Haluisin että imetään

Anonyymi-ap

Haluaisiko kukaan imeä 14 senttistä penistä terska on velttonakin paljas oon karvaton ja normaalivartaloinen 165 cm pitkä

81

2214

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mene niuvanniemeen spede ottaa siellä poskeen homppeli

      • Anonyymi

        Ai otat vai. Eikö sieltä löydy tarpeeksi sulle lutkutettavaa kun täältäkin spede seuraa haet


      • Anonyymi

        oot taas päässyt sieltä lomalle näköjään loppuiko tietsikka aika kesken


    • Anonyymi

      Missä päin? M 60v

      • Anonyymi

        Niuvanniemen suljetulla tietenkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niuvanniemen suljetulla tietenkin

        Hyvä spede olet löytänyt itsellesi kodin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niuvanniemen suljetulla tietenkin

        kulkeeko sulle edelleen sinne posti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niuvanniemen suljetulla tietenkin

        pysy kans äläkä tule herjaamaan muita


    • Anonyymi
    • Missä päin asut 😜😜💦

      • Anonyymi

        Hyvinkäällä💦 M 60v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvinkäällä💦 M 60v

        Liian pieni pippeli..kyrpää etsitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liian pieni pippeli..kyrpää etsitään

        jos 14cm veltto on 18cm kova 18cm veltto 18cm ei vieläkään kova kumpi parempi


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Voisin imeä,hyväilisin kiveksiäsi kun samalla tulet suuhuni ja voisin työntää sormen pyllyysi on kiihoittavaa tuntea kuinka pyllyreikä supistelee orgasmin aikana,tykkään sperman mausta

      • Anonyymi

        Aah..oispa ihanaa💦 M 60v


      • Anonyymi

        Panijan kannattaisi kokeilla miten tiukasti anus supistelee kun pantava laukeaa. Sormin olen joskus koittanyt supistelua kun laukean käteen vedettäessä. Mutta varmaan kyrpään tuntuisi vielä kovemmin ne supistelut, joten panijan kannattaisi vaikka samalla runkata pantavalta spermat ulos samanaikaisesti, kun itse on sisällä anuksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Panijan kannattaisi kokeilla miten tiukasti anus supistelee kun pantava laukeaa. Sormin olen joskus koittanyt supistelua kun laukean käteen vedettäessä. Mutta varmaan kyrpään tuntuisi vielä kovemmin ne supistelut, joten panijan kannattaisi vaikka samalla runkata pantavalta spermat ulos samanaikaisesti, kun itse on sisällä anuksessa.

        Minä runkannut joskus niin että olen polvillaan peilin päällä niin että peräaukko näkyy,kiva katsella omaa ryppyreikää samalla kun runkkaa ja sitten nähdä miten se supistelee rytmikkäästi kun saan orgasmin,kannattaa kokeilla,valkoinen sperma näyttää kivan rivolta peilin päällä,ois kiva tehdä se niin että joku katselis samalla


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä runkannut joskus niin että olen polvillaan peilin päällä niin että peräaukko näkyy,kiva katsella omaa ryppyreikää samalla kun runkkaa ja sitten nähdä miten se supistelee rytmikkäästi kun saan orgasmin,kannattaa kokeilla,valkoinen sperma näyttää kivan rivolta peilin päällä,ois kiva tehdä se niin että joku katselis samalla

        Oletko mistäpäin? Katselidin mielellään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä runkannut joskus niin että olen polvillaan peilin päällä niin että peräaukko näkyy,kiva katsella omaa ryppyreikää samalla kun runkkaa ja sitten nähdä miten se supistelee rytmikkäästi kun saan orgasmin,kannattaa kokeilla,valkoinen sperma näyttää kivan rivolta peilin päällä,ois kiva tehdä se niin että joku katselis samalla

        Tuota olen myös tehnyt peilin päällä , mutta lisäksi iso anaalitappi ratsastan niin kyllä tulee mahtavat orgasmit . Spermat vielä lautaselle nuoltavaksi .Kun vielä löytäisi kaveri jolta sais imeä spermat suuhun .
        M 64 CD 💃


    • Anonyymi

      Jaa että velttona paljas ja erektion saadessa piikikäs 🌵

    • Anonyymi

      Kuopio +60v karvaton terve mies , etsin imuttajaa . Sama palvelu myös sinulle. Homma hoitoon molemmin puolin. Asun keskustassa.

    • Anonyymi

      Olisko hml-tre alueella joku joka haluaisi imettää kulliaan?
      40+ haluais imee ja runkata

      • Anonyymi

        Hyvinkäällä olen, voin ajella Hämeenlinnaan vastaan. T. Ukm 60v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvinkäällä olen, voin ajella Hämeenlinnaan vastaan. T. Ukm 60v

        Olisko sähköpostia niin vois sopia tarkemmin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisko sähköpostia niin vois sopia tarkemmin?

        Itsellä vain käytössä yritys posti, tänne jos laittaisin olisi pommi valmis. Ehdottaisin tavattais Hml motarin leväjdys alueella kun molemmille sopii, tulen kyllä sovitusti en kirjoittele huvikseni. T. Ukm 60v


      • Anonyymi

        Laitan tänään viestiin puh. numeron johon voit viestiä laittaa. Turvallisempaa minulle, vaimon kotona ollessa ilmoitan keskeytyksen viestittelyyn. Luotan olet rehdisti etsimässä, toivoisin pidempää asiallista tuttavuutta jos sopii. T. Ukm 60v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitan tänään viestiin puh. numeron johon voit viestiä laittaa. Turvallisempaa minulle, vaimon kotona ollessa ilmoitan keskeytyksen viestittelyyn. Luotan olet rehdisti etsimässä, toivoisin pidempää asiallista tuttavuutta jos sopii. T. Ukm 60v

        Kannataa varoa kenelle vastaat täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitan tänään viestiin puh. numeron johon voit viestiä laittaa. Turvallisempaa minulle, vaimon kotona ollessa ilmoitan keskeytyksen viestittelyyn. Luotan olet rehdisti etsimässä, toivoisin pidempää asiallista tuttavuutta jos sopii. T. Ukm 60v

        Kyllä olen rehti
        Etsin vakituista imettäjää joka aina välillä käy imettämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannataa varoa kenelle vastaat täällä.

        Kuka lähtis tieten tahtoen turmelee oman ja toisen elämän tekemällä rikoksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka lähtis tieten tahtoen turmelee oman ja toisen elämän tekemällä rikoksen.

        Niinpä !
        Jos minä haen seuraa täällä ja sitä löydän niin en todellakaan mitään tietoja levittele mihinkään.
        Kyllä ne jää mulle ittelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannataa varoa kenelle vastaat täällä.

        Kaks ukkomiestä luottamus varmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä !
        Jos minä haen seuraa täällä ja sitä löydän niin en todellakaan mitään tietoja levittele mihinkään.
        Kyllä ne jää mulle ittelle.

        Mihin hävisi sähkö osoite?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä !
        Jos minä haen seuraa täällä ja sitä löydän niin en todellakaan mitään tietoja levittele mihinkään.
        Kyllä ne jää mulle ittelle.

        Poistiko itse tiedot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä olen rehti
        Etsin vakituista imettäjää joka aina välillä käy imettämässä.

        Oliko sähkö sun laittama vai huijaus viesti. Ukm 60v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poistiko itse tiedot.

        En poistanu
        En tiä mihkä hävis!


      • Anonyymi

        Ethän jätä sähkö osoitetta puhelimeesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän jätä sähkö osoitetta puhelimeesi.

        Tarkista onko tää kaveri jaellut osoiteita aiemmin. M 44


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkista onko tää kaveri jaellut osoiteita aiemmin. M 44

        Täällä sivustolla käynyt pitkään aikaan, joten tietoa ei itsellä. Pitäishän ihmiseen pystyy luottaa jos itse laittaa sähkö postii. T. Ukm 60v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä sivustolla käynyt pitkään aikaan, joten tietoa ei itsellä. Pitäishän ihmiseen pystyy luottaa jos itse laittaa sähkö postii. T. Ukm 60v

        Niinpä!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä!!

