Untuvatakki seksiä

Hei kaikki muhkeitten ja ihanan tuntuisten untsikoiden rakastajat. Kertokaapa lempi takkinne seksiä harrastaessa tai masturboimalla

Itelläni menee Peak Performancen Rivel Vernis ihan ykköseksi panen sitä päivittäin soolona ja vaimoani se päällä.

61

3436

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itelläni parhaan fiilarin antaa Colmarin ja Monclerin untsikat. Vanha kasari Millet on ykkönen, mutta niitä ei löydy enää mistään.

      • Anonyymi

        Tyypillinen niuvanniemen skitsoilija


      • Jep monclerit on kanssa unelma.. vielä ei oo ihan untsikkabudjetti niin korkeella et voisin sellaisen seksikkyyden hommata, mutta joku päivä :)


      • Anonyymi
        Untuvahirmu kirjoitti:

        Jep monclerit on kanssa unelma.. vielä ei oo ihan untsikkabudjetti niin korkeella et voisin sellaisen seksikkyyden hommata, mutta joku päivä :)

        On ne peak performancen takit älyttömän seksikkäitä naisten päällä. Panen nykyään omaa muijaani kokoajan sellanen päällä ja tuntuu kuin eläisi unelmaa.. en oisi uskonu olevani tässä tilanteessa että tää on normipäivää


      • Anonyymi
        Untuvahirmu kirjoitti:

        Jep monclerit on kanssa unelma.. vielä ei oo ihan untsikkabudjetti niin korkeella et voisin sellaisen seksikkyyden hommata, mutta joku päivä :)

        Mee sossun luukulle kerjäämään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ne peak performancen takit älyttömän seksikkäitä naisten päällä. Panen nykyään omaa muijaani kokoajan sellanen päällä ja tuntuu kuin eläisi unelmaa.. en oisi uskonu olevani tässä tilanteessa että tää on normipäivää

        Miten olet uskaltanut kertoa kumppanillesi? Haluisin panna kans muijien takkien kanssa mutta en vain kehtaa kertoa fetissistäni


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten olet uskaltanut kertoa kumppanillesi? Haluisin panna kans muijien takkien kanssa mutta en vain kehtaa kertoa fetissistäni

        Alotan simppelisti kehumalla vähän väliä hänen takkiaan ja sitten kun katsot ajan sopivaksi niin ekana tyydytät naisesi taivaan rajoille sitten sanot että laita toi takkis päälle ja voin kertoa ettei hän hirveästi kysele siinä kohtaa :D ehkä jälkikäteen sitten mut se on jo helpompaa sio vaihees


      • Anonyymi
        Untuvahirmu kirjoitti:

        Alotan simppelisti kehumalla vähän väliä hänen takkiaan ja sitten kun katsot ajan sopivaksi niin ekana tyydytät naisesi taivaan rajoille sitten sanot että laita toi takkis päälle ja voin kertoa ettei hän hirveästi kysele siinä kohtaa :D ehkä jälkikäteen sitten mut se on jo helpompaa sio vaihees

        Panitko kerran sillee se takki päällä? Vai onko sänky hommst jatkunu aina takkien kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Panitko kerran sillee se takki päällä? Vai onko sänky hommst jatkunu aina takkien kanssa?

        Vai oliko joku yhe illa säätö vain


      • Anonyymi kirjoitti:

        Panitko kerran sillee se takki päällä? Vai onko sänky hommst jatkunu aina takkien kanssa?

        Joka kerta siitä lähtien on ollut vähintäänkin yksi untsikka mukana touhuissa. Taivaallista.


      • Anonyymi
        Untuvahirmu kirjoitti:

        Joka kerta siitä lähtien on ollut vähintäänkin yksi untsikka mukana touhuissa. Taivaallista.

        On varmaa helpompi ottaa ne takit mukaa jos on vakituine kumppani kuin yhden illa säädön kans tai pelkästää seksi kumppanien?


    • Anonyymi

      Clara

    • Anonyymi

      U­u­­si seksi­tea­tteri avautu­­­u Su­omeen! Ku­tsu­­mme kai­­­kk­i. Il­moit­­­tau­­tum­­ine­­­n ry­hmä­­­ämme tä­äl­­­l­­­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/X8r0V3

    • Anonyymi

      Ostin kerran muhkean punaisen kiiltävän takin joka kuvien perusteella sytytti, mutta osoittautuikin pettymykseksi kun pinta oli polyuretaania, semmoinen vähän nahkea pinta ei ollut minun juttu vaikka sinänsä upean kiiltävän ja muhkean näköinen visuaalisesti, hehkuvan punainen värikin. Myyntiin meni.

    • Anonyymi

      H­­e­­i! Kuts­um­­me sinut kä­ym­ään u­­­ude­­­ss­a chatis­sa! Mei­­tä on yl­­­i mil­­jo­­ona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/B8o0K8

    • Anonyymi

      Löysin joskus instagramista helvetin kuuman instgam tilin untuvatakeista tyylii jostai peak performance tai jonku vastaava en vaa muista mikä sen nimi oli enkä löydä sitä enää… joskus oli linkki täälki jollai palstoil siit?? Haluisi löytää se niiden onlyfance tai ees saada ne kuvat mitä siel oli siit alastomast muijast ahhh pelkkä ajatuski

      • Kuulostaa seksikkäältä, harmi vain kun en ole instagramissa :/


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Monclerin vanhemmat Verneiul takit ovat suosikkini. Pyrenexin Mythic takki ja kasarin Millet Boston toimivat myös loistavasti ohuine huppuineen. Nämä ovat myös kesällä veneily käytössä.

      • Anonyymi

        Kasarilla ollessani 16v seurustelin 15v tytön kanssa, jolla oli Milletin untsikka. Se oli vaaleansininen. Hänen pikkusiskollaan oli myös uusi lilahtava Millet. Nuo olivat silloin muotia. Lainasin noita silloin tällöin. Kerran tyttöystäväni äiti yllätti minut, kun makoilin pelkkä Millet päälläni. Hymyä riitti. Yksi aamu tämän jälkeen, kun muut oli jo lähteneet hän pyysi minut aamiaiselle pukeutuneena vain Millettiin ja kiiltäviin urheilushortseihin. Aamupalan yhteydessä hän puki toisen Milletin päälleni ja alkoi hieroa nännejäni sen läpi. Siitä alkoi tikanpojan oppitunti seksin saloihin. Kiiltävät satiini ja untuvatakit ovat olleet mukana seksissä tähän päivään asti. Ja tulevat olemaan.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Vaikka olenkin Moncler fettari, pääsin yllättäen kokeilemaan kiiltävää Perfect Moment toppaa. Pitihän se testata millainen hetki oli tarjolla ja kyllähän se rutisi mielyttävästi mällätessä. Oli nimensä veroinen.

    • Anonyymi

      H­­ei! Ku­­ts­­­um­­me sinu­­t kä­­ym­ään uude­­­ss­­a chatis­­sa! Mei­­tä on yl­­i mil­­­joona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/D1l0X9

    • Anonyymi

      Monclerin Maire ja Bady mallit ovat vahvoja leluja. Hihat käärittynä antavat mukavaa vibaa. Nyt on uusia värejä koeajossa 👍

      • Olen valitettavasti vain silmilläni päässyt kuolaamaan kyseisiä seksikkyyksiä :/


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tämä kyseinen fetissi on ehkä yksi parhaista.
      Kiitän luojaa että mulla on untsikkafetissi.
      Runkkaaminen ja seksin harrastaminen parantuivat 100 kertaisiksi kun liitin ihanat untuvatakit mukaan.
      Nyt niitä löytyykin omasta takaa jo toistakymmentä.
      Lemppari merkit ovat ehdottomasti peak performance, moncler, colmar ja duvetica.
      Jos nään naisen kadulla joka pitää jotain untsikkaa noista merkeistä en voi silmiäni irrottaa hänestä, aivan käsittämättömän seksikästä

      • Anonyymi

        Untsikkafetissi keskustelu on täällä harmillisesti nykyisin ihan kuollutta. Miten muilla on syksy mennyt? Onko jo kääriydytty lämpimiin untuviin?! Täällä ainakin alakerta on usein kääritty pehmeiden, liukuvien untsien ympärille ja tällä hetkellä menossa Peakin frostin kanssa leikit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Untsikkafetissi keskustelu on täällä harmillisesti nykyisin ihan kuollutta. Miten muilla on syksy mennyt? Onko jo kääriydytty lämpimiin untuviin?! Täällä ainakin alakerta on usein kääritty pehmeiden, liukuvien untsien ympärille ja tällä hetkellä menossa Peakin frostin kanssa leikit.

        Mukavasti on alkanut 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Untsikkafetissi keskustelu on täällä harmillisesti nykyisin ihan kuollutta. Miten muilla on syksy mennyt? Onko jo kääriydytty lämpimiin untuviin?! Täällä ainakin alakerta on usein kääritty pehmeiden, liukuvien untsien ympärille ja tällä hetkellä menossa Peakin frostin kanssa leikit.

