Television naiset

Anonyymi-ap

Perustelkaas miksi teitä kiihottaa - jos kiihottaa - television juontajat, meteorologit yms. Hehän ovat usein tyylikkäitä, mutta eivät mitenkään hae yleensä seksikkyyttä. Ihan muulla asialla ovat ruudussa. Että miksi laukeatte, kun kuvittelette panevanne …hmmm… Savikkoa tai laukeavanne Vaaherkummun pilluun?

34

1338

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Maria Jungner laittaa kyllä kullin seisokkiin. Seksikäs aistillinen milf.

      • Anonyymi

        Sulla urpolla ei seiso muu kuin järki 🤣😅


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🍑 ­­­N­­­y­m­f­­o­­­m­a­­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17830634H

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Varmaan just tuo mainitsemasi ristiriita. Voi mitata vaikka kuvittelemalla, että Seija näkyisi pöydän yli asiajakussaan, mutta asu katkeaisi pöydän tasolle. Alapuolella olisi sukkanauhat, mustaa pitsiä ja kiihottunut naintia odottava pillu esillä.

      • Anonyymi

        Ehkä… kuvitelmien luvattomuus ja ristiriitaisuus siinä on se. Seksin tähdet eivät jätä mitään mielikuvituksen varaan. Mielelläni kuvittelen vaikkapa Seijan noissa vaatteissaan ja korkokengissä kontalleen miehensä (onko?) pantavaksi lähetyksen jälkeen. Ajatus kohottaa mieltä, kullia ja kateutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä… kuvitelmien luvattomuus ja ristiriitaisuus siinä on se. Seksin tähdet eivät jätä mitään mielikuvituksen varaan. Mielelläni kuvittelen vaikkapa Seijan noissa vaatteissaan ja korkokengissä kontalleen miehensä (onko?) pantavaksi lähetyksen jälkeen. Ajatus kohottaa mieltä, kullia ja kateutta.

        Peräkamari nysvät ne taas jaksaa buaahaa


    • Anonyymi

      meteorologi Liisa on ihana nainen ! Muistuttaa erästä naista jonka kanssa minulla on ollut intiimiä kanssa käymistä, olen kertonut siitä hänelle.

      • Anonyymi

        Näyttää lähinnä hevoselta isoineen hampaineen


      • Anonyymi

        Liisaa katsellessani itsellä alkaa kulli seisoa. Eräänkin kerran olen lauennut häntä katsellessa.


    • Anonyymi

      Anne Borgström on mielestäni seksikäs , olen runkkannut häneen kuville , olisi kyllä nautinto nussia häntä .
      M 64 🙂

      • Anonyymi

        Anne on tosi kiihotta. On varmaan sängyssä halukas ja aktiivinen eikä tyydy yhteen kertaan vaan haluu kullia kunnolla ja pitkään. Monesti olen lauennut säätä katsoessa. M50v


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ella Kannista panisin mielelläni. Hoikka ja pitkä nainen minun makuuni.

    • Anonyymi

      Alueuutisten Riika Raitio, upea täti!

    • Anonyymi

      Milla milf

      • Anonyymi

        Varmasti nautittava tamma ajaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti nautittava tamma ajaa..

        Kyl ja varsinkin takaapäin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl ja varsinkin takaapäin

        Joo Millaa kans katellu kulli pystyssä, hyvät perät kyllä. Ois kolmen miehen kimpassa mukava ajaa joka reiällä vuoroin vaihdellen, kyllä se varmaan sen kestäis.


      • Anonyymi

        Kiimainen milf jolla on todellakin upea seksikäs peppu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiimainen milf jolla on todellakin upea seksikäs peppu

        Hei! Aloittaja täällä. Mutta siis miksi esmes nämä naiset? Nehän eivät ole esillä tuossa teidän haluamassanne roolissa. Että miksi se kulli nousee ja fantasia syttyy näiden osalta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiimainen milf jolla on todellakin upea seksikäs peppu

        Nainen on hothot vartaloltaan ja olemukseltaan - saa halut aina tappiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiimainen milf jolla on todellakin upea seksikäs peppu

        Paras tvn naisista ja varmaan nautinnollista saada takaa


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      No kato nyt itse sitä Millaa, näyttävä kookas leveälanteinen naaras, johan on kumma jos ei siittohommat tule mieleen. Toisissa naisissa vaan huokuu läpi se parittelun halu, Milla on yksi heistä, toinen on Maria Jungner.

      • Anonyymi

        Just siitostamma Milla haluaa kullia sisään


      • Anonyymi

        se on just näin kun katsoo siitto millaa ja mariaa, em. naaraista valitsisin ensin millan


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei kukaan ihminen ole esillä olevassa asemassa vain tuottaakseen muille tyydytystä.

      Myönnän että televisiossa on ollut suomalaisia naisi a jotka on saaneet mielen alussa laukalle, mutta aikaa myöden ei enää sillee. Joskus ihminen häviää ruudusta ja vuosia myöhemmin tulee esiin jossain aivan muussa yhteydessä. Ja katsokaa omaikäisiä naisia ajalta kun itse olitte 20v ja nyt. Ja keskittykää omaikäisiinne.

    • Anonyymi

      YLE:n urheilutoimituksen Laura Arffman, ihanan kiihottava.

      • Anonyymi

        Samoin, Laura on hot.


    • Anonyymi

      Diili sarjan juontaja nainen.

    • Anonyymi

      Sannaa aamuteevestä ihan kaaheesti .

    • Anonyymi

      En kyllä ole noin tyhjäpäinen että television naiset kiihottaa ja vain siksi kun on esillä televisiossa.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 83 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2058
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1962
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      149
      1563
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1217
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1184
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1137
    Aihe