Työterveyslääkärin selvitys

Anonyymi-ap

Työterveyslääkäri kirjoitti niin törkeän osatyökyvyttömyys todistuksen että sitä ei voi lähettää kevaan. Fyysisiä sairauksia ei ole kirjoitettu syyksi vaan kaikkia henkisen sairauden tekstejä laitettu syyksi terveyden heikkenemiselle. Ei ole todettu mitään henkisiä sairauksia vaikka työterveyslääkäri ilmeisesti niitä kuvittelee syyksi. Poissaolojakaan ei ole. Monille fyysisille sairauksille en voi itse mitään. Mitä tässä voi tehdä?

13

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ainahan voit hankkia todistuksen toiselta lääkäriltä….

    • Anonyymi

      Lainaus Iltapäivän lehdestä " Mies lähti terveysasemalle, koska toivoi saavansa antibioottikuurin. Hän palasi kuitenkin kotiin, koska jonot olivat niin pitkät, eikä hän jaksanut odottaa. "

      Tämä on sitä mistä kukaan muu, kuin minä puhun teille. Asun Kambodzassa ja voin kirjoittaa ilman vainoa ja kiristystä varmaankin. Itkevät krokotiilin kyyneleitä.

      Eli ette pääse vastaanotolle ja siten ette myöskään pääse TK-eläkkeelle julkisen tai kunnan kunnan puolen kautta.

      • Anonyymi

        miksi tuo mies varannut aikaa terveys asemalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miksi tuo mies varannut aikaa terveys asemalle.

        Ehkä se yritti juuri puhelimella.


      • Anonyymi

        Useimmat ymmärtävät Suomessa, että Suomessak8n iltapäivälehdet elävät isojen lööppien ansiosta. Ja siksi niitä tietysti halutaankin ja etsitään soveliaita tapauksia, joista saa isot otsikot.
        Tämähän on ihan yleismaailmallinen ilmiö, jolla on nimikin ’keltainen lehdistö’, jolla tarkoitetaan juuri noita lehtiä.

        Luultavasti Kambodzassakin on sama tilanne, mutta eihän sitä tietenkään tunnista ellei osaa paikallista kieltä ja kulttuuria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Useimmat ymmärtävät Suomessa, että Suomessak8n iltapäivälehdet elävät isojen lööppien ansiosta. Ja siksi niitä tietysti halutaankin ja etsitään soveliaita tapauksia, joista saa isot otsikot.
        Tämähän on ihan yleismaailmallinen ilmiö, jolla on nimikin ’keltainen lehdistö’, jolla tarkoitetaan juuri noita lehtiä.

        Luultavasti Kambodzassakin on sama tilanne, mutta eihän sitä tietenkään tunnista ellei osaa paikallista kieltä ja kulttuuria.

        Ensinnäkin sinä olet mahdollisesti psykoosissa, koska et pysty vaikuttamaan omaan persoonaasi joka on suomalainen. Etkä näin ollen edes kykene yksilöimään asioita, koska et hallitse ja tiedä omaa persoonaa. Voit ihan hyvin kuvailla sitä näin, että sanot minä olen suomalainen ja sano minä olen lehmä ja äännä se, kuin kehitysvammainen kurkun kautta raskaasti ja toista se nyt näin, että minä olen suomalainen ja sano minä olen lehmä samalla tavalla.

        Sinun kirjoituksissa ei ole mitään yksilöityä, vaan ylöspäin puskettua hulluutta ja valtio paskaa mistä sinä et edes tiedä mitään... Huudat palstalla apua valtio paskan tuottajalta, joka ei nyt vain tule sinun apuun. Tajua, että vajaana ja ymmärtättömänä sinä et pysty niiden sanoja edes yksilöidään saati ymmärtämään. Sehän näkyy kaikessa mitä kirjoitat, etsit epätoivoisesti vastausta valheeseen ja valtio paskaan. Totuus on, että sinut on vain aivopesty ja sinulla ei ole pohjaa asioille.

        Kirjoitin juuri, että ethän sinä voi tietää mitään jos sinun tietosi ja tietoisuutesi on ollut poliittisen TV:n ja poliittisen paskan tuottajan varassa vai mistä tietosi on peräisin.... Tajuatko, että Suomen peruskoulun järjestelmä on poliittinen ja koulukirjat valitaan poliittisin perustein... Se luotiin ryssän painostuksesta. En minäkään tiennyt asioita muuten, kuin matkustelun kautta ja herääminen tapahtui myös uskonnollisesta pohjalta. Sen jälkeen minä en ole voinut elää siinä maassa. Siksi sinne ei myöskään muuta ihmisiä lännestä. Se, että sanot, että valtiosi on paratiisi ja minä sanon, että olet hullu ja mielisairas jos noin kuvittelet sehän on jo numeraalinen mahdottomuus. Se on psykoosi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensinnäkin sinä olet mahdollisesti psykoosissa, koska et pysty vaikuttamaan omaan persoonaasi joka on suomalainen. Etkä näin ollen edes kykene yksilöimään asioita, koska et hallitse ja tiedä omaa persoonaa. Voit ihan hyvin kuvailla sitä näin, että sanot minä olen suomalainen ja sano minä olen lehmä ja äännä se, kuin kehitysvammainen kurkun kautta raskaasti ja toista se nyt näin, että minä olen suomalainen ja sano minä olen lehmä samalla tavalla.

        Sinun kirjoituksissa ei ole mitään yksilöityä, vaan ylöspäin puskettua hulluutta ja valtio paskaa mistä sinä et edes tiedä mitään... Huudat palstalla apua valtio paskan tuottajalta, joka ei nyt vain tule sinun apuun. Tajua, että vajaana ja ymmärtättömänä sinä et pysty niiden sanoja edes yksilöidään saati ymmärtämään. Sehän näkyy kaikessa mitä kirjoitat, etsit epätoivoisesti vastausta valheeseen ja valtio paskaan. Totuus on, että sinut on vain aivopesty ja sinulla ei ole pohjaa asioille.

        Kirjoitin juuri, että ethän sinä voi tietää mitään jos sinun tietosi ja tietoisuutesi on ollut poliittisen TV:n ja poliittisen paskan tuottajan varassa vai mistä tietosi on peräisin.... Tajuatko, että Suomen peruskoulun järjestelmä on poliittinen ja koulukirjat valitaan poliittisin perustein... Se luotiin ryssän painostuksesta. En minäkään tiennyt asioita muuten, kuin matkustelun kautta ja herääminen tapahtui myös uskonnollisesta pohjalta. Sen jälkeen minä en ole voinut elää siinä maassa. Siksi sinne ei myöskään muuta ihmisiä lännestä. Se, että sanot, että valtiosi on paratiisi ja minä sanon, että olet hullu ja mielisairas jos noin kuvittelet sehän on jo numeraalinen mahdottomuus. Se on psykoosi.

        Taidat olla pahastikin kipee. Eikö siellä hevonkuusessa löydy edes mitään helpotusta tuskaisen oloosi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se yritti juuri puhelimella.

        Nettiajanvaraus toimii.


    • Anonyymi

      Jos fyysisiä sairauksia ei ole, mutta henkisiä on todettu, niin hae niiden takia eläkettä, jos et ole työkykyinen. Muutenhan voit mennä töihin, kuten muutkin.

      • Anonyymi

        Se on totta, että psyykkisesti sairas voi olla täysin terve toisessa paikassa ja se riippuu siitä, että millaisesta lähtökohdasta terveyttä ajatellaan ja kuka ja missä ajattelee. Esim. Ruotsissa on ihan tervettä ajatella, että suomalaiset on ryssiä ja metsäläisiä ja siitä ei saa sairaslomia, vaan pidetään terveenä ajatuksena. Suomessa taas tulee vastakohtia ajatukseen ja ihminen masentuu ja ahdistuu. Toki moni Suomessa elää psykoosissa tämän kanssa ja pitää sitä totuutena ja silloin siinä on todellisuuden tajun vääristymä.

        Toki näin Aasiasta käsin helpoin on ymmärtää tämä näin, että sanot minä olen suomalainen ja sano minä olen lehmä ja sano se sillä kehitysvammaisen äänellä. Se kuvaa mitä minä ajattelen.

        Toki huomasin, että minä syön ihan joka päivä terassilla ja nytkin sirkat soittaa ja on pehmeän lämmin. Eläkkeellä voi nauttia olosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on totta, että psyykkisesti sairas voi olla täysin terve toisessa paikassa ja se riippuu siitä, että millaisesta lähtökohdasta terveyttä ajatellaan ja kuka ja missä ajattelee. Esim. Ruotsissa on ihan tervettä ajatella, että suomalaiset on ryssiä ja metsäläisiä ja siitä ei saa sairaslomia, vaan pidetään terveenä ajatuksena. Suomessa taas tulee vastakohtia ajatukseen ja ihminen masentuu ja ahdistuu. Toki moni Suomessa elää psykoosissa tämän kanssa ja pitää sitä totuutena ja silloin siinä on todellisuuden tajun vääristymä.

        Toki näin Aasiasta käsin helpoin on ymmärtää tämä näin, että sanot minä olen suomalainen ja sano minä olen lehmä ja sano se sillä kehitysvammaisen äänellä. Se kuvaa mitä minä ajattelen.

        Toki huomasin, että minä syön ihan joka päivä terassilla ja nytkin sirkat soittaa ja on pehmeän lämmin. Eläkkeellä voi nauttia olosta.

        Ei tänne kannattaisi kirjoitella puolen tusinan kupin kumarassa. Teet itsestäsi vain narrin sekavilla sepustuksillasi….
        Ei, vaikka viina halpaa onkin kehitysmaassa, kuten jatkuvasti jaksat julistaa….


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on totta, että psyykkisesti sairas voi olla täysin terve toisessa paikassa ja se riippuu siitä, että millaisesta lähtökohdasta terveyttä ajatellaan ja kuka ja missä ajattelee. Esim. Ruotsissa on ihan tervettä ajatella, että suomalaiset on ryssiä ja metsäläisiä ja siitä ei saa sairaslomia, vaan pidetään terveenä ajatuksena. Suomessa taas tulee vastakohtia ajatukseen ja ihminen masentuu ja ahdistuu. Toki moni Suomessa elää psykoosissa tämän kanssa ja pitää sitä totuutena ja silloin siinä on todellisuuden tajun vääristymä.

        Toki näin Aasiasta käsin helpoin on ymmärtää tämä näin, että sanot minä olen suomalainen ja sano minä olen lehmä ja sano se sillä kehitysvammaisen äänellä. Se kuvaa mitä minä ajattelen.

        Toki huomasin, että minä syön ihan joka päivä terassilla ja nytkin sirkat soittaa ja on pehmeän lämmin. Eläkkeellä voi nauttia olosta.

        Sairasta , sulla on pää pipi.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      133
      3198
    2. 121
      1405
    3. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      135
      1263
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      66
      1152
    5. Rauhaa et tule koskaan saamaan

      Me olemme sodassa nyt ja ikuisesti
      Ikävä
      76
      962
    6. Tule mukaan

      Sanoisin sinulle jos uskaltaisin. Kertoisin miten kaipuu täyttää minut päivisin ja öisin huudollaan. Se huuto kaikuu sis
      Ikävä
      39
      824
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      54
      812
    8. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      42
      803
    9. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      68
      795
    10. Mies, tunnistatko minut tästä

      🙋 Nainen, järkevä, mukava ja kiltti?
      Ikävä
      72
      783
    Aihe