Moi. Ihme tapahtui ja pääsin velkajärjestelyyn. Nollaohjelma ja kesto 5v. Kysyisinkin nyt kokemusta omaavilta, että jos nyt sattuisi työllistymään, niin jäisikö palkasta enemmän vai vähemmän vai samanverran kuin vrt. ulosottoon? Ei sinänsä asialla väliä, mutta kiinnostaisi tietää.
Työllistyminen velkajärjestelyssä
4
426
Vastaukset
- Anonyymi
Meitä kiinnostaa miten hommasit itsesi velkasotkuun ?
- Anonyymi
Jos alat tienaamaan niin 5 vuoden jälkeen tulee yllätys joudut maksamaan lisävuosia koska nyt sinulla on pyöreä 0 mutta palkkatulot tulevat muuttamaan sitä koska tulot nousevat.
- Anonyymi
Miten pääsit työttömänä velka saneeraus? Kysy asiaa velka nevojalta. Ilmasta he kun varaat vaan ajan.Oletkin ensimöinen tuloton joka velkasanerauksessa. Käten jäävä raha perusmaksujen .vuokra, sähkö, koti vakutus on se mikä tuloistasi menoina.Jätävä sosialituen veran laskenassa rahaa eli joku 500e,kk.Millä maksat ruokas,terveyden,puhtauden vaateet,matkat.puhelin ymm jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512