Tarkista onko sinulle maksettu oikein provisiopalkkaisen ylityökorvaukset

Anonyymi-ap

Tyoaikalaki MÄÄRÄÄ maksettavaksi ylityökorvaukset.
https://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/2019/20190872#Pidm45053757978448

Laki on PAKOTTAVAA oikeutta eli heikommat ehdot ovat laittomia ja mitättömiä.
https://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/2019/20190872#Pidm45053756493248

Ylityöstä on maksettava kahdelta ensimmäiseltä tunnilta 50% korotettua palkkaa ja seuraavilta tunneilta 100% korotettua palkkaa.

Provision ollessa taksialan tavanomainen 40% normaalina työaikana, pitää sen olla korotettuna ensimmäisen kahden ylityötunnin osalta 60% ja seuraavien tuntien osalta 80%.

Yleistyöaikaa noudatettaessa vuorokautista ylityötä on työ, joka ylittää kahdeksan tuntia vuorokaudessa. Viikoittaista ylityötä on työ, joka ylittää 40 tuntia viikossa.

Jaksotyössä ylityötä on työ, joka ylittää säännöllisen enimmäistyöajan. Säännöllinen työaika on kolmen viikon pituisena ajanjaksona enintään 120 tuntia tai kahden viikon pituisena ajanjaksona enintään 80 tuntia.

7

250

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jaa. On toisilla huolet

• Anonyymi

Kiitos tiedosta. Pitääkin olla tarkkana, ettei joudu huijatuksi.

• Anonyymi

Sunnuntaina saa aina tuplapalkan, vaikka ei olisi koskaan muulloin työssä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sunnuntaina saa aina tuplapalkan, vaikka ei olisi koskaan muulloin työssä.

Vappuaattona on tuplaprovisio. Kannattaa ajaa, kun provikka on 80%.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vappuaattona on tuplaprovisio. Kannattaa ajaa, kun provikka on 80%.

Ja ylityöt päälle niin provikka on ylii 100% . Isännälle kannattavaa hommaa, saa hiukan maksaa jokaisesta ajetusta kyydistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja ylityöt päälle niin provikka on ylii 100% . Isännälle kannattavaa hommaa, saa hiukan maksaa jokaisesta ajetusta kyydistä.

Tyhmyydestä sakotetaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1662
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1488
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      911
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      859
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      811
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      738
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      730
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      728
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      700
    Aihe