Niin hyvästi nainen :( elämäni rakkaus olet silti
Kerta et enää halua
25
89
Vastaukset
- Anonyymi
Tietysti haluan. Miksi nyt noin luulet?
Mitä hän nyt on tehnyt, kun sinulla on tuollainen olo?
- Anonyymi
Älä esitä. Tiedän kyllä kuka olet.
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
No mistä sinä sen voit tietää?🫣
Olet hehkulamppu
Anonyymi kirjoitti:
Olet hehkulamppu
No kertokaapa mikä tämä hehkulamppu juttu nyt oikein on.? Miksi minua luullaan hehkuksi..?
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
No kertokaapa mikä tämä hehkulamppu juttu nyt oikein on.? Miksi minua luullaan hehkuksi..?
Ei siinä mitään luuloja ole. Varma tieto. Sanoit että olet uusi tällää mut silti tiedät hehkun joka on ikivanha juttu
Anonyymi kirjoitti:
Ei siinä mitään luuloja ole. Varma tieto. Sanoit että olet uusi tällää mut silti tiedät hehkun joka on ikivanha juttu
Jos näitä vanhempia ketjuja lukee, niin olen törmännyt hehku sanaan ennenkin.
Kertokaas nyt minkälainen tämä hehku on?- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Kertokaas nyt minkälainen tämä hehku on?Sellanen se oli, löysi täältä miehen kenen kanssa häipyi ja elää onnellista elämä. Tai sitten ei.
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Kertokaas nyt minkälainen tämä hehku on?Hän oli täällä joskus varmaan vuosi sitten ja hänellä oli nikki. Siksi väittää sinua häneksi. Joku luulee kaikkia nikillisiä samaksi aika ajoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selitäpä sinä se, että jos hän olisi hehku niin miksi hän salaisi sen? Mitä salattavaa siinä on, että on hehku?
Anonyymi kirjoitti:
Hän oli täällä joskus varmaan vuosi sitten ja hänellä oli nikki. Siksi väittää sinua häneksi. Joku luulee kaikkia nikillisiä samaksi aika ajoin.
Selvä homma👍🏼
Anonyymi kirjoitti:
Selitäpä sinä se, että jos hän olisi hehku niin miksi hän salaisi sen? Mitä salattavaa siinä on, että on hehku?
Minua kiinnostaisi tietää myös?🤔
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Minua kiinnostaisi tietää myös?🤔
Haaveilija rumilus vai kaunotar
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet hehkulamppu
Mikä h..vtan hehkulamppu. Onk sulla se pers3reiässä
- Anonyymi
Hyvästi rakas💔
- Anonyymi
Hyvästi hyvästi sitten sisilisko.
- Anonyymi
Ei ole teihin liittyvää.
- Anonyymi
Juu, hyvästi hömötiainen! Kaikella Rakkauvella vaan!
- Anonyymi
Tää hömötiainen on hassu tää sivusta
mun isä käytti tota nimitystä
sitten kun menin naimisiin mun ukko alkoi kutsua mua samalla nimellä eikä ollut koskaan kuullut mun isän sanovan sitä alkoi vaan vähän naurattaa ehkä se on aika yleinen nimitys😀
- Anonyymi
Aloitus "jos kerta niin rakastaa" oliko se sinulta samalta?
- Anonyymi
Joo ei enää kiitos, riittää tää tällä erää.
- Anonyymi
Typerys olit. Tack.
- Anonyymi
H V
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin324640Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee302267Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1141770Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71698- 821482
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1401382- 641116
Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2301045Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101014Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70981