Miten usein kalsarit pitäisi vaihtaa? Itse vaihdan kahdesti kuukaudessa ja käytän aina mustia kalsareita , joissa ei lika näy hyvin. Turhan usein jos vaihtaa kalsarit niin kuluvat nopeasti pestessä. Itse omista kahdet kalsarit ja se riittä hyvin normaalissa käytössä . Vaihtaako joku Pyhäjärvinen useammin?
Hygienia asiaa
15
148
Vastaukset
- Anonyymi
Kiva sulle
- Anonyymi
Sulaa hulluutta vaihtaa noin usein . Tosi miehen kalsarin vaihto väli on joulu/juhannus. Ja välissä voi kääntää ympäri.
- Anonyymi
Haistele viikon pitämäsi kalsareita, mahtaa tuoksahtaa.Kaupankassalla haisee virtsa ja se toinen,yököttävää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haistele viikon pitämäsi kalsareita, mahtaa tuoksahtaa.Kaupankassalla haisee virtsa ja se toinen,yököttävää.
Sinustako tuo haju kylän pinnassa huokuu.
Hyi hitto! - Anonyymi
Käytä vaippoja,ei pyykinpesua.
- Anonyymi
Mulla pääsi tuhnu kassajonossa.
- Anonyymi
Osta lunkkapöksyt, vanhassa vara parempi.
- Anonyymi
Ei kai nyt kukaan käytä alkkareita, verkkareita käyttävillä ei ole koskaan ollut alushousuja
- Anonyymi
Pieren kaupassa hyllyjen välissä.
- Anonyymi
Maski päähän persut. Yksinkertaista.
- Anonyymi
Tosiaan ! Olet yksinkertainen..
- Anonyymi
Minä vaihdan kerran kuussa toisen persun kanssa päikseen.
- Anonyymi
Aloittaja hanki hygieniapassi
- Anonyymi
Emännän kanssa vaihdellaan alushousuja.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135263
- 675064
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603218- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521924- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371638