Moni nainen sanonut

Anonyymi-ap

Että katsoo miehen sormia. Miksi??

54

799

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koska jos asiat menevät positiivisesti, niin ne sormet tulevat koskemaan minua. On mukava, jos miehen kädet/sormet ovat miellyttävät. Monessa mielessä.

• Anonyymi

Niin, ymmärrän :)) no minkäliset sormet ovat kiinnoistavat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, ymmärrän :)) no minkäliset sormet ovat kiinnoistavat?

Ennemmin "muusikon kädet" kuin "työmiehen kourat".

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

💋 ­­N­­y­­­m­­­f­­­o­­­m­­a­­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17828669J

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Isokokoiset sormet kertovat fyysisestä työstä ja isosta mulkusta.

Naiset tykkää.

Naiset on elukoita eikä tykkää puolihomojen neitimäisistä sormista ja pikkumunista.

• Anonyymi

Katsoo onko sormusta tietysti. Itse en tajua sitä koskaan katsoa kaivatultani. Toisaalta ei se näytäkään...

• Anonyymi

Ihan vaan siksi jos on ihastunut tai rakastunut on kiva kuvitella ne sormet vaeltamaan omalle iholle.

• Anonyymi

Matkit sitten ensimmäistä. Omaperäistä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän tuo päde aika moneen muuhunkin naiseen kuin vain minuun, ensimmäiseen kommentoijaan. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten se voi olla matkimista koska se syy miksi itse katson miehen käsiä jos olen hänestä siinä mielessä kiinnostunut .

• Anonyymi

Itse en niinkään kiinnitä huomiota sormiin. Käsivarret🥰

• Anonyymi

Minkälaiset käsivarret ovat parhaat. Suonikkaat, lihaksikkaat, vahvannäköiset..?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkälaiset käsivarret ovat parhaat. Suonikkaat, lihaksikkaat, vahvannäköiset..?

Mun on pakko sivusta kysyä, että tykkääkö joku oikeasti jostain suonikkuudesta? Minusta se on pikemmin ällötävää ja sitäpaitsi se vanhentaakin vielä todella paljon. Mulle tulee suonikkuudesta aina vanhukset mieleen, kun heillä rasvakerros on kadonnut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun on pakko sivusta kysyä, että tykkääkö joku oikeasti jostain suonikkuudesta? Minusta se on pikemmin ällötävää ja sitäpaitsi se vanhentaakin vielä todella paljon. Mulle tulee suonikkuudesta aina vanhukset mieleen, kun heillä rasvakerros on kadonnut.

Jotkut tykkää kuulemma. Itselläni ei näy kuin yksi suoni vähän per käsi ja dietti on menossa että kesällä olisi näyttävämmät kädet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotkut tykkää kuulemma. Itselläni ei näy kuin yksi suoni vähän per käsi ja dietti on menossa että kesällä olisi näyttävämmät kädet.

Outoa. Mulle tulee tosiaan vanhukset mieleen. Bodarien kädet on juuri sellaiset vanhan ihmisen kädet (en siis puhu nyt käsivarsista, vaan käsistä), myös naisilla. Käsissä ja kaulassahan ikääntyminenkin yleensä enisimmäisenä näkyy, kun niissä rasvaa on luonnostaan vähiten. Niistä tulee just sellaset suonikkaat. No mutta makunsa kullakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Outoa. Mulle tulee tosiaan vanhukset mieleen. Bodarien kädet on juuri sellaiset vanhan ihmisen kädet (en siis puhu nyt käsivarsista, vaan käsistä), myös naisilla. Käsissä ja kaulassahan ikääntyminenkin yleensä enisimmäisenä näkyy, kun niissä rasvaa on luonnostaan vähiten. Niistä tulee just sellaset suonikkaat. No mutta makunsa kullakin.

Olisi mielenkiintoista kuulla minkä ikäiseltä about tulee mielipiteesi? Ihan vain vertailuna. Veikkaan että tosi nuoret naiset tykkäävät bodarikäsistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi mielenkiintoista kuulla minkä ikäiseltä about tulee mielipiteesi? Ihan vain vertailuna. Veikkaan että tosi nuoret naiset tykkäävät bodarikäsistä.

