Mitä tekisin kun haluisin panna kaverin äitiä miten sanoisin sen äidille sen
Kaverin äidin kanssa seksii
158
9046
Vastaukset
- Anonyymi
Laittakaa kommentoi
- Anonyymi
Minkä ikäinen olet itse ja minkä ikäinen se äiti?
- Anonyymi
Kaverin äidin paneminen oli ainakin minun nuoruudessani aivan tavallista.
- Anonyymi
Åiti älä viitti kiistää. Kyllä me nussittiin monet kerrat. Annoit koulukavereiilekin.
- Anonyymi
Vielä yleisempää on kaverin tyttöystävän hoiteleminen.
- Anonyymi
Nuorena tuli runkattua kaverin äidin tuoksuviin pöksyihin. Kahdetkin spermat samoihin pikkareihin saman päivän aikana. Huomas kyllä et kävin pyykkikorilla.
- Anonyymi
Teininä pääsin usein kaverini ja sen vanhempien mukaan mökille, kaverini ja sen isä olivat kovia kalastamaan, usein lähtivät jo aamuisin ja minä jäin yleensä vielä löhöileen sänkyyn ja sain samalla ihailla kaverini mutsia joka oli tosi nätti ja kuvitelmassani oikea seksipakkaus, oli ihana katsoa kun se touhusi aamulla vähissä vaatteissaan, tuntui että se vähän tahallaan välillä antoi vilahtaa pepun ja tissien, wau! kyllä useat aamuseisokit runkkasin sängyssä kaverin mutsia fantasoiden, jännitti niin perkeleesti että se näkisi tai kuulisi kun peiton alla käsi kävi tiuhaan tahtiin ennen kuin laukesin, pidin pyyhettä aina alla kun spermaa tuli silloin tosi paljon! myöhemmin kyllä selvisi että se tiesi että olin sitä fantasoinut ja halunnut kun tuli yksi aamu viereeni sänkyyn ja sanoi että olen katsellut että sinusta on tullut komea nuori mies ja hormoonit hyrrää kovana, laittoi kätensä seisokkini päälle peitolle, hyvä etten lauennut siihen paikkaan, jatkuu myöhemmin.....
- Anonyymi
Jos ystäväsi äiti on tuntenut sinut lapsesta saakka, tuskin äiti siitä suuttuisi tai raaskisi kertoa kenellekään jos suoraan häneltä kysyisit. Luulen että hän on kiinnostuksesi jo huomannut koska te pojat olette niin huonoja peittelemään himojanne.
T.äiti48- Anonyymi
Minun poikani kavereista yksi on lähestynyt seksi mielessä, ovat jo aikuisia miehiä, hän sanoi minulle; Sinä olet ihan pantavan näköinen! Johon vastasin; Niin sinäkin. Halasin ja suutelimme mutta ei sen pidemmälle menty. Olen pienikokoinen, kuntoilen ja usein istun heidän seuranaan vaikka ikää jo on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun poikani kavereista yksi on lähestynyt seksi mielessä, ovat jo aikuisia miehiä, hän sanoi minulle; Sinä olet ihan pantavan näköinen! Johon vastasin; Niin sinäkin. Halasin ja suutelimme mutta ei sen pidemmälle menty. Olen pienikokoinen, kuntoilen ja usein istun heidän seuranaan vaikka ikää jo on.
Samoin minua lähestyi poikani kaveri mutta todella rohkean tekstiviestin välityksellä.
T.äiti48 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin minua lähestyi poikani kaveri mutta todella rohkean tekstiviestin välityksellä.
T.äiti48Oliko pojan viesti kullikuvan kera?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko pojan viesti kullikuvan kera?
Oli.
T.äiti48 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli.
T.äiti48Lähetitkö itsestä kuvan takaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähetitkö itsestä kuvan takaisin.
En lähettänyt vaikka hän sitä kovasti ruinasikin. Kuvaa vaikka vain edes alusasuissa hän anelee!
Hän sen sijaan on lähetellyt tasaisin välein kuvia minulle kuviaan pyytämättäkin.
Selitin heti alkuun, että vaikka hän viehättävä poika onkin, niin palataan asiaa sitten kun hän on 18v täyttänyt. Poika ei vaan anna periksi eikä ymmärrä että jos hän viehättää minua, miksi en voisi ja miksi pitää odottaa.
T.äiti48 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En lähettänyt vaikka hän sitä kovasti ruinasikin. Kuvaa vaikka vain edes alusasuissa hän anelee!
Hän sen sijaan on lähetellyt tasaisin välein kuvia minulle kuviaan pyytämättäkin.
Selitin heti alkuun, että vaikka hän viehättävä poika onkin, niin palataan asiaa sitten kun hän on 18v täyttänyt. Poika ei vaan anna periksi eikä ymmärrä että jos hän viehättää minua, miksi en voisi ja miksi pitää odottaa.
T.äiti48Onko iso kulli pojalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko iso kulli pojalla.
Onhan se melkoisen kookas kieltämättä.
T.äiti48 - Anonyymi
Voin sanoa omasta puolestani että noita tapahtuu. Mulla ikää jo 45 ja yhä muistelen yhä kaverin mökillä kun sen äiti keimaili vähissä vaatteissa ja sanottiin sen perheen kanssa.
Otti joskus kullista kiinni ja runkkasi. Isot riippurinnat oli käsissä...ei kauan kestänyt. Kateelliset nipot täällä arvostelee kun ei omale kohdalle ole sattunut - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin sanoa omasta puolestani että noita tapahtuu. Mulla ikää jo 45 ja yhä muistelen yhä kaverin mökillä kun sen äiti keimaili vähissä vaatteissa ja sanottiin sen perheen kanssa.
Otti joskus kullista kiinni ja runkkasi. Isot riippurinnat oli käsissä...ei kauan kestänyt. Kateelliset nipot täällä arvostelee kun ei omale kohdalle ole sattunut"muistelen yhä kaverin mökillä"
Pitkään olet viihtynyt kaverin mökillä muistelemassa...
- Anonyymi
Olen tuntenut poikani kavereita sieltä alaluokista lähtien ja seurannut heidän keihitysään miehistymiseen asti. Edellisen illan juhlinnan jälkeen kokoontuivat meille, menivät takapihalle tupakalle mutta yksi jäi sisälle ja tuli minun luo keittiöön. Ihan pokkana laittoi käden hameen alle ja sujautti vielää pikkareiden sisälle. Minä kysyin mitä sinulla on mielessä, kaveri sanoi että olet ihan pantavan näköinen. Sanoin ettei taida nyt onnistaa liikaa porukkaa ja olen lähdössä työmatkalle. Alkon antimilla on ihmeellisen rohakiseva vaikutus sillä kyseinen kaverllla ei ole ollut enää viitteitäkään sinne suuntaan. Harmi :))
- Anonyymi
Sinun pitää ottaa yhteyttä ja kysyä että vieläkö tekis mieli.
- Anonyymi
On sinussa sitten jotakin mikä pistää kaverin hyrräämään eikä varmaan ole ainut siitä kaveriporukasta. Minä katsoisin miten pitkälle kaveri olisi menossa mutta antaisin vasta selvinpäin. t. Jakkupukuinen nainen
- Anonyymi
Joka kerta on nyt aina yhtä vaikea katsella poikaa silmästä silmään kun tiedän mitä hän minusta haluaa ja olen nähnyt kuvia pojan siitä!
Poikaa tämä ei näyttäisi vaivaavan yhtään ja ihmettelenkin nykyajan nuoria, kuinka erilaisia he ovat meidän ikäluokkaan verrattuna kun itse nuoria olimme.
Olen kyllä tavallaan imarreltu pojan kiinnostuksesta mutta en oikein tiedä, kuinka minun pitäisi siihen suhtautua.
T.äiti48- Anonyymi
Pientä silmäpeliä,ja seksikästä vaatetta päälle niin kyllä poika palaa asiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pientä silmäpeliä,ja seksikästä vaatetta päälle niin kyllä poika palaa asiaan.
Poika kyllä edelleenkin pommittaa minua viestein. Hän on sitä mieltä että olisin jo lupautunut hänelle kun kerroin palaavani asiaan kun hän on 18v.
Poika tuntuu provosoituvan jo jos olen vaikka vain lyhyehkössä hameessakin ja viestillä kertoo tämän minulle.
Olen rauhoitellut poikaa mutta tuntuu että hän saa siitä vain lisää virtaa!!
T.äiti48 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poika kyllä edelleenkin pommittaa minua viestein. Hän on sitä mieltä että olisin jo lupautunut hänelle kun kerroin palaavani asiaan kun hän on 18v.
Poika tuntuu provosoituvan jo jos olen vaikka vain lyhyehkössä hameessakin ja viestillä kertoo tämän minulle.
Olen rauhoitellut poikaa mutta tuntuu että hän saa siitä vain lisää virtaa!!
T.äiti48Kyllähän kaikkien nuorten poikien pitäisi saada seksiä vanhemmalta naiselta,siinä saisi hyvän opetuksen miten naisia pidetään hyvänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän kaikkien nuorten poikien pitäisi saada seksiä vanhemmalta naiselta,siinä saisi hyvän opetuksen miten naisia pidetään hyvänä.
Varmastikaan ei se pahasta ainakaan olisi opettaa nuorille naisten hyvänä pitoa mutta eihän sitä nyt noin nuorten poikien kanssa tässä iässä sovi sellaista.
R.äiti48 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmastikaan ei se pahasta ainakaan olisi opettaa nuorille naisten hyvänä pitoa mutta eihän sitä nyt noin nuorten poikien kanssa tässä iässä sovi sellaista.
R.äiti48Älähän nyt. Useita miehiä kiinnostaa iäkkäämmät naiset. Itse tykkäsin jo pikku poikana katsella iäkkäämpiä naisia ja vieläkin käyn nudisti rannoilla ihastelemassa itseäni vanhempia naisia..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älähän nyt. Useita miehiä kiinnostaa iäkkäämmät naiset. Itse tykkäsin jo pikku poikana katsella iäkkäämpiä naisia ja vieläkin käyn nudisti rannoilla ihastelemassa itseäni vanhempia naisia..
Niin no, ei tuo ole ainoa nuori poika joka kiinnostunut minusta ja olen kyllä huomannut että poikia ikäiseni naiset jostain syystä kovin haluttaa.
T.äiti48 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin no, ei tuo ole ainoa nuori poika joka kiinnostunut minusta ja olen kyllä huomannut että poikia ikäiseni naiset jostain syystä kovin haluttaa.
T.äiti48Ehdottomasti tekee nuorempien miesten kannalta hyvää jos vaikka hiukan kiusoittelet niitä kesällä mini hameella ja muutenkin paljastavilla asuilla.
Vaikka pieni vilauttelu alkuun tekee kaikille hyvää. Itse kävin nuorena muutaman vanhemman stripparin luona tutustumassa naisen saloihin ja ne ainaskin fiksusti opetti muutamia hyviä juttuja mitä ei nuoremmat ois ehkä uskaltanut sanoa.
Niistä on jäänyt hyvä fiilis. Et missään nimessä ole vanha vaan nainen parhaassa iässä. Anna pojille ehdottomasti pieni tilaisuus tutustua aikuiseen naiseen.
M 51 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehdottomasti tekee nuorempien miesten kannalta hyvää jos vaikka hiukan kiusoittelet niitä kesällä mini hameella ja muutenkin paljastavilla asuilla.
Vaikka pieni vilauttelu alkuun tekee kaikille hyvää. Itse kävin nuorena muutaman vanhemman stripparin luona tutustumassa naisen saloihin ja ne ainaskin fiksusti opetti muutamia hyviä juttuja mitä ei nuoremmat ois ehkä uskaltanut sanoa.
Niistä on jäänyt hyvä fiilis. Et missään nimessä ole vanha vaan nainen parhaassa iässä. Anna pojille ehdottomasti pieni tilaisuus tutustua aikuiseen naiseen.
M 51Kyllä tässä vaihdoin heti töistä tullessa minihameen ja pojillani pari kaveriaan täällä. Poikien katseet harhailevat eestaas rinnoistani jalkoihini niin etten itsekään tiedä miten päin tässä olisin.
T.äiti48 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tässä vaihdoin heti töistä tullessa minihameen ja pojillani pari kaveriaan täällä. Poikien katseet harhailevat eestaas rinnoistani jalkoihini niin etten itsekään tiedä miten päin tässä olisin.
T.äiti48Jos saan antaa ehdotuksen …
Ota kiva hiukan tuhma kuva itsestäsi kännykällä missä näkyy vähän kaikkea kivasti ja unohda puhelin niin että kuva jää poikien katseltavaksi. Vois olla kiva jekku pojille…
Oon ite näyttäny vaimon kuvia muille ja se on ihan sairaan kivaa ja kiihoittavaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tässä vaihdoin heti töistä tullessa minihameen ja pojillani pari kaveriaan täällä. Poikien katseet harhailevat eestaas rinnoistani jalkoihini niin etten itsekään tiedä miten päin tässä olisin.
T.äiti48Olet nainen parhaassa iässä. Jätä pikkarit pois ja anna pikkusen vilahtaa lyhyen hameen alta pojalle joka viestittää. Itsekkin sain kokemusta ja oppia nuorempana vanhemmalta naiselta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos saan antaa ehdotuksen …
Ota kiva hiukan tuhma kuva itsestäsi kännykällä missä näkyy vähän kaikkea kivasti ja unohda puhelin niin että kuva jää poikien katseltavaksi. Vois olla kiva jekku pojille…
Oon ite näyttäny vaimon kuvia muille ja se on ihan sairaan kivaa ja kiihoittavaa.Kihelmöivä ajatus kieltämättä!
T.äiti48 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet nainen parhaassa iässä. Jätä pikkarit pois ja anna pikkusen vilahtaa lyhyen hameen alta pojalle joka viestittää. Itsekkin sain kokemusta ja oppia nuorempana vanhemmalta naiselta.
En tiedä uskaltaisiko sitä nyt ihan noin rohkean julkeaksi heittäytyä. Pojat saattaisi tuollaisista näkymän tarjoamisista vallan vauhkoontua!
T.äiti48 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kihelmöivä ajatus kieltämättä!
T.äiti48Jos vaan hiukankin on sellainen olo että rohkeus riittää niin kokeile ehdottomasti.
Ota vaikka useampikin kuva ja osa tietysti vähän rohkeimpia. Sitten vaan kokeilemaan. 😁
Miehenä tietysti haluisin nähdä hiukan rohkeampia kuvia missä näkyy kaikki ja varmasti poikiakin sellainen kiehtoo.
Meillä ollut vain hyviä fiiliksiä vaimon kanssa näiden kuvien vahingossa näyttämisestä.
On tuokin loistava idea jättää pikkarit pois mini hameen alta👍
M 51 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T.äiti48Olis kyllä kiva katsella vaikka en aivan poikanen enää olekaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos vaan hiukankin on sellainen olo että rohkeus riittää niin kokeile ehdottomasti.
Ota vaikka useampikin kuva ja osa tietysti vähän rohkeimpia. Sitten vaan kokeilemaan. 😁
Miehenä tietysti haluisin nähdä hiukan rohkeampia kuvia missä näkyy kaikki ja varmasti poikiakin sellainen kiehtoo.
Meillä ollut vain hyviä fiiliksiä vaimon kanssa näiden kuvien vahingossa näyttämisestä.
On tuokin loistava idea jättää pikkarit pois mini hameen alta👍
M 51Muutaman kuvan ihan omaksi ilokseni kokeeksi otin kun ajatus alkoi niin kihelmöimään mutta en nyt millään kyllä kehtaa jättää puhelinta auki ja edes yhtä kuvaakaan poikien nähtäväksi!
T.äiti48 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutaman kuvan ihan omaksi ilokseni kokeeksi otin kun ajatus alkoi niin kihelmöimään mutta en nyt millään kyllä kehtaa jättää puhelinta auki ja edes yhtä kuvaakaan poikien nähtäväksi!
T.äiti48Veikkaan että kun hetken saat asiaa miettiä niin se olisi hyvinkin kiihoittava kokemus. Kerää hiukan rohkeutta ja kokeile. En usko että kadut jos se ajatuksena tuntuu kutkuttavalle.
Tuli mieleen että voithan laittaa puhelimeen jonkun kuva sarjan ihan jostain muusta mikä sitä poikaa voisi kiinnostaa ja siihen lisätä noita sun kuvia lepposimmasta rohkeampiin. En usko että poika siitä keroisi kenelläkkään eikä sitä kyllä edes uskottaisi..
Saako uteliaan kysyä minäkaisia kuvia otit, ihan vaan mielenkiinnosta
M 51 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veikkaan että kun hetken saat asiaa miettiä niin se olisi hyvinkin kiihoittava kokemus. Kerää hiukan rohkeutta ja kokeile. En usko että kadut jos se ajatuksena tuntuu kutkuttavalle.