        Mikä peak frost sulla on käytössä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Untsikkafetissi keskustelu on täällä harmillisesti nykyisin ihan kuollutta. Miten muilla on syksy mennyt? Onko jo kääriydytty lämpimiin untuviin?! Täällä ainakin alakerta on usein kääritty pehmeiden, liukuvien untsien ympärille ja tällä hetkellä menossa Peakin frostin kanssa leikit.

        Pehmeisiin Monclerin retro untsikkoihin on kääriydytty. Fjälliksen expedition malleja on höyhennetty. Nyt on paljon extra sexyjä untsikoita myynnissä. Oikein makoiset fettarin markkinat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Untsikkafetissi keskustelu on täällä harmillisesti nykyisin ihan kuollutta. Miten muilla on syksy mennyt? Onko jo kääriydytty lämpimiin untuviin?! Täällä ainakin alakerta on usein kääritty pehmeiden, liukuvien untsien ympärille ja tällä hetkellä menossa Peakin frostin kanssa leikit.

        Nyt näkyy katukuvassa naisilla makeita untsikoita. Tulee katsottua pitkään, jos on oikein seksikäs takki tulee naisen päällä vastaan. Itsellä on seksileluina useampi untsikka, joiden kanssa on syksy alkanut mukavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt näkyy katukuvassa naisilla makeita untsikoita. Tulee katsottua pitkään, jos on oikein seksikäs takki tulee naisen päällä vastaan. Itsellä on seksileluina useampi untsikka, joiden kanssa on syksy alkanut mukavasti.

        Jep. Juuri ihalin kaunista pulleaa Moncleria kauniin naisen päällä. Alkoi kyllä het panettaa.
        Kiilsi auringon paisteessa oikein seksikkäästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä peak frost sulla on käytössä?

        Mulla on itseasiassa monta Frostia. Ne kun yhdistää tunne on mieletön. Frosti naisen päälläkin näyttää tautisen hyvältä, katsetta on mahdoton kääntää pois ihanaan Frostiin pukeutuneesta naisesta.
        Mutta siis omistan normi frost down hood kolme kpl, frost down coat 2x ja frost glacier down hood 2x


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on itseasiassa monta Frostia. Ne kun yhdistää tunne on mieletön. Frosti naisen päälläkin näyttää tautisen hyvältä, katsetta on mahdoton kääntää pois ihanaan Frostiin pukeutuneesta naisesta.
        Mutta siis omistan normi frost down hood kolme kpl, frost down coat 2x ja frost glacier down hood 2x

        Vau! Aika kiva kokoelma 👍🏻 Ootko huomannu mitään eroa laadussa eri vuosien mallistoissa? Ensimmäiset frost glacier takit on aika kivoja, mutta sitä seuraavat, yllättäen, halvemman oloisia.

        Omasta mielestä parhaimmat frost takit on vanhimmat, eli ensimmäiset mitä tuotiin markkinoille. Vähän vaikeita vaan löytää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vau! Aika kiva kokoelma 👍🏻 Ootko huomannu mitään eroa laadussa eri vuosien mallistoissa? Ensimmäiset frost glacier takit on aika kivoja, mutta sitä seuraavat, yllättäen, halvemman oloisia.

        Omasta mielestä parhaimmat frost takit on vanhimmat, eli ensimmäiset mitä tuotiin markkinoille. Vähän vaikeita vaan löytää.

        Tuo on kyllä totta, vanhemmanmalliset Frostit oli parempia. Varsinkin ne, missä oli hihataskut... Mutta kyllä toi pari vuotta vanha Glacier on ollut mukava leikkikaveri. Ja lisäksi pari viikkoa sitten sain täysiin kiiltävän TNF Nuptsen, se on kyllä saanut kyytiä :D ;)

        Vielä kun Moncler Mayan saisi, niin sitten alkaisi kaikkiaan aika kattava kokoelmta olemaan kymmenien untuvatakkien kanssa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on kyllä totta, vanhemmanmalliset Frostit oli parempia. Varsinkin ne, missä oli hihataskut... Mutta kyllä toi pari vuotta vanha Glacier on ollut mukava leikkikaveri. Ja lisäksi pari viikkoa sitten sain täysiin kiiltävän TNF Nuptsen, se on kyllä saanut kyytiä :D ;)

        Vielä kun Moncler Mayan saisi, niin sitten alkaisi kaikkiaan aika kattava kokoelmta olemaan kymmenien untuvatakkien kanssa :D

        Joo, just ne hihataskulliset frostit. Ne alkupään mallit oli myös enemmän kiiltäväpintaisia. Mulla itseasiassa on yks semmoinen musta! Muuten oon koko väriskaalan käyny läpi.

