Tuli tosta armeijan lääkärin tarkastuksesta mieleen

Anonyymi-ap

Meillä oli kaksi lääkäriä tekemässä lääkärintarkastusta.
Mies ja nainen.
Se nainen oli käynyt kaikkien säkkeihin kiinni, se mies ei.

Oliko kyseessä raiskaus tai seksuaalinen häirintä tai muu hyväksi käyttö?
Kumpi rikkoi tarkastusprotokollaa?

Ajatelkaa nyt kun tuntematon nainen käy yllättäen säkkeihin kiinni, niin siinä pieni sotilaan alku voi saada traumat. Jos siinä alkaa vaikka jöpöttämään, niin on se sitten kiusallista.
Miten sen kertoo sitten lomilla tyttöystävälleen?

En vaikene asiasta, ellen saa heti miljoona korvauksia tai takautuvasti säkkien turvatarkastuksen tai mikä lie koskettelun.
Mielellään kotikäynti ja lääkärinä saisi olla hyvän näköinen nainen.
Tullessaan voi tuoda vaikka viiniä, voidaan nauttia ennen operaatiota ja rentoutua sillee, ettei sitten jännitä turhaan.

Mut se miljoonakin käy, voitte lähettää käteisenä postissa kotiinkuljetuksella.
Voin sitten sillä käydä vaikka yksityisellä jos tarvis ja voidaan sitten hyssytellä tää asia ja katsoa sormien läpi, eikä tuu asiasta mitään isompia esitutkintoja.

Eiks je?
Ja vauhdilla sitten toimitatte sen rahan.
Ei tarvii postinkaan kautta ku joskus noi spollet tosta ajelee, ni ne voi jättää mun laatikkoon rahapaketin.
Hoidetaan tää sillee ku nää asiat on tapana hoitaakin, rahalla maksetaan hiljaseksi, eiks vaan?

Eli nopean toiminnan talous ja logistiikkajoukot hoitaa homman 24 h sisällä hiljaisesti ja tehokkaasti.

9

230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kattokaas nyt poijaat, ku jos tää menee esitutkintaan, niin on aivan ilmeistä että toinen lääkäri on rikkonut tarkastus protokollaa ja toimillaan joko laiminlyönyt velvollisuutensa taikka ylittänyt toimivaltansa.
      Kummassakin toiminnassa on riskinsä.

      Lääkärin laiminlyödessä velvollisuutensa on taistelijan turvallisuus ollut uhattuna ja mahdollinen säkkien koskettelusta ilmenevä asia on jäänyt huomaamatta.

      Lääkärin taas ylittäessä toimivaltansa on taistelijan turvallisuus ollut uhattuna ja mahdolliset toimenpiteestä aiheutuvat psyykkiset haitat ovat pysyviä.

      Kumpikin on rikos ja vakava sellainen.
      Virkavelvollisuuden noudattamatta jättäminen, toimivaltansa ylittäminen, tahallinen vahingon aiheuttaminen, protokollan noudattamatta jättäminen, virkavirhe, seksuaalinen ahdistelu, sopimaton käyttäytyminen, asiakkaan hyväksikäyttö jne.

      Puolet varusmiehistä voi haastaa puolustusvoimat oikeuteen asiasta ja on suoritettava laaja esitutkinta.
      On myös syytä epäillä, että toinen oli valelääkäri taikka jopa vihollisen palveluksessa työskennellyt sabotööri......

      Mutta joo, rahalla voidaan hoitaa tämä pois.
      Eli tuotte sen rahan pika pikaa mulle, tai muuten asia on pakko tutkia, sillä rikos on ilmeinen.
      Mä voin sitten kehittää sillä rahalla teille vaikka jonkin uuden hyödyllisen apuvermeen meidän taistelijoille.

    • Anonyymi

      Säkkien oikeoppinen koskettelu on suoritettava erittäin varovaisesti ja sen suorittavalla lääkärillä on oltava toimenpiteeseen riittävä koulutus.
      Koskettelussa on käytettävä suojakäsineitä ja ne on vaihdettava koskettelujen välissä mahdollisten sukupuolitautien leviämisen estämiseksi, sekä tartuntavaaran eliminoimiseksi.
      Kosketeltavan taistelijan on tiedettävä toimenpiteen merkitys ja se ei saa aiheuttaa taistelijalle haittaa taikka traumoja.
      Yllättävä äkillinen ja tarpeeton koskettelu voi aiheuttaa taistelijalle muskulaarisen shokin, jolloin kivet vetäytyvät jännityksestä sisään joka osaltaan vaikeuttaa koskettelussa tehtävää diagnoosia.
      Myös tahatonta erektiota voi esiintyä sekä häpeän taikka kiusallisuuden tunnetta.

      Suojakäsineet on hävitettävä asianmukaisesti polttamalla.

      Ai ai sentään, tästä tulee iso jymy juttu ja skandaali, pitäisikö pyytää pari miljoonaa?

      Suojakäsineiden tilaustaulukoista voidaan tarkastaa ja varmistaa, mikäli koskettelu on suoritettu asianmukaisesti taikka jätetty suorittamatta.

      Myös taistelijoiden esimiehet voivat koulutuksen alkaessa valvoa mikäli toimenpide on suoritettu taikka ei.
      Alokkailta kysytään oppitunnin alussa: se jonka säkit koeteltiin, nostakoon kätensä ylös.

      Joko kaikkien kädet nousevat taikka sitten ei kenenkään käsi nouse.

      Ei ole joko tai, tai puolet ja puolet.
      Vain naispuolisten taistelijoiden kädet tulee pysyä alhaalla kummassakin tapauksessa.

      Että varmistakaa asia ja tuokaa mulle se palkkio ja nopeasti.

    • Anonyymi

      Mulla on sitten enemmänkin asioita kuulkaas toimitettavana eteenpäin, että tää on ihan pikku juttu niiden rinnalla.

      Mutta kantsii tuoda se raha ennen kuin panokset kovenee.
      Se on sitten palkkio, ei lahjus ja mä käytän sen ihmisoikeuksieni sekä perusoikeuksieni palauttamiseen, mulle aiheutettujen vahinkojen korvaamiseen, sekä kehitys työhön ja korruption vastaiseen taisteluun.
      Kyllä sellasesta pitäisi palkkio saadakin.
      Eiks Je?

    • Anonyymi

      entä tärkein? tutkiko kumpikaan lääkäreistä peräsuoltasi?

      • Anonyymi

        Ei tutkinut, entä sinun?


    • Anonyymi

      Mistä tätä höpö tekstiä riittää??

      • Anonyymi

        Ei se ole höpöä.


    • Anonyymi

      Aloittaja pistää eroottisia haaveitaan tänne kaiken kansan luettavaksi. Tekstistä huomaa, ettei ole armeijaa nähnytkään.

      • Anonyymi

        No sinä et ainakaan näytä huomaavaan mitään.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1899
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1854
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1845
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1360
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1296
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1281
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe