Hyvää yötä!

Anonyymi-ap

En missään nimessä halua olla riidoissa tai polttaa siltoja, mutta niin kauan kuin elän, niin epäoikeudenmukaisuuteen haluan korjauksen. Ja tulen siitä muistuttamaan. Negatiiviset ajatukset sinusta kuluttavat sielua ja niin ei kuuluisi olla, mutta ne ovat vain yksi kerros. Toivon rohkeutta toimia oikein. Hyvää yötä!

https://www.youtube.com/watch?v=AsMTTh5Z1j8

6

361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä tarkoitat?

    • Anonyymi

      Ainoa sana jonka biisistä tunnistin oli prostata :D

      • Anonyymi

        Se kohta on просто так, jolla painotetaan yöksi jäämisen olevan helposti tehtävä valinta niin halutessaan :)

        Tässä jotain mitä laulussa sanotaan:

        Laulussa puhutaan aidosta yhteydestä ja siitä kuinka kaikki maailman laulut ja runot on jo tehty. Jos haluat jäädä yöksi, niin jää toki. Kaikki hälinä ja kiire on ylimääräistä. Ei ole vielä aika! Ole kanssani! Puhu kanssani! Laula kanssani! Hieno kohta on myös mielestäni, jossa lauletaan, hän jolle sinä hymyilet, hän on se joka jää luoksesi yöksi. Yötä oleminen vaikuttaa laulussa vertauskuvalta, jolla luonnehditaan aitoa yhteyttä ja ajan antamista toiselle, eikä mitään intiimiä kanssakämistä.

        Laulussa toivotaan myös laulun kohteen näkevän unia lämpimistä rannoista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kohta on просто так, jolla painotetaan yöksi jäämisen olevan helposti tehtävä valinta niin halutessaan :)

        Tässä jotain mitä laulussa sanotaan:

        Laulussa puhutaan aidosta yhteydestä ja siitä kuinka kaikki maailman laulut ja runot on jo tehty. Jos haluat jäädä yöksi, niin jää toki. Kaikki hälinä ja kiire on ylimääräistä. Ei ole vielä aika! Ole kanssani! Puhu kanssani! Laula kanssani! Hieno kohta on myös mielestäni, jossa lauletaan, hän jolle sinä hymyilet, hän on se joka jää luoksesi yöksi. Yötä oleminen vaikuttaa laulussa vertauskuvalta, jolla luonnehditaan aitoa yhteyttä ja ajan antamista toiselle, eikä mitään intiimiä kanssakämistä.

        Laulussa toivotaan myös laulun kohteen näkevän unia lämpimistä rannoista!

        Tämähän oli valaisevaa näin aamupuuron poristessa


    • Anonyymi

      En voi olla tekemisissä välinpitämättömien, tunneköyhien ihmisten kanssa. Sellaiset voi mun puolesta hengailla keskenään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      143
      10396
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      55
      2973
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2809
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1689
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1606
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. 82
      1368
    Aihe