Tuli mieleen että voithan laittaa puhelimeen jonkun kuva sarjan ihan jostain muusta mikä sitä poikaa voisi kiinnostaa ja siihen lisätä noita sun kuvia lepposimmasta rohkeampiin. En usko että poika siitä keroisi kenelläkkään eikä sitä kyllä edes uskottaisi..
Saako uteliaan kysyä minäkaisia kuvia otit, ihan vaan mielenkiinnosta
M 51Kuvia tuolta hameen alta kun ei ole pikkuhousuja. Saattasinhan minä uskaltaa jättää puhelimen auki niin, että kuvatiedosto näkyy mutta ensimmäisenä näkyvissä ei ole mitään tuhmaa. Se olisi sitten ihan herran haltuun, ehtisikö pojat selata kuviani siinä 10 minuutin aikana kun näyttöni sammuu.
Todella kyllä tämä on paitsi jännittävää kuin kiihottavaakin myös!
T.äiti48 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olis kyllä kiva katsella vaikka en aivan poikanen enää olekaan
Uskoisin että ehkä sinustakin olisi kiva katsella.
T.äiti48 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T.äiti48No ainahan niitä on kiva katsella 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvia tuolta hameen alta kun ei ole pikkuhousuja. Saattasinhan minä uskaltaa jättää puhelimen auki niin, että kuvatiedosto näkyy mutta ensimmäisenä näkyvissä ei ole mitään tuhmaa. Se olisi sitten ihan herran haltuun, ehtisikö pojat selata kuviani siinä 10 minuutin aikana kun näyttöni sammuu.
Todella kyllä tämä on paitsi jännittävää kuin kiihottavaakin myös!
T.äiti48Nyt taisi purra pikku tuhmuus kärpänen.
Just tuollaiset kuvat on sellaisia mistä pojat tykkää.
Ota vaan ajan kanssa välillä rohkeampia kuvia ja välillä vähän normi kuvia. Niistä se kokoelma löytyy…
Nyt vaan keräämään rohkeutta uskon että jo nyt taitaa äiti 48 kostua 😊 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt taisi purra pikku tuhmuus kärpänen.
Just tuollaiset kuvat on sellaisia mistä pojat tykkää.
Ota vaan ajan kanssa välillä rohkeampia kuvia ja välillä vähän normi kuvia. Niistä se kokoelma löytyy…
Nyt vaan keräämään rohkeutta uskon että jo nyt taitaa äiti 48 kostua 😊Tuhmuus kärpänen puri kyllä ihan nyt tosissaan ja pakko myöntää, että kyllähän tässä äitikin käy hieman kuumana nyt!
T.äiti48 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ainahan niitä on kiva katsella 😁
🙂💕
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuhmuus kärpänen puri kyllä ihan nyt tosissaan ja pakko myöntää, että kyllähän tässä äitikin käy hieman kuumana nyt!
T.äiti48Jos sulla on isompi peili niin sen kautta saa myös otettua ihan kivoja kuvia.
Kantsii tottakai ottaa sellaisia mikä itsestä tuntuu kivalle ja tuhmalle. Sitten tulee kivempi fiilis kun saat näytettyä niitä pojille.
M 51 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sulla on isompi peili niin sen kautta saa myös otettua ihan kivoja kuvia.
Kantsii tottakai ottaa sellaisia mikä itsestä tuntuu kivalle ja tuhmalle. Sitten tulee kivempi fiilis kun saat näytettyä niitä pojille.
M 51No otin nyt pikkutuhman kuvan kun olen pitsisissä pikkuhousuissa ja rintaliiveissä.
Sen kuvan voin jättää nyt puhelimessa kyllä ihan auki ja nähtäville.
T.äiti48 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No otin nyt pikkutuhman kuvan kun olen pitsisissä pikkuhousuissa ja rintaliiveissä.
Sen kuvan voin jättää nyt puhelimessa kyllä ihan auki ja nähtäville.
T.äiti48Toi on tosi hyvä alku, saa just pikkasen ajatuksen liitämään.
Ota ihmeessä muutama rohkeampikin kuva jos tilanne jatkuu hieman. Muuten se varmaan harmittaa jos niitä ei ole. Ootko jo ajatellut kuinka rohkeita kuvia näytät.
Toki jo poika elämän läpi käyneenä tykkäisin pikkaisen tuhmemmistakin kuvista.
Voithan kokeilla muualla millaisia fiiliksiä saa kun muut näkee sun kuvia.
Kiva jos jo rohkenet noinkin pitkälle mennä 😁
T m51 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi on tosi hyvä alku, saa just pikkasen ajatuksen liitämään.
Ota ihmeessä muutama rohkeampikin kuva jos tilanne jatkuu hieman. Muuten se varmaan harmittaa jos niitä ei ole. Ootko jo ajatellut kuinka rohkeita kuvia näytät.
Toki jo poika elämän läpi käyneenä tykkäisin pikkaisen tuhmemmistakin kuvista.
Voithan kokeilla muualla millaisia fiiliksiä saa kun muut näkee sun kuvia.
Kiva jos jo rohkenet noinkin pitkälle mennä 😁
T m51Pieni exhibitionisti heräsi nyt sisälläni enkä itse olisi keksinyt tällaista tapaa itseäni toteuttaa!
Aluasu kuvani tuli ilmeisesti nähdyksi koska puhelin oli eri hieman eri paikassa jonne sen näytille jätin!
Puhelimessa on nyt tuhmempiakin kuvia valmiina jos exhibitionisti himot iskevät jålleen.
T.äiti48 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pieni exhibitionisti heräsi nyt sisälläni enkä itse olisi keksinyt tällaista tapaa itseäni toteuttaa!
Aluasu kuvani tuli ilmeisesti nähdyksi koska puhelin oli eri hieman eri paikassa jonne sen näytille jätin!
Puhelimessa on nyt tuhmempiakin kuvia valmiina jos exhibitionisti himot iskevät jålleen.
T.äiti48Kiva kuulla jos tykkäsit ja saat siitä vielä mielihyvää itselle sekä pikku jännitystä.😊
Nyt on jo paljon helpompaa siirtyä hiukan tuhmempiin kuviin ja hyvä jos poika on päässyt näkemään noita kesympiä kuvia varmasti kiinnostus herää katsella puhelintasi jatkossakin.
Nyt vaan annat oman mielikuvituksen tehdä tehtävänsä mitä itse haluat näyttää.
Muutamalle muullekin naiselle oon tämän vinkin antanut ja ne on kans edennyt aika nopeasti noihin rohkeampiin kuviin ja kovasti ovat pikku tuhmuudesta tykänneet, virkistää päivää kuulemma kivasti 😁
Jos viitsit niin olisi kiva kuulla miten oot päässyt etenemään ja millaisilla kuvilla.
Ja tietysti millaisia fiiliksiä siitä itselle tulee 😍
M 51 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva kuulla jos tykkäsit ja saat siitä vielä mielihyvää itselle sekä pikku jännitystä.😊
Nyt on jo paljon helpompaa siirtyä hiukan tuhmempiin kuviin ja hyvä jos poika on päässyt näkemään noita kesympiä kuvia varmasti kiinnostus herää katsella puhelintasi jatkossakin.
Nyt vaan annat oman mielikuvituksen tehdä tehtävänsä mitä itse haluat näyttää.
Muutamalle muullekin naiselle oon tämän vinkin antanut ja ne on kans edennyt aika nopeasti noihin rohkeampiin kuviin ja kovasti ovat pikku tuhmuudesta tykänneet, virkistää päivää kuulemma kivasti 😁
Jos viitsit niin olisi kiva kuulla miten oot päässyt etenemään ja millaisilla kuvilla.
Ja tietysti millaisia fiiliksiä siitä itselle tulee 😍
M 51Uutta minulle nähdä itsensä ottamissani kuvissa. Tuntuisi että niissä olisi joku muu kuin minä itse ja hiukan jopa hävettää katsella seksikkäitä kuvia itsestään.
Mutta ihanaa että löytyi tällainen eroottinen huvittelumuoto jota ei aiemmin ole tullut ajatelleeksikaan.
Pikku vilauttelu, tai enemmänkin hieman rohkeampi pukeutuminenkin on ihanan kiihottavavaa mutta että voin näyttää kuvin itseäni vieläkin rohkeammin oli hieno oivallus kertoa minulle.
En yhtään ihmettele että muillekin naisille joille tämän vinkin olet antanut, tykkäävät sen tuottamasta pikku tuhmuudesta ja tosiaan tuo uutta virkistystä ja sisältöä normaali arkeen.
Kiihottuneisuuden olotila nousee tässä kyllä ihan huippuunsa joka miellyttävästi väristelee huimasti vatsanpohjaa!
Kyllähän nyt on oma mielikuvitus rajana, mitä itse haluan näyttää ja kuinka rohkeaksi uskallan heittäytyä.
T.äiti 48 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uutta minulle nähdä itsensä ottamissani kuvissa. Tuntuisi että niissä olisi joku muu kuin minä itse ja hiukan jopa hävettää katsella seksikkäitä kuvia itsestään.
Mutta ihanaa että löytyi tällainen eroottinen huvittelumuoto jota ei aiemmin ole tullut ajatelleeksikaan.
Pikku vilauttelu, tai enemmänkin hieman rohkeampi pukeutuminenkin on ihanan kiihottavavaa mutta että voin näyttää kuvin itseäni vieläkin rohkeammin oli hieno oivallus kertoa minulle.
En yhtään ihmettele että muillekin naisille joille tämän vinkin olet antanut, tykkäävät sen tuottamasta pikku tuhmuudesta ja tosiaan tuo uutta virkistystä ja sisältöä normaali arkeen.
Kiihottuneisuuden olotila nousee tässä kyllä ihan huippuunsa joka miellyttävästi väristelee huimasti vatsanpohjaa!
Kyllähän nyt on oma mielikuvitus rajana, mitä itse haluan näyttää ja kuinka rohkeaksi uskallan heittäytyä.
T.äiti 48Kiva kuulla että tykkäsit saa nähdä mitä poika tykkää sun kuvista kun ne esille laitat😁
Ois kiva kuulla taas millaiset fiilikset saat jos laitat hiukan paljastavampaa ja rohkeampaa kuvaa kehiin
Yksi suht hauska idea olisi jos kiinnostaa ja sekin liittyy tietty pikku tumuuksiin.😉
M 51 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva kuulla että tykkäsit saa nähdä mitä poika tykkää sun kuvista kun ne esille laitat😁
Ois kiva kuulla taas millaiset fiilikset saat jos laitat hiukan paljastavampaa ja rohkeampaa kuvaa kehiin
Yksi suht hauska idea olisi jos kiinnostaa ja sekin liittyy tietty pikku tumuuksiin.😉
M 51Nyt ei vielä ole ollut mahdollista hieman rohkeampaa kuvaa pojille esittää. Uskallanko edes tehdä niin, on minulle vielä epävarmaa.
Uudet ideat on erittäin tervetulleita tylsää elämääni piristyttämään!
T.äiti48 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T.äiti48Mitenkä siellä ilta meni?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt ei vielä ole ollut mahdollista hieman rohkeampaa kuvaa pojille esittää. Uskallanko edes tehdä niin, on minulle vielä epävarmaa.
T.äiti48Ok. Ymmärän kyllä että tuli aika nopeesti tuo idea mutta ei sitä unohtaa kannata vaan edetä vaikka pikkuhiljaa uskon et nautit siitä jännityksestä minkä siitä saa.
Vaimon naku kuvia saan aina välillä ”vahingossa” näyttää muille ja sekin tykkää siitä kun vain kohde on sopiva itse tykkään siitä makee huvittelu muoto.
Sellanen tuhmuus tuli mieleen että jos on mielenkiintoa niin tuolla on muutama sivusto missä voi näyttää omia kuviaan ja muut voi niitä kommentoida.
Siellä on ihan alus vaate kuvista rohkeisiin kuviin saakka.
Useimmat on ilman että kasvot näkyy mutta muuten ihan kivasti.
Suurin osa miehistä antaa miellyttäviä kommentteja👍
Uskon että siellä monen naisen itsetunto kasvaa kun saa miehiltä hyviä kommentteja….
Multä kuullostaa 😊
T m51 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt ei vielä ole ollut mahdollista hieman rohkeampaa kuvaa pojille esittää. Uskallanko edes tehdä niin, on minulle vielä epävarmaa.
T.äiti48Vieläkö olet lyhyessä hameessa liikkunut poikien näkyvillä. Jos et pikkareita uskalla jättää ni kyllä pojat tykkää vaikka hameenalta näkyy pikkuhousut. Pientä vilauttelua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieläkö olet lyhyessä hameessa liikkunut poikien näkyvillä. Jos et pikkareita uskalla jättää ni kyllä pojat tykkää vaikka hameenalta näkyy pikkuhousut. Pientä vilauttelua.
Näin pikkarit jaloissa voisin kyllä esiintyä minihameessa luontevammin ettei tarvitse koko aikaa varoa ettei sieltä näkymät ole liian riettaat.
T.äiti48 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok. Ymmärän kyllä että tuli aika nopeesti tuo idea mutta ei sitä unohtaa kannata vaan edetä vaikka pikkuhiljaa uskon et nautit siitä jännityksestä minkä siitä saa.
Vaimon naku kuvia saan aina välillä ”vahingossa” näyttää muille ja sekin tykkää siitä kun vain kohde on sopiva itse tykkään siitä makee huvittelu muoto.
Sellanen tuhmuus tuli mieleen että jos on mielenkiintoa niin tuolla on muutama sivusto missä voi näyttää omia kuviaan ja muut voi niitä kommentoida.
Siellä on ihan alus vaate kuvista rohkeisiin kuviin saakka.
Useimmat on ilman että kasvot näkyy mutta muuten ihan kivasti.
Suurin osa miehistä antaa miellyttäviä kommentteja👍
Uskon että siellä monen naisen itsetunto kasvaa kun saa miehiltä hyviä kommentteja….
Multä kuullostaa 😊
T m51Voisin kyllä ajatella laittaa kuviani myös julkisesti nähtäville ja olisi ihana lukea miesten ajatuksia niistä. Tosiaan en kasvojani kehtaa niissä näyttää kuitenkaan.
Jännittävää se varmasti olisi!
T.äiti48 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkä siellä ilta meni?
Eiliseltä ei paljoa kerrottavaa kun poikia ei ollut muuta kuin oma nuorimmainen kotona.
T.äiti48 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin kyllä ajatella laittaa kuviani myös julkisesti nähtäville ja olisi ihana lukea miesten ajatuksia niistä. Tosiaan en kasvojani kehtaa niissä näyttää kuitenkaan.
Jännittävää se varmasti olisi!
T.äiti48Se toisi varmaaan jännitystä arkeen ja olisi kiva kuulla miesten kehuja, toki joka paikassa on nykyjään niitä jotka haluaa morkata toisia mutta ei itse uskalla tehdä mitään saman kaltaista.
Laita ihmeessä vaikka tänne viestiä jos meinaat laittaa kuvia niin mielenkiinnosta voisin käydä vilasemassa ja antaa kivoja kommentteja 😊
T M51 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiliseltä ei paljoa kerrottavaa kun poikia ei ollut muuta kuin oma nuorimmainen kotona.
T.äiti48No uusi päivä ja uusi mahdollisuus.
Kokeile ihmeesä kun se kuiteskin susta itsestä tuntuu kivalle ja jännälle.
T M51 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin pikkarit jaloissa voisin kyllä esiintyä minihameessa luontevammin ettei tarvitse koko aikaa varoa ettei sieltä näkymät ole liian riettaat.
T.äiti48Ymmärrän kyllä tuonkin pointin mutta toisaalta antaisko se sulle lisää rohkeutta vaikka niiden kuvien ottamiseen ja pojille näyttämiseen. Uskoisin että jos on vähän pikkutuhmaa koko ajan niin sitten se kuvien näyttö ja ehkä niihin kommentointi menisi luontevammin…
Hiukan itseänikin jo jäsnkättää kun pojat näkee sun tuhmia kuvia 😉
M 51 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se toisi varmaaan jännitystä arkeen ja olisi kiva kuulla miesten kehuja, toki joka paikassa on nykyjään niitä jotka haluaa morkata toisia mutta ei itse uskalla tehdä mitään saman kaltaista.
Laita ihmeessä vaikka tänne viestiä jos meinaat laittaa kuvia niin mielenkiinnosta voisin käydä vilasemassa ja antaa kivoja kommentteja 😊
T M51Laitan tänne viestiä jos rohkenen kuviani julkiseksi laittaa.
Jotenkin vain kovin kiihottaa ajatus että aivan ketkä tahansa ne voivat nähdä, tutut ja tuntemattomat iästä riippumatta.
T.äiti48 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän kyllä tuonkin pointin mutta toisaalta antaisko se sulle lisää rohkeutta vaikka niiden kuvien ottamiseen ja pojille näyttämiseen. Uskoisin että jos on vähän pikkutuhmaa koko ajan niin sitten se kuvien näyttö ja ehkä niihin kommentointi menisi luontevammin…
Hiukan itseänikin jo jäsnkättää kun pojat näkee sun tuhmia kuvia 😉
M 51Nyt täällä jo olen minhameessani kun yksi poikien kavereistakin meillä. Olisi joitain kuviakin puhelimella jos vain kehtaisin jättää taas sen näyttö päällä esille sopivaan paikkaan
Taidan olla aika yliaktiivinen nyt hakemaan eroottista jännitystä huvikseni mutta onhan tämä tunne jotain vallan ihanaa!!
T.äiti48 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt täällä jo olen minhameessani kun yksi poikien kavereistakin meillä. Olisi joitain kuviakin puhelimella jos vain kehtaisin jättää taas sen näyttö päällä esille sopivaan paikkaan
Taidan olla aika yliaktiivinen nyt hakemaan eroottista jännitystä huvikseni mutta onhan tämä tunne jotain vallan ihanaa!!
T.äiti48No nyt oot jo hyvissä asemissa. Tiedän kyllä tuon kivan kihelmöivän jännityksen.
Uskallatko jättää puhelimen niin kauas ettet kerkiä ottamaan sitä pois tai sammuttamaan.?
Niin oon saanut itse tuollaisen onnistumaan.
Kantsii laittaa tarpeeksi rohkee kuva niin se ainaskin huomataan 😁
M51 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitan tänne viestiä jos rohkenen kuviani julkiseksi laittaa.
Jotenkin vain kovin kiihottaa ajatus että aivan ketkä tahansa ne voivat nähdä, tutut ja tuntemattomat iästä riippumatta.
T.äiti48No sepä se, mutta jos saat jännityksestä jo noin hyvät fiilikset niin kannustan kokeilemaan. Siellä porukoilla on myös kivaa kun voi anonyymisti vaihtaa ajatuksia mikä näyttää millekkin kenenkin mielestä.
Yksi kiva paikka on ” oma kuva naku ” jos sinne rekistöröityy niin voi pyyhkiä omat kommentit pois ja ottaa myös kuvia pois.
Osa siellä on vähän roisia mutta myös pitsi alkkareissakin olevia… uskoisin että tykkäisit 🙈😊
M51 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt oot jo hyvissä asemissa. Tiedän kyllä tuon kivan kihelmöivän jännityksen.
Uskallatko jättää puhelimen niin kauas ettet kerkiä ottamaan sitä pois tai sammuttamaan.?
Niin oon saanut itse tuollaisen onnistumaan.
Kantsii laittaa tarpeeksi rohkee kuva niin se ainaskin huomataan 😁
M51Näyttö ön 10 minuuttia kerrallaan päällä ja jos nyt saan kuvan näytille jonnekin mistä pojat sen näkevät, niin sillä vaivalla haluan näyttää itsestäni tavallista enemmän mutta en nyt vain osaa päättää millaisen kuvan.
T.äiti48 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sepä se, mutta jos saat jännityksestä jo noin hyvät fiilikset niin kannustan kokeilemaan. Siellä porukoilla on myös kivaa kun voi anonyymisti vaihtaa ajatuksia mikä näyttää millekkin kenenkin mielestä.
Yksi kiva paikka on ” oma kuva naku ” jos sinne rekistöröityy niin voi pyyhkiä omat kommentit pois ja ottaa myös kuvia pois.
Osa siellä on vähän roisia mutta myös pitsi alkkareissakin olevia… uskoisin että tykkäisit 🙈😊
M51Alusasuissa ehkä alkuunsa voisin sinne kuvan laittaa. Katsotaan nyt!
T.äiti48 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alusasuissa ehkä alkuunsa voisin sinne kuvan laittaa. Katsotaan nyt!
T.äiti48No sekin varmasti toimii… etkö meinaa sivusta seurata pojan imettä kun näkee sun kuvan.. onko kuva muuten ihan tunnistettavissa?
Voithan jättää puhelimen johonkin näytille ja kun poika on lähellä niin kysäset onko joku nähnyt mun puhelinta 😊
Taitaa olla jännitys huipussaan
M51 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttö ön 10 minuuttia kerrallaan päällä ja jos nyt saan kuvan näytille jonnekin mistä pojat sen näkevät, niin sillä vaivalla haluan näyttää itsestäni tavallista enemmän mutta en nyt vain osaa päättää millaisen kuvan.
T.äiti48Oliko sulla nyt millaisia kuvia käytössä
M51 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sekin varmasti toimii… etkö meinaa sivusta seurata pojan imettä kun näkee sun kuvan.. onko kuva muuten ihan tunnistettavissa?
Voithan jättää puhelimen johonkin näytille ja kun poika on lähellä niin kysäset onko joku nähnyt mun puhelinta 😊
Taitaa olla jännitys huipussaan
M51Ajattelin jättää puhelimen sellaiseen paikkaan etten itse ole siinä lähellä niin uskaltavat katsoa sitä mutta sen verran olla kuulolla että tiedän kuvaa katseltavan. Tai sitten käyn pojan huoneessa ja "unohdan" puhelimen sinne pöydälle tms.
Kyllä totta tosiaan, koko keho värisee jännityksestä nyt.
T.äiti48 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko sulla nyt millaisia kuvia käytössä
M51Olen ottanut parikymmentä kuvaa itsestäni, alusasukuvista täysin alaston kuviin saakka. Kasvoni näkyy niissä kaikissa.
T.äiti 48 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelin jättää puhelimen sellaiseen paikkaan etten itse ole siinä lähellä niin uskaltavat katsoa sitä mutta sen verran olla kuulolla että tiedän kuvaa katseltavan. Tai sitten käyn pojan huoneessa ja "unohdan" puhelimen sinne pöydälle tms.
Kyllä totta tosiaan, koko keho värisee jännityksestä nyt.
T.äiti48Tuo fiilis on muuten niin fantastinen että tätä kannattaisi kaikkien kokeilla. Uskomaton seksualinen kokemus ja just pari päivää sitten meinasit että arki on harmaata ja tylsää 😅
Vielä onneksi ideoita riittää
M51 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo fiilis on muuten niin fantastinen että tätä kannattaisi kaikkien kokeilla. Uskomaton seksualinen kokemus ja just pari päivää sitten meinasit että arki on harmaata ja tylsää 😅
Vielä onneksi ideoita riittää
M51En olisi uskonut että tällä tavoin voisi saada näin jännittävän ja kiihottavan seksuaalisen tunteen ja kokemuksen aikaan niin etten tahdo pysyä nahoissani!!
T.äiti48 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ottanut parikymmentä kuvaa itsestäni, alusasukuvista täysin alaston kuviin saakka. Kasvoni näkyy niissä kaikissa.
T.äiti 48Hyvä niin. Mitä enemmän katsottavaa sen varmasti parempi ja säilyy mielenkiinto.
M51 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En olisi uskonut että tällä tavoin voisi saada näin jännittävän ja kiihottavan seksuaalisen tunteen ja kokemuksen aikaan niin etten tahdo pysyä nahoissani!!
T.äiti48No sittenhän se toimii 😊
Ois kiva kuulla sun fiiliksiä kun oot jäänyt kiinni ja mitä pojat kuvista tuumas….. mul tuli taas yks kuningas idea 👍
M51 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sittenhän se toimii 😊
Ois kiva kuulla sun fiiliksiä kun oot jäänyt kiinni ja mitä pojat kuvista tuumas….. mul tuli taas yks kuningas idea 👍
M51Huh, hieman kyllä nyt nolottaa kun puhelin oli parikymmentä minuuttia katseltavissa ja kun kävin kysymässä onko puhelimeni jäänyt sinne huoneeseen, oli näyttö yhä päällä ja näytössä auki täysin eri kuva minkä jätin näytille!!
Nyt en voi lakata miettimästä kuinka nyt minua on luultavasti katseltu varsin rohkeissa kuvissa ja kun bluetooth oli laitettu päälle, niin onko kuviani kopsattu toiseen puhelimeen!!
Mutta häpeästä huolimatta kiihoittaa aivan valtavasti ajatus että minua on ehkä katseltu tuhmana kuvissa!!!
T.äiti48 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huh, hieman kyllä nyt nolottaa kun puhelin oli parikymmentä minuuttia katseltavissa ja kun kävin kysymässä onko puhelimeni jäänyt sinne huoneeseen, oli näyttö yhä päällä ja näytössä auki täysin eri kuva minkä jätin näytille!!
Nyt en voi lakata miettimästä kuinka nyt minua on luultavasti katseltu varsin rohkeissa kuvissa ja kun bluetooth oli laitettu päälle, niin onko kuviani kopsattu toiseen puhelimeen!!
Mutta häpeästä huolimatta kiihoittaa aivan valtavasti ajatus että minua on ehkä katseltu tuhmana kuvissa!!!
T.äiti48No kiva että onnistui ja jos siitä jäi hyvä fiilis. Onneksi riitti sulla rohkeutta. Eikö ole hassua että kaikki tuntuu kuiteskin aika luonnolliselta ja mahtavalta.😊
Ei kannata hävetä yhtään tuollaisia kuvia se on pojista vaan kivaa ja haluaa toistekkin nähdä sun kuvia.
Meinaatko ottaa varmuden vuoksi lisää kuvia jotta saat uudelleen kokea saman.
Ois kiva tietää oliko pojat ihan normaaleja tapauksen jälkeen??
M51 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huh, hieman kyllä nyt nolottaa kun puhelin oli parikymmentä minuuttia katseltavissa ja kun kävin kysymässä onko puhelimeni jäänyt sinne huoneeseen, oli näyttö yhä päällä ja näytössä auki täysin eri kuva minkä jätin näytille!!
T.äiti48Tuli vielä mieleen että parikymmentä minuuttia menee aika nopeasti noin jännässä touhussa. Jos on mahis zoomata niitä kuvia niin varmaan on halunnut suurentaa ja katsoa tarkemmin kriittisiä kohtia mutta pojat on poikia ja onneksi on naisista kiinnostuneita.
Uskoisin että näet aika eroottisia unia tulevina yöina näin ainaskin me ollaaan koettu 😯
M51 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kiva että onnistui ja jos siitä jäi hyvä fiilis. Onneksi riitti sulla rohkeutta. Eikö ole hassua että kaikki tuntuu kuiteskin aika luonnolliselta ja mahtavalta.😊
Ei kannata hävetä yhtään tuollaisia kuvia se on pojista vaan kivaa ja haluaa toistekkin nähdä sun kuvia.
Meinaatko ottaa varmuden vuoksi lisää kuvia jotta saat uudelleen kokea saman.
Ois kiva tietää oliko pojat ihan normaaleja tapauksen jälkeen??
M51Vielä pari päivää sitten ei olisi ollut vielä rohkeutta tuollaiseen. Uskomatonta että uskalsin kuitenkin tehdä jotain noin rohkeaa! Nyt kun se on tehty, tuntuu vapauttavalta että löysin itsestäni tällaisen puolen toteuttaa itseäni.
Aion jatkaa itseni kuvaamista eroottisena, se on jotain niin tuhman rietasta katsoa itseään sitten näistä kuvista.
En tiedä kuvittelinko vain että pojat näyttivät katselevan minua kiihkoisin silmin päästä varpaisiin mutta ihmeen hiljaisia he olivat.
T.äiti48 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuli vielä mieleen että parikymmentä minuuttia menee aika nopeasti noin jännässä touhussa. Jos on mahis zoomata niitä kuvia niin varmaan on halunnut suurentaa ja katsoa tarkemmin kriittisiä kohtia mutta pojat on poikia ja onneksi on naisista kiinnostuneita.
Uskoisin että näet aika eroottisia unia tulevina yöina näin ainaskin me ollaaan koettu 😯
M51Nyt tuo 20 minuuttia tuntui kylläkin loputtoman pitkältä kun ajattelin poikien juuri siinä vapaasti katselevan tuhmia kuvia minusta ja niistä kiihoittuvat!
Tuota en ajatellutkaan että kuvathan voi zoomata lähelle intiimipaikkoihin!! Nyt kun kokeilin paria kuvaa lähentää, niin näkyy selvästi pimsani joka on vieläpä kosteana!! Nolottaa jos he ovat nähneet saman!!!!
Näen varmastikin eroottisia unia ensi yönä ja olen juuri nyt varsin rajussa kiihoittuneessa mielentilassakin!
T.äiti48 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt tuo 20 minuuttia tuntui kylläkin loputtoman pitkältä kun ajattelin poikien juuri siinä vapaasti katselevan tuhmia kuvia minusta ja niistä kiihoittuvat!
Tuota en ajatellutkaan että kuvathan voi zoomata lähelle intiimipaikkoihin!! Nyt kun kokeilin paria kuvaa lähentää, niin näkyy selvästi pimsani joka on vieläpä kosteana!! Nolottaa jos he ovat nähneet saman!!!!
Näen varmastikin eroottisia unia ensi yönä ja olen juuri nyt varsin rajussa kiihoittuneessa mielentilassakin!
T.äiti48No toivottavasti ei tule paha mieli että liikaa innostutin sua näihin puuhiin mutta tähän ikään olen huomannut että tässä iässä nauttii hieman eri asioista ja osa ihmisistä varsinkin eroottisista kokemuksista.
Voin väittää että mitä tuhmempi kuva niin aluksi se vähän nolottaa mutta loppujen lopuksi se kiihoittaa eniten.
Itse tykkään kun muut miehet katsoo vaimoani himoiten joko naku rannalla tai sitten kännykän kuvista mitkä on jäänyt näkyville ” vahingossa”. Sama kuvio toistuu että aluksi sitä häpeilee mutta saa parhaat fiilikset.
Mitä mieltä olet kun nuo sun kuvat tulee pojan kanssa kuiteskin puheeksi, niin jonkun ajan kuluttua voisit pyytää kaksistaan poikaa ottamaan susta noita kuvia. 😉
Saisit vaihtaa asentoa ja vähän leikkiä sormilla 🙈
Näin me tehdään.. 😁
m51 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä pari päivää sitten ei olisi ollut vielä rohkeutta tuollaiseen. Uskomatonta että uskalsin kuitenkin tehdä jotain noin rohkeaa! Nyt kun se on tehty, tuntuu vapauttavalta että löysin itsestäni tällaisen puolen toteuttaa itseäni.
Aion jatkaa itseni kuvaamista eroottisena, se on jotain niin tuhman rietasta katsoa itseään sitten näistä kuvista.
En tiedä kuvittelinko vain että pojat näyttivät katselevan minua kiihkoisin silmin päästä varpaisiin mutta ihmeen hiljaisia he olivat.
T.äiti48Aivan mahtavaa jos niin tunnet. Voisin olla kiinnostunut edelleen muutamista sun kuva sarjoita jos haluat näyttää….
Jätä kasvot ja muut tunnistettavat jutut pois.
M51 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä pari päivää sitten ei olisi ollut vielä rohkeutta tuollaiseen. Uskomatonta että uskalsin kuitenkin tehdä jotain noin rohkeaa! Nyt kun se on tehty, tuntuu vapauttavalta että löysin itsestäni tällaisen puolen toteuttaa itseäni.
T.äiti48Onko pojat sotkeneet spermalla sun tuoksuvia pikkareita. Itse kun olin nuori niin tuli monet kaverin äidin pikkarit spermattua. Eilen pitkästä aikaa runkkasin tutun 65v naisen pöksyihin. Jätin näkyville pyykkikorin päällimmäiseksi. Mies50
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No toivottavasti ei tule paha mieli että liikaa innostutin sua näihin puuhiin mutta tähän ikään olen huomannut että tässä iässä nauttii hieman eri asioista ja osa ihmisistä varsinkin eroottisista kokemuksista.
Voin väittää että mitä tuhmempi kuva niin aluksi se vähän nolottaa mutta loppujen lopuksi se kiihoittaa eniten.
Itse tykkään kun muut miehet katsoo vaimoani himoiten joko naku rannalla tai sitten kännykän kuvista mitkä on jäänyt näkyville ” vahingossa”. Sama kuvio toistuu että aluksi sitä häpeilee mutta saa parhaat fiilikset.
Mitä mieltä olet kun nuo sun kuvat tulee pojan kanssa kuiteskin puheeksi, niin jonkun ajan kuluttua voisit pyytää kaksistaan poikaa ottamaan susta noita kuvia. 😉
Saisit vaihtaa asentoa ja vähän leikkiä sormilla 🙈
Näin me tehdään.. 😁
m51En ole mieltäni pahoittanut, päin vastoin olen iloinen saadessani elämääni erotiikkaa näinkin helpolla tavalla. Tässä iässä seksi elämään kaipaa tosiaankin uusia asioita ja halu kokea jotain uutta on valtaisa.
Ihanaa että saatte nautintoa tekin esiintymisestä nakurannoilla ym.
Niin, eilen vielä sain pojalta todella himoja minuun tihkuvia rohkeita viestejä, kuvia ja seksi ehdotuksia joita ei punastumatta voinut lukea. Poika kehui minua sanoin joita vain kuvat nähneenä voi sanoa mutta suoraan hän ei niitä kertonut silti nähneensä.
Varmasti hän tuollaisia kuvia minusta ottaisi jos vain pyytäisin.
Tuntuu kiihoittavalta että minun alastomat rintani ja vartaloni on tehnyt noin suuren vaikutuksen poikaan!!
T.äiti48 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan mahtavaa jos niin tunnet. Voisin olla kiinnostunut edelleen muutamista sun kuva sarjoita jos haluat näyttää….
Jätä kasvot ja muut tunnistettavat jutut pois.
M51Voisin kyllä joitain kuvia sinunkin katseltavaksesi laittaa.
T.äiti48 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko pojat sotkeneet spermalla sun tuoksuvia pikkareita. Itse kun olin nuori niin tuli monet kaverin äidin pikkarit spermattua. Eilen pitkästä aikaa runkkasin tutun 65v naisen pöksyihin. Jätin näkyville pyykkikorin päällimmäiseksi. Mies50
Kyllä vain on. Viimeksi eilen illalla oli taas pikkuhousuissani sotkettu spermalla. Tavallaan se on ihanaa kun kuvittelee tilanteen kuinka sen teki ja että tuoksuni kenties on noin paljon haluttanut tuntea.
T.äiti48 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole mieltäni pahoittanut, päin vastoin olen iloinen saadessani elämääni erotiikkaa näinkin helpolla tavalla. Tässä iässä seksi elämään kaipaa tosiaankin uusia asioita ja halu kokea jotain uutta on valtaisa.
Ihanaa että saatte nautintoa tekin esiintymisestä nakurannoilla ym.
Niin, eilen vielä sain pojalta todella himoja minuun tihkuvia rohkeita viestejä, kuvia ja seksi ehdotuksia joita ei punastumatta voinut lukea. Poika kehui minua sanoin joita vain kuvat nähneenä voi sanoa mutta suoraan hän ei niitä kertonut silti nähneensä.
Varmasti hän tuollaisia kuvia minusta ottaisi jos vain pyytäisin.
Tuntuu kiihoittavalta että minun alastomat rintani ja vartaloni on tehnyt noin suuren vaikutuksen poikaan!!
T.äiti48No nythän se menee jo aika luonnollisesti tuohon suuntaan että jossain vaiheessa voit pyytää poikaa ottamaan kuvia sinusta. Olen lukenut siitä jonkin verran että monet naiset tykkää kun heitä kuvataan nakuna.
Nyt varmaan kantsii jatkaa noita kuvien ottamista ja vaihtaa hiukan ideoita miten ottaa ja kuinka läheltä ym. jotta mielenkiinto pysyy yllä 😉
Jos pika susta kuvia jossain vaiheessa ottaa niin kaikki turha häpeän saat unohtaa on ihan normaalia että olet ihan mielettömän kiihottunut siinä tilassa eikä moista kannata häpeilä nautit vain tilanteesta.
Onko itsellä ajatuksia millaisia kuvia meinaat itsestäsi ottaa jatkossa??
M51 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ottanut parikymmentä kuvaa itsestäni, alusasukuvista täysin alaston kuviin saakka. Kasvoni näkyy niissä kaikissa.
T.äiti 48Otatko yhteyttä äiti 48. Täällä 54v mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin kyllä joitain kuvia sinunkin katseltavaksesi laittaa.
T.äiti48Ok voin laittaa titoa jos haluut tai sitten tuonne oma kuva sivulle..
Haluutko että laitan muutamia vinkkejä miten me saatiin otettua hyviä kuvia ?? Aina kun se ei ole niin simppeliä saada hyviä kuvia
M51 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nythän se menee jo aika luonnollisesti tuohon suuntaan että jossain vaiheessa voit pyytää poikaa ottamaan kuvia sinusta. Olen lukenut siitä jonkin verran että monet naiset tykkää kun heitä kuvataan nakuna.
Nyt varmaan kantsii jatkaa noita kuvien ottamista ja vaihtaa hiukan ideoita miten ottaa ja kuinka läheltä ym. jotta mielenkiinto pysyy yllä 😉
Jos pika susta kuvia jossain vaiheessa ottaa niin kaikki turha häpeän saat unohtaa on ihan normaalia että olet ihan mielettömän kiihottunut siinä tilassa eikä moista kannata häpeilä nautit vain tilanteesta.
Onko itsellä ajatuksia millaisia kuvia meinaat itsestäsi ottaa jatkossa??
M51Nyt vielä tuntuu ajatus poika kuvaamassa minusta tuhmia kuvia hieman liian riettaalta. Kiihottavalta kyllä mutta nolottaa ajatella itseään hänelle poseeraamassa ehkä aivan alastomana.
Ei mitään ideaa millaisia kuvia ottaisin jos meinaat että mielenkiinnon ylläpitämiseksi niitä hyvä olisi vielä ottaa. Kuinka läheltä jne.en tiedä mikä olisi sopivaa. Ehkä katson mallia näistä netin naisten kuvista.
T.äiti48 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok voin laittaa titoa jos haluut tai sitten tuonne oma kuva sivulle..
Haluutko että laitan muutamia vinkkejä miten me saatiin otettua hyviä kuvia ?? Aina kun se ei ole niin simppeliä saada hyviä kuvia
M51Itse ottamani kuvat itselaukaisimella tai ilman ovat kyllä aika tökeröitä enkä pitäisi vinkkejä teiltä pahana saada. Ei itse otettuna todellakaan ole niin simppeliä saada sellaista kuvaa aikaan kuin itse toivoisi. Jos tuonne omakuviin kuvan laitan, haluan sen olevan tasokas. Katsoin niitä sieltä ja yllätyin kuinka rohkeasti naiset ja miehet siellä kuviaan on esille julkaissut!
T.äiti 48 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otatko yhteyttä äiti 48. Täällä 54v mies
Minnekä yhteyttä ottaisin? Kukahan mahdat ollakaan ja mitä minusta haluaisit?
T.äiti48 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt vielä tuntuu ajatus poika kuvaamassa minusta tuhmia kuvia hieman liian riettaalta. Kiihottavalta kyllä mutta nolottaa ajatella itseään hänelle poseeraamassa ehkä aivan alastomana.
Ei mitään ideaa millaisia kuvia ottaisin jos meinaat että mielenkiinnon ylläpitämiseksi niitä hyvä olisi vielä ottaa. Kuinka läheltä jne.en tiedä mikä olisi sopivaa. Ehkä katson mallia näistä netin naisten kuvista.
T.äiti48Juu ymmärrän että voi nyt vielä nolottaa jos poitsu ottaisi kuvia mutta ei sitä unohtaa kannata jos se itsestä tuntuu kivalle.
Siellä oma kuvissa on kyllä kaiken näköisiä kuvia mutta onneksi kaikkia ei tarvii katsoa mutta ihan kivoja kommentteja suurin osa jos huomasit.
Voin laittaa mun predaid numeron jos haluat muutamia kuvia näyttää siihen en vataa mutta viestit kyllä toimii.
Ootkos huomannut että tämä keskustelu kiinnostaa aika paljon muitakin kun nyt luku kertoja oli jo yli 1660 😯
Onko syy aiheen vai mun hassujen ideoitten taikka sun toteutus ois kiva tietää mutta näköjään ihmisiä täällainen kiinnostaa vaikka ei sitä kommentoikkaan.
Voin ilemmalla laittaa vinkkejä kuvauksista mitä me ollaan koettu ja kämmätty.
Laita vaikka viestiä onko poikia nyt käynyt kylässä 😊
M51 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ymmärrän että voi nyt vielä nolottaa jos poitsu ottaisi kuvia mutta ei sitä unohtaa kannata jos se itsestä tuntuu kivalle.
Siellä oma kuvissa on kyllä kaiken näköisiä kuvia mutta onneksi kaikkia ei tarvii katsoa mutta ihan kivoja kommentteja suurin osa jos huomasit.
Voin laittaa mun predaid numeron jos haluat muutamia kuvia näyttää siihen en vataa mutta viestit kyllä toimii.
Ootkos huomannut että tämä keskustelu kiinnostaa aika paljon muitakin kun nyt luku kertoja oli jo yli 1660 😯
Onko syy aiheen vai mun hassujen ideoitten taikka sun toteutus ois kiva tietää mutta näköjään ihmisiä täällainen kiinnostaa vaikka ei sitä kommentoikkaan.
Voin ilemmalla laittaa vinkkejä kuvauksista mitä me ollaan koettu ja kämmätty.
Laita vaikka viestiä onko poikia nyt käynyt kylässä 😊
M51Kenties asiat voivat kehittyä niinkin pitkälle että päädyn pojan kuvattavaksi.
Huomasin omakuvapalstalta ihmisten kommentit kuviin ja ajattelin miltä tuntuisi lukea omasta kuvastaan vastaavia.
Huh, en ole huomannut että tätä keskustelua noin moni on seurannut. Tuskin ehkä nyt kuitenkaan minun takia koska onhan täällä muitakin kuin me päivittänyt ajatuksiaan.
Mutta nyt tosiaan hieman nolottaa, että lukijoita noin paljon ja olen ollut turhankin avoin kaikesta!!
Laita toki illemmalla vinkkejä kuvauksista ja mitä me olette kokeneet yhdessä.
Itse tulin juuri kotiin ja onhan täällä kylässä nyt jo kolmekin poikaa!
T.äiti48 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä vain on. Viimeksi eilen illalla oli taas pikkuhousuissani sotkettu spermalla. Tavallaan se on ihanaa kun kuvittelee tilanteen kuinka sen teki ja että tuoksuni kenties on noin paljon haluttanut tuntea.
T.äiti48Ois kiihottava katsoa kun poika panee sua. Nuori terhakas kulli painuu sisääsi ja voihkit nautinnosta.nuolisin teinin spermat pillustasi. Työntyisin hitaasti sisääsi. Ihana liukas ja avoin teinin panema pillusi tuntuisi hyvältä. M50
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ois kiihottava katsoa kun poika panee sua. Nuori terhakas kulli painuu sisääsi ja voihkit nautinnosta.nuolisin teinin spermat pillustasi. Työntyisin hitaasti sisääsi. Ihana liukas ja avoin teinin panema pillusi tuntuisi hyvältä. M50
Todella rietasta ajatellakaan mitään tuollaista!
Pojat täällä nyt tavallista riehakkaampia ja pelkään eilisten kuvieni osaltaan olevan syynä siihen!!
T.äiti48 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenties asiat voivat kehittyä niinkin pitkälle että päädyn pojan kuvattavaksi.
Huomasin omakuvapalstalta ihmisten kommentit kuviin ja ajattelin miltä tuntuisi lukea omasta kuvastaan vastaavia.
Huh, en ole huomannut että tätä keskustelua noin moni on seurannut. Tuskin ehkä nyt kuitenkaan minun takia koska onhan täällä muitakin kuin me päivittänyt ajatuksiaan.
Mutta nyt tosiaan hieman nolottaa, että lukijoita noin paljon ja olen ollut turhankin avoin kaikesta!!
T.äiti48Mie tuun mielelläni kuvaamaan sua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mie tuun mielelläni kuvaamaan sua
Varmastikin mielelläsi näkisit ja kuvaisit minua tuhmana mutta kyllä toistaiseksi otan kuvia ihan itse.
Eihän sitä silti voi tietää, vaikka innostuisinkin joskus jonkun muun kuvattavaksi hänen päättäessä millaisia kuvia otetaan!
T.äiti48 - Anonyymi
Minulla kun ei ole salaista numeroa eikä prepaidia niin en oikein omasta puhelimestani voi kuvia lähetellä ettei henkilöllisyyteni paljastuisi.
T.äiti48 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella rietasta ajatellakaan mitään tuollaista!
Pojat täällä nyt tavallista riehakkaampia ja pelkään eilisten kuvieni osaltaan olevan syynä siihen!!
T.äiti48Se olis kiihottavaa saisit kahta kullia vuorotellen. Vilauta hiukan pojille. Pullottaako erektio housuissa. Sulla varmaan pillu kosteana kiimasta.mulla kulli kovana kädessä kun luen näitä ja ajattelen sua. Pian tulee. M50
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla kun ei ole salaista numeroa eikä prepaidia niin en oikein omasta puhelimestani voi kuvia lähetellä ettei henkilöllisyyteni paljastuisi.
T.äiti48Ok se on aivan tosi. Kuten näet näitä häiriintyneitä on paljon.
Perutaan tämä
M51 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenties asiat voivat kehittyä niinkin pitkälle että päädyn pojan kuvattavaksi.
T.äiti48Päivä se venyy muutta heitän tässä muutaman vinkin.
Ihan ekana tsekkaa että se puhelimen kameran linssi on tosi puhdas se himmentää tosi paljon kuvaa ja jos sitä zoomataan niin se ei ole niin tarkka.
Sama kun otat lähi kuvia niin se ei näy niin tarkkana.
Toinen on valaistus, ulkona ollaan saatu parhaat kuvat tai sitten ihan auringon valossa illalla otetuissa ei se salama oikein riitä.
Asentoja kannattaa hiukan muuttaa kun pienikin muutos voi kuvassa näyttää aika isolle erolle varsinkin jos avaa jalkoja niin siinä se ero näkyy usein .
Jos haluat ottaa peilin kautta esim pillusta hyvän kuvan niin nosta peppua rohkeasti hiukan ylös niin näkymä on parempi.
Sitten on kaikki taustat ym. Esim hyvin lakatut kynnet jos ne näkyy niin ois hyvä olla kunnossa. Samoin hiusten kanssa saa olla tarkkana.
Sun vartalosta en tietty tiedä mutta rinnat saa asennoita vaihtamalla hyvinkin erinäköiseksi. Kantsii ehdottomasti kokeilla.
Jos oot alhaalta trimmattu tai koko posliini niin sellainen hassu juttu ollaan huomattu että kantsii olla kiihoittunut koska pillu näyttää paljon paremmalle jos on oikein märkänä.
Meillä ollaan jatkuvasti posliinina koska se on paremman näköinen kokonaan paljaana ja kaikki sen osat näkyy kuvissa tarkasti
Näitä nyt alkuun, miltä kuullosti
M51 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se olis kiihottavaa saisit kahta kullia vuorotellen. Vilauta hiukan pojille. Pullottaako erektio housuissa. Sulla varmaan pillu kosteana kiimasta.mulla kulli kovana kädessä kun luen näitä ja ajattelen sua. Pian tulee. M50
Kyllähän siellä punteissa erektiot näkyvät eikä pimsani kostumiselta ole voinut viime aikoina välttyä.
Ihana jos lukemasi kiihottaa sinua, todella kiihottunut olen ollut minäkin täällä jo muutaman päivän!
T.äiti48 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päivä se venyy muutta heitän tässä muutaman vinkin.
Ihan ekana tsekkaa että se puhelimen kameran linssi on tosi puhdas se himmentää tosi paljon kuvaa ja jos sitä zoomataan niin se ei ole niin tarkka.
Sama kun otat lähi kuvia niin se ei näy niin tarkkana.
Toinen on valaistus, ulkona ollaan saatu parhaat kuvat tai sitten ihan auringon valossa illalla otetuissa ei se salama oikein riitä.
Asentoja kannattaa hiukan muuttaa kun pienikin muutos voi kuvassa näyttää aika isolle erolle varsinkin jos avaa jalkoja niin siinä se ero näkyy usein .
Jos haluat ottaa peilin kautta esim pillusta hyvän kuvan niin nosta peppua rohkeasti hiukan ylös niin näkymä on parempi.
Sitten on kaikki taustat ym. Esim hyvin lakatut kynnet jos ne näkyy niin ois hyvä olla kunnossa. Samoin hiusten kanssa saa olla tarkkana.
Sun vartalosta en tietty tiedä mutta rinnat saa asennoita vaihtamalla hyvinkin erinäköiseksi. Kantsii ehdottomasti kokeilla.
Jos oot alhaalta trimmattu tai koko posliini niin sellainen hassu juttu ollaan huomattu että kantsii olla kiihoittunut koska pillu näyttää paljon paremmalle jos on oikein märkänä.
Meillä ollaan jatkuvasti posliinina koska se on paremman näköinen kokonaan paljaana ja kaikki sen osat näkyy kuvissa tarkasti
Näitä nyt alkuun, miltä kuullosti
M51Mökillä voisi ulkonakin auringon valossa kuvausta kokeilla
Minulla on hyvä peili jonka kautta voi intiimi paikkaa kuvata mutta en ole tajunnut peppuani samalla siinä ylös nostaa näkymän kannalta.
