Tätä mietin, kun ajoin Iisalmesta etelään. Huomasin taustapeileistä hurjavauhtisia ohituksia tekevän tumman auton lähestyvän. Tulin juuri Ohemäen ohituskaistan alkuun, siis ohituskaista on tarkoitettu pohjoiseenpäin ajaville. Mikä ihmeen aavistus kävi mielessäni kun ajattelin, että kun noin hurjavauhtisia ohituksia tekee ohittaa varmaan myös sulkuviivojen kohdalla. Niin tapahtui. Vastaantuleville varatusta-, sulkuviivoin merkitystä ajoradasta huolimatta tämä vatipää paineli koko letkan ohi. Liekö kiire kuolemaan. Kun osoittaa tuollaista piittamattomuutta liikennesäännöistä ja kanssa liikennöivien terveydestä ja hengestä toivoisin kyseisten luupäiden poistuvan pikaisesti tieliikenteestä.
Kuuluuko ajo-opetus ja liikennesäännöt bemari kuskeille
21
223
Vastaukset
- Anonyymi
No venäläisille ei ainakaan kuulu noudattaa sääntöjä. Kai niillä on muitakin kuin mosseja.
- Anonyymi
Rekisteri oli valitettavasti suomalainen. Kuskista en tiedä.
- Anonyymi
Kyllä ajo-opetus ja liikennesäännöt kuuluu myös Bemari kuskeille mutta jos on lusikalla annettu niin ei voi kauhalla vaatia.
- Anonyymi
On voinut olla näitä 17 vuotiaita kuljettajia. Ne hirvittää liikenteessä.
- Anonyymi
Bemarikuskeilla täytyy olla päässä jotain vikaa.
- Anonyymi
Törkeät rikkomukset kannattaa ilmoittaa poliisille, sillä se voi olla joku humalainen tai muu huumehörhö. Kyllä ne laittavat vastaanottajat jos sattuvat olemaan lähistöllä.
- Anonyymi
Syntyykö ihminen kusipääksi ja ostaa bemarin vai muuttuuko normaali ihminen kusipääksi bemarin ostettuaan? joukossa saattaa olla asiallisiakin kuskeja mut 99% näistä penispumpuilla kaahaavista pennuista pilaa loppu porukan maineen...
- Anonyymi
Ovat luonnostaan varmaan sellaisia että ihailevat bemareita ja ostavat sellaisen ja sitten se luonne pääseekin valloilleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovat luonnostaan varmaan sellaisia että ihailevat bemareita ja ostavat sellaisen ja sitten se luonne pääseekin valloilleen.
Bemarikuskeille olisi syytä tehdä lobotomia.
- Anonyymi
Niin voi myös olla viron tai idän ihme joka Suomessa asuu, aika monen maan ajokortilla saa suomalaisen ajokortin suoraan. Ja joissain maissa ajokortin saa kun antaa pienen avustuksen viranomainen viihde rahastoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin voi myös olla viron tai idän ihme joka Suomessa asuu, aika monen maan ajokortilla saa suomalaisen ajokortin suoraan. Ja joissain maissa ajokortin saa kun antaa pienen avustuksen viranomainen viihde rahastoon.
Tuohan on ihan hyvä juttu. Kuvittelepas itsesi johonkin vieraaseen maahan missä et voi ajaa suomalaisella ajokortilla ja vieras valtio tarjoaa sinulle ilmaiseksi ajokorttia.
- Anonyymi
Minä omiatam Bemarin ja oon omasta milestä ihan normali ihminen.
- Anonyymi
Hirmu hyvin ossoot kirjottee bemari kuskis? 😃
- Anonyymi
Olehan käynyt lukion niin kyllä äidikieli on hallussa.
Mulla on bmv 325ix saapi lähtee viivale jos uskataa. Tojotakuljettajat ei kiitos. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on bmv 325ix saapi lähtee viivale jos uskataa. Tojotakuljettajat ei kiitos.No ee vissii ollu äidinkieli vahvin aine lukiossa.. 🙄 Toyotia monenlaisia.. 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on bmv 325ix saapi lähtee viivale jos uskataa. Tojotakuljettajat ei kiitos.Pelkäätkö siis että Bemarisi ei pärjää Toyotalle? Ymmärrän kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on bmv 325ix saapi lähtee viivale jos uskataa. Tojotakuljettajat ei kiitos.Urpo! Peniksenjatke bimmeri homo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on bmv 325ix saapi lähtee viivale jos uskataa. Tojotakuljettajat ei kiitos.Jos oot yhtä hyvä kuski kuin kirjoittajakin niin parempi kun et lähe uhoomaan edes mopo autoille... 🤣
- Anonyymi
Hifk:n tappiot kiekkopeleissä riepoo eniten just pemarikuskeja
- Anonyymi
Vedet liikkuu ja kahelit ovat virran mukana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik103379MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681858Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61982Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33948Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768