Kiilaileva hullu taksikuski

Anonyymi-ap

Olisko aika siirtyä eläkkeelle ihan suosiolla? Pakollakin voidaan laittaa 😉

17

354

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Viisainta olisi tässä tapauksessa että peekka imuttelee taksikuskin, ja nuoret jarmolta imii parilitraa kusta mutta atten ja nikon
      pippeleitä peräkammarissa imuttei pitkään ja nuoli pepareiät puhtaaksi

• Anonyymi

kerrohan jarmo miltä lasten pepareiät maistuu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

hherkulliselta skitso ketelä eei ole saanut kokea tuota nautintoa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvältä, kyllähän sinäkin vanhanahomona sen tiedät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

hherkulliselta skitso ketelä eei ole saanut kokea tuota nautintoa

pystytkö jarmo kuvailemaan tarkemmin lasten pepareikien makua? vaikka vertaamalla hunajaan tai persikkaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

pystytkö jarmo kuvailemaan tarkemmin lasten pepareikien makua? vaikka vertaamalla hunajaan tai persikkaan?

kukaan jarmo ei ollut siellä vaan yksin pekka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ppystyn pepareiät maistuu hunajaiselta kun niitä imii ketterällä kielellä

• Anonyymi

Koitapa laittaa pakolla niin kiilaan sut järvenpohjaan.

• Anonyymi

taidan syödä vaan sun taukopullas 😂

• Anonyymi

Taksikuskilla on varmasti ollut hyvä syy ajaa hieman tavallista nopeampaa. Tällaisia asioita tapahtuu yleensä kahden eri asian vuoksi. Asiakas on laskenut alleen ja on tarpeen viedä hänet nopeasti kotiosoitteeseensa. Toinen todennäköinen syy on se, että asiakas on alkanut lähennellä mieskuskia ja on aloittanut itsensä riisumisen alastomaksi. Ennen kuin alatte kirjoittamaan, menkää joskus taksikuskien ja pekan asemaan.

• Anonyymi

miksi tuolle yhdelle taksirengille tuollaista aina sattuu ja kuskinkin eväät vuotaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

miksi tuolle yhdelle taksirengille tuollaista aina sattuu ja kuskinkin eväät vuotaa

Heikki ei osannut valikoida asiakkaitaan. Hän ei tiennyt asiakkaan taipumuksista yhtään mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heikki ei osannut valikoida asiakkaitaan. Hän ei tiennyt asiakkaan taipumuksista yhtään mitään.

Ikaalisten miespuoliset taksikuskit eivät halua kuljettaa häntä enää lainkaan.

• Anonyymi

taksikuski oli rantauiston koulun oppilas ja aisankannattaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

taksikuski oli rantauiston koulun oppilas ja aisankannattaja

taski kuski sai potkut viikossa kahdesta firmasta Homeenkyrössä jossa yritti ajaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

taski kuski sai potkut viikossa kahdesta firmasta Homeenkyrössä jossa yritti ajaa

Ajamisesta ei oikein tullut mitään kun yksi homppeli alkoi käpälöidä kuskia ja lopulta riisui itsensä ilkosilleen.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6070
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4167
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2100
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1866
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe