkaise välillä peiliin jos harhoiltasi ehdit.

        Vilkaise itse peiliin, harhainen tollo! Minulla ei ole harhoja toisinkuin teillä venäjän mielistelijöillä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vilkaise itse peiliin, harhainen tollo! Minulla ei ole harhoja toisinkuin teillä venäjän mielistelijöillä!

        Jaa,kukahan aloitti möykkäämisen ja muiden haukkumisen,SINÄ!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas en ole harhainen, toisinkuin te putlerin ja venäjän nuoleskelijat!
        Ja nimenomaan sanoinkin niin että ei tuon kirjoittajan kannata puhua suomalaisesta demokratiasta mitään, Suomessa sentään ON demokratia, toisinkuin venäjällä!

        Taidat olla pahempi kuin pelkkä harhainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa,kukahan aloitti möykkäämisen ja muiden haukkumisen,SINÄ!!

        Eiköhän tuo aloittaja ole haukkunut ja möykännyt paljon pidempään kuin minä!!! Joten katso peiliin, tollo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa,kukahan aloitti möykkäämisen ja muiden haukkumisen,SINÄ!!

        Aloittaja on herjannut moneen kertaan mm. nimeltä mainiten maamme Presidenttiä mm. valehtelijaksi ja vaatinut häntä oikeuteen, eikös meikäläisen haukut aloittajaa kohtaan kalpene tuon rinnalla? Vai miten on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas en ole harhainen, toisinkuin te putlerin ja venäjän nuoleskelijat!
        Ja nimenomaan sanoinkin niin että ei tuon kirjoittajan kannata puhua suomalaisesta demokratiasta mitään, Suomessa sentään ON demokratia, toisinkuin venäjällä!

        Venäjälläkin on oma demokratia vaikka se ei ole samanlainen kuin meillä,turha meidänkään on ylvästellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäjälläkin on oma demokratia vaikka se ei ole samanlainen kuin meillä,turha meidänkään on ylvästellä.

        Mitä demokratiaa on se ettei Ukrainan sotaa saa paheksua vaan jos niin tekee niin joutuu myrkytetyksi tai vankilaan? Mitä demokratiaa on se että Pressa valitsee itse itsensä uudelleen ja väärentää vaalit?
        Meillä Suomessa sentään ON demokratia.


    • Anonyymi

      Suomi onkin suuri mielisairaala ja monikaan ei tiedä kuka määrää ja vaaleissakin ulkonäkö ratkaisee ja mediat !?

      • Anonyymi

        Sinä muuten kyllä kuuluisit mielisairaalan suljetulle, ja ihanteesi putler kumppaneineen myös kuuluisi suljetulle osastolle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä muuten kyllä kuuluisit mielisairaalan suljetulle, ja ihanteesi putler kumppaneineen myös kuuluisi suljetulle osastolle!

        Millä osastolla ne muuten antaa kirjoitella moista puuta heinää ja haukkua toisia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä osastolla ne muuten antaa kirjoitella moista puuta heinää ja haukkua toisia?

        En ole millään osastolla enkä edes sille kuulukaan, toisinkuin te venäjän mielistelijät!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole millään osastolla enkä edes sille kuulukaan, toisinkuin te venäjän mielistelijät!

        Todennäköisesti asut siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todennäköisesti asut siellä.

        En asu! Sinä sen sijaan taidat asua?


    • Anonyymi

      Kokoomuksen politiikot on vain juoksupoikia Olikarkeillemmem,kuin Kestapuolueessa Öly-Isänneille,sillä molemmissa puolueissa on jonkilainen isäntävalta vallalla !?

      • Anonyymi

        Suomessa ei ole oligarkkeja toisinkuin teillä venäjällä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa ei ole oligarkkeja toisinkuin teillä venäjällä!

        Luuletko "tollo" tosissasi että täällä venäläiset väittelevät sinun kanssasi,voi pyhä yksinkertaisuus.


    • Anonyymi

      Se on kuin kumpi parempi,kun Putin suojelee Ukrainasta eronneita, Biden taas tapattaisi !?

      • Anonyymi

        Biden ei tapata ketään, toisinkuin putler! Joten väitteesi on silkkaa propagandaa ja käskysi tulee suoraan Kremlistä! Häpeä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Biden ei tapata ketään, toisinkuin putler! Joten väitteesi on silkkaa propagandaa ja käskysi tulee suoraan Kremlistä! Häpeä!

        Kerrohan mitä kautta ne käskyt tulee,tämänkö kautta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrohan mitä kautta ne käskyt tulee,tämänkö kautta?

        En tiedä mitä kautta ne käskyt tulee mutta tuleepa kumminkin, ehkä Telegramin kautta? Tuo aloittaja on selvästi Kremlin lauluja laulava tollo!


    • Anonyymi

      Oikeistolle demokratia oli pitkään Kommunismia, mutta heräsivät mukaan,kun rahalla saa ostaa mitä vain ja Yhdysvaltain avustamana !?

    • Anonyymi

      Sen ratkaisu on kuin Ukrainan sodanaloittaja ja tunnustaja Poroshenko, jonka koko läntinen maailma salaa Medioineen !?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9696
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2837
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      169
      2620
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2049
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1637
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1501
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1439
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe