Onko vappuna mitään tapahtumaa sotkamossa edes?
Se alkaa vappu lähestyä joten onko marssi sotkamossa?
9
213
Vastaukset
- Anonyymi
Tuskin.. Suosittelen tulemaan kuhmoon🤗
- Anonyymi
juu - Kepulaiset aivan Vauhkona oottelee, että pääsevät SDP:n Äärivasemmiston(Kommunisti) + MyrkynVihreiden kanssa Marssimaan ja PunikkiLippuja Liehuttamaan ja Kansainvälistä Hoilaamaan !
Kepusta on tullu lopullisesti Aito Vasemmisto-Kommunistinen puolue ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juu - Kepulaiset aivan Vauhkona oottelee, että pääsevät SDP:n Äärivasemmiston(Kommunisti) MyrkynVihreiden kanssa Marssimaan ja PunikkiLippuja Liehuttamaan ja Kansainvälistä Hoilaamaan !
Kepusta on tullu lopullisesti Aito Vasemmisto-Kommunistinen puolue !SKP:n entisessä ja nykyisinkin vahvasti vasemmalla olevalla tanssipaikassa Naapurivaaran Huvikeskuksessa lauantasina tanssit. Oli muuten väkeä eilen 22.4, en olisi uskonur, mutta kun itse näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SKP:n entisessä ja nykyisinkin vahvasti vasemmalla olevalla tanssipaikassa Naapurivaaran Huvikeskuksessa lauantasina tanssit. Oli muuten väkeä eilen 22.4, en olisi uskonur, mutta kun itse näin.
Nykyään se ei ole tanssija kuin Tanhua.😀😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyään se ei ole tanssija kuin Tanhua.😀😄
Tarkoitat sitä poliisia Sotkamossa.Sukunimi Tanhua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitat sitä poliisia Sotkamossa.Sukunimi Tanhua.
En tarkoita sitä,mutta kun katsoo miten nykyään tanssitaan se on kuin Tanhua.
- Anonyymi
Naapurinvaaralla näkyy olevan menoa.😆😅
- Anonyymi
Kesällä lepikossa pakollista menoa.
- Anonyymi
Mukava tanssiesitys naapurinvaaralla Katsopa video.😁😄🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun634591KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1643522Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?642893- 1492841
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492684- 241923
- 241801
- 301656
- 1741630
- 421342