Miksi Lähi Tapiola irtisanoo,Kotivakuutuksia,vakuutusten ottajien tullessa -65 vuoden ikään? Samalla tarjoten Uuutta -vakuutusta vain toiselle vakuutuksen ottajalla? (Lähi-Tapiolan yksipuolinen irtisanominen!)Vakuutukset ovat olleet 40 vuotta Kotivakuutus/sairasvakuutus/kuolemanvaravakuutus/Irtaimistovakuutus ynm..
Lähi-Tapiolan palvelu.
3
175
Vastaukset
- Anonyymi
Kotivakuutus on ollut tällä myös 40v. Mutta ei muita vakuutuksia. Joten mitään ei irtisanottu minulla.Kai johtuu sitä että on vain kotivakuutus? Eläkeläinen 70v.
- Anonyymi
Kylähän ne sietä jotain vakuutuksia muutaa ja uusia vakuutus kirjoja laitaa Kotivakutuksesta.Mutta vakuutus ei katkea ellen itse irti sano sitä.En ole perehtynyt niihin.Kuhan on kotivakuutus koko ajan.Vuokralla asun ja ei omaisuutta. Pieni koti ei arabiaa,ei isoja taulu TV ymm. Kodin sydän silti on. Mitä ei arvoesineillä aina saa tai tavaroilla, hyvää iltaa 70v. nainen.
- Anonyymi
En minäkään noilla irtisanomisilla päätäni vaivannut, kun kirjeessä luki, että vakuutusturvat ovat edelleen kunnossa. Jokin laki tuon vaatii. 72-v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937768
- 403732
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241180
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321033Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28983Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31782Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10740