        Onko se kiiltävä nuptse naisten mallia vai joku vanhempi miesten malli? Mulla ollu myös semmoinen kiiltävä miesten vintage nuptse + muutama liivi.

        Moncler Maya takin omistin kans parivuotta, mut ei ylläri ollu ihan niin hyvä mitä ois toivonu.

        Minkälainen vanha glacier sulla on? Siis minkävärinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, just ne hihataskulliset frostit. Ne alkupään mallit oli myös enemmän kiiltäväpintaisia. Mulla itseasiassa on yks semmoinen musta! Muuten oon koko väriskaalan käyny läpi.

        Onko se kiiltävä nuptse naisten mallia vai joku vanhempi miesten malli? Mulla ollu myös semmoinen kiiltävä miesten vintage nuptse muutama liivi.

        Moncler Maya takin omistin kans parivuotta, mut ei ylläri ollu ihan niin hyvä mitä ois toivonu.

        Minkälainen vanha glacier sulla on? Siis minkävärinen?

        Kyllä se ihan miesten mallia on, Torista sen ostin, eli iästä ei täyttä varmuutta ole. Tuollainen kuitenkin:
        https://28vintage.co.uk/products/shiny-black-the-north-face-nuptse-700-puffer-jacket-m

        Glacier on mulla musta, kuten suurin osa takeista muutenkin :D Peakin ohuempiakin takkeja löytyy useampiakin, myös vihreänä ja sinisenä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se ihan miesten mallia on, Torista sen ostin, eli iästä ei täyttä varmuutta ole. Tuollainen kuitenkin:
        https://28vintage.co.uk/products/shiny-black-the-north-face-nuptse-700-puffer-jacket-m

        Glacier on mulla musta, kuten suurin osa takeista muutenkin :D Peakin ohuempiakin takkeja löytyy useampiakin, myös vihreänä ja sinisenä :D

        Vielä sellainen lisäys, että sorruin tilamaan Aliexpressistä Mayan jäljitelmän, saapa nähdä kuinka millainen on. Odotukse ei kyllä ole kovin korkealla :D :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä sellainen lisäys, että sorruin tilamaan Aliexpressistä Mayan jäljitelmän, saapa nähdä kuinka millainen on. Odotukse ei kyllä ole kovin korkealla :D :D

        Joo, täällä ei naisten mallit puhuttele yhtään ei :D joo toi on kyl varmasti hyvä ostos 👍🏻 Toivottavasti oli hyvänkuntoinen toi nuptse jonka ostit :) Jonku vanhemman nuptse takin itse ostaneena on saattanu pettyä, kun onkin menettäny kaiken muhkeuden. Yhden vanhemman punamusta nuptse liivin ostin viime vuonna ja se oli kyl täysosuma 🤩 pesun jälkeen ei tietenkään palautunut ihan alkuperäiseen kuntoon, mutta ajanee asiansa.

        Mulla edelleen aika vahva pääpaino Peakin vaatteissa, löytyy frost down hood, frost glacier hood, blacklight down, air down, helium ja sitten liivinä ari down vest. Mulla btw se oranssi ja tummansininen glacier 😌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, täällä ei naisten mallit puhuttele yhtään ei :D joo toi on kyl varmasti hyvä ostos 👍🏻 Toivottavasti oli hyvänkuntoinen toi nuptse jonka ostit :) Jonku vanhemman nuptse takin itse ostaneena on saattanu pettyä, kun onkin menettäny kaiken muhkeuden. Yhden vanhemman punamusta nuptse liivin ostin viime vuonna ja se oli kyl täysosuma 🤩 pesun jälkeen ei tietenkään palautunut ihan alkuperäiseen kuntoon, mutta ajanee asiansa.

        Mulla edelleen aika vahva pääpaino Peakin vaatteissa, löytyy frost down hood, frost glacier hood, blacklight down, air down, helium ja sitten liivinä ari down vest. Mulla btw se oranssi ja tummansininen glacier 😌

        Minuakaan ei naisten mallit oikein viehätä, melkeinpä on jopa väliin turn-off...

        Oli hyvässä kunnossa toi nuptse, todella muhkea ja kiiltävä 🤩 Aivan mahtava. On mulla lisäksi toinen musta nuptse, mutta siinä ei juuri kiiltoa ole ja se olisikin tarkoitus laittaa myyntiin.

