Tieliikennelaki
54 §
Tarpeettoman ja häiritsevän ajon kielto
Tarpeeton ja häiritsevä ajoneuvolla ajaminen on kielletty
Tieliikennelaki kieltää autojen/moottoripyörien/mopojen tms. häiritsevän ajon
8
235
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä taida Haminassa olla tuo laki voimassa?!
- Anonyymi
Tuonne on helppo tehdä ilmoitus noista autojen/mopojen/mönkijöitten yms. kaahailusta ja metelöinnistä!
https://poliisi.fi/liikennevalvontapyynto- Anonyymi
Se on sitten mielipide kysymys että mikä on häiritsevää. Nämä tyypit jotka ei kestä kaupungin ääntä niin kannattaa muttaa jonnekin erämaahan.
- Anonyymi
Opastaa kyläpoliisi toista 👮♂️
- Anonyymi
Eihän lait kiinnosta alamaailman kavereita….
- Anonyymi
Tosiaan alamailmaa, mahtaako montakaan kättänousta ettei itse olisi nuorena kavereitten kassa ajellut kylillä.
Kenen käsi ei nouse, käy sääliksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosiaan alamailmaa, mahtaako montakaan kättänousta ettei itse olisi nuorena kavereitten kassa ajellut kylillä.
Kenen käsi ei nouse, käy sääliksi.Pitääkö toistaa samoja virheitä??
Älykkäät ihmiset ottaa opiksi virheistä ja yrittää tehdä asiat paremmiksi.
Ilmeisesti taitaa joillakin periytyä ongelmat? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen käsi ei nouse, käy sääliksi.Nostan käden pystyyn!
En kyllä salli omien lapsien tehdä samoja hölmöilyjä! Se on sitä kasvatusta!!
Otetaan opiksi omista virheistä!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1084787Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744031476- 1891104
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101088Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861000Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk14963tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt11948Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47921- 64911
- 64876