Tieliikennelaki
54 §
Tarpeettoman ja häiritsevän ajon kielto
Tarpeeton ja häiritsevä ajoneuvolla ajaminen on kielletty
Tieliikennelaki kieltää autojen/moottoripyörien/mopojen tms. häiritsevän ajon
8
310
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä taida Haminassa olla tuo laki voimassa?!
- Anonyymi
Tuonne on helppo tehdä ilmoitus noista autojen/mopojen/mönkijöitten yms. kaahailusta ja metelöinnistä!
https://poliisi.fi/liikennevalvontapyynto- Anonyymi
Se on sitten mielipide kysymys että mikä on häiritsevää. Nämä tyypit jotka ei kestä kaupungin ääntä niin kannattaa muttaa jonnekin erämaahan.
- Anonyymi
Opastaa kyläpoliisi toista 👮♂️
- Anonyymi
Eihän lait kiinnosta alamaailman kavereita….
- Anonyymi
Tosiaan alamailmaa, mahtaako montakaan kättänousta ettei itse olisi nuorena kavereitten kassa ajellut kylillä.
Kenen käsi ei nouse, käy sääliksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosiaan alamailmaa, mahtaako montakaan kättänousta ettei itse olisi nuorena kavereitten kassa ajellut kylillä.
Kenen käsi ei nouse, käy sääliksi.Pitääkö toistaa samoja virheitä??
Älykkäät ihmiset ottaa opiksi virheistä ja yrittää tehdä asiat paremmiksi.
Ilmeisesti taitaa joillakin periytyä ongelmat? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen käsi ei nouse, käy sääliksi.Nostan käden pystyyn!
En kyllä salli omien lapsien tehdä samoja hölmöilyjä! Se on sitä kasvatusta!!
Otetaan opiksi omista virheistä!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1026651KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3696221Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603093Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112574Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082225- 1251814
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191663Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341365Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811340- 731237