Kynnet on kyllä aina olleet huolella lakatut.
Rintani on D-kuppikokoa ja huomannut kyllä, että kuvissa asentoa vaihtamalla saa ne näyttämään erilaisilta. Kumarassa että hieman roikkuvat ne näyttävät vieläkin kookkaammilta.
Olen nyt alhaalta trimmattu koko posliiniksi ja kiihottuneisuuteni näkyy kuvissa koska kuvaaminen on niin kiihottavaa että kastuuhan se alapää sieltä väkisinkin.
Hyviä vinkkejä joita yritän saada kuvieni tasossa näkymään.
Olen nyt uskaltanut makuuhuoneessani ottamaan rohkeitakin kuvia vaikka poikia kylässä onkin. Se tuo lisää jännitystä kuvaamiseen!
T.äiti48 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mökillä voisi ulkonakin auringon valossa kuvausta kokeilla
Minulla on hyvä peili jonka kautta voi intiimi paikkaa kuvata mutta en ole tajunnut peppuani samalla siinä ylös nostaa näkymän kannalta.
Kynnet on kyllä aina olleet huolella lakatut.
Rintani on D-kuppikokoa ja huomannut kyllä, että kuvissa asentoa vaihtamalla saa ne näyttämään erilaisilta. Kumarassa että hieman roikkuvat ne näyttävät vieläkin kookkaammilta.
Olen nyt alhaalta trimmattu koko posliiniksi ja kiihottuneisuuteni näkyy kuvissa koska kuvaaminen on niin kiihottavaa että kastuuhan se alapää sieltä väkisinkin.
Hyviä vinkkejä joita yritän saada kuvieni tasossa näkymään.
Olen nyt uskaltanut makuuhuoneessani ottamaan rohkeitakin kuvia vaikka poikia kylässä onkin. Se tuo lisää jännitystä kuvaamiseen!
T.äiti48Noni eiköhän ne pikkuhiljaa tule paremmiksi ja erillaisiksi nuo kuvat.
Hyvältä kuullostaa tuo sun vartalon kokonaisuus ois makee jos laitat vaikka jonkun tuonne oma kuva sivulle niin ois kiva nähdä joitakin.
Sen vielä huomasin et jos otat auringossa kuvia niin käänny suoraan aurinkoon päin koska jos sun jaloista jää varjo intiimi alueille se ei näy niin hyvin.
Tämän huomasin naku rannalla kun halusin että vaimo avaa aina hiukan jalkoja jotta kaikki näkyy paremmin, sama ilmiö on kuvassa se näkyy paljon paremmin kun sinne paistaa suoraan aurinko ..
Samoin kantsii kokeilla jotain öljyä niin nänneihin kuin pimpsaankin se saa näyttämään ne makeille 😊
Ootko aatellu kuinka rohkeita kuvia ottaa jatkossa ??
M51
Ps ulkomailla naku rannoilla miehet on aikapaljon fiksumpia kuin täällä 😉 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän siellä punteissa erektiot näkyvät eikä pimsani kostumiselta ole voinut viime aikoina välttyä.
Ihana jos lukemasi kiihottaa sinua, todella kiihottunut olen ollut minäkin täällä jo muutaman päivän!
T.äiti48Saisit kovaa nuorta kullia koska vaan tahtoisit. Ehkä kaikkea kolmea poikaa vuorotellen. Posliini pillusi olisi spermaa täynnä. Sä saat mut tosi kiimaiseksi. Taas kulli kovana kädessä. Kiimalima valuu vaan. M50
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noni eiköhän ne pikkuhiljaa tule paremmiksi ja erillaisiksi nuo kuvat.
Hyvältä kuullostaa tuo sun vartalon kokonaisuus ois makee jos laitat vaikka jonkun tuonne oma kuva sivulle niin ois kiva nähdä joitakin.
Sen vielä huomasin et jos otat auringossa kuvia niin käänny suoraan aurinkoon päin koska jos sun jaloista jää varjo intiimi alueille se ei näy niin hyvin.
Tämän huomasin naku rannalla kun halusin että vaimo avaa aina hiukan jalkoja jotta kaikki näkyy paremmin, sama ilmiö on kuvassa se näkyy paljon paremmin kun sinne paistaa suoraan aurinko ..
Samoin kantsii kokeilla jotain öljyä niin nänneihin kuin pimpsaankin se saa näyttämään ne makeille 😊
Ootko aatellu kuinka rohkeita kuvia ottaa jatkossa ??
M51
Ps ulkomailla naku rannoilla miehet on aikapaljon fiksumpia kuin täällä 😉Kyllä minä varmaankin kuvan tuonne omakuva sivulle laitan.
Sinulle on vaimosi kuvaamisesta kehittynyt hyvä kuvaamisen taito ja tunnut tietävän kuinka naisen kuuluu poseetata kuvattaessa.
Tuolla öljyllä sain kuvani näyttämään todellakin seksikkäämmältä, kiitos vinkistä!
Olen ottanut jo niin rohkeita kuvia kuin kotona voi ottaa. En kehtaa rohkeimpia itse edes kauaa katsella kun näytän niissä kuin nuo seksi sivujen ammattilaiset!!
T.äiti48 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saisit kovaa nuorta kullia koska vaan tahtoisit. Ehkä kaikkea kolmea poikaa vuorotellen. Posliini pillusi olisi spermaa täynnä. Sä saat mut tosi kiimaiseksi. Taas kulli kovana kädessä. Kiimalima valuu vaan. M50
En omien poikieni kanssa kyllä sentään kehtaisi!
Varmasti pojilta seksiä saisi enemmänkin kuin tarpeeksi mutta moraali sisälläni sanoo että älä tee niin!
T.äiti48 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä varmaankin kuvan tuonne omakuva sivulle laitan.
Sinulle on vaimosi kuvaamisesta kehittynyt hyvä kuvaamisen taito ja tunnut tietävän kuinka naisen kuuluu poseetata kuvattaessa.
Tuolla öljyllä sain kuvani näyttämään todellakin seksikkäämmältä, kiitos vinkistä!
Olen ottanut jo niin rohkeita kuvia kuin kotona voi ottaa. En kehtaa rohkeimpia itse edes kauaa katsella kun näytän niissä kuin nuo seksi sivujen ammattilaiset!!
T.äiti48Kiva kuula että jossain vaiheessa näen noita sun kuvia , niistä voi taas oppia lisää 😉
Voisin veikata että jäät pikkasen koukkuun tuohon kuvien näyttämiseen meinaan on se sen verran kivaa… tilanteet on kaikki erillaisia siksi on hyvä olla erillaisia kuvia.
Mun kuvat välillä on esillä töissä tai kaupan kassalla missä milloinkin jännitys se vaan ei katoa.
Noihin rohkeampiin kuviin voin laittaa vielä muutamia ideoita koska uskon että erotiikan nälkä ei sulla ihan heti katoa.
Se piti vielä laittaa että älä vaan luule että olet liian iäkäs näihin miellyttäviin leikkeihin…. Ranskasta ollaan se opittu että ikä on vain numero ja erotiikasta voi nauttia minkä ikäisenä vain sillä siellä iäkkäämmätkin naiset näyttää yllättävän seksikkäille …
M51 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva kuula että jossain vaiheessa näen noita sun kuvia , niistä voi taas oppia lisää 😉
Voisin veikata että jäät pikkasen koukkuun tuohon kuvien näyttämiseen meinaan on se sen verran kivaa… tilanteet on kaikki erillaisia siksi on hyvä olla erillaisia kuvia.
Mun kuvat välillä on esillä töissä tai kaupan kassalla missä milloinkin jännitys se vaan ei katoa.
Noihin rohkeampiin kuviin voin laittaa vielä muutamia ideoita koska uskon että erotiikan nälkä ei sulla ihan heti katoa.
Se piti vielä laittaa että älä vaan luule että olet liian iäkäs näihin miellyttäviin leikkeihin…. Ranskasta ollaan se opittu että ikä on vain numero ja erotiikasta voi nauttia minkä ikäisenä vain sillä siellä iäkkäämmätkin naiset näyttää yllättävän seksikkäille …
M51Olen jo jäänyt jo koukkuun tässä kuvaamisen ja itseni esittämisen jännityksessä. Ajatuksissani jo kuten sinäkin teet, olisi jättää kuvia näkyville töissä. Teen toimistossa asiakas työtä joten se olisi helppoa minun toteuttaa. Tulisi erotiikka mukaan myös urautuneeseen työhöni ja menisi työpäivät takuulla näin nopeammin.
Yleensäkin olen onnellinen nyt että löysin erotiikan taas uudelleen elämääni. Se oli jäänyt taka-alalle vuosiksi enkä ymmärtänyt kuinka tässäkin iässä olen vielä haluttava halutessani. Rakastan sitä jännitystä jonka seksistä voi nyt saada aikaan.
Rohkeampiin kuviin voit ilman muuta laittaa ideoita toteutettavakseni ja olet oikeassa, että erotiikan nälkä ei minulta nyt enää ihan heti katoa.
T.äiti48 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen jo jäänyt jo koukkuun tässä kuvaamisen ja itseni esittämisen jännityksessä. Ajatuksissani jo kuten sinäkin teet, olisi jättää kuvia näkyville töissä. Teen toimistossa asiakas työtä joten se olisi helppoa minun toteuttaa. Tulisi erotiikka mukaan myös urautuneeseen työhöni ja menisi työpäivät takuulla näin nopeammin.
Yleensäkin olen onnellinen nyt että löysin erotiikan taas uudelleen elämääni. Se oli jäänyt taka-alalle vuosiksi enkä ymmärtänyt kuinka tässäkin iässä olen vielä haluttava halutessani. Rakastan sitä jännitystä jonka seksistä voi nyt saada aikaan.
Rohkeampiin kuviin voit ilman muuta laittaa ideoita toteutettavakseni ja olet oikeassa, että erotiikan nälkä ei minulta nyt enää ihan heti katoa.
T.äiti48Veikkaan että et ole ainoa tällä hetkellä joka noin toimii yllättävän monet naiset on tykännyt tuollaisesta pikkutuhmasta leikistä.
Sellanen pieni varoituksen sana kun Suomessa ollaan niin yritä olla varma ettei noi kuvat loukkaa ketään jos niitä ” vahingossa ” näytät…. Osalla ihmisistä on kesälläkin pipo niin kireällä ettei niitä halua katsoa ja voi loukata jota kuta.
Vähän sama kuin nakuilusa.
Laitan taas illemalla joitain ideoita intiimi alueen kuvaamisesta ja näyttämisestä.
Se on itseasiassa paljon vaikeampaa ja aikaa vievämpää kuin uskoisi varsinkin jos haluaa niitä parempia kuvia. Siinä ei kannata hävetä mitään vaan kuvaa ensin ja sitten miettii mille se itsestä tuntuu mutta niistä saa kyllä isointa nautintoa😅
Tehdään työt pois ja jatketaan ilemmalla.
M51 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veikkaan että et ole ainoa tällä hetkellä joka noin toimii yllättävän monet naiset on tykännyt tuollaisesta pikkutuhmasta leikistä.
Sellanen pieni varoituksen sana kun Suomessa ollaan niin yritä olla varma ettei noi kuvat loukkaa ketään jos niitä ” vahingossa ” näytät…. Osalla ihmisistä on kesälläkin pipo niin kireällä ettei niitä halua katsoa ja voi loukata jota kuta.
Vähän sama kuin nakuilusa.
Laitan taas illemalla joitain ideoita intiimi alueen kuvaamisesta ja näyttämisestä.
Se on itseasiassa paljon vaikeampaa ja aikaa vievämpää kuin uskoisi varsinkin jos haluaa niitä parempia kuvia. Siinä ei kannata hävetä mitään vaan kuvaa ensin ja sitten miettii mille se itsestä tuntuu mutta niistä saa kyllä isointa nautintoa😅
Tehdään työt pois ja jatketaan ilemmalla.
M51Näin töissä ollessanikaan en malta olla kurkkaamatta tänne seksisivustolle nyt.
Tietenkään en kenelle tahansa tulisi puhelimestani "vahingossa" tuhmaa paljastelevaa kuvaani vilauttamaan. Tietyillä miehillä ja pojilla on se tietty katse tiettyihin kohtiin vartaloani josta paljastuu himoa ja tällaisille uroille voisin näitä paljastelun halujani toteuttaa.
Esim. puhelin jää työpöydälleni auki josta näkyy joku pikku tuhma kuva minusta samalla kun kävelen huoneen nurkkaan ottamaan asiakirjoista kopioita.
Toistaiseksi en ole tällaista vielä uskaltanut tehdä.
Sen sijaan hameeni töissä on lyhyempi kuin aiemmin olen kehdannut pitää ja rintavakoa on runsaammin nähtävillä paidan kaula-aukosta.
En kuitenkaan mitenkään yli ampuva ole tässäkään suhteessa.
Nauttisin varmasti olosta jossain nakurannalla. Onko Ranskassa kivoja sellaisia kun ikäisiäni ranskattareita seksikkäiksi tuossa aiemmin kehuit?
Ulkomailla sitä kehtaisi tehdä ja toteuttaa itseään vaikka kuinka rohkeasti ja olisikin kiihoittavaa viettää joskus aikaansa täysin vapaasti ilman mitään estoja ja ajatuksia mitä muut minusta ajattelevat!
Teen näin kuten neuvoit. En häpeä kuvata itseäni vaikka kuinka rohkeita kuvia otan, häpeän sitten vasta jos niitä katsoessa näytän liian riettaalta. En edelleenkään tahdo tunnistaa itseäni itse ottamistani kuvia! Jotenkin näytän niissä niin vieraalta, kuin joku toinen minussa asuva rietas persoona joka haluaa ottaa minusta vallan!
Vaikka kuinka yritän kieltää itseäni himoamasta esim.poikia, tämä toinen persoona astuu vahvempana esiin käskien nauttia, elää ja antaa himoille valtaa!!
T.äiti48 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin töissä ollessanikaan en malta olla kurkkaamatta tänne seksisivustolle nyt.
Tietenkään en kenelle tahansa tulisi puhelimestani "vahingossa" tuhmaa paljastelevaa kuvaani vilauttamaan. Tietyillä miehillä ja pojilla on se tietty katse tiettyihin kohtiin vartaloani josta paljastuu himoa ja tällaisille uroille voisin näitä paljastelun halujani toteuttaa.
Esim. puhelin jää työpöydälleni auki josta näkyy joku pikku tuhma kuva minusta samalla kun kävelen huoneen nurkkaan ottamaan asiakirjoista kopioita.
Sen sijaan hameeni töissä on lyhyempi kuin aiemmin olen kehdannut pitää ja rintavakoa on runsaammin nähtävillä paidan kaula-aukosta.
Nauttisin varmasti olosta jossain nakurannalla. Onko Ranskassa kivoja sellaisia kun ikäisiäni ranskattareita seksikkäiksi tuossa aiemmin kehuit?
Ulkomailla sitä kehtaisi tehdä ja toteuttaa itseään vaikka kuinka rohkeasti ja olisikin kiihoittavaa viettää joskus aikaansa täysin vapaasti ilman mitään estoja ja ajatuksia mitä muut minusta ajattelevat!
Teen näin kuten neuvoit. En häpeä kuvata itseäni vaikka kuinka rohkeita kuvia otan, häpeän sitten vasta jos niitä katsoessa näytän liian riettaalta. En edelleenkään tahdo tunnistaa itseäni itse ottamistani kuvia! Jotenkin näytän niissä niin vieraalta, kuin joku toinen minussa asuva rietas persoona joka haluaa ottaa minusta vallan!
Vaikka kuinka yritän kieltää itseäni himoamasta esim.poikia, tämä toinen persoona astuu vahvempana esiin käskien nauttia, elää ja antaa himoille valtaa!!
T.äiti48Hyvä on tosiaan tarkastella kenelle niitä näyttää. Usein jo pelkkä mahis kiinni jäämisestä antaa kivan fiiliksen.
Uskon että pitäisit nakuranalla olemisesta. Suomessa niitä on aika vähän paras mitä ollaan koettu on Hangon tulliniemi siellä on valitettavan rohkeita miehiä katsomaan naisia.
Ranskassa on sellainen hassu paikka kuin cap d’ agre.
Kantsii tutustua ja säikähtää 😅
Muuten espania on hyvää aluetta siellä miehet on tarpeeksi rohkeita tulemaan läheltä naisia katsomaan.
Noista kuvaus kokemuksia ja ajatuksia intiimi alueilta on sen verran että joudun varmaan niitä selittelemään useammassa jutussa kun siihen vaikuttaa miesten ja naisten erillainen ajatus maailma ja juuri se miltä miesten mielestä mikäkin näyttää.
M51 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin töissä ollessanikaan en malta olla kurkkaamatta tänne seksisivustolle nyt.
T.äiti48Tuli töissä hiljanen hetki niin heitän muutaman ajatuksen.
Ekana vaikka tuosta sheivauksesta jos haluu olla siinä tarkkana niin aikaa siihenkin menee mutta varmasti palkitsee.
Miehet joka tapauksessa noita alueita katsovat joko kuvissa tai rannalla niin kyllä nekin kantsii kunnossa olla.
Sä taisitkin olla jo valmiiksi posliini niin se on helpompi pitää siistinä ja kunnossa.
Hyvien tulosten saaminen on välillä hankalaa ettei tuu näppylöitä tai haavoja. Vaimolla on omia sähköisiä leikkureita mutta itse olen sitä mieltä että miesten sähköinen partakone antaa siistimmän jäljen.
Samoin sillä saa helpommin häpyhuulten välistä ajettua karvat pois. Voisin kuvitella että jos on isot häpyhuulet ne on helppo tuolla hoitaa. Vaimolla on aika sileä pillu niin se on tuolta osin hyvinkin kiva ajeltava.
Itse kiinnitän tähän ehkä turhankin paljon huomiota mutta varsinkin kuvissa ne näkyy yllättävän hyvin.
Ne myöskin kasvaa yllättävän nopeasti eli jos napsii kuvia olisi hyvä jos se olisi just puhdistettu.
Päivänkin päästä siinä jo näkyy haituvia mitkä ainaskin meillä erottuu kuvissa ja jos zoomaa lähelle niin kuvasta tuleee hieman epätarkka tuosta kohtaa.
Ja jos tulee kuiteskin näppylöitä niin meillä on siihen joku ihme voine joka ne saa pois aika kivasti.
Se mitä lähempää ollan kuvia otettu niin sen puhtaampi sen ois varmaan hyvä olla.
Uskoisin että sun kantsii ottaa myös noita lähi kuvia koska ainaskin pojat niistä pitää varmasti kun taas jätät puhelimen niiden nähtäville.
Jos laitat tuonne oma kuva sivulle kuvia olisi kiva nähdä joku lähikuvakin.
Näitä asioita me ollaan havaittu tästä puuhasta myöhemmin taas lisää.
Ps tänään kantsii jo pojille antaa mahis kuviin ja unohtaa jo ne pikkarit pois hameen alta 😉
M51 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuli töissä hiljanen hetki niin heitän muutaman ajatuksen.
Ekana vaikka tuosta sheivauksesta jos haluu olla siinä tarkkana niin aikaa siihenkin menee mutta varmasti palkitsee.
Miehet joka tapauksessa noita alueita katsovat joko kuvissa tai rannalla niin kyllä nekin kantsii kunnossa olla.
Sä taisitkin olla jo valmiiksi posliini niin se on helpompi pitää siistinä ja kunnossa.
Hyvien tulosten saaminen on välillä hankalaa ettei tuu näppylöitä tai haavoja. Vaimolla on omia sähköisiä leikkureita mutta itse olen sitä mieltä että miesten sähköinen partakone antaa siistimmän jäljen.
Samoin sillä saa helpommin häpyhuulten välistä ajettua karvat pois. Voisin kuvitella että jos on isot häpyhuulet ne on helppo tuolla hoitaa. Vaimolla on aika sileä pillu niin se on tuolta osin hyvinkin kiva ajeltava.
Itse kiinnitän tähän ehkä turhankin paljon huomiota mutta varsinkin kuvissa ne näkyy yllättävän hyvin.
Ne myöskin kasvaa yllättävän nopeasti eli jos napsii kuvia olisi hyvä jos se olisi just puhdistettu.
Päivänkin päästä siinä jo näkyy haituvia mitkä ainaskin meillä erottuu kuvissa ja jos zoomaa lähelle niin kuvasta tuleee hieman epätarkka tuosta kohtaa.
Ja jos tulee kuiteskin näppylöitä niin meillä on siihen joku ihme voine joka ne saa pois aika kivasti.
Se mitä lähempää ollan kuvia otettu niin sen puhtaampi sen ois varmaan hyvä olla.
Uskoisin että sun kantsii ottaa myös noita lähi kuvia koska ainaskin pojat niistä pitää varmasti kun taas jätät puhelimen niiden nähtäville.
Jos laitat tuonne oma kuva sivulle kuvia olisi kiva nähdä joku lähikuvakin.
Näitä asioita me ollaan havaittu tästä puuhasta myöhemmin taas lisää.
Ps tänään kantsii jo pojille antaa mahis kuviin ja unohtaa jo ne pikkarit pois hameen alta 😉
M51Olen höylännyt ahkeraan karvoja pois sieltä ja se on helppo niistä vapaana pitää kun ei ole ulkonevia häpyhuulia.
Täytyy tänään keskittyä lähikuviin sieltä jos sellaiset erityisesti poikia kiihottaa ja rohjeta jättää viimein ne pikkarit pois hameen alta. On aika ottaa uusi askel eteenpäin rohkeudessa toteuttaa mielihalujani kuten sisinpäni huutaa!!
T.äiti48 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä on tosiaan tarkastella kenelle niitä näyttää. Usein jo pelkkä mahis kiinni jäämisestä antaa kivan fiiliksen.
Uskon että pitäisit nakuranalla olemisesta. Suomessa niitä on aika vähän paras mitä ollaan koettu on Hangon tulliniemi siellä on valitettavan rohkeita miehiä katsomaan naisia.
Ranskassa on sellainen hassu paikka kuin cap d’ agre.
Kantsii tutustua ja säikähtää 😅
Muuten espania on hyvää aluetta siellä miehet on tarpeeksi rohkeita tulemaan läheltä naisia katsomaan.
Noista kuvaus kokemuksia ja ajatuksia intiimi alueilta on sen verran että joudun varmaan niitä selittelemään useammassa jutussa kun siihen vaikuttaa miesten ja naisten erillainen ajatus maailma ja juuri se miltä miesten mielestä mikäkin näyttää.
M51Tutustuin täällä töissä pikaisesti tähän cap d’ agdeen netissä ja näin suoranaista pornoa siellä rannalla kuvattuna!! Hurjaa!!
Täytyy katsella kotona töiden jälkeen tarkemmin muuta tuon perusteella saa nainen siellä helposti kymmenienkin miesten huomion!! Mielenkiintoinen paikka!
Näitä kuvia itsestäni haluaisinkin ottaa mies näkökannalta, millaiset kuvat heitä kiihottaa katsella. Tähän voisit neuvoja antaa.
T.äiti48 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen höylännyt ahkeraan karvoja pois sieltä ja se on helppo niistä vapaana pitää kun ei ole ulkonevia häpyhuulia.
Täytyy tänään keskittyä lähikuviin sieltä jos sellaiset erityisesti poikia kiihottaa ja rohjeta jättää viimein ne pikkarit pois hameen alta. On aika ottaa uusi askel eteenpäin rohkeudessa toteuttaa mielihalujani kuten sisinpäni huutaa!!
T.äiti48No sehän on hyvä ajattelin vaan kun tuolla oma kuvat sivullakin näkee kaikenlaisia juttuja ja mulla on taas oma hassu mielipide tähän asiaan.
Juu jätä ihmeessä jo ne pikkarit pois koska varmaan pojat yrittää kurkkia jos jotain näkyis eikä se ole vaarallista jos hiukan pimppi vilahtaa. Ja voi olla terveellisempääkin koska veikkaan että olet ollut suht kostea koko päivän ja illan myös.
Kokeile piruuttaan jättää puhelimeen muutama lähi kuva ja katso poikien reaktiota.
Hyvä että uskallat sanoa miltä tuntuu, siksi me ollaankin vaimon kanssa näin hassuja kun uskalletaan kertoa mikä aiheuttaa mielihyvää.
Ne ketä on jossain parisuhteessa kannattaisi ehdottomasti kokeilla nudisti rantoja tai muuta vilauttelua.
Mustasukkaisuutta on turha pelätä se karisee nopeesti kun joku muu mies on naista katsellut… siitä saamaa jännitystä mitä sä nyt saat.
Kommentoin tuota seuraavaa myöhemmin kun sekin vaatii hiukan selittelyä…
M51 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sehän on hyvä ajattelin vaan kun tuolla oma kuvat sivullakin näkee kaikenlaisia juttuja ja mulla on taas oma hassu mielipide tähän asiaan.
Juu jätä ihmeessä jo ne pikkarit pois koska varmaan pojat yrittää kurkkia jos jotain näkyis eikä se ole vaarallista jos hiukan pimppi vilahtaa. Ja voi olla terveellisempääkin koska veikkaan että olet ollut suht kostea koko päivän ja illan myös.
Kokeile piruuttaan jättää puhelimeen muutama lähi kuva ja katso poikien reaktiota.
Hyvä että uskallat sanoa miltä tuntuu, siksi me ollaankin vaimon kanssa näin hassuja kun uskalletaan kertoa mikä aiheuttaa mielihyvää.
Ne ketä on jossain parisuhteessa kannattaisi ehdottomasti kokeilla nudisti rantoja tai muuta vilauttelua.
Mustasukkaisuutta on turha pelätä se karisee nopeesti kun joku muu mies on naista katsellut… siitä saamaa jännitystä mitä sä nyt saat.
Kommentoin tuota seuraavaa myöhemmin kun sekin vaatii hiukan selittelyä…
M51En ole aiemmin ollut näin avoin ja kertonut asioita näin suoraan. Enemmänkin olen ollut aika ujo ja estoinen. Ehkä silmästä silmään jutellessa en ihan näin suoraan asioista osaisi keskustella.
Mutta tosiaan märkänä on ollut nyt alapää mutta tänään kotona ilman pikkuhousuja varmasti vieläkin märempänä kun aikomus nyt uskaltaa hieman vilautella sieltä kuten suosittelit.
Saattaa kasvoni tänään minihameessa punottaa jos pojat innostuvat alle kurkkimaan ja istuminen siinä hameessa olla hieman kiusallistakin kun siinä väkisinkin saattaa näkyä pojille jotain mitä he niin janoavat näkevänsä.
Tuon kuvakin täytyy tänää jotenkin vahingon varjolla keksiä heille nähdyn mahdolliseksi saada.
Olen nyt yli kiihouttuneessa mielentilassa että käteni ja jalkani oikein vapisevat!!!
T.äiti48 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole aiemmin ollut näin avoin ja kertonut asioita näin suoraan. Enemmänkin olen ollut aika ujo ja estoinen. Ehkä silmästä silmään jutellessa en ihan näin suoraan asioista osaisi keskustella.
Mutta tosiaan märkänä on ollut nyt alapää mutta tänään kotona ilman pikkuhousuja varmasti vieläkin märempänä kun aikomus nyt uskaltaa hieman vilautella sieltä kuten suosittelit.
Saattaa kasvoni tänään minihameessa punottaa jos pojat innostuvat alle kurkkimaan ja istuminen siinä hameessa olla hieman kiusallistakin kun siinä väkisinkin saattaa näkyä pojille jotain mitä he niin janoavat näkevänsä.
Tuon kuvakin täytyy tänää jotenkin vahingon varjolla keksiä heille nähdyn mahdolliseksi saada.
Olen nyt yli kiihouttuneessa mielentilassa että käteni ja jalkani oikein vapisevat!!!
T.äiti48Ihan normaaleja tunteita sulla. Tuo sama fiilis on itsellä kun vaimoa katsotaan himoiten ja osa jää jopa runkkailemaan lähistölle. Se on aina takuu varma seisokki itsellä silloin.
Kyllä sun nyt tänään kannattaa tuo toteuttaa. Otat vaan ne pikkarit pois ja näytät sen kaikkein kauneimman.
Samoin sen tuhman kuvan järkkääminen kantsii tehdä samalla. 😉
Nyt rupean vähän kertomaan noista kuvista muutamia juttuja.
M51 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tutustuin täällä töissä pikaisesti tähän cap d’ agdeen netissä ja näin suoranaista pornoa siellä rannalla kuvattuna!! Hurjaa!!
Täytyy katsella kotona töiden jälkeen tarkemmin muuta tuon perusteella saa nainen siellä helposti kymmenienkin miesten huomion!! Mielenkiintoinen paikka!
Näitä kuvia itsestäni haluaisinkin ottaa mies näkökannalta, millaiset kuvat heitä kiihottaa katsella. Tähän voisit neuvoja antaa.
T.äiti48No mun suosikki on ehdottomasti puhdas posliini koska siinä just näkyy kaikki osat paremmin.
Asentoja on tietysti lukemattomia mutta edestäpäin otetut on varmasti parhaita missä näkyy myös rinnat.
Jalkojen asennolla on hyvinkin iso osa siinä.
Sängyssä saa tietty otettua hyviä kuvia mutta esim nojatuoli on erinomainen jos nostaa jalat siihen käsinojille.
Siinä on hyvä näkymä koko vartaloon ja pillukin on hyvin näkyvillä, siinä voi myös huulia hiukan asetella jos ei vielä kokonaan sitä avaa.
Me ollaan ulkona otettu näitä kuvia ja ihan kivasti on onnistunut.
Samoin se kuva kulma mistä kuvan otat on melkoinen merkitys. Paras on että koko elin näkyy nätisti ihan sieltä välilihasta saakka jos mahdollista.
Just näissä kuvissa sen pepun nosto on hyvä koska silloin se näkyy kokonaan eikä haittaa jos peppukin näkyy.
Tämä kuva kulma on oma suosikki.
Sitten on näitä että pidät jaloista polvitaipeesta kiinni ja saat avattua jalkoja niin paljon että näkymä on hyvä.
Näissä missä avaat jalkoja paljon olisi hyvä että hiukan huulet olisi raollaan se on aina kiva kun pikkaisen näkee sisälle.
Sitten on niitä kuvia missä avataan sormilla pillua niin että näkee hiukan sisälle mutta kerron siitä myöhemmin kun siihen liittyy muutama juttu.
Takaa päin on ihan ok mutta siitä on aika vaikea saada sellaista kivaa kun rinnat näy samalla.
Lähikuvista laitan myös seuraavaksi kun ollaan huomattu että siinäkin on oma juttunsa.
Osa tulevista jutuista on hieman tuhmempia mutta laittelen niitä myöhemmin.
Toivottavasti sun vilauttelu ja muu onnistuu pääset sillä tavalla tuosta tärinästä eroon😉
M51 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mun suosikki on ehdottomasti puhdas posliini koska siinä just näkyy kaikki osat paremmin.
Asentoja on tietysti lukemattomia mutta edestäpäin otetut on varmasti parhaita missä näkyy myös rinnat.
Jalkojen asennolla on hyvinkin iso osa siinä.
Sängyssä saa tietty otettua hyviä kuvia mutta esim nojatuoli on erinomainen jos nostaa jalat siihen käsinojille.
Siinä on hyvä näkymä koko vartaloon ja pillukin on hyvin näkyvillä, siinä voi myös huulia hiukan asetella jos ei vielä kokonaan sitä avaa.
Me ollaan ulkona otettu näitä kuvia ja ihan kivasti on onnistunut.
Samoin se kuva kulma mistä kuvan otat on melkoinen merkitys. Paras on että koko elin näkyy nätisti ihan sieltä välilihasta saakka jos mahdollista.
Just näissä kuvissa sen pepun nosto on hyvä koska silloin se näkyy kokonaan eikä haittaa jos peppukin näkyy.
Tämä kuva kulma on oma suosikki.
Sitten on näitä että pidät jaloista polvitaipeesta kiinni ja saat avattua jalkoja niin paljon että näkymä on hyvä.
Näissä missä avaat jalkoja paljon olisi hyvä että hiukan huulet olisi raollaan se on aina kiva kun pikkaisen näkee sisälle.
Sitten on niitä kuvia missä avataan sormilla pillua niin että näkee hiukan sisälle mutta kerron siitä myöhemmin kun siihen liittyy muutama juttu.
Takaa päin on ihan ok mutta siitä on aika vaikea saada sellaista kivaa kun rinnat näy samalla.
Lähikuvista laitan myös seuraavaksi kun ollaan huomattu että siinäkin on oma juttunsa.
Osa tulevista jutuista on hieman tuhmempia mutta laittelen niitä myöhemmin.
Toivottavasti sun vilauttelu ja muu onnistuu pääset sillä tavalla tuosta tärinästä eroon😉
M51Sängyssä niin että rinnatkin hieman näkyvät, olen jo muutamia kuvia saanut otettua. Huomasin että jos videoin, ehdin paremmin asettua kuviin kuin viivelaukaisimella otettuna tai peilin kautta, koska salamavaloa ei siinå voi oikein käyttää. Videosta voi ottaa kuvakaappauksia sitten niistä parhaimmista kohdista.
