Kenen aloitteesta kimppaan?

Anonyymi-ap

Kuinka olette päätyneet kimppaseksiin? Onko aloitteentekijä yleensä mies vai nainen?
Meillä on sellainen tilanne, että minä haluaisin kokeilla kolmatta pyörää, parinvaihtoa ja jopa isompaa ryhmää.
Mies ei periaatteessa vastusta, mutta empii kuitenkin niin, ettei homma tunnu etenevän. Keksii aina kaikenlaisia epäilyksen aiheita (tauteja, ehkäisyni pettämistä, vieraiden käytöstä jne). Mustasukkaisuuttaan ei tunnusta, enkä sitä ole koskaan havainnut, vaikka olen muuten ollut varsin läheisissä tekemisissä vieraiden miesten kanssa. En kuitenkaan koskaan yhdynnässä.
Olen ymmärtänyt, että miehet yleensä kinuavat ja naiset vastustavat. Olenko outolintu?
Seksi kotona tyydyttävää ja aktiivista, mutta vaihtelu virkistäisi.🥰

15

1443

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meillä aloitteen tekijä olen minä, eli mies. Vaimo torppasi koko asian alkuun, mutta puoli vuotta myöhemmin oli tuuli kääntynyt. Vaimo esitti monenlaisia ehtoja asialla, mutta ne olivat nyt tuollaisia perus...perus vaatimuksia. Jos kerran haluat tuota kokeilla, niin mulle käy kyllä, jos: Ei kenenkään tutun kanssa, puolta nuorempi, kuin minä, ei siis ukkoikäisiä tai varattuja, sinä saat etsiä sopivia ehdokkaita ja minä sitten hyväksyn tai hylkään. Taisi niitä alkuun olla muitakin vaatimuksia. Ekalla kerralla ei oikein mennyt , niin kuin putkeen. Toisella kerralla kokeilimme doggingia, se oli sopivanpi tapa ja täysin anonyymi. Tosin joka kolmas oli jotakin muuta kuin mitä olisi pitänyt ja vaimo teki oharin.

      • Anonyymi

        Meillä asia lähti etenee kun vieraat miehet yhdessäkin liikkuessa tekivät isku yrityksiä.
        Vaimo kaunis blondi ja helposti lähestyttävä.
        Vaimo oli otettu miesten kiinnostuksesta, jotka himoitsivat häntä seksuaallisesti. Aluksi itse reakoin vihaisestikin miten törkeetä kun kahden oltiin liikkeellä. Vaimoni todella aktiivinen seksin suhteen myös kokeilun haluinen, keskinäinen seksi intohimoista alusta alkaen. Itseäni alkoi kiihottaa jospa vaimoa panisikin muutkin itseni lisäksi. Kerran vihjasin asiasta, yllätyin miten vaimon kasvot reakoivat. Vaimo esittikin kysymyksen, ettenhän loukaantuisi tai katuisi jos vieras mies yhtyisi kanssani. Kiihotuin kysymyksestä, vastasin ethän lähtisi vieraan mukaan lopullisesti. Vaimo siihen rakastan vain sua ja seksi kunnossa keskenämme. Vaimo lähti viikon koulutukseen Kuopioon asui Hotelli Rauhanlahdessa, sovittiin jos himot kohtaa vieraan miehen kanssa, päätyisi samaan sänkyyn hotelli huoneessa. Vaimo hyvä tanssija joten molemmat tiedostimme, viikon aikana vieras mies antaa orgasmit. Näinhän siinä kävikin nyt harrastamme parinvaihtoa ja kolmansia säännöllisesti. T. Pari 50v


    • Anonyymi

      Kyllä miehet yleensä ehdottavat ja naiset estelevät.

    • Anonyymi

      Meillä mies vonku niin pitkään, että annoin lopulta periksi. Ja tyydyttäväähän tuo on ollut.

    • Anonyymi

      Meillä yhteinen ajatus molemmilla että voitaisiin ottaa seksiimme mukaan muita. Molempia kiihotti ajatus.

    • Anonyymi

      Kahden kompromissikauppa. Taitaa olla niin, että miehesi kieltäytyessä löydät pari kivaa miestä ja homma hoituu. Toimii ja kotimiehet sitten hoitaa kotihommat.

    • Anonyymi

      On täällä muitakin naisia, jotka aloitteentekijöitä. Miehen suostumukseen ei meillä pitkään mennyt. Kunhan lupasin antaa osallistua ja päästä liukkaille.😁

    • Kyllä meillä vaimo teki aloitteen. On aina ollut aktiivinen ja aloitteen tekijä myös muissa asioissa. Seksissä myös kokeneempi.

    • Anonyymi

      Yhdessä päätettiin. Taisi mieheni kerran sanoa rakastellessamme, että olisi hienoa päästä valmiiksi spermattuun pilluun. Vastasin heti, että hanki hyvä panija. Ja hänhän hankki.❤️

      • Anonyymi

        Olisimpa ollut tuo pillusi spermaaja ;)


    • Anonyymi

      Kompan keken ja vilimi oli jättefint.

    • Anonyymi

      Matkalla näin parinvaihtoklubin mainoksen. Näytin sitä miehelleni ja sanoin, että mitäs jos? No mehän mentiin ja olihan se kokemus. Menin laskuissa sekaisin, monelleko annoin. Olin jossain ihme telineessäkin.
      Siinä oli alkusysäys parinvaihdoillemma.

    • Anonyymi

      Sinun pitäisi olla minun vaimoni.
      Minun vaimoani saisit kimppaa ja montaa miestä.
      Oma vaimo suostuu vain yhden kaverimme kanssa panemaan kimpassa ja minä haluaisin huomattavasti useammin ja enemmän vaimoani pantavan.

    • Anonyymi

      Olisko kiinmostusta?

      • Anonyymi

        Olisi olen 31v sinkku mies ja haluaisin kumppanin joka haluaisi osallistua 1N ja 2-3M kimppaan.


    Ketjusta on poistettu 69 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      459
      4950
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1762
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1488
    4. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1377
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1258
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1030
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      905
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      904
    Aihe