Ollaan kuin yö ja päivä

Anonyymi-ap

Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.

70

891

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täh. Olen niin kusessa sinuun että toivoisin olevani vähän älykkäämpi mutta en ole vaan hullun rakastunut

• Anonyymi

Olet hullun rakastunut mielikuvituksen tuotteeseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just. Hv sitte.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just. Hv sitte.

Henkilökohtainen viesti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Henkilökohtainen viesti?

Haistattelua oli vaan. Sori.. Ärsyttää!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat itse olla. Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat itse olla. Sivusta

En tiedä rakkaudesta, mutta haaveilua… Se haaveilu antaa mulle energiaa kuitenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä rakkaudesta, mutta haaveilua… Se haaveilu antaa mulle energiaa kuitenkin.

Mulle se ei riitä!!!. En ala venkoilemaan ja kiertämään kuin kissa kuumaa puuroa. Joko tai. Ei mitään peliä.
        Ne pelit pelataan muualla. Ja eri pelit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle se ei riitä!!!. En ala venkoilemaan ja kiertämään kuin kissa kuumaa puuroa. Joko tai. Ei mitään peliä.
        Ne pelit pelataan muualla. Ja eri pelit.

Mulla ei ole aikaa muuhun… enkä myöskään halua enää toistaa historiaani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arvasin, että oot peluri. Sen näkee. Flirttailet seinällekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole aikaa rakkauteen mutta haaveiluun on, ja näköjään palstailuun. Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle haaveilu ei anna energiaa. Mä saan aina pettyä ja itkeä sydän murtuneena.
        Kohtalo on jäädä tähän elämään kärsimään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä! Yrittää aloituksessa keksiä syitä miksi eivät sovi toisilleen, vaikka ovat varmasti sopivia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Joo. Ei se koira karvoistaan pääse!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käyn täällä nykyään erittäin harvoin…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se tiedetään missä sinä rakas käyt... Sivusta edelleen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi flirttailet naisille ja saat kaikki kuolaamaan? Se on henkistä väkivaltaa mulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se tiedetään missä sinä rakas käyt... Sivusta edelleen

No missä minä käyn?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No missä minä käyn?

Luonani. 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luonani. 😉

Jos kävisin, emme olisi täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos kävisin, emme olisi täällä.

Sinäpä sen sanoit.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos rehellisesti mietin, niin onko joku muka toiminut kanssasi noin? Taidat imarrella itseäsi ja luoda muille sellaista vaikutelmaa itsestäsi kiinnostavuudestasi?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä! Yrittää aloituksessa keksiä syitä miksi eivät sovi toisilleen, vaikka ovat varmasti sopivia.

Hänellä on kait syynsä ehkä ongelmia liikaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Luonani. 😉

Hän käy minunkin luonani. 🙂

• Anonyymi

Alkoiko pelottamaan

• Anonyymi

Olen suurimman osan ajasta ns. pelännyt mitä voi seurata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen suurimman osan ajasta ns. pelännyt mitä voi seurata.

Pettymys on suuri. Huomenna olisi hyvä tilaisuus paeta taka-alalle. Ja nimenomaan hyvä syy.

Nyt särkyi sydän. Asiat ei tästä sitten enää etene. Missään asiassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pettymys on suuri. Huomenna olisi hyvä tilaisuus paeta taka-alalle. Ja nimenomaan hyvä syy.

Nyt särkyi sydän. Asiat ei tästä sitten enää etene. Missään asiassa.

Että se on sitten murrettava tämä alkanut parempi elämä tähän. Kiva kiitti.

• Anonyymi

Pelottaahan sitä.

• Anonyymi

Niin kai... Sellane pieni sisäinen mutina vaivaa. Anteeks.

• Anonyymi

😔😔😔 Ajattelin jotain ihan muuta. Vai yö ja päivä.
      Tarviit jonkun jota voit manipuloida ja muokata?Sitä en oo.

• Anonyymi

Paljon mahdollista. Ei luota siis. 🤔 Ei luota että asiat pysyvät kahden välisenä. No pelkuri sitten.

• Anonyymi

Johan sitä rakkaushöpinää täällä jo olikin, nyt alkoi sitten palstabänät kollektiivisesti😂

• Anonyymi

Kyllä. Ja minä tuon sen eSille myös irl. Mun tunteilla ei leikitä!

• Anonyymi

Jk. Vaiheita käyvät läpi, kun heidän illuusiot, mitä ovat rakentaneet, eivät sellaisinaan näytä toteutuvan. Kehitelleet teoriat ja jatkavat siitä uusiin päätelmiin, miksi heidän toivomuslista ei toteudu. Puhuvatko edes heistä itsestään.

Luulisi vastapuolta loukkaavan, jos tuollaisia olisi heille osoitettuna, että toinen esittäisi, kuinka sinä et vain myönnä tai ota vastaan tunteita, rakkautta, tuollainen tyyli ei kerro hyvää niiden kertojasta.

Ei tuollaisia voi jatkaa toista kohtaan jos edes aloittaakaan, pyrkien uskottelemaan itselleen, että voisi varata ihmistä itselleen, kuin tilanteet, ihmisen näkemykset, mielenkiinnot pysyisi vakiona. Missä jo alunperin alkavat liioittelemaan tunnesidosten syntymistä.

Sillä pyrkivät tälläisiin tilanteisiin, missä saavat uskotella, ettei se, miten toimivat ja suhtautuvat faktisesti ihmiseen ei olisi mitään merkitystä.

Tuntuu olevan tarve jatkaa liioitteluiden kautta selittäviä tekijöitä, kuin pitäen kiinni uskomuksistaan ja teorioistaan, mitkä ei koskaan osoittaudu todeksi. Liian onttoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä. Ja minä tuon sen eSille myös irl. Mun tunteilla ei leikitä!

Sivusta - varmaan eri ässälle kertoilet. En ole leikkinyt kenenkään tunteilla enkä tiedä edes mihin liittyy.

• Anonyymi

Tarpeeksi viisas ettei sekaannu enää mihinkään joka satuttaa. Tahdon hyvän miehen joka on lempeä.

• Anonyymi

Joo nää kontrolloijamiehet voi suhteessa olla rasittavia. Haisee siltä tämä juttu.
        T. Sivusta, ehkä.

• Anonyymi

Kyllä, kaikki sanamme, ovat jo hävinneet iäiseen......

• Anonyymi

Mun mielestä me täydellisesti täydennetään juuri toisiamme. Miksi pitää olla samanlaiset? Ihmiset tekee virheen usein juuri siinä.
      Luulin löytäneeni sielunkumppanin. Paskat! Itkua on luvassa.

• Anonyymi

Pelkuri. Olkoon tyytyväinen nykyiseen elämäänsä. Turha surra. Sinä ansaitset parempaa.

• Anonyymi

Oon vihainen tästä vaikka onkin anonyymi.

• Anonyymi

No sitten mun pitää olla kylmä sua kohtaan. Sehän ei onnistu sitten niin kompromissi on taas että minä saan lähteä. Niinhän se aina menee. Kiusatuillakin.

• Anonyymi

Ja lisäys. Ei ole tapaistani. Nyt vaan kävi näin.

💔

Pidä maineesi, sydämesi ja elämäsi. Minulla ei ole mitään eikä tule olemaan. Koskaan.

• Anonyymi

Tää on niin surullista lukea ja ymmärrän, kun itselläkin tunteet heitellyt moneen kertaan. Aina niistä syvyyksistä on noustu ja tunteet jääneet... Toivottavasti sinulla ja teilläkin.
      Sen sanoisin vielä, että mieluummin katsoa, kuin katua. Tsemppiä ja rakkautta ❤️ sivusta siis.

• Anonyymi

Rakkaus on aitoa, oikeassa elämässä tapahtuvaa… Onneksi rakkautta on monenlaista.

• Anonyymi

Huvittavaa, että jotkut antaa palstan manipuloida tunteitaan.

• Anonyymi

Sehän koko tämän palstan pointti on. Ei kai täällä kukaan muuten kävisi.

