Olla oma itseni

Anonyymi-ap

Kun ihminen ei saisi olla oma itsensä. Kuten minä. Joissain asioissa olen itsevarma, joissain asioissa alemmuudentuntoinen. Enkä usko, että kukaan ottaa minusta selkoa, milloin olen mitäkin. Haluaisin vain, että saisin jotain todellisia mahdollisuuksia tässä elämässä. On vaan masentavaa, että minua yritetään masentaa. Olen joskus miltei tappanut itseni. Olen käynyt psykiatrilla monen monta vuotta. Ja sitten joku yrittää masentaa kun olen muka niin leuhka!

Se. Avoin haava minussa. Niin se on aina ollut. Jos naisena rakastun, lyödään minua. Pitäisi kai syödä jotain lääkettä, ettei vain vahingossa kiihotu seksuaalisesti enää ikinä. Olen aika vanha, mutta olisin toivonut itselleni vielä romanttisen rakkauden.

Ja kun joillain sitä aikaa negatiivisuuteen on. He jaksavat seurata kiusaten neljäkin vuotta. Miksi? Että minun pitäisi tuntea itseni huonommaksi kuin muut? En ole huonompi kuin muut. Olen oma persoonani.

Ja kun mua ei muka nähdä. Ja jos joskus halutaan nähdä, millainen sitä sillä hetkellä sattuu olemaan, sotketaan pukeutumista sitä ennen.

Miehet eivät ilmeisesti kestä sitä, että nainen opiskelee jotain ns. miesten alaa. Ei se tee naisesta epänaisellista.

Tässä joitain ajatuksia tältä illalta.

2

134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ole sellainen kuin haluat, tee niin kuin haluat.
      Yritä olla rakastumatta vähään aikaan, selvitä ajatukset itsesi kanssa.
      Jokainen saa olla oma itsensä.
      On hyvä, kun olet itsevarma joissain asioissa. Mutta mieti, mikä aiheuttaa sen alemmuudentunteen. Onhan siihenkin joku syy.
      Etkö luota itseesi, etkö usko itseesi?

Ei kai muiden ole edes pakko ottaa sinusta täyttä selkoa? Näytät ja annat itsestäsi sen, minkä haluat. Se riittää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      74
      7694
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3203
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      37
      2496
    4. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      15
      2126
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      35
      2064
    6. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      22
      1998
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1897
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1673
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      61
      1621
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18