Vahingossa kuultua

Anonyymi-ap

Kuulin sattumalta kun mieheni sopi kaverinsa kanssa varalleni yllätystä vapuksi.
Kuulin kun he sopivat ostavansa vähän juomaa ja houkuttelevansa minut mökillä miesten kanssa saunaan.
He myös toivoivat että suostuisin seksiin molempien miesten kanssa.
En ole kertonut miehelleni että satuin kuulemaan heidän keskustelunsa.
Minulle on kerrottu että lähtisimme vapuksi mökille laittelemaan paikkoja kuntoon kesää varten ja että Markku lähtee auttamaan.
Mieheni ehdotti että jätetään lapset anopille ettei tarvitse heistä huolehtia kun he eivät oikein halua sinne lähteä tällä kertaa.
Olen tällä näkymällä menossa mökille kahden miehen kanssa joiden odotukset ovat saada minut kimppaseksiin heidän kanssa.
Olen kahden vailla suostuako vai ei.
Voin kyllä suostua yhdessä saunomiseen mutta suostunko sänkyyn molempien kanssa, toisaalta kiinnostaisi mutta arveluttaa myös mitä se tuo mukanaan.

268

9428

    Vastaukset

    • Anonyymi

      Mee vaan kaikkee pitää kokeilla kerran elämässä ja kun.miehesikin haluu jakaa sut toisen kanssa niin anna niiden ensin kiihoittaa sua kunnolla

      Voit tietysti vaati korvausta jos haluut . Sulla on kortit kädessä.

      • Anonyymi

        Eli akkaa pannaan ku vierasta sikaa hyi hemmetti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli akkaa pannaan ku vierasta sikaa hyi hemmetti

        Voi kun tietäsit miten sun akkaas nussitaan. Et kommentois täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kun tietäsit miten sun akkaas nussitaan. Et kommentois täällä.

        Kyllä "akkaa" kuuluukin nussia kunnolla kun kimppaa harrastetaan.


    • Anonyymi

      Mees nyt spede sinne niuvanniemeen takas hopi hopi

      • Anonyymi

        Ootkas muka päässyt pois. Otathan ainakin lääkkeesi.


      • Anonyymi

        Spedellä taas sekottaa kommentoi taas ihan itteensä.


    • Anonyymi

      Sanoisin että ei heti kannata seksiä harrastamaan. Saunominen pirukalla on ihan nastaa.. ehkä kannattaa mieheltäs kysellä kuinka rohkee saat olla.
      Meillä vaimo ei ujostele esiintyä nakuna vaan nykyään jo tykkää kovin olla alasti muiden miesten seurassa.
      Toki jos tykkää niin paljaaksi sheivaus on hyvä asia koska siitä pääsee kivasti aiheeseen ja näyttääkin tuhmemmalle…
      Kivaa viikonloppua sinne ja hyvin se menee

    • Anonyymi

      Minun on vaikea kommentoida ja kysellä kun en ole saanut vielä mitään ehdotusta mieheltäni.
      Ainoa tieto on tuo vahingossa kuultu keskustelu.
      Voi olla että miehet peruvat suunnitelmansa tai aikovat mökillä houkutella minut yhdessä mukaan seksiin.
      Olen miettinyt paljon vappua mökillä ja olen ajatellut että voisin suostua ja olen ehkä pettynyt jos mitään ei tapahdu.
      Olen ostanut seksikkäitä alusasuja ja minihameen ja alapään siistiminen että olen valmis jos päättävät ehdottaa jotain.

      • Anonyymi

        Kuullostaa onnistuneelle. Just siks aattelinkin että pillun siistiminen kannattaa kun siihen kiinnittää kuiteskin huomiota.
        Sellanen idea tuli mieleen mikä meillä toimi yks kesä että vaimo oli nakuna rannalla ja siinä oli muutamia kavereita ihmettelemässä ja aattelin et kokeilen rouvaan nyt dildoa ja se toimi sairaan kiihottavasti kaikille. Miehet runkkaili rauhassa ja rouvva tykkäs tästä tuhmasta keikasta mielettömästi ja siitä jäi hyvä fiilis ja rouva sai mielettömän orkun rannalla.
        Ota dildo suna kassiin mukaan ja tiputa se vahingossa lattialle niin eiköhän se leikki siitä ala… varmasti se vieraskin haluaa suhun sitä käytellä…


      • Anonyymi

        Laita välillä viestiä miten juttu etenee ois hauska kuulla väliaika tietoja miten oot päässyt etenemään 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita välillä viestiä miten juttu etenee ois hauska kuulla väliaika tietoja miten oot päässyt etenemään 😁

        Täytyy yrittää kun näen tapahtuuko mitään.
        Olen pettynyt jos olen turhaan ajatellut kahden miehen kanssa olemisesta.
        Vappuna tulee sateinen viikonloppu ja olisi kiva touhuta lämpimässä mökissä vaikka vaatteet naulakossa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy yrittää kun näen tapahtuuko mitään.
        Olen pettynyt jos olen turhaan ajatellut kahden miehen kanssa olemisesta.
        Vappuna tulee sateinen viikonloppu ja olisi kiva touhuta lämpimässä mökissä vaikka vaatteet naulakossa.

        Toivottavasti sataa


    • Kyllä mä suostuisin seksiin kummankin kanssa. Edellyttäen että sun miehesi olisi mukana.

      • Anonyymi

        Odotan innolla mitä miehet ehdottaa.
        Olen melko valmis tulee mitä tahansa.


    • Anonyymi

      Onhan kutkuttava tilanne! Ilmeisesti tämä Markku on myös sinun mieleen?

      Jotenkin ajattelisin, että sellainen tilanteen yhdessä vieminen kohti maalia olisi hyvä. Pelisäännöt selvinpäin selviksi ennen, kuin on tapahtunut mitään. Tai sitten vaan antaa tapahtua mitä on tapahtuakseen.

      • Anonyymi

        Olen joskus haaveillut Markun kanssa olemisesta.
        Jos on mieheni valinta minulle toisesta miehestä niin oikeaan osui.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen joskus haaveillut Markun kanssa olemisesta.
        Jos on mieheni valinta minulle toisesta miehestä niin oikeaan osui.

        No mutta sehän on hyvä!

        Miten sitten sellainen asiaan liittyvä puolileikillinen heitto, jos kysyt mieheltäsi etukäteen mitään tietämättömänä. Esim. Kun Markku kerran niin paljon tulee vappuna auttamaan, niin ajattelitko että maksetaan hänelle luonnossa vai miten ajattelit vaivan hänelle korvata?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen joskus haaveillut Markun kanssa olemisesta.
        Jos on mieheni valinta minulle toisesta miehestä niin oikeaan osui.

        Tai sitten toinen ehdotus, sano miehellesi, että sinulla on jotenkin kevätkiimainen olo ja tarvitsisit kunnon hoitoa, mutta mites me voidaan puuhastella rauhassa mökillä, kun Markkukin tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta sehän on hyvä!

        Miten sitten sellainen asiaan liittyvä puolileikillinen heitto, jos kysyt mieheltäsi etukäteen mitään tietämättömänä. Esim. Kun Markku kerran niin paljon tulee vappuna auttamaan, niin ajattelitko että maksetaan hänelle luonnossa vai miten ajattelit vaivan hänelle korvata?

        Tuosta jäisin kiinni että olen kuullut miesten keskustelun.
        Pitäisi keksiä joku viaton tapa tiedustella aasiaa tai odottaa perjantaihin asti kun silloin näen miten käy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten toinen ehdotus, sano miehellesi, että sinulla on jotenkin kevätkiimainen olo ja tarvitsisit kunnon hoitoa, mutta mites me voidaan puuhastella rauhassa mökillä, kun Markkukin tulee.

        Sinun ehdotuksesi kuulostaa oikeastaan viattomalta se voisi toimia.
        Taidan kokeilla tätä heti perjantaina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta jäisin kiinni että olen kuullut miesten keskustelun.
        Pitäisi keksiä joku viaton tapa tiedustella aasiaa tai odottaa perjantaihin asti kun silloin näen miten käy.

        Pidä yllä sellaista kevyttä flirttailua kummankin miehen kanssa, mutta erityisesti oman miehesi kanssa. Pidä kuitenkin sopivan käytöksen raja Markun kanssa flirttailussa, kun et voi kuitenkaan oma-alotteisesti hänen kanssa viedä asioita kovinkaan pitkälle. Sitten kun tilanne sopivasti etenee, niin miehesi varmaan kehoittaa sinua huomioimaan myös Markkua, jolloin "lupa" on annettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidä yllä sellaista kevyttä flirttailua kummankin miehen kanssa, mutta erityisesti oman miehesi kanssa. Pidä kuitenkin sopivan käytöksen raja Markun kanssa flirttailussa, kun et voi kuitenkaan oma-alotteisesti hänen kanssa viedä asioita kovinkaan pitkälle. Sitten kun tilanne sopivasti etenee, niin miehesi varmaan kehoittaa sinua huomioimaan myös Markkua, jolloin "lupa" on annettu.

        Tämäkin voisi toimia, täytyy pistää mieleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun ehdotuksesi kuulostaa oikeastaan viattomalta se voisi toimia.
        Taidan kokeilla tätä heti perjantaina.

        Ja sitten se astetta räväkämpi vaihtoehto. Kysy mieheltäsi, että onko Markkua pakko ottaa mukaan kun sinua niin panettaa. Nyt kun lapsetkin jää anoppilaan, niin voitaisiin viettää oikein kunnon lapsivapaa seksivappu. Sitten vaan hykertelet, kun miehesi hädissään keksii kaikenlaisia selityksiä, että pitää tehdä sitä tai tätä ja Markun apu on aivan välttämätön.. Ja sitten salakuuntelemaan, kun miehesi soittaa innoissaan Markulle että vaimo on aivan kiimassa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten toinen ehdotus, sano miehellesi, että sinulla on jotenkin kevätkiimainen olo ja tarvitsisit kunnon hoitoa, mutta mites me voidaan puuhastella rauhassa mökillä, kun Markkukin tulee.

        Käytin sinun vinkkiäsi ja ehdotin miehelleni että mentäisiin mökille kaksistaan kun sataa ilmeisesti koko vapun ajan ettei viitsi ulkona tehdä oikein mitään.
        Kaksistaan voisimme olla sängyssä kun ei olisi ketään häiritsemässä.
        Mies sanoi että kyllä me jotain keksitään ja jos ei niin kysytään Markku mukaan vai olisiko se mahdoton ajatus? (Hän naureskeli sanoessaan tämän.
        Mies lähti hakemaan työkaluja lainaan appiukolta.
        Soitin anopille eikä mieheni ollut siellä ja epäilen hänen menneen Markun luona käymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytin sinun vinkkiäsi ja ehdotin miehelleni että mentäisiin mökille kaksistaan kun sataa ilmeisesti koko vapun ajan ettei viitsi ulkona tehdä oikein mitään.
        Kaksistaan voisimme olla sängyssä kun ei olisi ketään häiritsemässä.
        Mies sanoi että kyllä me jotain keksitään ja jos ei niin kysytään Markku mukaan vai olisiko se mahdoton ajatus? (Hän naureskeli sanoessaan tämän.
        Mies lähti hakemaan työkaluja lainaan appiukolta.
        Soitin anopille eikä mieheni ollut siellä ja epäilen hänen menneen Markun luona käymään.

        Nyt vaan sitten heität ihan pikku tilkan vettä kiukaalle ja ohimennen sanot tai kuiskaat miehellesi, ei se Markun mukaan ottaminen ihan mahdoton ajatus ole.. Älä jatka siitä enää eteenpäin, niin saa miehet vähän lisää pohdittavaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Käytin sinun vinkkiäsi ja ehdotin miehelleni että mentäisiin mökille kaksistaan kun sataa ilmeisesti koko vapun ajan ettei viitsi ulkona tehdä oikein mitään.
        Kaksistaan voisimme olla sängyssä kun ei olisi ketään häiritsemässä.
        Mies sanoi että kyllä me jotain keksitään ja jos ei niin kysytään Markku mukaan vai olisiko se mahdoton ajatus? (Hän naureskeli sanoessaan tämän.
        Mies lähti hakemaan työkaluja lainaan appiukolta.
        Soitin anopille eikä mieheni ollut siellä ja epäilen hänen menneen Markun luona käymään.

        Tilanne vaikuttaa lupaavalta.
        Onko Markku ja miehesi olleet kavereita jo kauan?


      • Anonyymi
        virtasenposti kirjoitti:

        Tilanne vaikuttaa lupaavalta.
        Onko Markku ja miehesi olleet kavereita jo kauan?

        He ovat olleet ystäviä alaluokilta asti.
        Ovat jakaneet lelut ja nyt jakavat vaimon.


    • Anonyymi

      Jospa haukkaisit Jorma välillä jotain välipalaa. Juttujen taso on sellasta, että verensokeri on varmasti alhaalla.

    • Anonyymi

      Olen ajatellut että jos oma mies ehdottaa toista miestä mukaan niin suostun pienen nimellisen vastaan panemisen jälkeen miesten toiveeseen.

      • Anonyymi

        Minusta voi ihan hyvin sanoa heti, että ehdotus on ajatuksena tai fantasiana kiihoittava, mutta sitten kysyä että miten ajattelitko että sen voisi käytännössä toteuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta voi ihan hyvin sanoa heti, että ehdotus on ajatuksena tai fantasiana kiihoittava, mutta sitten kysyä että miten ajattelitko että sen voisi käytännössä toteuttaa.

        Tämäkin vaikuttaa toteutuskelpoiselta ehdotuksesta.


    • Anonyymi

      Voin vain kuvitella, miten kiihoittavaa tuollainen vapun odotus olisi, jos olisin jonkun kaverin kanssa lähdössä mökille ja olisi tuollainen suunnitelma. Varsinkin jos olisi jotenkin etukäteen aavistus, että se voisi oikeasti onnistua.

      Itsellä ehkä suurin kysymysmerkki olisi se, että hyväksyisikö vaimo kolmannen sänkykaveriksi. Sitä puolta voisit ehkä madaltaa siten, että jossain vaiheessa viikkoa ilmaisisit, miten kiva on että juuri Markku on tulossa vapuksi auttamaan, kun hän on niin kiva ja saat lisäksi kivaa silmänruokaa sinäkin, kun ukot ahkeroivat. Tuolla tavalla antaisit ymmärtää, että pidät Markkua ainakin jossain määrin fyysisestikin viehättävänä.

    • Anonyymi

      Nyt ois kiva kuulla missä vaiheessa ootte menossa. Mielenkiintoinen keskustelu kyllä ja tämä oisi kiva kuulla miten onnistuu. Ihan siis opettelu mielessä.
      Meillä on vasta nakuiltu muitten miesten nähden….

    • Anonyymi

      Ja lehmät lentää. Voi näitä sun idioottijuttuja!

    • Anonyymi

      Ollaan 2 yötä kotona ja kolmantena ollaan jo mökillä toivottavasti ollaan kolmistaan ja miehet toteuttaisivat aikeensa.

      • Anonyymi

        Kyllä tuon miehesi kysymyksen "Onko mahdoton ajatus?" perusteella nyt on asiat etenemässä hyvin. Miehesi kuitenkin tarvitsee sinulta sen vihreän valon hommalle ja kun hän nyt laittoi idean sinulle harkittavaksi, niin vahvasti veikkaan, että maaliin menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tuon miehesi kysymyksen "Onko mahdoton ajatus?" perusteella nyt on asiat etenemässä hyvin. Miehesi kuitenkin tarvitsee sinulta sen vihreän valon hommalle ja kun hän nyt laittoi idean sinulle harkittavaksi, niin vahvasti veikkaan, että maaliin menee.

        Ajattelen vielä kertoa miehelleni että jos hän haluaa minun olevan myös Markun kanssa niin voin suostua, mutta haluaako Markku olla kaverinsa vaimon kanssa seksisuhteessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelen vielä kertoa miehelleni että jos hän haluaa minun olevan myös Markun kanssa niin voin suostua, mutta haluaako Markku olla kaverinsa vaimon kanssa seksisuhteessa?

        Jos miehet ovat tuollaista kahdestaan puhuneet, mitä aloituksessa kerroit, niin on se kysymättäkin selvää. Jos se olisi Markulle ongelma, niin he eivät olisi tuollaista keskustelleet. Selvästi miehesi tietää, että Markulla on seksuaalista mielenkiintoa sinua kohtaan, ei hän muuten asiaa edes ehdottaisi. Miestenvälinen keskustelu sinusta on todennäköisesti paljon vanhempaa perua kuin ikinä arvaatkaan, se on vain jostain syystä nyt lähtenyt lentoon.


      • Anonyymi

        Täytyy olla omanarvon tunto persiissä jos horoksi alkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy olla omanarvon tunto persiissä jos horoksi alkaa

        Et taida tajuta näistä jutuista mitään. Asia on aivan päinvastoin, kun mitä kuvittelet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et taida tajuta näistä jutuista mitään. Asia on aivan päinvastoin, kun mitä kuvittelet.

        Ihan samaa mieltä kyllä tämän naisen itsetunto on ihan huipussaan…👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos miehet ovat tuollaista kahdestaan puhuneet, mitä aloituksessa kerroit, niin on se kysymättäkin selvää. Jos se olisi Markulle ongelma, niin he eivät olisi tuollaista keskustelleet. Selvästi miehesi tietää, että Markulla on seksuaalista mielenkiintoa sinua kohtaan, ei hän muuten asiaa edes ehdottaisi. Miestenvälinen keskustelu sinusta on todennäköisesti paljon vanhempaa perua kuin ikinä arvaatkaan, se on vain jostain syystä nyt lähtenyt lentoon.

        Kysyin eilen illalla mieheltäni että mennäänkö kaksistaan mökille et voidaan olla vapaasti kun ei lapsetkaan tule mukaan.
        Mieheni kertoi että on pitkään halunnut kokeilla kimppaseksiä kanssani ja Markku on ollut kohta kolme kuukautta ilman naista ja haluaisi tulla kolmanneksi.
        Mies myönsi keskustelleensa jo Markun kanssa ja oli jo luvannut jos minä vain suostuisin kahden miehen kanssa olemaan.
        Kun kysyin haluaako hän todella että olisin myös Markun kanssa niin mies myönsi että haluaa.
        Kysyin myös että haluaisiko Markku varmasti olla minun kanssa niin Markku on kuulemma innoissaan jos pääsee mukaan.
        Sanoin että jos todella haluatte niin voidaan kokeilla miltä tuntuu olla kahden miehen kanssa.
        Olin vieressä kun mies soitti Markulle että olin suostunut miesten kanssa kimppaan.
        Mies oli todella innoissaan kuten Markkukin ja halusi heti seksiä ja todella miehet oli suunnitelleet ja puhuneet usein että miten uskaltaa minua kysyä mukaan.
        En kertonut että olin joskus ajatellut Markkua seksuaalisesti.
        Nyt olen lupautunut ja saan olla vapaasti ilman rajoituksia myös Markun kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyin eilen illalla mieheltäni että mennäänkö kaksistaan mökille et voidaan olla vapaasti kun ei lapsetkaan tule mukaan.
        Mieheni kertoi että on pitkään halunnut kokeilla kimppaseksiä kanssani ja Markku on ollut kohta kolme kuukautta ilman naista ja haluaisi tulla kolmanneksi.
        Mies myönsi keskustelleensa jo Markun kanssa ja oli jo luvannut jos minä vain suostuisin kahden miehen kanssa olemaan.
        Kun kysyin haluaako hän todella että olisin myös Markun kanssa niin mies myönsi että haluaa.
        Kysyin myös että haluaisiko Markku varmasti olla minun kanssa niin Markku on kuulemma innoissaan jos pääsee mukaan.
        Sanoin että jos todella haluatte niin voidaan kokeilla miltä tuntuu olla kahden miehen kanssa.
        Olin vieressä kun mies soitti Markulle että olin suostunut miesten kanssa kimppaan.
        Mies oli todella innoissaan kuten Markkukin ja halusi heti seksiä ja todella miehet oli suunnitelleet ja puhuneet usein että miten uskaltaa minua kysyä mukaan.
        En kertonut että olin joskus ajatellut Markkua seksuaalisesti.
        Nyt olen lupautunut ja saan olla vapaasti ilman rajoituksia myös Markun kanssa.

        Hieno juttu, että asia on nyt avoimesti keskusteltu. Hauskaa vappua! Kirjoitathan sitten tänne, että miten meni ja miltä tuntui?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno juttu, että asia on nyt avoimesti keskusteltu. Hauskaa vappua! Kirjoitathan sitten tänne, että miten meni ja miltä tuntui?

        Kerron kun tapahtuu jotain.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kysyin eilen illalla mieheltäni että mennäänkö kaksistaan mökille et voidaan olla vapaasti kun ei lapsetkaan tule mukaan.
        Mieheni kertoi että on pitkään halunnut kokeilla kimppaseksiä kanssani ja Markku on ollut kohta kolme kuukautta ilman naista ja haluaisi tulla kolmanneksi.
        Mies myönsi keskustelleensa jo Markun kanssa ja oli jo luvannut jos minä vain suostuisin kahden miehen kanssa olemaan.
        Kun kysyin haluaako hän todella että olisin myös Markun kanssa niin mies myönsi että haluaa.
        Kysyin myös että haluaisiko Markku varmasti olla minun kanssa niin Markku on kuulemma innoissaan jos pääsee mukaan.
        Sanoin että jos todella haluatte niin voidaan kokeilla miltä tuntuu olla kahden miehen kanssa.
        Olin vieressä kun mies soitti Markulle että olin suostunut miesten kanssa kimppaan.
        Mies oli todella innoissaan kuten Markkukin ja halusi heti seksiä ja todella miehet oli suunnitelleet ja puhuneet usein että miten uskaltaa minua kysyä mukaan.
        En kertonut että olin joskus ajatellut Markkua seksuaalisesti.
        Nyt olen lupautunut ja saan olla vapaasti ilman rajoituksia myös Markun kanssa.

        Hieno juttu. Minusta kolmen kippa on selvä. Mutta varovaisuutta kahdenkeskiseen oloon Markun kanssa. Se voi miehellesi olla arka paikka kun ei ole läsnä.
        Kun olette kolmestaan muista huomioida myös miehesi.


      • Anonyymi
        virtasenposti kirjoitti:

        Hieno juttu. Minusta kolmen kippa on selvä. Mutta varovaisuutta kahdenkeskiseen oloon Markun kanssa. Se voi miehellesi olla arka paikka kun ei ole läsnä.
        Kun olette kolmestaan muista huomioida myös miehesi.

        Just näin. Varminta on, että harrastat Markun kanssa samanlaista seksiä kuin miehesikin kanssa. Jos "laajennat tarjontaa" kovasti, niin se saattaa aiheuttaa myöhemmin sanomista. Tarkoitan tällä sitä, että rajat olisivat suunnilleen samat kummallekin. Esim. Jos et ole ennen halunnut, että miehesi laukeaa suuhusi, niin sama raja Markulle. Sama esim. anaaliseksin suhteen. Mutta jos kuitenkin haluat muuttaa kolmen kimpassa rajojen paikkoja entisistä, niin anna miehesi tehdä se rajan siirto ensin.


      • Anonyymi
        virtasenposti kirjoitti:

        Hieno juttu. Minusta kolmen kippa on selvä. Mutta varovaisuutta kahdenkeskiseen oloon Markun kanssa. Se voi miehellesi olla arka paikka kun ei ole läsnä.
        Kun olette kolmestaan muista huomioida myös miehesi.

        Olen ymmärtänyt että täytyy huomioida miehet yhtä paljon ettei kukaan tule mustasukkauseksi.
        On tarkoitus että olisin miesten kimppanainen perjantaista vappupäivään mutta nyt Markkukin tulee meille saunaan jo tänään ja olisin miesten yhteinen seksikumppani jo tänään.
        Eihän tuolla ole isoa merkitystä kun olen luvannut olla heidän kanssa perjantaista lähtien niin sama vaikka olen myös tänään.
        Miehet ei taida malttaa odottaa ja saanhan itsekkin samalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ymmärtänyt että täytyy huomioida miehet yhtä paljon ettei kukaan tule mustasukkauseksi.
        On tarkoitus että olisin miesten kimppanainen perjantaista vappupäivään mutta nyt Markkukin tulee meille saunaan jo tänään ja olisin miesten yhteinen seksikumppani jo tänään.
        Eihän tuolla ole isoa merkitystä kun olen luvannut olla heidän kanssa perjantaista lähtien niin sama vaikka olen myös tänään.
        Miehet ei taida malttaa odottaa ja saanhan itsekkin samalla.

        Sen verran tilanne kiinnostaa että ootko laittanut itsesi ihan posliiniksi vai muuten vaan trimmannut.
        Kiinnostaa siksi kun me ollaan pariskuntana aina välillä saunassa ja haluun että vaimo on aina koko posliini koska se herättää enemmän huomiota…
        Kivaa viikonloppua sinne 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just näin. Varminta on, että harrastat Markun kanssa samanlaista seksiä kuin miehesikin kanssa. Jos "laajennat tarjontaa" kovasti, niin se saattaa aiheuttaa myöhemmin sanomista. Tarkoitan tällä sitä, että rajat olisivat suunnilleen samat kummallekin. Esim. Jos et ole ennen halunnut, että miehesi laukeaa suuhusi, niin sama raja Markulle. Sama esim. anaaliseksin suhteen. Mutta jos kuitenkin haluat muuttaa kolmen kimpassa rajojen paikkoja entisistä, niin anna miehesi tehdä se rajan siirto ensin.

        En tykkää anaaliseksistä mutta tykkään sekä antaa että ottaa vastaan suuseksiä jaa Luulen että saan miehet viihtymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen verran tilanne kiinnostaa että ootko laittanut itsesi ihan posliiniksi vai muuten vaan trimmannut.
        Kiinnostaa siksi kun me ollaan pariskuntana aina välillä saunassa ja haluun että vaimo on aina koko posliini koska se herättää enemmän huomiota…
        Kivaa viikonloppua sinne 😁

        Ihan posliini olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan posliini olen.

        Ihanaa 😍👍. Teillä tulee olemaan huippuvappu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan posliini olen.

        Hyvä hyvä eli oikeilla linjoilla mekin ollaan… näistä saa aika hyviä ideoita itse kukin 😁


    • Anonyymi

      Kyllä huomaa kun mies on ollut ilman naista.
      Mieheni halusi että olen heti ekaks Markun kanssa ja hän vie lapset leikkipuistoon että saamme olla rauhassa.
      Alettiin 69 asennossa Markun kanssa ja hyvä kun ehdin saada kullin suuhun kun Markulta tuli suuhuni.
      Sain niellyt satsin ja hieroin hiljaa kullia ja melkein heti alkoi piristyä ja Markku sai kaverinsa vaimoa ja laukesi toistamiseen.
      Soitettiin miehelleni ja Markku lähti lämmittämään saunaa.
      Illasta saattaa tulla ihan kiva.
      Lapset menee nukkumaan tossa noin åklo 20.00 ja alkaa aikuisten laatuaika.
      Markku taitaa olla kertomassa miehelleni kokemuksestaan kanssani.
      Ovat niin pitkällä etten kuule mitä puhuvat.

      • Anonyymi

        Huippua! Hienoa kuulla, että teillä on kivaa!


      • Anonyymi

        Mites yö meni,saitko markulta ja mieheltäsi.


      • Kuulostaa hyvältä. Haittaako sua jos miehet koskettelee toisiaan?
        Esimerkiksi jos oot Markun kanssa kuus-ysissä ja miehesi tulee sinuun samalla takaapäin.
        Käytännössä Markku voi suukotella teitä kumpaakin yhtäaikaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites yö meni,saitko markulta ja mieheltäsi.

        Miehiltä sain vuorotellen useita kertoja illan mittaan ja Markulla on selvästi ollut puutetta naisesta ja oli tosi usein halukas kanssani yhtymään.
        Oli tosi kiihoittavaa olla kahden miehen halujen ja hyväilyjen kohde.
        Markku tulee muuten tänäänkin yöksi meille.


      • Anonyymi
        virtasenposti kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä. Haittaako sua jos miehet koskettelee toisiaan?
        Esimerkiksi jos oot Markun kanssa kuus-ysissä ja miehesi tulee sinuun samalla takaapäin.
        Käytännössä Markku voi suukotella teitä kumpaakin yhtäaikaa?

        Ei minua haittaisi mutta ei miehet osoittaneet kiinnostusta muuta kuin minua kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minua haittaisi mutta ei miehet osoittaneet kiinnostusta muuta kuin minua kohtaan.

        Minusta olisi aivan älyttömän kiihoittavaa antaa vaimolle suuseksiä samalla kuin Markun kaltainen paras kaveri lapsuudesta yhtyisi vaimoon. Silloin tällöin voisi lipaista Markkuakin ja puristella pusseja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehiltä sain vuorotellen useita kertoja illan mittaan ja Markulla on selvästi ollut puutetta naisesta ja oli tosi usein halukas kanssani yhtymään.
        Oli tosi kiihoittavaa olla kahden miehen halujen ja hyväilyjen kohde.
        Markku tulee muuten tänäänkin yöksi meille.

        Onko markulla isompi kuin miehelläsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko markulla isompi kuin miehelläsi.

        Mitoiltaan on suurinpiirtein samankokoinen mutta Markulla on suonikkaampi ja tosi kaareva kulli miehelläni on suora ja sileämpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitoiltaan on suurinpiirtein samankokoinen mutta Markulla on suonikkaampi ja tosi kaareva kulli miehelläni on suora ja sileämpi.

        Tuntuuko vieras kulli paremmalta. Miten ilta ja yö meni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuuko vieras kulli paremmalta. Miten ilta ja yö meni.

        Eron tuntee kumpi on kanssani.
        Markun voimakkaasti ylöspäin kaartuva kulli on kiihoittava kun en ole sellaista ennen saanut sekä uutuudenviehätys kun saan luvalla olla "vieraan" miehen kanssa seksisuhteessa ja saan myös nauttia vapaasti hänestäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuuko vieras kulli paremmalta. Miten ilta ja yö meni.

        Kumpikin mies haluaa minua tosi usein yön aikana.
        Miestäni kiihoittaa kun olen Markun kanssa ja Markkua kiihoittaa ottaa minut ja tuntuu myös jännittävän kun mieheni on vieressä.
        Aamulla kun mieheni lähti laittamaan aamupalaa niin Markku oli rennompi ja kiihoittuneempi kanssani kun olimme kaksistaan.
        Lupaa hyvää vappua vaikka olisi kuinka huono keli.
        Hei! Töiden jälkeen mökille kolmistaan ja hyvät odotukset viikonlopusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta olisi aivan älyttömän kiihoittavaa antaa vaimolle suuseksiä samalla kuin Markun kaltainen paras kaveri lapsuudesta yhtyisi vaimoon. Silloin tällöin voisi lipaista Markkuakin ja puristella pusseja.

        Minä olen saanut vaimoni mukaan kolmen kimppaan ja tykkään olla vaimoni kanssa 69 asennossa nuollen vaimoni klitorista.
        Kiihoittaa mielettömästi katsoa kun kaverin kalu soutaa vaimoni pillussa.
        Vaimoni pillunhuulet näyttää tarttuneen kullin varteen ja venyy kun kullia vedetään ulos ja painuu sisään kun kaveri painaa pohjaan.
        Vaimollani on tiukka kiimainen pillu ja tykkää antaa sitä myös muille miehille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen saanut vaimoni mukaan kolmen kimppaan ja tykkään olla vaimoni kanssa 69 asennossa nuollen vaimoni klitorista.
        Kiihoittaa mielettömästi katsoa kun kaverin kalu soutaa vaimoni pillussa.
        Vaimoni pillunhuulet näyttää tarttuneen kullin varteen ja venyy kun kullia vedetään ulos ja painuu sisään kun kaveri painaa pohjaan.
        Vaimollani on tiukka kiimainen pillu ja tykkää antaa sitä myös muille miehille.

        Just tuo olisi kiihoittavaa kokea!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just tuo olisi kiihoittavaa kokea!

        Olemme menossa mökille ja mieheni ja Markku pääsee katselemaan kun toinen yhtyy kanssani.
        Minulla on tosi jännittynyt ja odottava olo vaikka ollaan jo oltu kolmistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just tuo olisi kiihoittavaa kokea!

        Tuo ei tarvitse muuta kuin 69 asento kyljellään ollen ja vaimon ylemmän säären ottaminen kainaloon niin näet kaikki selvästi, kuten kun kaverisi liputtaa kullia vaimonsi pilluvakoa pitkin ennen syväänpäätyyn sukeltamista.
        Saat katsella kun pillu muistuttelee kun toinen mies saa vaimoni pyhintä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eron tuntee kumpi on kanssani.
        Markun voimakkaasti ylöspäin kaartuva kulli on kiihoittava kun en ole sellaista ennen saanut sekä uutuudenviehätys kun saan luvalla olla "vieraan" miehen kanssa seksisuhteessa ja saan myös nauttia vapaasti hänestäkin.

        Hyvää vappua ja pidähän miehiä yvänä.


    • Anonyymi

      Mites ap:lla on paikat kestäneet?
      Millä mielellä miehesi on ja entäs sinä?
      Toivon, että Markku ei ihastu. Saattaa tulla vielä pieni merkkistä sulle tai miehellesi, joten pieni tauko vapun jälkeen voisi olla paikallaan ja käsitellä tapahtunut.
      Toki jokainen tyylillään.
      Kivaa lukemista, jatka vaan kertomista. Saa kirjoittaa vaikka itse akteista tarkemmin

      • Anonyymi

        Ap:lla paikat on kestänyt hyvin.
        Kumpikaan ei käytä kondomia ja laskevat spermat sisääni niin on todella liukasta eikä pääse kipeytymään paikat.
        Markku taisi uneksia yöllä kun tunsin pari kertaa kun Markun kalu nytkähteli pyllyäni vasten luulin Markun olevan hereillä ja haluavan seksiä mutta kun katsoin niin hän nukkui.
        Näkeekö miehet eroottisia unia?
        Toivon ainakin ettei hän nähnyt painajaisia meistä.
        Nukkuessamme olin melko ahtaalle laitettu Marko takana ja oma mies edessä.


      • Anonyymi

        Luulen kyllä että Markku on jo ihastunut jos kerran panee useita kertoja peräkkäin.
        Onhan se normaalia että rouva ja Markku saa tunteita toisiaan kohtaan kun on toimiva seksisuhde mutta eihän se ole pahasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap:lla paikat on kestänyt hyvin.
        Kumpikaan ei käytä kondomia ja laskevat spermat sisääni niin on todella liukasta eikä pääse kipeytymään paikat.
        Markku taisi uneksia yöllä kun tunsin pari kertaa kun Markun kalu nytkähteli pyllyäni vasten luulin Markun olevan hereillä ja haluavan seksiä mutta kun katsoin niin hän nukkui.
        Näkeekö miehet eroottisia unia?
        Toivon ainakin ettei hän nähnyt painajaisia meistä.
        Nukkuessamme olin melko ahtaalle laitettu Marko takana ja oma mies edessä.

        Oletteko saunoneet ja grillailleet yhteisen ilottelun lomassa? Miten aika on kulunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletteko saunoneet ja grillailleet yhteisen ilottelun lomassa? Miten aika on kulunut?

        Sauna on ollut lämmin melko paljon kun pitää pestä paikat melko usein kun kaksi miestä laskee spermat sisään.
        Ollaan käytetty pyyhkeitä alla ettei tule niin paljon lakanapyykkiä.
        Päivällä olin huolto puolella tein ruokaa ja keittelin kahvia ja miehet kävi halutessaan seksin kaipuuseen hakemassa helpotusta.
        Markku on ollut kanssani huomattavasti useammin kuin mieheni.
        Onkohan Markun into parin kuukauden selibaatista johtuvaa vai siitä kun saa kaverin vaimoa panna vapaasti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sauna on ollut lämmin melko paljon kun pitää pestä paikat melko usein kun kaksi miestä laskee spermat sisään.
        Ollaan käytetty pyyhkeitä alla ettei tule niin paljon lakanapyykkiä.
        Päivällä olin huolto puolella tein ruokaa ja keittelin kahvia ja miehet kävi halutessaan seksin kaipuuseen hakemassa helpotusta.
        Markku on ollut kanssani huomattavasti useammin kuin mieheni.
        Onkohan Markun into parin kuukauden selibaatista johtuvaa vai siitä kun saa kaverin vaimoa panna vapaasti?

        Luulen Markkua innostavan kun pääsee panemaan toisen miehen vaimoa.
        Olet tavallaan kunnon saalis jahdista jonka voittaja on Markku.
        Nyt Markku panee saalistaan surutta ja nauttii voitostaan.
        Markku on jutun alfauros.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sauna on ollut lämmin melko paljon kun pitää pestä paikat melko usein kun kaksi miestä laskee spermat sisään.
        Ollaan käytetty pyyhkeitä alla ettei tule niin paljon lakanapyykkiä.
        Päivällä olin huolto puolella tein ruokaa ja keittelin kahvia ja miehet kävi halutessaan seksin kaipuuseen hakemassa helpotusta.
        Markku on ollut kanssani huomattavasti useammin kuin mieheni.
        Onkohan Markun into parin kuukauden selibaatista johtuvaa vai siitä kun saa kaverin vaimoa panna vapaasti?

        Onko sinulla voimakas kevätkiima kun pystyt seksiin noin jatkuvasti? Vai tekeekö kahden miehen halut sinutkin halukkaaksi?
        Vai onko tämä seksiunelmiesi täyttymystä?
        Oletteko puhuneet mahdollisesta kompan jatkosta vielä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla voimakas kevätkiima kun pystyt seksiin noin jatkuvasti? Vai tekeekö kahden miehen halut sinutkin halukkaaksi?
        Vai onko tämä seksiunelmiesi täyttymystä?
        Oletteko puhuneet mahdollisesta kompan jatkosta vielä?

        Kun kahden miehen kädet hyväilee vartaloa niin kyllä siinä alkaa haluta saada homma loppuun asti.
        Käsien paljous vartalolla on kiihoittavinta mitä tiedän enkä pysty vastustamaan kiusausta vaan antaudun täysin himoilleni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun kahden miehen kädet hyväilee vartaloa niin kyllä siinä alkaa haluta saada homma loppuun asti.
        Käsien paljous vartalolla on kiihoittavinta mitä tiedän enkä pysty vastustamaan kiusausta vaan antaudun täysin himoilleni.

        Oletteko puhuneet kimppaseksin jatkamisesta, kun teillä on mennyt hyvin yhdessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletteko puhuneet kimppaseksin jatkamisesta, kun teillä on mennyt hyvin yhdessä?

        Nyt miehet ovat innoissaan kun olen kummankin kanssa ja niin olen minäkin.
        Toivon ja luulen että jatkamme kun kaikki ollaan tyytyväisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt miehet ovat innoissaan kun olen kummankin kanssa ja niin olen minäkin.
        Toivon ja luulen että jatkamme kun kaikki ollaan tyytyväisiä.

        Mitä ryhmäseksi antaa sinulle lisää parisuhteeseen nähden?
        Miten ryhmäseksiä voi toteuttaa teidän lapsiperheessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt miehet ovat innoissaan kun olen kummankin kanssa ja niin olen minäkin.
        Toivon ja luulen että jatkamme kun kaikki ollaan tyytyväisiä.

        Joko Markku on lähtenyt ja miten arki alkanut sujumaan. Kuinka olet kaivannu Markun suonikasta kullia. Meinaatteko jatkaa kimppaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko Markku on lähtenyt ja miten arki alkanut sujumaan. Kuinka olet kaivannu Markun suonikasta kullia. Meinaatteko jatkaa kimppaa.

        Arki on palannut mekin palattiin mökiltä ja Markku lähti tiistai aamuna töihin meiltä.
        Mieheni on erittäin aktiivinen seksiin ja puhuu paljon vapun tapahtumista.
        Markku tulee perjantaina meille saunaan ja yöksi.
        Vappu oli mielettömän ihana.


    • Anonyymi

      Merkkistä=morkkista

    • Anonyymi

      Kerro vapunjälkeen toteutuiko toiveesi.

      • Anonyymi

        Toiveet toteutui täydellisesti.
        Olin todella tyydytetty rouva ja haluan jatkaa kahden miehen kanssa jos mahdollista.
        Suosittelen kokeilua muillekkin naisille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toiveet toteutui täydellisesti.
        Olin todella tyydytetty rouva ja haluan jatkaa kahden miehen kanssa jos mahdollista.
        Suosittelen kokeilua muillekkin naisille!

        Kiva että olet tyytyväinen. Onko miehesi puhunut että haluaisi vieraan naisen mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva että olet tyytyväinen. Onko miehesi puhunut että haluaisi vieraan naisen mukaan.

        Ei ole ehdottanut toista naista mukaan.
        Olen kyllä ajatellut nyt viikolla että minun pitää järjestää myös miehelleni toinen nainen kun itse sain kaksi miestä.
        Tiedän yhden ystävätteren jota voisin kysyä joko kolmanneksi tai neljänneksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ehdottanut toista naista mukaan.
        Olen kyllä ajatellut nyt viikolla että minun pitää järjestää myös miehelleni toinen nainen kun itse sain kaksi miestä.
        Tiedän yhden ystävätteren jota voisin kysyä joko kolmanneksi tai neljänneksi.

        Miehesi taitaa olla aisuri. Hänelle riittää, että sinä saat miestä sylin täydeltä! Ei paha sekään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehesi taitaa olla aisuri. Hänelle riittää, että sinä saat miestä sylin täydeltä! Ei paha sekään...

        Ei kait sitä tarvitse olla aisuri jos vaimoa pannaan toisen miehen kanssa kimpassa ja vuorotellen.
        Oma mieheni halusi ensin minut höyrysaunoihin ja kesäisin järvelle ilman yläosaa bikineissä.
        Sitten tuli Turun nudistiranta ja sitten näytettiin alastonkuviani ystäville.
        Minullakin mies haluaa minua kimpassa toisen miehen kanssa
        Matkoilla sain ensikertaa vierasta miestä.
        Lopulta tultiin päätökseen että tuttun ystävän kanssa olisi mielekkäintä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kait sitä tarvitse olla aisuri jos vaimoa pannaan toisen miehen kanssa kimpassa ja vuorotellen.
        Oma mieheni halusi ensin minut höyrysaunoihin ja kesäisin järvelle ilman yläosaa bikineissä.
        Sitten tuli Turun nudistiranta ja sitten näytettiin alastonkuviani ystäville.
        Minullakin mies haluaa minua kimpassa toisen miehen kanssa
        Matkoilla sain ensikertaa vierasta miestä.
        Lopulta tultiin päätökseen että tuttun ystävän kanssa olisi mielekkäintä.

        Miten eka kerta tapahtui?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten eka kerta tapahtui?

        Oltiin Papinniemen leirintäalueella ja yövyimme mökin puolikkaassa ja toisella puoliskolla oli noin 30v mies.
        Mökkiin kuului saunavuoro.
        Mies oli tuntematon ja mentiin kolmistaan saunaan jossa mies osoitti kiinnostustaan minua kohtaan saaden kullin nousua.
        Mieheni ehdotti minulle kimppaa hänen kanssaan.
        Mietin illan mittaan ja nautimme hieman alkoholia siinä krillaillessamme.
        Lopulta kysyin mieheltäni vieläkö hän haluaisi tämän miehen meidän mukaan sänkyyn mieheni halusi.
        Laitoin meidän puolen patjat lattialle pyysimme miestä meidän puolelle yökylään.
        Mies tuli tuoden vielä yhden patjan jolloin koko vapaa lattiatila oli petinä.
        Olin vuorotellen miesten kanssa toisen naisessa takaapäin toisen imiessä rintojani.
        Seuraavana päivänä mies lähti emmekä tiedä muuta kuin että olin harrastanut seksiä Kalen kanssa.
        Näin olin ensikertaa kimppanaisena, onneksi en viimeistä kertaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ehdottanut toista naista mukaan.
        Olen kyllä ajatellut nyt viikolla että minun pitää järjestää myös miehelleni toinen nainen kun itse sain kaksi miestä.
        Tiedän yhden ystävätteren jota voisin kysyä joko kolmanneksi tai neljänneksi.

        Tuliko Markku perjantaina yöksi?
        Entä oliko myös naisseuraa lisänä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ehdottanut toista naista mukaan.
        Olen kyllä ajatellut nyt viikolla että minun pitää järjestää myös miehelleni toinen nainen kun itse sain kaksi miestä.
        Tiedän yhden ystävätteren jota voisin kysyä joko kolmanneksi tai neljänneksi.

        Miten saitko ystävättären houkuteltua teidän mukaan. Onko markku tullut ,onko ollut kova yö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuliko Markku perjantaina yöksi?
        Entä oliko myös naisseuraa lisänä...

        Markku tuli perjantaina ja minun ystävätär tuli ja mieheni oli ystävättereni kanssa ja itse olin Markun kanssa koko yön kaksistaan.
        Markku kertoi että mieheni oli luvannut Markulle että hänen puolestaan Markku saa panna minua jos minä vain suostun. Ja kyllä minä suostun olemaanMarkun kanssa seksisuhteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten saitko ystävättären houkuteltua teidän mukaan. Onko markku tullut ,onko ollut kova yö.

        Oli melko rankka vaikka olin vain Markun kanssa.
        Miehelläni oli omat puuhansa.
        Aamusta oltiin kaikki 4 aamukahvilla kun lapset heräsi vähän ennen kasia.
        Niin ja iltaa odotellessa.
        Kävimme kerran päivällä ulkosaunalla saunakamarissa Markun kanssa jonka jälkeen mieheni kävi Seijan kanssa samassa saunakamarissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Markku tuli perjantaina ja minun ystävätär tuli ja mieheni oli ystävättereni kanssa ja itse olin Markun kanssa koko yön kaksistaan.
        Markku kertoi että mieheni oli luvannut Markulle että hänen puolestaan Markku saa panna minua jos minä vain suostun. Ja kyllä minä suostun olemaanMarkun kanssa seksisuhteessa.

        Onko teillä ystävättären kanssa ollut tällaisesta kuviosta puhetta aiemmin, kun hän oli heti valmis tulemaan, vieläpä miehesi kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli melko rankka vaikka olin vain Markun kanssa.
        Miehelläni oli omat puuhansa.
        Aamusta oltiin kaikki 4 aamukahvilla kun lapset heräsi vähän ennen kasia.
        Niin ja iltaa odotellessa.
        Kävimme kerran päivällä ulkosaunalla saunakamarissa Markun kanssa jonka jälkeen mieheni kävi Seijan kanssa samassa saunakamarissa.

        Mitä lapset tuumivat, kun teitä oli neljä aikuista aamukahvilla? Oliko heitä valmisteltu etukäteen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oltiin Papinniemen leirintäalueella ja yövyimme mökin puolikkaassa ja toisella puoliskolla oli noin 30v mies.
        Mökkiin kuului saunavuoro.
        Mies oli tuntematon ja mentiin kolmistaan saunaan jossa mies osoitti kiinnostustaan minua kohtaan saaden kullin nousua.
        Mieheni ehdotti minulle kimppaa hänen kanssaan.
        Mietin illan mittaan ja nautimme hieman alkoholia siinä krillaillessamme.
        Lopulta kysyin mieheltäni vieläkö hän haluaisi tämän miehen meidän mukaan sänkyyn mieheni halusi.
        Laitoin meidän puolen patjat lattialle pyysimme miestä meidän puolelle yökylään.
        Mies tuli tuoden vielä yhden patjan jolloin koko vapaa lattiatila oli petinä.
        Olin vuorotellen miesten kanssa toisen naisessa takaapäin toisen imiessä rintojani.
        Seuraavana päivänä mies lähti emmekä tiedä muuta kuin että olin harrastanut seksiä Kalen kanssa.
        Näin olin ensikertaa kimppanaisena, onneksi en viimeistä kertaa.

        Miltä teistä kummastakin tuntui seuraavana päivänä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko teillä ystävättären kanssa ollut tällaisesta kuviosta puhetta aiemmin, kun hän oli heti valmis tulemaan, vieläpä miehesi kanssa?

        Ei ole ollut puhetta mutta hänen mies juopottelee viikonloppuisin ja pettää vaimoaan luultavasti taitavat erota kohta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä lapset tuumivat, kun teitä oli neljä aikuista aamukahvilla? Oliko heitä valmisteltu etukäteen?

        Ovat niin pieniä vielä etteivät tajua asioita vanhin on 4v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli melko rankka vaikka olin vain Markun kanssa.
        Miehelläni oli omat puuhansa.
        Aamusta oltiin kaikki 4 aamukahvilla kun lapset heräsi vähän ennen kasia.
        Niin ja iltaa odotellessa.
        Kävimme kerran päivällä ulkosaunalla saunakamarissa Markun kanssa jonka jälkeen mieheni kävi Seijan kanssa samassa saunakamarissa.

        Onko nyt tullut seksiä tarpeeksi tälle viikonlopulle...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli melko rankka vaikka olin vain Markun kanssa.
        Miehelläni oli omat puuhansa.
        Aamusta oltiin kaikki 4 aamukahvilla kun lapset heräsi vähän ennen kasia.
        Niin ja iltaa odotellessa.
        Kävimme kerran päivällä ulkosaunalla saunakamarissa Markun kanssa jonka jälkeen mieheni kävi Seijan kanssa samassa saunakamarissa.

        Onko sinulla kierukka vai onko ehkäisyä ollenkaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovat niin pieniä vielä etteivät tajua asioita vanhin on 4v.

        Et siis ole ikäloppu, vaan nainen parhaassa iässä! Vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ollut puhetta mutta hänen mies juopottelee viikonloppuisin ja pettää vaimoaan luultavasti taitavat erota kohta.

        Taisi olla kiva viikonloppu. Mites joko miehesi on kertonut miltä tuntui saada ystävältäsi. Nyt taas paluu arkeen,joko ensi viikonlopuksi on suunnitelmat...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla kierukka vai onko ehkäisyä ollenkaan?

        Minulla on kierukka ja luotamme siihen täysin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miltä teistä kummastakin tuntui seuraavana päivänä?

        Olimme olleet kimpassa miehen kanssa jota ei oltu nähty koskaan eikä tulla koskaan enää näkemään.
        Tuntui melko rivolta ja kiihoittavalta.
        Ei ollut merkkistä kun oma mies halusi minun olevan vieraan kanssa.
        Aiemmin oltiin oltu liian pelokkaita kokeilemaan, haluja olisi kyllä ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et siis ole ikäloppu, vaan nainen parhaassa iässä! Vai?

        Olen 26-vuotias että ehkäisyä joudun käyttämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 26-vuotias että ehkäisyä joudun käyttämään.

        Jääkö kimppa teidän elämäänne? Oliko tyydyttävää sinusta ja miehestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli melko rankka vaikka olin vain Markun kanssa.
        Miehelläni oli omat puuhansa.
        Aamusta oltiin kaikki 4 aamukahvilla kun lapset heräsi vähän ennen kasia.
        Niin ja iltaa odotellessa.
        Kävimme kerran päivällä ulkosaunalla saunakamarissa Markun kanssa jonka jälkeen mieheni kävi Seijan kanssa samassa saunakamarissa.

        Ollut taas yksinäiset pyhät äijänkäppyrällä🤣


    • Anonyymi

      Voi jeesuksenperkele taas näitä iltasatuja

      • Anonyymi

        Jeesuksenperkeleen iltasadut löytyvät Raamattu -nimisestä kirjasta, ei täältä. Ihan vaan jos et tiennyt.


      • Anonyymi

        Haittaakse?


    • Anonyymi

      Ei käy kateeksi, tsemppiä.

    • Anonyymi

      Miten aloittajan kimppa toimii tällä hetkellä? Olisi kiva kuulla, että oletteko jatkaneet mukavasti alkanutta harrastetta.

      • Anonyymi

        Olen edelleen kahden miehen nainen.
        Miehet tekee edelleen suunnitelmia varalleni kaksistaan.
        En ole kuullut mutta olen huomannut heidän suunnittelevan ja sitten olen tuntenut suunnitelmat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen edelleen kahden miehen nainen.
        Miehet tekee edelleen suunnitelmia varalleni kaksistaan.
        En ole kuullut mutta olen huomannut heidän suunnittelevan ja sitten olen tuntenut suunnitelmat.

        Onko teillä.juhannukseksi suunnitelmia. Aiotteko viettää sitä neljästään?


    • Anonyymi

      Minusta on kiihoittavaa jos pääsee kuumtelemaam kun itestä puhutaan seksuaalisista haluista.
      Olemme mieheni kanssa välillä oltu sängyssä seksipuuhissa kun hän on välillä soittanut toiselle .itselle laittaen kaiuttimen päälle.
      Kiihoittaa kun mieheni kysyy voitaisiko yrittää saada vaimo mukaan kimppaan vaikka yllätetään hänet vaikka ens perjantaina.
      Olen täysin valmis kun mieheni kysyy minulta että alatko meille kimppanaiseksi?
      En voi sanoa muuta kuin tottakai tulen mutta haluan seksiä heti.
      Pane mua!

    • Anonyymi

      On teillä hyvä kuvio. Varsinkin kun miehelläsi on myös nainen välillä. Voi viettää yön toisen kanssa eikä toinenkaan ole yksikseen. Minulla ja vaimollani on myös kaverit joitten kanssa matkaillaan ja harrastetaan seksiä. Ei olla tosin samoilla reissuilla, mutta satunnaisesti on jomman kumman kumppani käynyt yötä vierashuoneessa. Toinen meistä nukkuu silloin vieraansa kanssa, ryhmässä emme ole olleet.

    • Anonyymi

      Vieläkö homma jatkuu ja onko alku himossa jo tapahtunut tasoittumista? Muistan että erottuani seuraava naiseni sai eräänä vìiķonlopuna yhdeksät spermat sisäänsä omien laskujensa mukaan.

      • Anonyymi

        Vielä jatkuu ja vieläkin ollaan ahkerasti kolmistaan.
        Olen kimppanaisena melkein joka viikonloppu.
        Taitaa olla vapun jälkeen 2 viikonloppua kun ollaan oltu mieheni kanssa kaksistaan lapsia lukuunottamatta.


    • Anonyymi

      Hienoa. Minäkin kaipaisin halukasta rouvaa. Kimppakin kiinnostaa, mutta omaa vaimoa ei.

    • Anonyymi

      Olen ollut tämän viikon jo kesälomalla ja mieheni alkaa vasta heinäkuussa loman.
      Mies sanoi eilen että viedään lapset anopille (minun anopille) jo torstaiiltana.
      Ihmettelin sitä niin mieheni sanoi etten ehdi kaitsemaan lapsia perjantaina.
      Kun ihmettelin tätä niin sanoi että Markku tulisi mielellään torstaina meille ja lähtee meidän mukaan mökille Juhannusta viettämään.
      Taisi tulla jotain ajatuksia mieleen kun mieheni kysyi. Miksi punastuin?
      Mieheni tiedustelisin mitä sanoo Markulle?
      Kysyin mitä mieltä hän on?
      Mieheni sanoi ettei Markku voi mitään tehdä minulle mitä ei vielä oltaisi tehty.
      Sanoi että saadaan panna kaksistaan kun hän on perjantaina töissä.
      Lapset jää anopille juhannukseksi.
      Mieheni soitti Markulle ja laittoi kaiuttimen päälle, kertoi Markulle minun jäävän yksin perjantaiksi ja jos Markku tulisi torstai iltana niin minun ei tarvitse olla päivää yksin ja ehtisivät saada minut kimppanaiseksi.
      Markku sanoi toivovansa että suostun kun hänkin on muistellut yhdessä oloamme ja kehui minua seksikkääksi haluttavaksi naiseksi.
      Kertoi myös olevansa kiitollinen saadessaan luvan olla kanssani.
      Markku ei tiennyt että kuulin koko keskustelun.

      • Anonyymi

        Mielenkiintoinen juhannus tiedossa!
        Kerrothan tuntemuksesi eri päivien tapahtumista meillekin!


      • Toivottavasti heinäkuusta tulee antoisa kuukausi sulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoinen juhannus tiedossa!
        Kerrothan tuntemuksesi eri päivien tapahtumista meillekin!

        Nyt päällimmäisenä ajatuksissani on perjantai päivä.
        Mieheni on järjestänyt lapset hoitoon, sekä Markun meille kun menee itse töihin ja on sanonut suoraan toivovansa että panemme Markun kanssa kaksistaan minulle kyllä sopii.
        Markussa on uutuuden viehätystä vielä ja vielä se kun saan luvalla olla toisen miehen rakastajatar miesten yhteinen kimppanainen.


    • Anonyymi

      Taidat saada kunnolla munaa juhannuksena. Meille tulee käymään entinen naapuri. Vaimo ei tiedä että vuosia sitten vetäisin tälle 65 vuotiaalle rouvalle lastit sisään muutaman kerran. Saa nähdä miten nyt. Ei olla tässä välillä oltu muuten kuin että lähinnä vaimo ja hän ovat pitäneet yhteyttä.

      • Anonyymi

        Onnea teillekkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnea teillekkin

        En tiedä uskallanko tehdä aloitetta vieraallemme. Ainakin vaimo saa meisseliä kunnolla. Saa nähdä. Kieltämättä tämän rouvan takamus saa mielikuvituksen lentoon. Ei uskoisi kuusvitoseksi.


    • Anonyymi

      Mieheni lähti viemään lapsia anopille ja sanoi tulevansa 2-3 tunnin päästä.
      Sanoi Markun tulevan ennen viittä ja minun pitää viedä Markku sänkyyn kun tulee.
      Kun epäröin ja ja kysyin onko hän tosissaan?
      Kertoi olevansa ja sanoi voivansa soittaa Markulle ja pyytää häntä panemaan vaimo tyytyväiseksi jos en itse uskalla.
      Sanoin että joskerran haluat hoidan Markun panemaan vaimoasi.
      Oletko tyytyväinen? Mies kertoi olevansa täysin tyytyväinen.
      Nyt vielä vaihdan vaatteita ja odotan vierastani minihame ilman pikkareita ja läpinäkyvä pusero ilman rintsikoita.

      • Anonyymi

        Tietääkö miehesi tästä keskusteluketjusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietääkö miehesi tästä keskusteluketjusta?

        WINDOWS tiedä. Tämä on minun yksityinen paineen purkautumiskeinoni.


    • Anonyymi

      Mitenkä aloittajan juhannus sujuu? Oletko saanut montakin kertaa mieheltäsi ja kaverilta. Olen minäkin jo kerran saanut pillua vaimolta. Kohta käydään uimassa kun sukulaiset lähti ja eiköhän sitten pääse taas purkamaan paineet.

      • Anonyymi

        Aloittajalla on ollut ihania kiireitä kahden miehen kanssa olen nauttinut täysin.
        Mieheni ensimmäisen toiveen torstaina täytin sanomalla Markulle että meidän halutaan menevän sänkyyn kun tulet.
        Markun mielestä miellyttävä ja helposti toteutettava toive.
        Oltiin vielä sängyssä kun mieheni tuli.
        Olen saanut reilusti seksiä molemmilta niin kimpassa kuin erikseenkin.


    • Anonyymi

      Onpa kiva kuulla että saat ja tykkäät saada seksiä. Minä laskin alku illasta yhdet lastit vaimoon, mutta hän ei oikein kestä enempää. Tässä ajattelen että voi kun löytyisi kaltaisesi nainen jonka kanssa voisin saada ja antaa tyydytystä.

      • Anonyymi

        Minulla on asiat todella hyvin olen ainut nainen ja kaksi halukasta miestä.


      • Anonyymi

        Voi ei!
        Olen pahoillani puolestasi.


      • Anonyymi

        Onhan meitä seksistä tykkääviä naisia paljon yritystä peliin vain.


    • Anonyymi

      Lähdetään takaisin kotiin jälleen puolen päivän aikoihin.laittelen paikkoja kuntoon lähdön takia kysyin meidän pelistä mitä sille tehdään.
      Mieheni sanoi että viimeisenä poistetaan se ja joudun olemaan heidän kanssaan vielä ennen kotiin lähtöä Markkukin kehui elämänsä parhaaksi juhannukseksi.
      Miehet lähti nostamaan verkkoja.
      Minä tiskasin ja siivosin vaihdoin meille uuden lakanan ja laitoin kylpypyyhkeen valmiiksi sperman valumisen takia.
      Nyt jään odottamaan "miesteni" tuloa verkkojen nostosta.

    • Anonyymi

      Laskitko montako kertaa miehet ovat lauenneet juhannusaatosta kotiin lähtöön. Otitko kaikki sisääsi vai suihinkin. Mahtaa se jo paikossa tuntua kyyti. Minä vedin kerran naisystävääni yhdeksät mällit viikonloppuna ja oli kuulemma tarpeeksi. Nykyään vain haaveilen moisesta menosta kun nyksä ei ole niin himokas.

      • Anonyymi

        On ihan mahdoton pysyä laskuissa mukana ehkä 10-15 kertaa vuorokausi ja ehkä useamminkin.
        Miehet tulee melko nopeasti mutta toinen on valmis kun toinen lopettaa.
        Itse ehdin saada orgasmin 3-5 kerran jälkeen.


      • Anonyymi

        Mahdoton sanoa monestiko aina panivat ehkä 15-20 kertaa vuorokaudessa.
        Miehet tuli nopeasti mutta se ei haitannut kun toinen lopetti niin toinen jatkoi yleensä ehdin itse saada orgasmin 4-6 kerran jälkeen tulin myös useita kertoja ennen isoa orgasmia jonka jälkeen jouduttiin pitämään taukoa.


    • Anonyymi

      Minun täytyy kysyä mieheltäni vielä illalla kun Markun mukaan mieheni on luvannut Markun olla kanssani kun ei itse ole paikalla.
      Markku kysyi haluanko minä hänen käyvän kylässä ja pidänkö minihametta.
      Kerroin että jos mieheni on luvannut niin ei minulla ole mitään sitä vastaan ja minihame on mutta pikkarit jätän pois.

      • Anonyymi

        Kuinka Markun vierailut onnistuvat kun on pieniä lapsia? Miten toimitte?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka Markun vierailut onnistuvat kun on pieniä lapsia? Miten toimitte?

        Lapset on tarhasssa muutaman tunnin päivässä ja jos ovat kotona niin päiväunien aikana on minulla vapaata.
        Vielähän ei olla tavattu kaksistaan.


      • Anonyymi

        Oliko miehesi luvannut Markulle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapset on tarhasssa muutaman tunnin päivässä ja jos ovat kotona niin päiväunien aikana on minulla vapaata.
        Vielähän ei olla tavattu kaksistaan.

        Tietääkö miehet, että kevennät sydäntäsi täällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietääkö miehet, että kevennät sydäntäsi täällä?

        Tietääkseni ei tiedä.
        Jos lukevat niin melko varmasti tunnistaisivat minut ja tapahtumat mistä kirjoitin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko miehesi luvannut Markulle?

        Oli mieheni sanonut Markulle että hän saa mieheni puolesta panna rouvan kanssa vapaasti jos Seikku suostuu.


      • Anonyymi

        Taidat olla tosi nätti ja himottava minihameessa! Mitä miehet ovat sanoneet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli mieheni sanonut Markulle että hän saa mieheni puolesta panna rouvan kanssa vapaasti jos Seikku suostuu.

        Milloin panette ekan kerran?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli mieheni sanonut Markulle että hän saa mieheni puolesta panna rouvan kanssa vapaasti jos Seikku suostuu.

        Onko ystävätär Seija vielä kuvioissa mukana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla tosi nätti ja himottava minihameessa! Mitä miehet ovat sanoneet?

        Markku sanoo "syöltävän hyväksi pakkaukseksi".l
        Markku osoittaa myös halunsa kun riisuu bokserit niin kulli olisi valmis toimiin samantien.
        Kyllä he ihan mielellään ovat kanssani niin kaksin kuin kimpassakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko ystävätär Seija vielä kuvioissa mukana?

        Jos ehtii ja on sillä päällä.
        Ei kuitenkaan kovin usein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli mieheni sanonut Markulle että hän saa mieheni puolesta panna rouvan kanssa vapaasti jos Seikku suostuu.

        Nythän sinä voit mennä luvan saatuasi Markun luo panemaan kun haluat! Eikö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli mieheni sanonut Markulle että hän saa mieheni puolesta panna rouvan kanssa vapaasti jos Seikku suostuu.

        Joko olette tehneet treffit Markun kanssa...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Markku sanoo "syöltävän hyväksi pakkaukseksi".l
        Markku osoittaa myös halunsa kun riisuu bokserit niin kulli olisi valmis toimiin samantien.
        Kyllä he ihan mielellään ovat kanssani niin kaksin kuin kimpassakin.

        Olet varmaan siro ja hoikka nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet varmaan siro ja hoikka nainen.

        Olen 167cm 56kg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nythän sinä voit mennä luvan saatuasi Markun luo panemaan kun haluat! Eikö?

        Kyllä voin ja mieheni on ehdottanut että voin poiketa Markun luona myös kauppareissulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko olette tehneet treffit Markun kanssa...?

        Huomiseksi sovittiin kun lapset ovat tarhassa.
        Markku jää ilmeisesti yökylään keskiviikkona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä voin ja mieheni on ehdottanut että voin poiketa Markun luona myös kauppareissulla.

        Sinulla on selvästi nuoren naisen kiimaa! Nauti siitä kun ei ole esteitä! Olet todella seksuaalinen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä voin ja mieheni on ehdottanut että voin poiketa Markun luona myös kauppareissulla.

        Miehesi on selkeästi aisuri. Onko hän jo kauan puhunut tai vihjaillut toisesta miehestä kanssasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehesi on selkeästi aisuri. Onko hän jo kauan puhunut tai vihjaillut toisesta miehestä kanssasi?

        Meillä oli keskusteluja vuoden verran joka kiihoitti aikansa.
        Sitten alkoi halut että näyttäisin vähän paikkojani vieraille.
        Kun tämä ei enää riittänyt suunnittelivat minusta vappuheilan kahdelle miehelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä oli keskusteluja vuoden verran joka kiihoitti aikansa.
        Sitten alkoi halut että näyttäisin vähän paikkojani vieraille.
        Kun tämä ei enää riittänyt suunnittelivat minusta vappuheilan kahdelle miehelle.

        Millä tavalla ja millaisissa tilanteissa näytit paikkojasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomiseksi sovittiin kun lapset ovat tarhassa.
        Markku jää ilmeisesti yökylään keskiviikkona.

        Harrastatko seksiä myös mensujen aikana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harrastatko seksiä myös mensujen aikana?

        Jos tilanne tulee päälle niin silloin.


    • Anonyymi

      Miten muuten, katsooko miehesi vieressä koskaan kun Markku työntelee sisääsi? Meillä on vaimon kaveri silloin tällöin mukana( nainen). Yleensä ollaan pantu erikseen, mutta sitten vaimo halusi nähdä miltä näyttää ihan läheltä kun laukean hänen kaveriinsa.

    • Anonyymi

      Pyysin siskoani hakemaan lapset tarhasta keskiviikkona.
      Siskoni tiedusteli olinko menossa jonnekin.
      Kerroin hänelle että olen ollut sängyssä kahden miehen kanssa ja nyt tämä mies tulee jo päivällä ja rakastelemme ennen mieheni tuloa ja sen jälkeen panemme kimpassa.
      Siskoni meni melko hiljaiseksi.
      Lupasi hakea lapset.

      • Anonyymi

        Varmaan melkoinen yllätys siskollesi. Olisi mielenkiintoista kuula, miten siskosi alkaa kohta kyselemään asiasta. Onko siskollasi miestä? Saatkohan heidät mukaan kimppapuuhiin..


      • Kyllä toi on monelle arka paikka. Toiset tytöt saa kahdelta ja toiset ei yhdeltäkään.


      • Anonyymi

        Teillä on luottamukselliset suhteet siskon kanssa kun rohkenit noin sanoa! Onko hänellä perhettä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teillä on luottamukselliset suhteet siskon kanssa kun rohkenit noin sanoa! Onko hänellä perhettä?

        Siskoni on aviossa ja me olemme todella läheisiä ja pystyn täysin luottamaan häneen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan melkoinen yllätys siskollesi. Olisi mielenkiintoista kuula, miten siskosi alkaa kohta kyselemään asiasta. Onko siskollasi miestä? Saatkohan heidät mukaan kimppapuuhiin..

        En usko että hän haluaa mukaan mutta on kyllä kiinnostunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko että hän haluaa mukaan mutta on kyllä kiinnostunut.

        Ottakaa katsomaan yhteistà panoanne!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ottakaa katsomaan yhteistà panoanne!

        Minua ei haittais vaikka tulisi katsomaan enkä usko että Markkuakaan mutta mieheni saattaisi kuolata siskoni perään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua ei haittais vaikka tulisi katsomaan enkä usko että Markkuakaan mutta mieheni saattaisi kuolata siskoni perään.

        Haittaako kuolaus...? Kunhan ei koske , jollette halua siskon kanssa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haittaako kuolaus...? Kunhan ei koske , jollette halua siskon kanssa...

        Voisin kysyä ja houkutella siskoani mukaan saisi olla mieheni kanssa ja välillä Markun kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin kysyä ja houkutella siskoani mukaan saisi olla mieheni kanssa ja välillä Markun kanssa.

        Onko sisareni nuorempi vai vanhempi sinua? Onko hänelläkin lapsia?


    • Anonyymi

      Älä anna asian levitä liikaa kenenkään korviin. Mekin panemme kimpassa ja erikseen vain kun tapaaminen näyttää ulkopuolisistakin sovinnaiselta. Ettei tule tilannetta että vieras mies on pukilla tai että oma mies on vieraan rouvan päällä kun joku tulee käymään. Sellaiset asiat aistii ja jutut alkaa leviämään.

      • Anonyymi

        Täytyy tarkistaa että ovet ovat lukossa kun alkaa touhuta vieraan kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy tarkistaa että ovet ovat lukossa kun alkaa touhuta vieraan kanssa.

        Asutteko kerrostalossa vai omakotitalossa? Kerrostalo voi olla anonyymimpi tässä asiassa. Ei niin seurata kuin omakotitaloalueella...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asutteko kerrostalossa vai omakotitalossa? Kerrostalo voi olla anonyymimpi tässä asiassa. Ei niin seurata kuin omakotitaloalueella...

        Asumme omakotitalossa ja yksi melko utelias naapuri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asumme omakotitalossa ja yksi melko utelias naapuri.

        Varovaisesti sitten...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asumme omakotitalossa ja yksi melko utelias naapuri.

        Meillä kävi kerran että vieras ei illalla saanut seisomaan jännityksen ja liika humalan takia.
        Vieras kysyi mieheltäni jos hän saa panna vaimoasi kun olet töissä huomenna, mieheni lupasi.
        Minulla oli käytössä ehkäisysupot ja kun mieheni lähti töihin niin istuimme jonkin aikaa vieraan kanssa keittiössä.
        Kun siirryimme sänkyyn vieraamme työnsi ehkäisypuikon emättimeen.
        Silloin soi ovikello ja luulin mieheni tulevan takaisin.
        Itse en päässyt avaamaan koska puikko oli sulamassa Niinpä pyysin vierastamme avaamaan oven, siellä oli mieheni työnjohtaja ja minun vieraani avasi oven alasti muna pystyssä ja huusi ovelta.
        Hei Seikku täällä on Markon työnjohtaja joka kyselee Markoa.
        Mieheni ajoi pihaan ja olisi käynyt sisällä mutta tämä työnjohtaja oli estänyt vedoten kiireeseen.
        Kaksi päivää myöhemmin tämä työnjohtaja oli sanonut miehelleni.
        Tämän Mikan panevan Seikkua kun olet töissä.
        Mieheni oli väittänyt ettei se voi pitää paikkaansa mutta ei ollut uskonut olimmehan kaksistaan ja Mika oli muna pystyssä ja alasti avannut oven.
        Siinä oli suppo sulanut ja Mika tuli suoraan panemaan.
        Illalla miehet pani vuorotellen minua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä kävi kerran että vieras ei illalla saanut seisomaan jännityksen ja liika humalan takia.
        Vieras kysyi mieheltäni jos hän saa panna vaimoasi kun olet töissä huomenna, mieheni lupasi.
        Minulla oli käytössä ehkäisysupot ja kun mieheni lähti töihin niin istuimme jonkin aikaa vieraan kanssa keittiössä.
        Kun siirryimme sänkyyn vieraamme työnsi ehkäisypuikon emättimeen.
        Silloin soi ovikello ja luulin mieheni tulevan takaisin.
        Itse en päässyt avaamaan koska puikko oli sulamassa Niinpä pyysin vierastamme avaamaan oven, siellä oli mieheni työnjohtaja ja minun vieraani avasi oven alasti muna pystyssä ja huusi ovelta.
        Hei Seikku täällä on Markon työnjohtaja joka kyselee Markoa.
        Mieheni ajoi pihaan ja olisi käynyt sisällä mutta tämä työnjohtaja oli estänyt vedoten kiireeseen.
        Kaksi päivää myöhemmin tämä työnjohtaja oli sanonut miehelleni.
        Tämän Mikan panevan Seikkua kun olet töissä.
        Mieheni oli väittänyt ettei se voi pitää paikkaansa mutta ei ollut uskonut olimmehan kaksistaan ja Mika oli muna pystyssä ja alasti avannut oven.
        Siinä oli suppo sulanut ja Mika tuli suoraan panemaan.
        Illalla miehet pani vuorotellen minua

        Kauanko olette harrastaneet kolmatta pyörää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauanko olette harrastaneet kolmatta pyörää?

        Ennen vappuna oltiin eka kerta.
        Markku on varmasti laskenut ainakin reilut 100 spermalastia minuun tähän mennessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen vappuna oltiin eka kerta.
        Markku on varmasti laskenut ainakin reilut 100 spermalastia minuun tähän mennessä.

        Mistä asennoista nautit eniten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä asennoista nautit eniten?

        69, doggy, ratsastus, rakastan suuseksiä tykkään ottaa vastaan ja tykkään antaa.
        Suuseksiä antaessani miehet tulee melko nopeasti niin olen oppinut nielemään sperman suuseksissä.
        Haluan kokeilla myös kaksi kalua pillussa yhtäaikaa yrittää ainakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        69, doggy, ratsastus, rakastan suuseksiä tykkään ottaa vastaan ja tykkään antaa.
        Suuseksiä antaessani miehet tulee melko nopeasti niin olen oppinut nielemään sperman suuseksissä.
        Haluan kokeilla myös kaksi kalua pillussa yhtäaikaa yrittää ainakin.

        Kerro sitten kun olette kokeilleet kahta kalua pillussa... miten onnistui.


    • Anonyymi

      Markku soitti ja kysyi milloin sopii tulla huomenna.
      Sanoin että vien lapset tarhaan kasilta.
      Markku lupasi tulla silloin meille.
      Kysyin mieheltäni mitä hän tykkä jos vaimon rakastaja tulee heti aamusta j haluaa panna vaimoasi?
      Mies sanoi vain jos vaimoni haluaa antaa rakastajalleen niin silloin on parasta että vaimo saa rakastella.

      • Anonyymi

        Aitoa aisurin puhetta! Rouva nyt nauttikoon!


      • Anonyymi

        Oletko säästänyt tänään kiimaa huomista varten....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko säästänyt tänään kiimaa huomista varten....

        Kyllä minulla kiimaa piisaa.
        Markku saa panna parastaan kun tulee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aitoa aisurin puhetta! Rouva nyt nauttikoon!

        Aion nauttia kun kerran on lupa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aion nauttia kun kerran on lupa.

        Onko aisuri koskaan vihjannut, että rakastaja voisi panna sinut paksuksi ja hän olisi isänä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko aisuri koskaan vihjannut, että rakastaja voisi panna sinut paksuksi ja hän olisi isänä?

        Ei ole ollut puheena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ollut puheena.

        Miten suhtautuisit jos kysyisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ollut puheena.

        Voithan kysäistä, että jos kimppaa ahkerasti harrastaessa kierukka on pettänyt, niin miten mies suhtautuu, että oletkin raskaana Markulle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minulla kiimaa piisaa.
        Markku saa panna parastaan kun tulee!

        Onko sinulla enemmän kiimaa kuin miehelläsi, tarvitset seksiä enemmän kuin hän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten suhtautuisit jos kysyisi?

        Olisin todella hämmästynyt jos tämmöinen kysymys tulisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla enemmän kiimaa kuin miehelläsi, tarvitset seksiä enemmän kuin hän?

        Olen meistä aktiivisempi osapuoli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voithan kysäistä, että jos kimppaa ahkerasti harrastaessa kierukka on pettänyt, niin miten mies suhtautuu, että oletkin raskaana Markulle?

        Voisihan lapsi olla myös mieheni jos kierukka pettää.
        En lähtisi kovin mielelläni raskauden keskeytykseen.
        Harkita voisin vakavan sairauden takia.


    • Anonyymi

      Haittaisiko jos miehesi vaikka kuolaisikin siskosi perään. Se tietysti mutkistaa asioita jos hän on naimisissa, mutta sinun kannaltasi katsottuna? Entä miltä sinusta tuntuisi katsoa kun siskoasi pannaan. Minä olen pannut vaimoni vanhempaa siskoa hänen nähtensä. Ei kumminkaan mitään naisten välisiä varsinaisesti

      • Anonyymi

        Soisin siskonikin kokevan kahden miehen kiiman.
        En olisi esteenä vaikka miehet panisivat siskoani.
        Voin ja yritän saada siskoni mukaan joku kerta.


    • Anonyymi

      Jännittää aamu niin ei saa nukuttua.
      Ajatukset pyörii aamussa ja vieras pyrkii mieleen.

      • Anonyymi

        Mikä siinä jännittää? Tuttu ihminen ja rento meininki...


      • Anonyymi

        Oletko ihastunut Markkuun....


      • Anonyymi

        Onko paneminen ollut nautinnollista vähästä unesta huolimatta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko paneminen ollut nautinnollista vähästä unesta huolimatta?

        On ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ollut.

        Mikä on sinusta ollut huippua tänään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ihastunut Markkuun....

        Olen siksi oli niin helppoa myöntyä miesten suunnitelmiin alussa.
        Alapääni oli märkänä pelkästä ajatuksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen siksi oli niin helppoa myöntyä miesten suunnitelmiin alussa.
        Alapääni oli märkänä pelkästä ajatuksesta.

        Mikä Markun otteissa on sellaista ettet voi vastustaa vaan antautua hänelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä Markun otteissa on sellaista ettet voi vastustaa vaan antautua hänelle?

        Määrätietoisuus hän tietää mitä haluaa ja osoittaa sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on sinusta ollut huippua tänään?

        Markun spontaaninen toiminta kun huommasi pikkuhousujen puuttumisen.
        Nosti ensin pöydälle istumaan ja nuoli pillun ja sitten pani pöytää vasten minua vain vietiin.


    • Anonyymi

      Kun olin menossa eka kerran vieraan luo, kulli seisoi niin ettei mitään järkeä. Nainen oli todella märkä ja ihan hengästynyt eikä tarvittu kovin monta työntöä kun lasti lähti ja rouva nyki ja vapisi. Kolmannen varvin jälkeen saatii puhuttua jotain järkevää. Hänkin sanoi olleensa ihan tajuttomassa kiimassa.
      Joku 2-3 kertaa meni näin ennen kuin lähti liiat höyryt päästä.

    • Anonyymi

      Kun tulin lasten viennistä tarhaan oli Markku jo odottamassa.
      Käydessäni kylppärissä riisuin pikkarit ja rintsikat pois minihame oli päällä jo aiemmin.
      Keittiössä Markku tiedusreli pikkarien tilannetta niin sanoin sen selviävän koittamalla.
      Sormet tapasi sängetöntä pintaa ja keittiön pöytää vasten rouva sai ensimmäisen kerran ennen kuin joimme kahvit.
      Saa nähdä kuuleeko mieheni että arkisin täällä käy vieraita miehiä.

      • Anonyymi

        Koetko, että miehen laukeaminen sinuun - suuhun tai pilluun - on naiseutesi huippuhetkiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koetko, että miehen laukeaminen sinuun - suuhun tai pilluun - on naiseutesi huippuhetkiä?

        Tykkään kun mies laukeaa oli sitten suuhun tai pilluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään kun mies laukeaa oli sitten suuhun tai pilluun.

        Tykkäätkö peppuseksistä?


      • Anonyymi

        Kun miehesi tulee töistä niin millainen sessio teillä yleensä on yhdessä?


      • Anonyymi

        Miten muuten Markku otti sinut tänään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäätkö peppuseksistä?

        Peppuseksistä en tykkää en tiedä miksi mutta jos miehet haluaisivat voisin antaa heille myös peppuni.
        Kaikki muut heille olen antanut.
        Miehille on ainakin lemppariksi muodostunut doggy asenossa ja otan toiselta suuhun tällä tavalla ovat vaihdelleet paikkoja useasti keskenään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten muuten Markku otti sinut tänään?

        Markku oli tosi kiimaisella päällä ja olin milloin mitenkin päin. Vaatetus oli tosi kevyt vain pyyhe pyllyn alle kun spermaa tahtoi valua koko ajan sekä kiima mahlaani.
        Kunnes siskoni ilmoitti tulevansa käymään.
        Markku kysyi lähteekö hän pois siksi aikaa kun siskoni on täällä.
        Kerroin ettei tarvitse koska tulee jossain tilanteessa kuitenkin tapaamaan hänet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun miehesi tulee töistä niin millainen sessio teillä yleensä on yhdessä?

        Nyt kun Markku oli meillä niin sänky veti ensimmäisenä puoleensa.
        Nyt tyylistään poiketen mieheni tuli ensin minuun Markkuhan oli nainut minua jo pitkin päivää ja joutui odottamaan vuoroaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Markku oli tosi kiimaisella päällä ja olin milloin mitenkin päin. Vaatetus oli tosi kevyt vain pyyhe pyllyn alle kun spermaa tahtoi valua koko ajan sekä kiima mahlaani.
        Kunnes siskoni ilmoitti tulevansa käymään.
        Markku kysyi lähteekö hän pois siksi aikaa kun siskoni on täällä.
        Kerroin ettei tarvitse koska tulee jossain tilanteessa kuitenkin tapaamaan hänet.

        Siskoni katsoi Markkua ja sanoi että ei olisi tullut jos olisi tiennyt että täällä on vieras.
        Menin Markun viereen seisomaan ja Markun kädellä nostin hameeni helmaa paljastaen pillunì johon Markku laittoi myös toisen kätensä.
        Sanoin siskolleni ettei tämä kovin vieras ole.
        Siskoni mielestä ei näyttänyt olevan.
        Siskoni häkeltyi kun laitoin käteni Markun haaroihin sanoen että täältä riittäisi meille molemmille.
        Siskoni kysyi mitä jos mieheni saa tietää kerroin tälle olevan mieheni suostumus että illalla saan kahta miestä.
        Siskoni jatkoi matkaa ja Markku kysyi mitä olisit tehnyt jos siskksi olisi suostunut?
        Kerroin että olisit saanut panna siskokset peräkkäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siskoni katsoi Markkua ja sanoi että ei olisi tullut jos olisi tiennyt että täällä on vieras.
        Menin Markun viereen seisomaan ja Markun kädellä nostin hameeni helmaa paljastaen pillunì johon Markku laittoi myös toisen kätensä.
        Sanoin siskolleni ettei tämä kovin vieras ole.
        Siskoni mielestä ei näyttänyt olevan.
        Siskoni häkeltyi kun laitoin käteni Markun haaroihin sanoen että täältä riittäisi meille molemmille.
        Siskoni kysyi mitä jos mieheni saa tietää kerroin tälle olevan mieheni suostumus että illalla saan kahta miestä.
        Siskoni jatkoi matkaa ja Markku kysyi mitä olisit tehnyt jos siskksi olisi suostunut?
        Kerroin että olisit saanut panna siskokset peräkkäin.

        Onko siskosi nuorempi sinua? Onko hänellä lapsia? Oletteko seikkailleet yhdessä miesten kanssa joskus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kun Markku oli meillä niin sänky veti ensimmäisenä puoleensa.
        Nyt tyylistään poiketen mieheni tuli ensin minuun Markkuhan oli nainut minua jo pitkin päivää ja joutui odottamaan vuoroaan.

        Miten miehesi otti sinut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko siskosi nuorempi sinua? Onko hänellä lapsia? Oletteko seikkailleet yhdessä miesten kanssa joskus?

        Siskoni on 5min vanhempi kuin minä.
        Ollaan kaksoset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten miehesi otti sinut?

        Kiimaisesti kun tiesi että vieras oli pannut koko päivän useasti vaimoaan.


    • Anonyymi

      Kuulostaa aivan samanlaiselta naisen nautinnolta kuin on Pikkurouvan nautinto. Pikkurouvaa nai kuka tahansa, joille naapurin mies hänet myy naitavaksi. Puhuttelevat häntä huoraksi, vaikka hän ei saakkaan itse maksua naimisista niin kuin huoran pitäisi saada.

      Todella mukavia naisia nämä kumpainenkin.

    • Anonyymi

      Onko lapset tulleet siskon luota kotiin? Vieläkö olette toisen yön yhdessä? Tapaatteko ensi viikonloppuna Markun kanssa?

      • Anonyymi

        Siskoni toi lapset jo illalla kun olimme olleet kolmistaan sängyssä.
        Siskoni varmasti haistoi sperman hajun kun haju tuli omaankin nenään.
        Sanoin miehelleni että sìskoni oli huolissaan minun ja Markon suhteesta.
        Mieheni kertoi siskolleni että vaimoni on meidän yhteinen kimppanainen ja Markku käy siskosi ilona myös kun oma mies ei ole kotona.


    • Anonyymi

      Oletko kyllästynyt kysymyksiin...?

      • Anonyymi

        En ole.


    • Anonyymi

      Sanoit jossakin, että miehesi kehotti sinua ensin näyttämään paikkojasi. Keille ja miten näytit? Saunoessa...?

      • Anonyymi

        Minun paljon puhuttu minihameeni oli olennainen osa minun vilauttelussani istuutuessani annoin helman nousta eikä pikkareita, aurinkoa ottaessani sukuni mökillä ilman bikineissä ja saunoessamme porukalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun paljon puhuttu minihameeni oli olennainen osa minun vilauttelussani istuutuessani annoin helman nousta eikä pikkareita, aurinkoa ottaessani sukuni mökillä ilman bikineissä ja saunoessamme porukalla.

        Antiikin vilauttelu rohkeutta sitten enempään?


    • Anonyymi

      Saitko Markun ja miehesi kullia pilluun yhtaikaa?

      • Anonyymi

        En ole kysynyt vielä.


    • Anonyymi

      Miltä siskosi suhtautuminen vaikutti? Olsiko hän halukas mukaan vai kuinka? Minun vaimon vanhempi sisko sai ensin vierashuoneessa siskonsa tieten munaa. Sittemmin molemmat ovat halunneet nähdä kun kalu painuu toisen sisään. Eivät ole toisiaan kosketelleet kuin sen verran että molemmat ovat kokeilleet kaluani sen ollessa sisällä. Ehkä hieman häveliäästi toisen huulia silitelleet sormilla pannessani.

      • Anonyymi

        Siskoni oli mietteliäs ja katsoi melko pitkään miehiäni kun toi lapset.
        En ihmettelisi jos hän suostuisi joku kerta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siskoni oli mietteliäs ja katsoi melko pitkään miehiäni kun toi lapset.
        En ihmettelisi jos hän suostuisi joku kerta.

        Onko sisko antanut vinkkiä siitä että voisi haluta vierasta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sisko antanut vinkkiä siitä että voisi haluta vierasta...

        On aiemmin kysellyt miten usein meillä on seksiä sanoi haluavansa useammin kuin miehensä.
        Nyt ei ole ollut samoja keskusteluja.
        Aion kuitenkin kysyä siskoani meidän mukaan kun tulee tilaisuus.
        Markulle ei ole mitään sitä vastaan jos siskoni osallistuisi kimppaan.
        Tiedän myös että mieheni haluaisi siskoni mukaan.
        Saunassa mieheni kulli ei reagoi minun alastomuuteen mutta kun siskoni oli meidän kanssa saunassa niin mieheni sai erektion jota peitteli siskoltani.
        Kerroin kuitenkin siskolleni että hän nostatti mieheni kiimaa, siskoa hymyilytti ja sanoi että on hyvä kun tekee johonkin vaikutuksen.


    • Anonyymi

      Nyt alan valmistautua lasten vientiin tarhaan ja sitten menen Markun tykö "kylään".
      En keksi mitä pistäisin päälle niin päädyin kevyen kesätakin laittamiseen eikä mitään alle.

      • Anonyymi

        Oliko yllätys kun riisuit takin ja alla ei ollut mitään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko yllätys kun riisuit takin ja alla ei ollut mitään?

        Kehui ainakin näkemäänsä ja kantoi sänkyyn olisin kyllä mielisti kävellytkin sänkyyn itse.


    • Anonyymi

      Oletko vielä tehnyt treffejä Markun kanssa hänen luokseen?

    • Anonyymi

      Olen tällä hetkellä Markun kotona ja rakastelun jälkeen hän lähti kauppaan ja hakemaan valmisruokaa päiväksi.

      • Anonyymi

        Vietätkö päivän Markun kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vietätkö päivän Markun kanssa?

        Vietän eikä minulla ole kuin kesätakki mukana.
        Onneksi kotiin on 0.32km matkaa kehtaa kävellä vaikka kuinka kuumassa.


      • Anonyymi

        Saunotteko myös vai onko kyse vain erotiikasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saunotteko myös vai onko kyse vain erotiikasta?

        Markku on käynyt meillä saunassa nyt vapusta asti.
        Miehet ovat olleet saunassa kun olen pessyt lapset ja ollaan otettu iltapalaa ja sitten olen laittanut lapset nukkumaan.
        Heidän nukavdettua ollaan käyty saunassa minä ensimistä kertaa ja miehet toista kertaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Markku on käynyt meillä saunassa nyt vapusta asti.
        Miehet ovat olleet saunassa kun olen pessyt lapset ja ollaan otettu iltapalaa ja sitten olen laittanut lapset nukkumaan.
        Heidän nukavdettua ollaan käyty saunassa minä ensimistä kertaa ja miehet toista kertaa.

        Oletko aina ollut noin seksuaalinen nainen kuin nykyään olet? Onko sinulla ollut paljon miehiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko aina ollut noin seksuaalinen nainen kuin nykyään olet? Onko sinulla ollut paljon miehiä?

        Ei ole ollut kovin montaa Markku on toinen kuuden vuoden aikana ja toinen on mieheni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko aina ollut noin seksuaalinen nainen kuin nykyään olet? Onko sinulla ollut paljon miehiä?

        Menetin neitsyyteni ollessani 17v ja mieheni tapasin ollessani 19v.
        Oikeastaan seksielämäni alkoi tavattua mieheni.


    • Anonyymi

      Aika rohkeasti liikut. Me ollaan vaimon ja hänen siskonsa kanssa tosi varovaisia ja touhuamme sellaiseen kellon aikaan ettei tuu kyläilijöitä. Päivisin ollaan mökilläkin ihan normaali kuteissa. No joskus on tosin lipsuttu ymmärrettävästi ja pikaiset. Vaimo on ollut vahdissa jos olen pannut siskoaan. Ollaan jo yli viisikymppisiä eikä lapset ole häiriöksi.

      • Anonyymi

        Me asutaan omakotitalossa ja Markku kerrostalossa ja meillä on yksi utelias naapuri.
        Siskoni on ainoa ulkopuolinen joka tietää Markusta ja häneen luotan.


      • Anonyymi

        Varovasti minäkin olen!
        Ei ole pakko päästää ketään sisään jos on vieras mies sängyssä.
        Siskoni soitti ennen kuin tuli käymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me asutaan omakotitalossa ja Markku kerrostalossa ja meillä on yksi utelias naapuri.
        Siskoni on ainoa ulkopuolinen joka tietää Markusta ja häneen luotan.

        Onko sisko antanut mitään vinkkiä että hänkin haluaisi vierasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sisko antanut mitään vinkkiä että hänkin haluaisi vierasta?

        On aiemmin kysellyt miten usein meillä on seksiä sanoi haluavansa useammin kuin miehensä.
        Nyt ei ole ollut samoja keskusteluja.
        Aion kuitenkin kysyä siskoani meidän mukaan kun tulee tilaisuus.
        Markulle ei ole mitään sitä vastaan jos siskoni osallistuisi kimppaan.
        Tiedän myös että mieheni haluaisi siskoni mukaan.
        Saunassa mieheni kulli ei reagoi minun alastomuuteen mutta kun siskoni oli meidän kanssa saunassa niin mieheni sai erektion jota peitteli siskoltani.
        Kerroin kuitenkin siskolleni että hän nostatti mieheni kiimaa, siskoa hymyilytti ja sanoi että on hyvä kun tekee johonkin vaikutuksen.


    • Anonyymi

      Mieheni soitti ja pyysi minua valmistautumaan syömään menoon.
      Kerroin että hänen täytyy tulla kodin kautta Markulle ja tuoda minulle minihameen topin ja pikkarit jos haluaa ettei vaimo ole pylly paljaana.
      Mieheni kysyi että mitä minulla on nyt päällä?
      Kerroin olevani alasti ja vain takkini on naulakossa.
      Mieheni päivitteli miten olin lähtenyt kotoa, neuvoi että ota edes kassiin vaatteet jos pitää jo kotona riisua kun menet panemaan, kertoi että tuo vaatteeni mutta joudun kuulemma olemaan pillu paljaana kun käymme syömässä.

      • Anonyymi

        Onko pikkarit poissa rangaistus vai leikki!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko pikkarit poissa rangaistus vai leikki!

        Leikki (vilautus juttu).
        Mieheni haluaa että annan jollekin esteettömän näyn pilluuni.
        Tämä on meidän juttumme.
        Yritin sanoa että Markku on katsonut ja pannut koko päivän vaimoasi eikö se riitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leikki (vilautus juttu).
        Mieheni haluaa että annan jollekin esteettömän näyn pilluuni.
        Tämä on meidän juttumme.
        Yritin sanoa että Markku on katsonut ja pannut koko päivän vaimoasi eikö se riitä?

        Nautitko sinä tästä leikistä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nautitko sinä tästä leikistä!

        Vilauttelu oli yhdessä välissä meidän juttu.
        Kun vilauttelu tuli liian tutuksi eikä riittänyt niin tuli tämä vappu ja Markku kuvioon.
        Mieheni tykkää kuulla mitä olen tehnyt Markun kanssa.
        Olen ajatellut antaa mieheni ja Markun lukea tämän ketjun, he tietävät kaikki mitä tänne olen kirjoittanut joitakin tuntemuksiani lukuunottamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nautitko sinä tästä leikistä!

        Nautin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nautin

        Oppivatpa tuntemaan sinun sielunelämääsi paremmin! Ja ymmärtämään myös ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vilauttelu oli yhdessä välissä meidän juttu.
        Kun vilauttelu tuli liian tutuksi eikä riittänyt niin tuli tämä vappu ja Markku kuvioon.
        Mieheni tykkää kuulla mitä olen tehnyt Markun kanssa.
        Olen ajatellut antaa mieheni ja Markun lukea tämän ketjun, he tietävät kaikki mitä tänne olen kirjoittanut joitakin tuntemuksiani lukuunottamatta.

        Minulla on tiedote miehelleni ja Markulle.
        Kerron heille yhtäaikaa kun olemme yhdessä.

        Siskoni soitti ja oli hieman allapäin ja kertoi että hänen mies ei ole ollut halukas seksiin tässä koko kuussa viimekuussa olivat olleet kerran.
        Hän kysyi mitä minä tykkäisin jos hän tulee kimppaan mukaan.
        Kerroin että minulle sopii ihan hyvin.
        Siskoni tiedusteli jos hän tulee kuitenkin katumuspäälle eikä halua olla Markun kanssa.
        Kerroin että hänellä on oikeus perua jos siltä tuntuu.
        Kerroin myös että jos Markku tuntuu vielä liian vieraalta niin voit olla mieheni kanssa.
        Tästä siskoni hämmästyi ja innostui eli ainakin mieheni saa siskoni petikumppaniksi.
        Päivää hän ei osannut sanoa milloin tavataan mutta Kerroin meille sopivan myös lyhyellä varoitusajalla.


    Ketjusta on poistettu 482 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      57
      4310
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      48
      2932
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      133
      2204
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      1906
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      70
      1434
    6. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1177
    7. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1076
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      188
      1062
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      87
      1048
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1022
    Aihe