• Anonyymi

Vielä huvittavampaa on se, että joku katsoo tätä sivusta ja antaa sen tapahtua.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vielä huvittavampaa on se, että joku katsoo tätä sivusta ja antaa sen tapahtua.

Moni tietää ja näkee ja kommentoivatkin, mutta antavat "leikin" jatkua, ehkä pelkäävät kostoa joka voi olla ihan fyysinen, hengenlähtöön asti, tai sit ovat itsekin psykopaatteja.

• Anonyymi

Voiko yö ja päivä olla ystäviä? Tiedostan kyllä prkl mutta ikävää en pääse minäkään pakoon.

• Anonyymi

Voisi olla vaikeaa..

• Anonyymi

Minä kyllä näen hänestä, jos hän haluaa unohtaa minut. Sille ei voi mitään, sitten tämä tarina päättyy tähän.

• Anonyymi

Lupaatko kunnioittaa päätöstäni, oli se sitten kumpi tahansa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lupaatko kunnioittaa päätöstäni, oli se sitten kumpi tahansa?

Mikä olisi vaihtoehto? Alan roikkumaan siinä miehessä? Minulla on vähän liikaa itsekunnioitusta siihen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä olisi vaihtoehto? Alan roikkumaan siinä miehessä? Minulla on vähän liikaa itsekunnioitusta siihen.

Hän roikkuu jo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän roikkuu jo.

Ahaa. Minä en.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ahaa. Minä en.

Sitten et ole hän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten et ole hän.

Olenkohan se minä sitten? En kyllä koe roikkuvani vaikka voisi tuon sellaiseksikin vääntää.
        Kunnioitan tottakai päätöstäsi jos olet jotain päätöstä tekemässä. Minun puolestani tilanne on ihan hyvä näinkin tai toki voisimme useammin nähdä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olenkohan se minä sitten? En kyllä koe roikkuvani vaikka voisi tuon sellaiseksikin vääntää.
        Kunnioitan tottakai päätöstäsi jos olet jotain päätöstä tekemässä. Minun puolestani tilanne on ihan hyvä näinkin tai toki voisimme useammin nähdä.

Gubbe ja guben virtuaalisuhteet. Ettei vaan kohta olis aika

• Anonyymi
      UUSI

Yleensä vastakohdat täydentää toisiaan mu ihmisten kohdalla ei aina pidä paikkaansa

• Anonyymi
      UUSI

Vapisutta ja heikottaa, verensokeri on alhaalla, onnex muona on jo tulilla.

🥸🤓

• Anonyymi
        UUSI

Mun väsymys ei johdu verensokerista tai syömisestä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Valvotko öisin liikaa?

• Anonyymi
        UUSI

🤓🥸 suklaa on lääkkehistä parhain.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lihoit 100 kiloa jouluna. Siitä johtuu

• Anonyymi
      UUSI

Hyvä jos sitä mieltä olet, toivottavasti toivot minulle kuitenkin onnellista elämää ja uutta rakkautta.

• Anonyymi
      UUSI

Mä oon kirjoittanut minusta ja hänestä samoin tänne, joten tämä voisi olla minulle. Minua eroavaisuudet meidän välillä ei olisi haitannut, mutta ymmärrän, että minä olen hänelle liikaa. Hän kuitenkin avasi minua sille mahdollisuudelle, että joskus saatan vielä rakastua ja saada vastarakkautta ja se on mahtava tunne. ❤️

• Anonyymi
        UUSI

Voi vttu hyppää r*kan alle, inhotus.

• Anonyymi
      UUSI

Emmepäs tiedä. Hyvää yötä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      26
      2686
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      24
      2042
    3. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      111
      1548
    4. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      76
      1309
    5. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      7
      1208
    6. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      138
      1166
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      1016
    8. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      944
    9. Ollaan kuin yö ja päivä

Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.
      Ikävä
      70
      891
    10. Oletko joskus lähestynyt jotakin

väärällä identiteetillä? Miksi?
      Ikävä
      102
      877
    Aihe