Täytän tänä vuonna 30.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täytän tänä vuonna 30.

Ja olen kyllä ajatellut noin aina. Kyllähän mulla nyt silmät on ja kädet ja kaula ovat ihmisessä ne kohda, joissa ikä ensimmäsenä näkyy. Mä muistan katselleeni joskus ala-asteella kouluterkkarin käsiä. Muuten hehkeä ja tosi kaunis nainen vielä, mutta käsistä oli rasva jo kadonnut ja suonet olivat koholla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja olen kyllä ajatellut noin aina. Kyllähän mulla nyt silmät on ja kädet ja kaula ovat ihmisessä ne kohda, joissa ikä ensimmäsenä näkyy. Mä muistan katselleeni joskus ala-asteella kouluterkkarin käsiä. Muuten hehkeä ja tosi kaunis nainen vielä, mutta käsistä oli rasva jo kadonnut ja suonet olivat koholla.

Onks sul syyskuus synttärit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onks sul syyskuus synttärit?

Vähän aiemmin, loppukesällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän aiemmin, loppukesällä.

Oke, ollaa melkeen samaa ikää 😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oke, ollaa melkeen samaa ikää 😄

Ok. Hyviä tasavuosia sitten sinullekin, jo näin etukäteen. 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vahvan näköiset, mutta ei liian pumpattu. Työni puolesta toki tykkään, että suonet näkyy🤭 ai että...kohta alkaa t-paita kelit.

• Anonyymi kirjoitti:

Vahvan näköiset, mutta ei liian pumpattu. Työni puolesta toki tykkään, että suonet näkyy🤭 ai että...kohta alkaa t-paita kelit.

Sama maku täällä. Työn puolesta myös.

• Anonyymi

Pitää kattoo millä nakeilla se vetelee kyllikkiin

• Anonyymi

kerrankin katsoin,kun yhden miehen sormet olivat kaljapullon ympärillä ja ajattelin,että niiden pitäisi olla minun ympärillä :)

• Anonyymi

Voi miten romanttista! 🤣

• Anonyymi

En katso varsinaisesti tai vain miehen sormia. Katson käsiä yleisesti. Ensinnäkin niiden pitää tietysti olla siistit ja hoidetut ja kauniit. Ja tosiaan miehen kädet eivät saa olla mitkään lapiokourat, vaan niiden pitää olla sellaiset sanotaan nyt vaikka paremman sanan puutteessa vähän sirommat. Tykkään sellaisista "soittajan käsistä" enkä halua tuntea mitään lapiokouria vartalollani. Syytä en tiedä, en vain lainkaan pidä.

• Anonyymi

Minulla ihan sama juttu. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäpä jos on soittaja mutta silti vahvavt kädet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Basisti,rumpalipili.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi käytinkin lainausmerkejä, koska ei kaikilla soittajilla ole "soittajan kädet" ja soittaminen on asiassa epäoleellista minulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva kuulla.

Tässä käsiasiassa täytyy todeta, että mä luulin pitkään olevani jotenkin outo, kun tuo asia on mulle niin tärkeä miehessä. Omaan lähipiiriin ei ole osunut ketään muuta, joka sanoisi tuon olevan tärkeää. Mä siis tosiaan pitkään kuvittelin olevani outolintu. Vasta myöhemmin huomasin, että kyseessä onkin (onneksi) suht tavallinen asia, enkä olekaan mitenkään kieroutunut fetisisti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja siis tuo ei liity mitenkään suoraan kasien vahvuuteen. Tuollaiset minun silmääni miellyttävät kädet voi olla myös työmiehellä ja olenpa ollut hierojallakin, jolla oli hyvin kauniit kädet, eikä niistä kyllä voimaa puuttunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva kuulla.

Tässä käsiasiassa täytyy todeta, että mä luulin pitkään olevani jotenkin outo, kun tuo asia on mulle niin tärkeä miehessä. Omaan lähipiiriin ei ole osunut ketään muuta, joka sanoisi tuon olevan tärkeää. Mä siis tosiaan pitkään kuvittelin olevani outolintu. Vasta myöhemmin huomasin, että kyseessä onkin (onneksi) suht tavallinen asia, enkä olekaan mitenkään kieroutunut fetisisti.

😂 Juu, eipä minullakaan ole tullut muita tällaisia naisia kuin minä vastaan oikeassa elämässä. Mutta ajattelin kyllä, että täytyy niitä muitakin tämänkaltaisia "muusikko-/taiteilijamieskäsinaisia" olla. 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi käytinkin lainausmerkejä, koska ei kaikilla soittajilla ole "soittajan kädet" ja soittaminen on asiassa epäoleellista minulle.

Pianistin sormet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pianistin sormet.

No ei kaikilla pianistellakaan ole sellaisia sormia,

• Anonyymi

Mulle on kaikki naiset aina sanonu,sulla on ihanat kädet.No paksut ne kyllä on ja vikkelät.

• Anonyymi

Ylpeänä hampaistani ylpistyin itse hoidoistani. Uskokaa tai älkää.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ei nyt varsinaisesti sormia vaan kädet ja se KELLO on ehdottomasti oltava.

• Anonyymi

Kelpaako älykello?

• Anonyymi

En minä näe sen käsiä kun ne silmät jo huumaa mut. Mitään näe päiväkausiin muuta kuin ne silmät.

• Anonyymi

Mä kyllä tykkään isoista käsistä ja pitkät sormet pitää olla eikä mitkään nakkisormet. Sellaset millä saa oikein kunnolla otettua kiinni 😁

• Anonyymi

Kyllä kai se syy pitkälti nimenomaan tuo aiemmin mainittu on, että niiden käsien kosketuksen pitäisi tuntua hyvältä. Siinä kai lienee sitten paljon hajontaa, että millaiset niiden kasien pitäisi olla. Minäkin kuulun tuohon naisporukkaan, joka pitää hyvinhoidetuista ja hoikkasormisista miehen käsistä, jotka eivät ole kovin suuret.

• Anonyymi

minä tykkään sellaisista sopivan paksuista ja pitkistä sormista,ei nakkisormet eikä laihat,pitkät. Sellaiset sopivan lempeät,karheat ja varmaotteiset,jotka voisivat tuntua hyvältä naisen iholla vaellellessa. Tiedän heti,kun näen semmoiset kädet.

• Anonyymi

Onko se nykypäivää kun naisia niin kiinnostaa miehen käsien ja sormien koko. Tietävät ettei miehellä muuta toimivaa olekaan?

• Anonyymi

Sormet on tärkeät huipulle päästessä, tärkeemmät kun se toinen uloke

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sormet on tärkeät huipulle päästessä, tärkeemmät kun se toinen uloke

Ja kuitenkin näytellään. Paras kompo. Olkoon miehet keskenään ja naiset keskenään ja jos lapsosia halutaan, niin lahjakkaat, komeat ja fiksut miehet käy luovuttamassa siemeniä.

• Anonyymi

Se kello.

• Anonyymi

Hyvä sormettaa

• Anonyymi

Minä en kyllä ole koskaan kiinnittänyt mitään huomiota miesten käsiin tai sormiin.

• Anonyymi

Juup, joskus on tullut pistettyä merkille, erään kerran sitten välähti että jotain miellyttävää niissä lienee, mielenkiinto niin selkeästi kohdistettua...

• Anonyymi

Suuri kämmen kertoo kalun kokoa. Vaikka pienempikin mies,mutta kämmenet suurehkot kroppaan verrattuna, kertoo että kalu on ainakin normia paksumpaa jötkylää. Ja tämä on ihan tieteellisesti tutkittu. Joskus parikymmentävuotta takaperin luin tutkimustulokset jostain viikkolehdestä,mutta en muista enään aviisin nimeä. Mutta tutkittua aineistoa on.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      100
      4919
    2. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      173
      4861
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      90
      4360
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      117
      2710
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      137
      2688
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2227
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      32
      2134
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      226
      1900
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      12
      1811
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      90
      1806
    Aihe