Suuseksiä hakusessa

Anonyymi-ap

38

1089

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pistä se nysä pili imurin letkuun ja tehot täysille hönö

      • Anonyymi

        Spedellä se taas sekottaa. Alahan idiootti painella takas Niuvanniemeen. Sua odotetaan siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spedellä se taas sekottaa. Alahan idiootti painella takas Niuvanniemeen. Sua odotetaan siellä.

        Oohh spede kilahti buaahaa


      • Anonyymi

        oot kokeillut ei oo ku rusinat jäljellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oohh spede kilahti buaahaa

        Niinpä näytät tehneen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä näytät tehneen.

        Sää mää ja bää mikä juntti piip piip


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää mikä juntti piip piip

        No ethän sä ittelles mitään voi. Juntti mikä juntti ja sellasena pysyt.


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        😍 ­N­­­y­m­f­­o­­m­­­a­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17831136e

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Täällä ois 77v ismo pirkanmaalta. Ei ole sähköpostia, mites jutskaillaan?

      • Anonyymi

        Siten että kilautat niuvanniemen suljetulle


      • Anonyymi

        Ismo. Täällä 55v kaveri pirkanmaalta kanssa haluis runkkailla ja imutella. Miten saan yhteyden suhun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siten että kilautat niuvanniemen suljetulle

        No spede etkö ole vieläkään palannut kotiisi Niuvanniemeen,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siten että kilautat niuvanniemen suljetulle

        Noin helpostikko se sulla kävi. Kävikö ne ihan kotonta sut hakemmassa ajelit ihan herroiksi piipa autolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin helpostikko se sulla kävi. Kävikö ne ihan kotonta sut hakemmassa ajelit ihan herroiksi piipa autolla.

        Ja jälleen sarjassamme sää mää ja bää titityy trallallaa uffafaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jälleen sarjassamme sää mää ja bää titityy trallallaa uffafaa

        Ja jälleen sarjassamme spede vailla vertaa. Tuosta hönömmäksi ei voi tulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jälleen sarjassamme spede vailla vertaa. Tuosta hönömmäksi ei voi tulla.

        Sinähän sen tiedät jammu setä buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän sen tiedät jammu setä buaahaa

        Jaahaa spedellä se vaan sekottaa, nyt sit olet jo jammu setä. Sulla on kuolleet ihmiset fetissinä. Mee jo hoitoon Niuvanniemeen hopi hopi.


      • Teenpä sähköposti itelle😜😜💦jarmo


      • Kuinka sinuun saa yhteyden kiinnostaisi tavata.


      • Hanski62 kirjoitti:

        Kuinka sinuun saa yhteyden kiinnostaisi tavata.

        Sähköposti


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      voisin kyllä ottaa suihin vaikka useesti ja peppu myös käytössä

      • Anonyymi

        Piere ikeniis homo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piere ikeniis homo

        Koska sä näytät miten se temppu sulta onnistuu. Tuohon ei varmasti pysty itseensä rakastunut täys homo. Siis sinä ihan itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska sä näytät miten se temppu sulta onnistuu. Tuohon ei varmasti pysty itseensä rakastunut täys homo. Siis sinä ihan itse.

        Sää mää ja bää niuvanniemen suljetulta avautui buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää niuvanniemen suljetulta avautui buaahaa

        Buahaa Sinähän sen parhaiten tiedät missä avaudut. Taitaa olla puutteellinen valvonta siellä.


    • Anonyymi

      Vantaa säteellä 50km hoidan terveen kalun suullani autossa. M 63v

      • Anonyymi

        Tunge molos pakoputkeen fossiili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunge molos pakoputkeen fossiili

        Spede siihenhän sä joudut kun et muuta saa. Buahaaa buhahhaa. Kiva kun sen olet keksinyt viihdykkeeksesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spede siihenhän sä joudut kun et muuta saa. Buahaaa buhahhaa. Kiva kun sen olet keksinyt viihdykkeeksesi.

        Sää mää ja bää mikä juntti piip piip


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää mikä juntti piip piip

        Sää bää mikä idiootti juntti. Oot pelkkä Niuvanniemen vinkuva lammas. Buahaa buhahhaa.


    • Anonyymi

      Kokeile maitotölkkiä.

      • Anonyymi

        Ahaa spede onkin kepulainen, no e sopii kuvioon.


    • Anonyymi

      Tule tänään klo 13.00 Rusta Levänen , Kuopio. Tuun spr kirpparille. WC-Tiloissa nähdään siellä klory hole. Saat imuttaa.

    • Anonyymi

      Juu sopii , olen +60v um. Verkkaasu posliini mies , saat satsin suuren..

      • Laita s-postia


      • Anonyymi

        Spedellä se vaan tuntuu vaan viiraavan.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 99 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      958
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      694
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe