Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kuis käsi käyb?

JIMJAK

Tässä kautta aloittaessa on taas pientä harmia aiheuttanut toi harrikka-custom-kyykky-matka-peruspyöräasenteet moikkailussa tien päällä. Haluaisinkin kysyä (itselläni Kawa Z900-76) Teiltä oikeilta HD-kundeilta, että mikä on tän kesän moikkausmeininki?
Tuntuu vuosi vuodelta menevän huonompaan suuntaan toi "yhteenkuuluvuus"-fiilis bikereiden keskuudessa, ja ainakin mun mielestä se on asenteista ja käytöksestä kiini enemmän kuin prätkämerkistä! Kertokaahan kommentteja!
..ja PV-junnut vois olla nyt kirjoittelematta...

11

1838

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • XLH

      Aina tää jaksaa vaan kiinnostaa. Ei vanha ukko aina jaksa moikata. Jos joku moikkaa, mikä merkki vaan, moikkaan takaisin. Ekaksi en moikkaa.
      Tästä ei nyt tarvitsisi niin isoa numeroa aina tehdä. Saako siitä jotain traumoja, jos joku ei moikkaa?

      • triton

        ajan ite ylläri, ylläri britillä ja moikkaan kaikille jotka moikkaa, joskus ite ekana. Ne jotka yleensä ei tajuu moikkaamisestä mitään (tai ei uskalla irrottaa käsiä stongasta) on piikkikuskit, eivät varmaan aloittelijoina tunne tapoja. Britillä ajaessa joutuu joskus jättää moikkaamatta johtuen siitä, että pitää irti tärisseitä osia, esim auennutta akkukotelon kantta kiinni... ;)


      • JIMJAK

        ..niin tarkotin tolla kans vanhanaikasta bensiksellä moikkaamista ja small talkia prätkistä..en pelkkää vilkuttelua.


      • triton
        JIMJAK kirjoitti:

        ..niin tarkotin tolla kans vanhanaikasta bensiksellä moikkaamista ja small talkia prätkistä..en pelkkää vilkuttelua.

        mulla on tapana jutella pysähtyessä kaikkien halukkaiden kanssa, myös niiden jotka ovat liikkeellä kävellen, autolla, polkupyörällä, ihan minkä merkkisellä moottoripyörällä vaan. Ja tietysti erityisesti muiden motoristien kanssa, merkkiin kattomatta. Aiheena yleensä mistä tuut, minne meet, onko ollu ongelmia, millanen sää(jos ite on ajamas sinne mistä toinen tulee) Ja jos törmää muihin naismotoristeihin niin vessareissut sadesäällä onnistuu parhaiten kun voi auttaa toistensa sadekamojen riisumises/pukemises. :)


      • JIMJAK
        triton kirjoitti:

        mulla on tapana jutella pysähtyessä kaikkien halukkaiden kanssa, myös niiden jotka ovat liikkeellä kävellen, autolla, polkupyörällä, ihan minkä merkkisellä moottoripyörällä vaan. Ja tietysti erityisesti muiden motoristien kanssa, merkkiin kattomatta. Aiheena yleensä mistä tuut, minne meet, onko ollu ongelmia, millanen sää(jos ite on ajamas sinne mistä toinen tulee) Ja jos törmää muihin naismotoristeihin niin vessareissut sadesäällä onnistuu parhaiten kun voi auttaa toistensa sadekamojen riisumises/pukemises. :)

        Samanlaillapa tota aikaa vietellään. On varsinki reissuajaminen sen verta vähäpuheista hommaa, että kai toi lärvi vaatii sen taukojumpan sitte bensiksillä ja muilla kioskeilla. Luureja ei ole enkä tasan ala ikinä päähän viritteleen.
        Mutta, meistä ei kumpikaan aja HD:llä.?


      • M
        JIMJAK kirjoitti:

        Samanlaillapa tota aikaa vietellään. On varsinki reissuajaminen sen verta vähäpuheista hommaa, että kai toi lärvi vaatii sen taukojumpan sitte bensiksillä ja muilla kioskeilla. Luureja ei ole enkä tasan ala ikinä päähän viritteleen.
        Mutta, meistä ei kumpikaan aja HD:llä.?

        ...teillä sentään on moottoripyörät? Se on jo paljon näillä sivuilla...

        Eikös noilla tauoilla sentään ihmiset juttele keskenään, eikä pyörät? Eli tarkoitan vaan, että ei mua ainakaan niin kiinnosta minkä merkkisellä pyörällä kukin ajaa jos muuten juttuun tullaan. Itse ajan jäykkäperäisellä Pannulla ja se siitä. Liikenteessä moikkaaminen on kyllä varsinkin viime kesänä jäänyt vähemmälle. Miettikää nyt, ajelet täällä eteläisessä Suomessa, niin pahimmillaan keskimäärin muutaman minuutin välein pitäisi moikkailla vastaantulevalle motoristille!?! En mä talvellakaan moikkaile saman merkkisellä autolla ajavia, saatikka sitten kaikkia vastaantulijoita...


    • E. Linask

      "Kuidas käsi käib?" on soome keeles "Miten voit-
      te?" tai "Mitä kuuluu?".

      • Anonyymi

        Eiks kaikki Vironpellet oo niitä käsikäyttösiä vemppaajii?

        Raiku Munahiki, Lasnamäe


    • Anonyymi

      Selvisikö miten se käsi käyb?

      • Anonyymi

        Eestaas ähinän kera.


    • Anonyymi

      Suoli24 modeilla on luonnevika ja visvasyylä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2257
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1407
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1374
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe