Missä voisi about käyttämättömän silikonisen seksinuken myydä?
Seksinuken myyminen.
15
761
Vastaukset
- Anonyymi
Tori.fi, pane se osastolle hydrauliikka.
- Anonyymi
Täällä pyörivällä Heinolan sedällä näyttäisi olevan kovakin tarvis.
- Anonyymi
Sinähän sen tiedät Heinolan sedän iskä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän sen tiedät Heinolan sedän iskä
Sanoo palstan papukaija! 🤣
- Anonyymi
Niuvanniemen suljetulla tietenkin
- Anonyymi
Pihakirppiksellä🤔
- Anonyymi
Idiootti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Idiootti
Oot vai?
- Anonyymi
Heinolan Lidlin parkkipaikalla olis kysyntä...
- Anonyymi
Sinähän sen tiedät kun olet Heinolan sedän iskä ihguu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän sen tiedät kun olet Heinolan sedän iskä ihguu
Palstan papukaijakin pääsi kiekumaan hokemansa. 🤣🤣
- Anonyymi
Saako koekäyttää muutaman kerran,ennen ostopäätöstä.👀😋😁😁
- Anonyymi
Paljonko pyydät? Miksi käyttämätön? T. M 50v
- Anonyymi
Oli virheostos jonka tajusin heti kun posti tuli. Vaikea mitenkää salassa pitää yksiössä :)
- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/X5y5C0
Ketjusta on poistettu 140 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185010Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332762- 342559
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺282249- 1191590
Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭191438En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä91317Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘351143Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa
Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina2101104- 851091