Miten Take Awaylle käy? Onko Take Away muuttamassa Helsinkiin tai Ouluun?
Take Awayn kohtalo?
15
417
Vastaukset
- Anonyymi
Helesinkkiin menee, sano wesa
- Anonyymi
Helsingissä maistuisi Take Awayn kebappi.
- Anonyymi
Oulussakin maistuisi Take Awayn kebappi.
- Anonyymi
Tuleekohan Take Away ihan oikeasti Helsinkiin? Ei ole vielä tullut.
- Anonyymi
Onko tälle jutulle mitään luotettavaa lähdettä vai pelkästään ns. viidennen käden juoruja/kuulopuheita?
- Anonyymi
Ei ole lähdössä mihinkään Raahesta.
- Anonyymi
Onnea Helsinki!!!!!! Nam nam nam jääh jääh...rups..!!!!
- Anonyymi
Take Awayn taso on laskenut ihan viime vuosina vasta. Ei ole koskaan auki silloin kun sitä kebabbia tarvis esimerkiksi viikonloppuisin klo 22-02 välillä. Olisivat myyneet tai yhdistyneet ToriGrillin kanssa aikoinaan, niin siinä olisi voinut olla kunnolla aukioloajat sen ajan bilettäjille. Enää ei kannata yö aukiolot. Ei ihmiset juhli eikä jaksa valvoa myöhään nykypäivänä.
- Anonyymi
Helsinkiin sivutoimipaikka. Kiitos!
- Anonyymi
Kannatan.
- Anonyymi
Onnea Wiipuri! Take avvau!!
- Anonyymi
Take away oli mahtava ruokapaikka 30 vuotta sitten kun viimeksi kävin hakemassa raskaan kebappiannoksen. Oli ylivoimasesti parasta kebappia ihte tehtyä mitä missään.
- Anonyymi
Mää poika kävin ennen sotia kepapilla, riu-ullaki kävin ja pyyhin tuoheen
- Anonyymi
Silloinpa olikin toiset pitäjät.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351775
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329