Makuuhuoneessani ei ole nojatuolia ja koska meillä aina jompi kumpi pojista kotona, en jalat käsinojille levitettyinä voi oikein ottaa. Mutta kun olen yksin, voisin kuvia ottaa vaikka ulkonakin takapihalla käsinojallisessa puutarhatuolissa.
Ajatus tällä tavoin poseeraamassa tuntuu aika riettaalta mutta itseänihän tässä yritänkin päivittäin ylittää ja päästä turhista estoistani.
Kasvot tulee aina liian helposti kuviin vaikka yritän sitä välttää. Tuossa nojatuolissa niin että rintani myös näkyvät kasvoni näkyvät varmasti vieläkin helpommin.
Oma kiimahan märkyytenä myös nähtävillä mutta sitä ei voi välttää ja ymmärsin että sen näkemisestä pojat ja muutkin tykkäävät.
Polvitaipeista käsin pitäen ja jalkojani levitellen vasta rivolta poseeramiselta vaikuttaakin. Kiihottavaa kuitenkin jo ajatuksena. Saisinpa tänään rauhasa ottaa kuvia!!
Tärinä vain pahenee mutta tämä lakkaamaton kiihoittumisen olotila on kuitenkin niin ihanaa tuntea, etten haluaisi sen ikinä lakkaavan!!
T.äiti48 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sängyssä niin että rinnatkin hieman näkyvät, olen jo muutamia kuvia saanut otettua. Huomasin että jos videoin, ehdin paremmin asettua kuviin kuin viivelaukaisimella otettuna tai peilin kautta, koska salamavaloa ei siinå voi oikein käyttää. Videosta voi ottaa kuvakaappauksia sitten niistä parhaimmista kohdista.
Makuuhuoneessani ei ole nojatuolia ja koska meillä aina jompi kumpi pojista kotona, en jalat käsinojille levitettyinä voi oikein ottaa. Mutta kun olen yksin, voisin kuvia ottaa vaikka ulkonakin takapihalla käsinojallisessa puutarhatuolissa.
Ajatus tällä tavoin poseeraamassa tuntuu aika riettaalta mutta itseänihän tässä yritänkin päivittäin ylittää ja päästä turhista estoistani.
Kasvot tulee aina liian helposti kuviin vaikka yritän sitä välttää. Tuossa nojatuolissa niin että rintani myös näkyvät kasvoni näkyvät varmasti vieläkin helpommin.
Oma kiimahan märkyytenä myös nähtävillä mutta sitä ei voi välttää ja ymmärsin että sen näkemisestä pojat ja muutkin tykkäävät.
Polvitaipeista käsin pitäen ja jalkojani levitellen vasta rivolta poseeramiselta vaikuttaakin. Kiihottavaa kuitenkin jo ajatuksena. Saisinpa tänään rauhasa ottaa kuvia!!
Tärinä vain pahenee mutta tämä lakkaamaton kiihoittumisen olotila on kuitenkin niin ihanaa tuntea, etten haluaisi sen ikinä lakkaavan!!
T.äiti48No kyllä se siitä rauhoittuu kun saat vähän noita juttuja tehtyä. Ois varmaan kiva nähdä miten pojat käyttäytyvät kun näkee sun puhelimesta jotain tuhmempia kuvia.
Muista sitten syödä välillä meinaan luin siitä että tuo kiima kuluttaa energiaa yllättävän paljon.
Laita vaikka viestiä miten sun on käynyt noitten kokeilujen kanssa.
No lisää niistä kuvista. Aika yleisiä on sormilla levittely ja jos se onnistuu kuvasta tulee todella makee ja tuhma. Kokeile ehdottomasti.
Ongelma voi olla et jos olet tiukka tai tosi märkä niin se ei olekkaan niin helppoa avata huulia sormilla.
Yksi kikka ollut sellainen että laita niiten sormien päihin pikkaisen perunajauhoa tai jotain muuta jottei sormet liuvu huulilta pois. Toinen mitä voi kokeilla että hiukan kuivaa sitä paperilla mutta sitten jää se kiva näkymä pois että pillu on sisältä aivan kostea.
Se millekkä sisältä näyttää on tietysti joka naisella hiukan erillainen mutta miehistä varmasti kiihottava.
Jos saat avattua sitä mahdollisimman paljon niin näkymä on sitä parempi.
Sitten vähän hauskempi juttu… kiihota itsesi ihan tappiin ja katso jos sisällä näkyy sellainen kaunis kukan npun näköinen kohta sellainen kuva on todella tuhma mutta kiihoittava. Meillä tässä kohtaa ei kerkiä kameraa hakemaan kun jo on rouva valmis mutta kantsii kokeilla.
Pikkaisen vielä lisää. Tämän saat helposti tehtyä…
Jos sulla on hieroma sauva niin hiero klitoriksen kohtaa tai muualta mistä hyvälle tuntuu ja kun sulla rupeaa paikat turpoamaaan niin usein se myös avaa nätisti pikkaisen pillua ja kiihoitus näkyy varmasti.
Tämäkin tietysti on nais kohtaisia..
Toivottavasti ei ole liian tuhmaa mutta elämää tämä vain on ja nautinnon osa siitä.
Muutamia hyviä kokemuksia rannoilta voin laittaa jos kiinnostaa niile mennä
M51 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyllä se siitä rauhoittuu kun saat vähän noita juttuja tehtyä. Ois varmaan kiva nähdä miten pojat käyttäytyvät kun näkee sun puhelimesta jotain tuhmempia kuvia.
Muista sitten syödä välillä meinaan luin siitä että tuo kiima kuluttaa energiaa yllättävän paljon.
No lisää niistä kuvista. Aika yleisiä on sormilla levittely ja jos se onnistuu kuvasta tulee todella makee ja tuhma. Kokeile ehdottomasti.
Ongelma voi olla et jos olet tiukka tai tosi märkä niin se ei olekkaan niin helppoa avata huulia sormilla.
Yksi kikka ollut sellainen että laita niiten sormien päihin pikkaisen perunajauhoa tai jotain muuta jottei sormet liuvu huulilta pois. Toinen mitä voi kokeilla että hiukan kuivaa sitä paperilla mutta sitten jää se kiva näkymä pois että pillu on sisältä aivan kostea.
Se millekkä sisältä näyttää on tietysti joka naisella hiukan erillainen mutta miehistä varmasti kiihottava.
Sitten vähän hauskempi juttu… kiihota itsesi ihan tappiin ja katso jos sisällä näkyy sellainen kaunis kukan npun näköinen kohta sellainen kuva on todella tuhma mutta kiihoittava. Meillä tässä kohtaa ei kerkiä kameraa hakemaan kun jo on rouva valmis mutta kantsii kokeilla.
Jos sulla on hieroma sauva niin hiero klitoriksen kohtaa tai muualta mistä hyvälle tuntuu ja kun sulla rupeaa paikat turpoamaaan niin usein se myös avaa nätisti pikkaisen pillua ja kiihoitus näkyy varmasti.
Toivottavasti ei ole liian tuhmaa mutta elämää tämä vain on ja nautinnon osa siitä.
M51No kyllä se siitä rauhoittuu kun saat vähän noita juttuja tehtyä. Ois varmaan kiva nähdä miten pojat käyttäytyvät kun näkee sun puhelimesta jotain tuhmempia kuvia.
M51 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyllä se siitä rauhoittuu kun saat vähän noita juttuja tehtyä. Ois varmaan kiva nähdä miten pojat käyttäytyvät kun näkee sun puhelimesta jotain tuhmempia kuvia.
M51En tiedä miksi meillä poikia kylässä täällä nyt neljä ja kuuden pojan katseiden kohteena minihameessani pikkuhousuitta punastelen täällä nyt jalat vapisten!! Näkymät sieltä on auenneet jo kahdelle vieraalle pojalle joita toinen on tämä minulle viestejä ja kuviaan lähetellyt poika.
Heidän silmänsä ammottivat pyöreinä kun he katselivat haaroihini. Yritin jalat vapisten olla etten huomaisi minua katseltavan sinne ja sivusilmällä heitä tarkkailin kunnes minä en pidempään kehdannut olla sillä tavoin näytillä!! Kiihoituin siitä kyllä itsekin ja näin näiden poikien kuiskailevan heti sen jälkeen kiihkeästi keskenään varmastikin siitä, mitä he olivat juuri nähneet.
Tämän jälkeen muutkin pojat pyrkivät olemaan siellä missä minäkin, ilmeisesti tiedon minusta saatuaan ja tahtovan nähdä saman mitä toisetkin.
Koen olevani nyt kovin suosiossa ja tämä minuun jo aiemmin ihastunut poika, kosketti vaivihkaa jo takamuksestanikin. Vaikka se oli vain kevyt puristus sieltä, se säpsäytti kyllä minua kuin jotain suurempaakin olisi tapahtunut!
Kuvaa en ole kehdannut esille vielä antaa. En keksi kuinka sen luontevasti esille asettaisin vahingon omaisesti.
Energiaa kiima kuluttaa, sen olen huomannut. Siitäkö lienee tämä lakkaamaton vapinanikin johtuu?
Kiitos kuvaus vinkeistä mies näkökulmasta katsoen!
Tänään tuskin pääsen niitä kuvia ottamaan, sillä pojat levottomana vaeltelevat pitkin asuntoa yläkerrasta alakertaan.
Mitään sauvoja ei minulla ole mutta juuri kiihoittunut olotilani vaatisi jonkinlaista helpotusta, vaikka selkaisella värisevällä sauvalla. Täytynee selkainen jostaun hankkia.
Sauna meillä lämpiää ja kaikki pojat ovat sinne menossa. Itse olen jo muutaman saunajuoman etukäteen nauttinut.
Nyt on ollut kovin ajatusta että haluaisin tänä kesänä käydä jossain nakurannalla. Kokemuksenne sieltä olisi erittäinkin tervetulleita.
T.äiti48 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä miksi meillä poikia kylässä täällä nyt neljä ja kuuden pojan katseiden kohteena minihameessani pikkuhousuitta punastelen täällä nyt jalat vapisten!! Näkymät sieltä on auenneet jo kahdelle vieraalle pojalle joita toinen on tämä minulle viestejä ja kuviaan lähetellyt poika.
Heidän silmänsä ammottivat pyöreinä kun he katselivat haaroihini. Yritin jalat vapisten olla etten huomaisi minua katseltavan sinne ja sivusilmällä heitä tarkkailin kunnes minä en pidempään kehdannut olla sillä tavoin näytillä!! Kiihoituin siitä kyllä itsekin ja näin näiden poikien kuiskailevan heti sen jälkeen kiihkeästi keskenään varmastikin siitä, mitä he olivat juuri nähneet.
Tämän jälkeen muutkin pojat pyrkivät olemaan siellä missä minäkin, ilmeisesti tiedon minusta saatuaan ja tahtovan nähdä saman mitä toisetkin.
Koen olevani nyt kovin suosiossa ja tämä minuun jo aiemmin ihastunut poika, kosketti vaivihkaa jo takamuksestanikin. Vaikka se oli vain kevyt puristus sieltä, se säpsäytti kyllä minua kuin jotain suurempaakin olisi tapahtunut!
Kuvaa en ole kehdannut esille vielä antaa. En keksi kuinka sen luontevasti esille asettaisin vahingon omaisesti.
Energiaa kiima kuluttaa, sen olen huomannut. Siitäkö lienee tämä lakkaamaton vapinanikin johtuu?
Tänään tuskin pääsen niitä kuvia ottamaan, sillä pojat levottomana vaeltelevat pitkin asuntoa yläkerrasta alakertaan.
Mitään sauvoja ei minulla ole mutta juuri kiihoittunut olotilani vaatisi jonkinlaista helpotusta, vaikka selkaisella värisevällä sauvalla. Täytynee selkainen jostaun hankkia.
Sauna meillä lämpiää ja kaikki pojat ovat sinne menossa. Itse olen jo muutaman saunajuoman etukäteen nauttinut.
Nyt on ollut kovin ajatusta että haluaisin tänä kesänä käydä jossain nakurannalla. Kokemuksenne sieltä olisi erittäinkin tervetulleita.
T.äiti48No hyvä että olet jo noin rohkea uskoisin että äkkiä totut tuohon että sinua katsotaan paljaana.
Nyt sulla on aivan oiva mahis näyttää jotain tuhia kuvia jos se viestin lähettelijä jää yksin.
Käytä ehdottomasti hyväksesi että poitsu näkisi jonkun paremman kuvan..
Samoin joku kyykky haarat auki poikaan päin vois olla kiva mitä jos semmoista kokeilis😉 vois olla aika rohkeeta
M51 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hyvä että olet jo noin rohkea uskoisin että äkkiä totut tuohon että sinua katsotaan paljaana.
Nyt sulla on aivan oiva mahis näyttää jotain tuhia kuvia jos se viestin lähettelijä jää yksin.
Käytä ehdottomasti hyväksesi että poitsu näkisi jonkun paremman kuvan..
Samoin joku kyykky haarat auki poikaan päin vois olla kiva mitä jos semmoista kokeilis😉 vois olla aika rohkeeta
M51Nyt kun olen päässyt vauhtiin ja estoton mieliala, niin toki kokeilen rajojani nyt kun siihen on mahdollisuus. Rivosti kyykkyssä haarat auki minut nähdessään saattaa poikienkin estot himoissaan kadota kuten tämän yhden pojan kohdalle on jo näemmä käynyt. Hän puristi pepustani toistamiseen, nyt jo rohkean lujasti!!
T.äiti48 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä miksi meillä poikia kylässä täällä nyt neljä ja kuuden pojan katseiden kohteena minihameessani pikkuhousuitta punastelen täällä nyt jalat vapisten!! Näkymät sieltä on auenneet jo kahdelle vieraalle pojalle joita toinen on tämä minulle viestejä ja kuviaan lähetellyt poika.
T.äiti48Muutama sana noista rannoista.
Se ranskan paikka meni hiukan pipariksi kun mä olin kipeenä suurimman osan reissusta mutta se on just tuollainen mitä siitä kerrotaan.
Kreikassa vaikuttaa aika paljon se mitä paikallinen kirkko sanoo missä saa nakuilla ja missä ei periaatteessa joka paikassa mutta se vaihtuu vähän joka vuosi.
Miehiä siellä on kivasti ja myös pariskuntia.
Suurin osa käyttäytyy hyvin mutta osa yrittää kuvata rannalla olijoita ja sitä kannattaa varoa oikeestaan joka paikassa.
Espania on ollut kaikin puolin hyvä koska lain säädäntö on rennoin.
Sinne tulee juuri myös sellaisia miehiä jotka soveltuvat sinne. Siellä käy juuri exhibitio kansaa mihin mekin kuulutaan .
Siellä meno on mukavan rentoa ja häiriö käyttäytyjiä me ei olla hirveästi nähty.
Osa miehistä tulee rehellisesti kysymään mikä kiinnostaa tai sitten vain seuraa vierestä.
Me ollaan tehty kaikkea hassua noilla rannoilla.
Vaimo saa sauvaa vaikka joku seuraa vierestä tai sitten jos joku haluaa itseään hieroa olen välillä availlut vaimon häpyhuuulet ja juuri näyttänyt juuri sen pillun sisäpuolen.
Tästä saa aivan mielettömän fiilikse.
Mulla voi olla jossain muistissa noita sivustoja missä kerrotaan paljon tarkemmin noista paikoista ja jos on jotain häiriöitä ollut.
Tuhmaa iltaa sinne 😊
M51 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kun olen päässyt vauhtiin ja estoton mieliala, niin toki kokeilen rajojani nyt kun siihen on mahdollisuus. Rivosti kyykkyssä haarat auki minut nähdessään saattaa poikienkin estot himoissaan kadota kuten tämän yhden pojan kohdalle on jo näemmä käynyt. Hän puristi pepustani toistamiseen, nyt jo rohkean lujasti!!
T.äiti48No hyvinhän se sitten menee. On oikeasti pojillekkin hyväksi nähdä aikuista naista ja sieltä parhaasta paikasta.
Toivottavasti saat hyvää nautintoa ja iloisen mielen.
Uskon että tuo on paljon kivempaa kuin kehno väkisin väännetty seksi.
Jos näyttää sille että joku poika haluaa katsoa pidempään niin keksi joku hassu teko syy että saat näyttää vähän pidempään itseäsi.
Kiva pikku hymy pojalle puristuksen jälkeen on melkoinen palkinto….
Aika nopeasti opit nämä tuhmuuden pikku aakkoset 😁
M51 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kun olen päässyt vauhtiin ja estoton mieliala, niin toki kokeilen rajojani nyt kun siihen on mahdollisuus. Rivosti kyykkyssä haarat auki minut nähdessään saattaa poikienkin estot himoissaan kadota kuten tämän yhden pojan kohdalle on jo näemmä käynyt. Hän puristi pepustani toistamiseen, nyt jo rohkean lujasti!!
T.äiti48Laita käsi vahingossa puristelevan pojan etumukselle ja purista sievästi. Jos poika vielä puristaa peppua niin työnnä peppua pojan kättä vasten. Koita päästä pojan kanssa kahden johonki huoneeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T.äiti48Miten saunassa meni. Saitko pojat seuraksi ja saippuoimaan sinut. M50
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T.äiti48Menikös siellä ilta ihan suunnitelmien mukaan vai pääsikö karkaamaan lapaseta tuhmurointi..
M51 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten saunassa meni. Saitko pojat seuraksi ja saippuoimaan sinut. M50
Oot kyllä kiihottava nainen. Tuollaisen kun sais itselle joka katselee ja kiihottuu vieraista ja vielä kertoo sen. Se tois potkua sänkyyn, lähetyssaarnaajan ja takaa panon lisäksi. Olet upea. M50
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menikös siellä ilta ihan suunnitelmien mukaan vai pääsikö karkaamaan lapaseta tuhmurointi..
M51Innostuin yllytettynä liikaa ja lopulta tosiaan homma lähti täysin lapasesta!
Alkoholi ja kiima on huono yhdistelmä varsinkin kun on yhtä kiimaista seuraa!
Lopetan tänne kommentoinnin nyt toistaiseksi.
En voi muuta kuin kiittää minun rohkaisemisesta irti turhista estoista. Lopputulos ei ollut aivan sitä mitä olisin edes villeimmissäkään unelmissa voinut kuvitella tapahtuvan mutta joskus kohtalo näyttää ottavan ohjat ja johdattavan elämänkulkua haluamaansa suuntaan.
Hyvää vappua!!
T.äiti48 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Innostuin yllytettynä liikaa ja lopulta tosiaan homma lähti täysin lapasesta!
En voi muuta kuin kiittää minun rohkaisemisesta irti turhista estoista. Lopputulos ei ollut aivan sitä mitä olisin edes villeimmissäkään unelmissa voinut kuvitella tapahtuvan mutta joskus kohtalo näyttää ottavan ohjat ja johdattavan elämänkulkua haluamaansa suuntaan.
Hyvää vappua!!
T.äiti48Saitko teini kullia. Millaista oli. M50
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Innostuin yllytettynä liikaa ja lopulta tosiaan homma lähti täysin lapasesta!
Hyvää vappua!!
T.äiti48Ymmärrän hyvin että se lähti nyt lapasesta ja mun piti vielä varoittaa sen viimeisen kommentin jälkeen siitä etä matka mielihyvästä mieli pahaan on joskus liian lyhyt.
Aika toivottavasti parantaa pian sun mielipahan ja saat jatkaa tuolla hassulla mielihyvän tiellä.
En ole montaa naista/pariskuntaa rohkaissut näin nopeasti toimimaan näin ja se tuli vähän yllätyksenä että se lähti sulla liian lujaa käsistä…. Pyydän kovasti anteeksi että yllätin ja rohkaisin sua ehkä liikaa tuhmuuksiin.🥹💪🏼
Mutta kuten huomasit seksissä on kyse todellisuudessa paljon muustakin kun vain pelkästä suorituksesta ja siitä saa muillakin tavoilla mielihyvää ja nautintoa.
Olisi ollut vielä joitakin ulkomaalaisia sivustoja mistä me ollaan opittu hassuja juttuja ja joskus jaettu omia kokemuksia.
Nämä nyt kertomani oli toki rankimmasta päästä.
Kiitos kuiteskin sun rehellisyydestä kun kerroit sun omat kokemukset tovottavasti se rohkaisee muitakin yksinäisiä ja pariskuntia saamaan jostain hassusta asiasta nautintoa kun tämä elämä muutoin kohtelee meitä ihmisiä joskus julmasti ja vailla nautintoa.
Pidä itsestäsi hyvää huolta ja muista antaa myös itsellesi anteeksi kaikki me teemme virheitä.
M51 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän hyvin että se lähti nyt lapasesta ja mun piti vielä varoittaa sen viimeisen kommentin jälkeen siitä etä matka mielihyvästä mieli pahaan on joskus liian lyhyt.
Aika toivottavasti parantaa pian sun mielipahan ja saat jatkaa tuolla hassulla mielihyvän tiellä.
En ole montaa naista/pariskuntaa rohkaissut näin nopeasti toimimaan näin ja se tuli vähän yllätyksenä että se lähti sulla liian lujaa käsistä…. Pyydän kovasti anteeksi että yllätin ja rohkaisin sua ehkä liikaa tuhmuuksiin.🥹💪🏼
Mutta kuten huomasit seksissä on kyse todellisuudessa paljon muustakin kun vain pelkästä suorituksesta ja siitä saa muillakin tavoilla mielihyvää ja nautintoa.
Olisi ollut vielä joitakin ulkomaalaisia sivustoja mistä me ollaan opittu hassuja juttuja ja joskus jaettu omia kokemuksia.
Nämä nyt kertomani oli toki rankimmasta päästä.
Kiitos kuiteskin sun rehellisyydestä kun kerroit sun omat kokemukset tovottavasti se rohkaisee muitakin yksinäisiä ja pariskuntia saamaan jostain hassusta asiasta nautintoa kun tämä elämä muutoin kohtelee meitä ihmisiä joskus julmasti ja vailla nautintoa.
Pidä itsestäsi hyvää huolta ja muista antaa myös itsellesi anteeksi kaikki me teemme virheitä.
M51Matka mielihyvästä mieli pahaan on tosiaan joskus liian lyhyt mutta tässä nyt kun olen puntaroinut, että vaikka katumukseni määrää ei voi sanoin kuvata, se on silti pieni hinta siitä kaikesta mielihyvästä jota olen saanut nyt kokea!
En syytä sinua liiallisesta rohkaisusta, päinvastoin olen kiitollinen kun olet osaltasi saanut minut riisumaan mieleni tylsät arkivaatteet ja herättänyt minut taas eloon nauttimaan elämästä!
Nyt kuitenkin liian nopean alkukiihdytyksen jälkeen täytyy painaa hiukan jarrua ja selvittää nämä yltiökiihkoni aiheuttamat sotkut joka kuitenkaan ei taida olla niin helposti tehtävissä.
Tekemättömäksi ei mitään tehtyä kuitenkaan saa eikä todellisuutta karkuun pääse, mutta sen kanssa pitää oppia elämään vaikka kuinka lohduttoman pulmalliselta ja solmuiselta se nyt vielä tuntuisikin.
T.äiti48 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saitko teini kullia. Millaista oli. M50
En halua täällä kertoa eilisestä.
T.äiti48 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T.äiti48Tämä on varmasti väärä paikka avautua nyt tuosta asiasta… anna itsellesi aikaa ja yritä keskittyä positiivisiin asioihin.
Voin aina välillä kommentoida jotain johonkin.
Vaikuttaa sille että tämä keskustelu se kiinnostaa muitakin mikä on toisaalta hyvä ja opettavaa moneltakin elämän osaalueelta
M51 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matka mielihyvästä mieli pahaan on tosiaan joskus liian lyhyt mutta tässä nyt kun olen puntaroinut, että vaikka katumukseni määrää ei voi sanoin kuvata, se on silti pieni hinta siitä kaikesta mielihyvästä jota olen saanut nyt kokea!
En syytä sinua liiallisesta rohkaisusta, päinvastoin olen kiitollinen kun olet osaltasi saanut minut riisumaan mieleni tylsät arkivaatteet ja herättänyt minut taas eloon nauttimaan elämästä!
Nyt kuitenkin liian nopean alkukiihdytyksen jälkeen täytyy painaa hiukan jarrua ja selvittää nämä yltiökiihkoni aiheuttamat sotkut joka kuitenkaan ei taida olla niin helposti tehtävissä.
Tekemättömäksi ei mitään tehtyä kuitenkaan saa eikä todellisuutta karkuun pääse, mutta sen kanssa pitää oppia elämään vaikka kuinka lohduttoman pulmalliselta ja solmuiselta se nyt vielä tuntuisikin.
T.äiti48No kiva kuulla jos plussia on enemmän kuin miinuksia noista kokemuksista.
Uskon ja toivon että saat vielä takas sen kivan fiiliksen ja jännityksen joka sulla oli vielä pari päivää sitten. Me ollaan puuhattu tätä jo useamma vuoden eikä kyllästymisen merkkejä ole vieläkään ilmassa vaan sama kiva fiilis on edelleen tallella. Tänään mennään syömään mutta en ole vielä sanonut että näytän sen kuvia muutamille miehille illan aikana.
Joskus jos tämä keskustelu jatkuu voin heittää muutaman linkin mistä saa seksikkäitä rantakuteita ja koruja joita ei ainaskaan täällä mistään lähi siwasta saa nekin antaa kivan lisä duustin näihin hassuihin juttuihin..
M51 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T.äiti48Kerro nyt vähän. Kumpi teki aloitteen. Kestikö nautinto pitkään vai oliko nopeasti ohi. M50
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T.äiti48Kertoisit vaan ois kiva tietää saitko nuorta miestä. Tätä sinun viestiä on ollut kiva lukea ja kommentoida aina välillä.
- Anonyymi
Kiitos annu47 kun otit tämän asian huomioon.
M51 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matka mielihyvästä mieli pahaan on tosiaan joskus liian lyhyt mutta tässä nyt kun olen puntaroinut, että vaikka katumukseni määrää ei voi sanoin kuvata, se on silti pieni hinta siitä kaikesta mielihyvästä jota olen saanut nyt kokea!
T.äiti48Toivottavasti äiti 48 on saanut jo parempaa mieltä eikä mielipaha aiheuttanut liian suuria sydän suruja.
Elämä ja erotiikka ovat lahjoa mitä voi käyttää mutta niitä pitää myös arvostaa.
Kaikkea hyvää ja onnellista elämää sulle jos vielä joskus tämän satut lukemaan.
M51 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen jo jäänyt jo koukkuun tässä kuvaamisen ja itseni esittämisen jännityksessä. Ajatuksissani jo kuten sinäkin teet, olisi jättää kuvia näkyville töissä. Teen toimistossa asiakas työtä joten se olisi helppoa minun toteuttaa. Tulisi erotiikka mukaan myös urautuneeseen työhöni ja menisi työpäivät takuulla näin nopeammin.
T.äiti48Laita tili alastonsuomeen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kihelmöivä ajatus kieltämättä!
T.äiti48Eiköhän tässäkin ole kirjoittajana joku viiksekäs 40v incel runkkari
- Anonyymi
Pane ensin kaverin kanssa ja kysy sitten äiti kolmanneksi mukaan
- Anonyymi
Oletko muuten nussinut siskoasi? Kannattaisi kokeilla sillä se on ihan kivaa...
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/C9w9K2
- Anonyymi
Jos äiti on namu niin siitä toimeksi.
- Anonyymi
Hienoa åiti48! Mä viiskymppinen ukkomies, kiihottaa ajatus mitä siellä tapahtuu :)
Kiitos äiti48 kun inspiroit minut teksteilläsi kokeilemaan vastaavaa jännittävää eroottista kuvaleikkiä kotonani.🙂
- Anonyymi
Anneli51 mitä kaikkea olet kokeillut. 53m
Anonyymi kirjoitti:
Anneli51 mitä kaikkea olet kokeillut. 53m
Jättänyt älypuhelimen poikien nähtäväksi jossa kuviani
- Anonyymi
Anneli51 kirjoitti:
Jättänyt älypuhelimen poikien nähtäväksi jossa kuviani
Nyt heräsi mielenkiinto että minkälaisia kuvia oot ottanut mitä olet nähtäväksi laittanut
M51
- Anonyymi
Vanha ketju mutta laitetaan silti että joskus menin kaverin luo. Meni jonkin aikaa ennenkuin ovi tultiin avaamaan a kaverin äiti avasi oven. Hänellä oli päällään vain lyhyt paita johki napaan asti. Hän piti pillunsa edessä semmosta tosi pientä paperin palaa että just ja just peitti sen. Mietin että olikohan se puutteessa ja olisko se antanut jos olisin kysynyt. Vieläkin mietityttää tänä päivänä vaikka tuista on jo varmaan 30 vuotta aikaa. Ihan kuin olisi halunnut paljastella itseään. Käveli vielä mun edellä sisälle joten näin hänen paljaan takapuolensa kokonaan ja keittiöön mennessään laittoi sen pilllunsa edessä olevan lapun pöydälle ja jatkoi matkaa makuuhuoneeseensa ja minä menin kaveri luo talon yläkertaan.
Muutenkin on ollut tilanteita elämän aikana missä vaikka opettaja on kahden keskeisessä keskusteluissa käyttäytynyt sillein että tuli mieleen onko hän puutteessa. Eleet olivat sellaiset ja yhtäkkiä hän sanoi pitkän hiljaisuuden jälkeen että onpa täällä kuuma vaikka siinä huoneessa ei ollut ollenkaan kuuma ja hän joutui vähän pyllistämään mun naaman edessä kun meni avaamaan tuuletusikkunaa koska siinä ikkunan edessä oli iso pöytä ja sen lisäksi hän ei vaan nopeasti avannut ikkunaa vaan jäi siihen hetkeksi vähän pyllistäen mun naaman edessä. Jälkeenpäin pohtinut että oliko hänkin puutteessa ja olisko antanut jos olisin kysynyt. - Anonyymi
Tähän aiheeseen täytyy kyllä nyt kertoa oma kokemus parin vuoden takaa.
Olin 16v (nyt 18). Kaverini pyysi minut hänen perheensä mökille juhannusviikoksi. Tottakai suostuin. Tiesin, että siellä on kaverini lisäksi myös hänen perheensä, äiti, isä, mummo ja pikkuveli.
Majoituimme sivumökkiin kaverimme kanssa ja heti saavuttuamme menimme laittamaan mönkijää ja traktoria ajokuntoon. Kun palasimme takaisin sivumökille, huomasin paperilapun tyynyni alla. Se oli kaverini äidiltä Sallalta. Siinä luki "jos tulee hyvä hetki, haluan sua!". Hämmästyn valtavasti ja kaverini ihmetteli käytöstäni.
Menimme syömään ja istuin Sallaa vastapäätä. Hän kokoajan hymyili ja vilkuili minua. Sallan oli tuolloin 42v ja todella hyvän näköinen ja muodot kohdillaan.
No lauantai aamu tuli ja herätessäni huomasin kaverini lähteneen jo ulos. Hetken päästä Salla tuli miehensä kanssa sivumökille. Ja tottakaihan minulla oli juuri alkanut runkkaaminen kuvitellessani Sallaa, kun en ollut lauennut viikkoon.
Salla tuli sisään ja hänen miehensä jäi oven suuhun. Kalle aloitti keskustelun "meillä olis sulle vähän asiaa". "Me oltais pojat ja Mummo lähössä kalastamaan ja se on aika kaukana, joten jäätye nyt Sallan kanssa kahdestaan tänne. Tulemme sunnuntaina myöhään illalla. Ja saatte puolestani kyllä harrastaa seksiä ihan vapaasti.". En voinut uskoa tätä todeksi. Jäämme Sallan kanssa mökille kahdestaan ja hänen mies antoi luvan panna Sallaa.
Kalastajat lähtivät ja jäimme Sallan kanssa kahdestaan. Salla vaihtoi heti bikinit päälle ja minä vain uimashortsit. Istuimme Saunan terassilla sohvalla ja juttelimme ja hyväilimme sekä suutelimme. Laitoimme saunan lämpenemään ja kävimme uimassa. Otimme vaatteet pois ja menimme saunaan. Minulla oli kalu täydessä mitassa ja annoin sen olla vapaasti. Salla kysyi, että koska olen lauennut viimeeksi. Yli viikko sitten. Salla alkoi imeä kaluani ja kuinka taivaallista se olikaan. Hän lopetti sen ja sanoi että säästetään lasti sänkyyn. Nuolin Sallan pillua ja hän sai järisyttävän orgasmin.
Otimme hieman syömistä ja menimme terassille istumaan. Emme ehtineet kauaa istua kainaloittain kunnes olimme jo täysin riisuuntuneet. Salla imi kaluani. Kannoin Sallan makuuhuoneeseen ja aloin nuolla hänen pillua. Siirryimme 69 asentoon ja melkein laukesin, mutta Salla onnistui lopettamaan ajoissa imemisen. Salla siirtyi vatsalleen ja työnnyin hänen perseeseen. Naimme siinä asennossa pitkään kunnes Salla sai orgasmin.
Jatkunee jos jaksan kirjoittaa....- Anonyymi
Hyvä kertomus mutta tuo aiempi pitkä juttu on kutkuttavanpi.
- Anonyymi
Eiköhän tuo äiti48 ole todellisuudessa joku 50v möhömahainen viiksekäs mies joka elää omissa fantasioissaan
Ketjusta on poistettu 184 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1576394
- 501826
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381514- 521097
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241039Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48961Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13940Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384908Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14887Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75885