Tieliikennelaki
54 §
Tarpeettoman ja häiritsevän ajon kielto
Tarpeeton ja häiritsevä ajoneuvolla ajaminen on kielletty
Tieliikennelaki kieltää autojen/moottoripyörien/mopojen tms. häiritsevän ajon
8
254
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä taida Haminassa olla tuo laki voimassa?!
- Anonyymi
Tuonne on helppo tehdä ilmoitus noista autojen/mopojen/mönkijöitten yms. kaahailusta ja metelöinnistä!
https://poliisi.fi/liikennevalvontapyynto- Anonyymi
Se on sitten mielipide kysymys että mikä on häiritsevää. Nämä tyypit jotka ei kestä kaupungin ääntä niin kannattaa muttaa jonnekin erämaahan.
- Anonyymi
Opastaa kyläpoliisi toista 👮♂️
- Anonyymi
Eihän lait kiinnosta alamaailman kavereita….
- Anonyymi
Tosiaan alamailmaa, mahtaako montakaan kättänousta ettei itse olisi nuorena kavereitten kassa ajellut kylillä.
Kenen käsi ei nouse, käy sääliksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosiaan alamailmaa, mahtaako montakaan kättänousta ettei itse olisi nuorena kavereitten kassa ajellut kylillä.
Kenen käsi ei nouse, käy sääliksi.Pitääkö toistaa samoja virheitä??
Älykkäät ihmiset ottaa opiksi virheistä ja yrittää tehdä asiat paremmiksi.
Ilmeisesti taitaa joillakin periytyä ongelmat? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen käsi ei nouse, käy sääliksi.Nostan käden pystyyn!
En kyllä salli omien lapsien tehdä samoja hölmöilyjä! Se on sitä kasvatusta!!
Otetaan opiksi omista virheistä!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1432679Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3611984- 401717
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii331584Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110928Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772