        Miksi tää niin vaikeaa laittaa omat tiedot.
        Vaki imijää kuiteski haluisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tää niin vaikeaa laittaa omat tiedot.
        Vaki imijää kuiteski haluisin.

        Voi olla hyväkin imijä tää kaveri, et tiedä ilman kokeiluu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla hyväkin imijä tää kaveri, et tiedä ilman kokeiluu.

        Eipä ole kertonut paljoo liekö yksin asuja jossain poteros. Työtön luuseri ilmeisesti..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole kertonut paljoo liekö yksin asuja jossain poteros. Työtön luuseri ilmeisesti..

        Todennäköisesti ei hakemas tosissaan, kalastelee tietoja pääse kiristää rahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todennäköisesti ei hakemas tosissaan, kalastelee tietoja pääse kiristää rahaa.

        Olisi pitänyt vastata heti, teidän kommenteja kun lukee, kynnys vaan kasvaa. T. Ukm 60v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi pitänyt vastata heti, teidän kommenteja kun lukee, kynnys vaan kasvaa. T. Ukm 60v

        Koijari hävis saman tein..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi pitänyt vastata heti, teidän kommenteja kun lukee, kynnys vaan kasvaa. T. Ukm 60v

        Vastaa vaan
        Oon odotellu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaa vaan
        Oon odotellu

        Pakko kysyy asutko yksin vai kaksin? Ukm 60v


      • Anonyymi

        Minä olen Lahdesta ja haluaisin kanssa imeä ja lutkuttaa, kelle kelpaisi tällainen "Tyttöpoika"
        saisit varmasti ja halukkaasti,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen Lahdesta ja haluaisin kanssa imeä ja lutkuttaa, kelle kelpaisi tällainen "Tyttöpoika"
        saisit varmasti ja halukkaasti,,

        Pystytkö liikkuu onko auto?


    • Anonyymi

      vau tuon saisin helposti pohjaan asti kai myös spermat suuhun

    • Anonyymi

      Olen parisuhteessa mutta asun yksin
      Eli mulla on paikka missä saa rauhassa olla.
      Voidaan sopia paremmin, eli kuinka kummallekkin sopii.

      • Anonyymi

        Voitko kertoa missä asut. Ukm 60v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko kertoa missä asut. Ukm 60v

        Akaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Akaa

        Taidat säkin odottaa että päästään keskustelee avoimesti. Ukm 60v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat säkin odottaa että päästään keskustelee avoimesti. Ukm 60v

        Kyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä

        Puoliso tuli juuri kotio, jouduin poistuu. Kysyisin vielä muutaman kysymyksen, tiedän olen liian varovainen. Asutko millä lailla? Käytkö töissä? Onko aikaisempaa mies ystää? Minkä kokoinen olet? Miten terveys? T. Ukm 60v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puoliso tuli juuri kotio, jouduin poistuu. Kysyisin vielä muutaman kysymyksen, tiedän olen liian varovainen. Asutko millä lailla? Käytkö töissä? Onko aikaisempaa mies ystää? Minkä kokoinen olet? Miten terveys? T. Ukm 60v

        Oma asunto, pitkä, normaalivartalo, työajan päätän itse, ei ole aikasempaa, terve.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma asunto, pitkä, normaalivartalo, työajan päätän itse, ei ole aikasempaa, terve.

        Yksi asia mietityttää..kun ehdotin tapaamista aluksi matkanvarrella, ymmärsin itse haluat tavata kotonasi joka tietenkin paras paikka nauttia toisistaan. Jotenkin vaistoni kertoo itselleni ettet pysty liikkuu jonkun vamman vuoksi. Itseäni ei haittaa päin vastoin, ehkä ajatukseni lentää, teet töitä kotona olet varattu asut yksin. T. Ukm 60v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi asia mietityttää..kun ehdotin tapaamista aluksi matkanvarrella, ymmärsin itse haluat tavata kotonasi joka tietenkin paras paikka nauttia toisistaan. Jotenkin vaistoni kertoo itselleni ettet pysty liikkuu jonkun vamman vuoksi. Itseäni ei haittaa päin vastoin, ehkä ajatukseni lentää, teet töitä kotona olet varattu asut yksin. T. Ukm 60v

        Mikäs tämä ukm 60v on ?
        Sehän tässä kalastelee toisen tietoja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs tämä ukm 60v on ?
        Sehän tässä kalastelee toisen tietoja!

        Asialista kysyä, ennen oman sähkököpostin laittamista...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asialista kysyä, ennen oman sähkököpostin laittamista...

        Taas sähköposti poistettiin joku pelleilee kunnol.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas sähköposti poistettiin joku pelleilee kunnol.

        Poistaako ylläpito vai pystyykö itse poistaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asialista kysyä, ennen oman sähkököpostin laittamista...

        Ainaskin tässä tapauksessa kannatti. Kiimassa vastaa liian hätiköidysti, katuu jälki käteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainaskin tässä tapauksessa kannatti. Kiimassa vastaa liian hätiköidysti, katuu jälki käteen.

        Askarrutti muutama kysymys joten yritin ottaa selvää. Parempi ehkä näin, tietoni joutunut vääriin käsiin. Ukm 60v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Askarrutti muutama kysymys joten yritin ottaa selvää. Parempi ehkä näin, tietoni joutunut vääriin käsiin. Ukm 60v

        Ihmeellisesti kyllä kaveri hävis samoin s- posti..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Askarrutti muutama kysymys joten yritin ottaa selvää. Parempi ehkä näin, tietoni joutunut vääriin käsiin. Ukm 60v

        Kaverilla ennestään kokemusta, tuli katuma päälle.


    • Anonyymi

      montako kertaa ton sais tulemaan mahtuis hyvin myös peppuuni

    • Anonyymi

      Parasta lutkuttaa kullii sänkyssä parituntia ilman kiirusta.

      • Anonyymi

        Luotto imettäjän kun löytäis...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luotto imettäjän kun löytäis...

        Mistä päin olet? Ukm 60v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päin olet? Ukm 60v.

        Nurmijärven suunnalla


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kiihottaisi imeä jollakin levikkeellä tai vastaavassa silleen puolijulkisesti. Vaikka auton vieressä niin että ohiajava näkisi kuinka olen povillaan kaverin kulli suussa.
      Myös katsojat kiihottaisi tai kimppa imut useilta.
      Kouvolan seudulta olen. M60v

      • Anonyymi

        Eilen Hml levarilla metsän reunassa kaveri otti suihin, autoja muutama tuli parkkiin sanoin kaverille jatka vaan. Yhdestä autosta nousi keski ikäinen nainen tupakille, katsoi koko ajan kun kaveri imi, nussin suuta ennen laukeemista. Nainen lähtiessä vilkutti ja hymyli kauniisti. M 55v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eilen Hml levarilla metsän reunassa kaveri otti suihin, autoja muutama tuli parkkiin sanoin kaverille jatka vaan. Yhdestä autosta nousi keski ikäinen nainen tupakille, katsoi koko ajan kun kaveri imi, nussin suuta ennen laukeemista. Nainen lähtiessä vilkutti ja hymyli kauniisti. M 55v

        Kyseisellä paikalla usein nainen pysähtyy, tietävät mitä metsässä touhutaan.


    • Anonyymi

      Minä haluan, jos vain onnistuu tämä tapaaminen. Saat, haleja, pusuja, hyväilyjä, sekä tietysti kaivan sen esiin, ja saat todella paljon lutkutusta ja imuja.

      • Anonyymi

        Oletko missä? M 55v


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 163 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1448
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      992
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      705
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      687
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      660
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      634
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      608
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe