Katselin internetistä makkarakeiton teko-ohjetta. Siihen tuli 3 kpl kabanossimakkaroita, jotka piti kuoria ja sitten paloitella. Minkä ihmeen vuoksi pitää kuoria? Se makkaramassahan on spruutattu sian peräsuoleen, joka on naturelli luonnontuote ja siis syötävissä myös.
Kabanossin kuoriminen, miksi?
12
557
Vastaukset
- Anonyymi
En osaa vastata tuohon.
Jotkuthan heittävät broileristakin nahan pois , vaikka se lähinnä herkullisinta...- Anonyymi
Juu roilerin nahka on silloin hyvää, jos on rapsakkaa. Pehmeänä löllönä sitä ei pysty syömään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu roilerin nahka on silloin hyvää, jos on rapsakkaa. Pehmeänä löllönä sitä ei pysty syömään.
Sama pätee kalan nahkoihin ja perunankuoriin.
- Anonyymi
Mitäääh! Kyllä jokaisen pitää syödä sian peräsuolta.
- Anonyymi
Ehkä kaikilla ei nappaa siansuolen riekaleiden natustaminen.
- Anonyymi
Saattaa olla.
Sian näköinen vihreä poliitikko.
https://vignette.wikia.nocookie.net/emmerdale/images/b/b6/Sian_Reeves.jpg/revision/latest/scale-to-width-down/2000?cb=20181217165551
Mutta kympillä saa suolta.
https://www.ravintolahuipulla.fi/tuote/siansuoli-makkaranvalmistukseen/ Anonyymi kirjoitti:
Saattaa olla.
Sian näköinen vihreä poliitikko.
https://vignette.wikia.nocookie.net/emmerdale/images/b/b6/Sian_Reeves.jpg/revision/latest/scale-to-width-down/2000?cb=20181217165551
Mutta kympillä saa suolta.
https://www.ravintolahuipulla.fi/tuote/siansuoli-makkaranvalmistukseen/Itse en pidä Ilmajoen Makkaramestarien tuotteista. Varsin kalliitakin. Ne ovat kadonneet ainakin Ilmajoen S-Marketista.
- Anonyymi
ILMA-JOE kirjoitti:
Itse en pidä Ilmajoen Makkaramestarien tuotteista. Varsin kalliitakin. Ne ovat kadonneet ainakin Ilmajoen S-Marketista.
Ei lupaa hirveän hyvää, kun kehuvat käyttävänsä "aitoja" raaka-aineita. Ovat siis itse jo laittaneet tuon sanan "aito" lainausmerkkeihin.
- Anonyymi
"Minkä ihmeen vuoksi pitää kuoria? Se makkaramassahan on spruutattu sian peräsuoleen"
Katsotaan tuhlaukseksi, että makkaran sisältö olisi sen nauttimisen jälkeen kaksinkertaisessa peräsuolessa. Henkilön oma peräsuoli riittää ja siksi ylimääräinen sian peräsuoli poistetaan ja palautetaan sialle. - Anonyymi
Tuttu paikka vai?
- Anonyymi
Söin yhteen aikaan tätä kabanossia, sen piti olla noin niin kuin vähän parempaa grillimakkaraa. Kuitenkin kun sitä enemmin söi niin aika äklöttävältä alkoi maistua,
Enää en koskekaan siihen.- Anonyymi
Se oli alun perin tyyliin 40 vuotta paljon lihaisampaa ja sisälsi sattumia. Nykyään ulkomaalaisissa makkaroissa saattaa löytää vastaavia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437