Ikävä gallu

Anonyymi-ap

Oletko mies vai nainen?

Montako mies/nais-aloitusta teet päivässä?

Jos kohteesi ei ole täällä, niin tyydyttävätkö varamiesten / varanaisten antamat vastaukset?

Millaisista vastauksista pidät eniten?

Pyritkö suhteeseen mukavimman vastailijan kanssa?

25

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen nainen. Teen keskimäärin yhden aloituksen päivässä. Välillä en yhtään ja välillä useamman. Vain vastaukset jotka voisi olla häneltä tyydyttää. Selväjärkisistä pidän eniten. En pyri suhteeseen täällä kenenkään kanssa. Tämä on keskustelupalsta. Kirjoitan irl ihmiselle.

• Anonyymi

Olen nainen. Aloituksia teen aika harvoin. Toivon tunnistavani hänet. Ihmettelen samalla muiden jutuista poimittuja aloituksia, varsinkin jos ne joistakin omista. Pidän kirjoittajien ajatuksista, tarinoista ja runoista, en niinkään vastauksista. Tottakai pyrin suhteeseen mukavimman vastailijan kanssa koska se on täälä niin helppoa ja mutkatonta, juupa juu) :)

• Anonyymi

Just nyt hiljainen hetki, niin vastataan sitten ajan kuluksi. :)

Olen nainen.

Montako aloitusta teen *päivässä*...? Olen tehnyt 1-2 aloitusta per *kuukausi* täällä oloni aikana. 😂

Kohteeni oli joskus täällä, en ole varma onko enää. Minua ei hirveästi kiinnosta muiden vastaukset ellei niistä synny asiallista tai hauskaa/muuten mukavaa keskustelua. (Mikä on valitettavasti aika harvinaista tällä palstalla...)

Pidän eniten aidoista ja asiallisista vastauksista. Joskus näkee jonkun hauskankin vastauksen - niitä on aina kiva lukea kevennykseksi.

Juu, en pyri suhteeseen mukavimman vastailijan kanssa. 🤣 Olen kiinnostunut ainoastaan yhdestä miehestä irl.

• Anonyymi

Olen A -nainen ja teen harvoin enää aloituksia. Joku muu ne omii kuitenkin. Eikä se ihminen täällä ole kuka mielessä pyörii.
      Varamiehet ei tyydytä ja täältä en yhtäkään palstalaista tapaisi suhdemielessä. Hulluja suurinosa (eli hyvä vaan ettei kohteeni täällä pyöri).

• Anonyymi

Nainen, en tee aloituksia.

• Anonyymi

Nainen olen.
      En tee päivittäin aloituksia.
      En koe että aloituksiini vastanneet ovat jotain varamiehiä vaan koen että ovat ihmisiä jotka vastaavat , riippuen heidän omasta tilanteestaan miten aloitus sopii heihin. Miten he ovat kokeneet sen.
      Mietin voiko joku vastaus olla häneltä.
      Ne ovat vain vastauksia. Ehkä sellainen vastaus mikä vaikuttaa häneltä , miellyttäisi eniten.
      Mielessäni vain se yksi tietty ihminen joka kiinnostaa , ei palstavastaukset .

• Nainen.

En tee aloituksia, kuin silloin tällöin. Vastailen kyllä muiden aloituksiin. Täällä vietän aikaani, keskustelen mukavien palstalaisten kanssa.

Niin ja haaveilen vaan IRL .. miehestä.

• Anonyymi

En tiedä enää itsekään mikä olen koska minulle aina väitetään täällä etä olen mies vaikka muuta sanoisin. Teen joskus aloituksia . Nykyään harvemmin. Uskon että moni tällä kärsii erotomaniasta harha rakkauden kohteena olemisesta. Vastauksen on mitä on . En ihan hirveästi nille anna painoarvoa. En todellakaan pyri .

• Anonyymi

Kyllä jokainen vastaus on sen verran tönkköä kerrontaa että on selvästi miehen esiintymistä naisena, sori nyt jos se rikkoo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä jokainen vastaus on sen verran tönkköä kerrontaa että on selvästi miehen esiintymistä naisena, sori nyt jos se rikkoo

Sulla taitaa tuo onnistumisprosentti olla osapuilleen sata noissa tunnistuksissa, johtuneeko siitä että kaikki aloittajat ovat oletetusti miehiä...:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja normi ihmiselle ei ole mitään v* tun väliä onko näiden onko kirjoittaja mies vai nainen. Eivätkä sitä täällä pohdi kukaan muu kuin sinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla taitaa tuo onnistumisprosentti olla osapuilleen sata noissa tunnistuksissa, johtuneeko siitä että kaikki aloittajat ovat oletetusti miehiä...:)

Juu. Bi ja homo
        ..

Tavallisia poikaystäviä ja perheenisiä, puolispita.

Kaapissa on hyvä olla.

• Anonyymi

Nainen/en yhtään/harvoin/asiallisista ja chat-tyylilajin ylittävistä/en

• Anonyymi

Nainen. Teen miehelle 1-2 aloitusta päivässä. En juurikaan saa asiallisia vastauksia,

• Anonyymi

Yhden korkeintaan tyylistä huomaa onko hän vai. En pyri .

• Anonyymi

9.03 ja 9.47 vastaavat aika hyvin omia juttujani, mitä täällä oon ollut. paitsi toi m vai n .. niin .. kumpikohan mä nyt olinkaan .. pitänee alkaa tarkistaa, mimmoset värkit multa löytyy huokaus .. sekin vielä ..

• Anonyymi

Toivoisin vilpittömästi että arvon aloittajat karsisivat nainen ja mies aloitukset minimiin, kiitos 🌞

• Anonyymi

Minkälaisia aloituksia täällä pitäisi sinun mielestäsi olla?

• Anonyymi

Toisaalta ihan kiva, että jossain mainitaan sukupuoli edes.

• Anonyymi

En tee ikinä aloituksia. Mutta lahona aasinsiltana, mua on lievästi jäänyt mietityttämään yksi juttu. Olen pari kertaa nähnyt, että joku on kirjoittanut tänne jotain kivaa kommenttia musta. Joo kuulostaa kuvittelulta. Mutta niissä oli harvinaisen selvät spesifit sisällöt. Eihän siinä mitään, ei vaan ole alkellisintakaan käryä kuka ne kirjoitti.

• Anonyymi

Olen nainen, toki saatan olla mieskin, kenpä tietää?😁teen aloituksia tai sitten en tee, voi olla että tämä on ainoa vastaukseni mihinkään mutta voinpa olla vastaillut enemmänkin. Miehiä naiseksi ja päinvastoin väittävä, onko sulla kenties tähän jotain sanottavaa? Kumpi olen? Hah😂

• Anonyymi

Ätmihullu, vastaa!!

• Anonyymi

Ikävä kullia, vai?

• Anonyymi

Ylös ylös

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      29
      3665
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      28
      2161
    3. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      1690
    4. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      7
      1448
    5. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      77
      1368
    6. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      139
      1255
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      1066
    8. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      984
    9. Ollaan kuin yö ja päivä

Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.
      Ikävä
      70
      931
    10. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      218
      918
    Aihe