Tieliikennelaki
54 §
Tarpeettoman ja häiritsevän ajon kielto
Tarpeeton ja häiritsevä ajoneuvolla ajaminen on kielletty
Tieliikennelaki kieltää autojen/moottoripyörien/mopojen tms. häiritsevän ajon
8
349
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä taida Haminassa olla tuo laki voimassa?!
- Anonyymi
Tuonne on helppo tehdä ilmoitus noista autojen/mopojen/mönkijöitten yms. kaahailusta ja metelöinnistä!
https://poliisi.fi/liikennevalvontapyynto- Anonyymi
Se on sitten mielipide kysymys että mikä on häiritsevää. Nämä tyypit jotka ei kestä kaupungin ääntä niin kannattaa muttaa jonnekin erämaahan.
- Anonyymi
Opastaa kyläpoliisi toista 👮♂️
- Anonyymi
Eihän lait kiinnosta alamaailman kavereita….
- Anonyymi
Tosiaan alamailmaa, mahtaako montakaan kättänousta ettei itse olisi nuorena kavereitten kassa ajellut kylillä.
Kenen käsi ei nouse, käy sääliksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosiaan alamailmaa, mahtaako montakaan kättänousta ettei itse olisi nuorena kavereitten kassa ajellut kylillä.
Kenen käsi ei nouse, käy sääliksi.Pitääkö toistaa samoja virheitä??
Älykkäät ihmiset ottaa opiksi virheistä ja yrittää tehdä asiat paremmiksi.
Ilmeisesti taitaa joillakin periytyä ongelmat? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen käsi ei nouse, käy sääliksi.Nostan käden pystyyn!
En kyllä salli omien lapsien tehdä samoja hölmöilyjä! Se on sitä kasvatusta!!
Otetaan opiksi omista virheistä!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san641857- 541176
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621157Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661117Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731039Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182980Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58955Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153952- 92921
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu116908