        Vasta tuli hankittua kanssa musta Pyrenexin Mythic, siinä on kanssa kiva takki hommailuihin... Mutta Peakit ainakin ennen oli hyviä hinta-laatusuhteeltaan, heliumia löytyy useampaakin mallia (myös glacierinä) ja frost down hood. Blacklight olisi kyllä mahtava lisä, jos jostain löytyisi...

        Mitähän kaikia muita nyt mulla olikaan, ainakin Bomboogieta, Alphaa ja Adidasta löytyy kiiltävinä untuvaversioina :P Ja sitten yksi vihreä Moncler.

        Glacierissä oranssi värikin näyttää hyvältä, kaikkissa takeissa oranssi ei välttämättä aiheuta samanlaisia tuntemuksia :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minuakaan ei naisten mallit oikein viehätä, melkeinpä on jopa väliin turn-off...

        Oli hyvässä kunnossa toi nuptse, todella muhkea ja kiiltävä 🤩 Aivan mahtava. On mulla lisäksi toinen musta nuptse, mutta siinä ei juuri kiiltoa ole ja se olisikin tarkoitus laittaa myyntiin.

        Vasta tuli hankittua kanssa musta Pyrenexin Mythic, siinä on kanssa kiva takki hommailuihin... Mutta Peakit ainakin ennen oli hyviä hinta-laatusuhteeltaan, heliumia löytyy useampaakin mallia (myös glacierinä) ja frost down hood. Blacklight olisi kyllä mahtava lisä, jos jostain löytyisi...

        Mitähän kaikia muita nyt mulla olikaan, ainakin Bomboogieta, Alphaa ja Adidasta löytyy kiiltävinä untuvaversioina :P Ja sitten yksi vihreä Moncler.

        Glacierissä oranssi värikin näyttää hyvältä, kaikkissa takeissa oranssi ei välttämättä aiheuta samanlaisia tuntemuksia :D

        Minulle kelpaa myös naisten mallit. Ykkösenä kuitenkin vanhat tilavat unisex mallit kuten mainitsemasi Pyrenex Mythic ja Millet Boston.
        Monclerin Verneuil ja Maya ovat päivittäisessä käytössä ja siten pysyvät puhtaina.
        Monclerilla on yksi malli nimeltä Callis. Se on naisten oversize malli ja siinä on paljon hommailuun toimivia yksityiskohtia :D
        Peakin takeista Clara ja Moment ovat olleet kivoja ja sopivan heikkoja.
        Uusi tuttavuus on Mackage Kent mustana. Se vaikuttaa super muhkealta lelulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle kelpaa myös naisten mallit. Ykkösenä kuitenkin vanhat tilavat unisex mallit kuten mainitsemasi Pyrenex Mythic ja Millet Boston.
        Monclerin Verneuil ja Maya ovat päivittäisessä käytössä ja siten pysyvät puhtaina.
        Monclerilla on yksi malli nimeltä Callis. Se on naisten oversize malli ja siinä on paljon hommailuun toimivia yksityiskohtia :D
        Peakin takeista Clara ja Moment ovat olleet kivoja ja sopivan heikkoja.
        Uusi tuttavuus on Mackage Kent mustana. Se vaikuttaa super muhkealta lelulta.

        Varsinkin Millet Boston ja Mackage Kent näyttäisi kyllä hyvältä 😍 Niiden kanssa varmasti aika kuluu hyvin 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle kelpaa myös naisten mallit. Ykkösenä kuitenkin vanhat tilavat unisex mallit kuten mainitsemasi Pyrenex Mythic ja Millet Boston.
        Monclerin Verneuil ja Maya ovat päivittäisessä käytössä ja siten pysyvät puhtaina.
        Monclerilla on yksi malli nimeltä Callis. Se on naisten oversize malli ja siinä on paljon hommailuun toimivia yksityiskohtia :D
        Peakin takeista Clara ja Moment ovat olleet kivoja ja sopivan heikkoja.
        Uusi tuttavuus on Mackage Kent mustana. Se vaikuttaa super muhkealta lelulta.

        Joo kyllä naisten takit on mukavia ja itselläkin on useita leikkikaluina. Pidemmät mallit on omia suosikkeja, erityisesti jos on vielä turkishuppu. Naisten takkien materiaalit on usein aika kiihottavia ja antaa mukavan tuntuman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, täällä ei naisten mallit puhuttele yhtään ei :D joo toi on kyl varmasti hyvä ostos 👍🏻 Toivottavasti oli hyvänkuntoinen toi nuptse jonka ostit :) Jonku vanhemman nuptse takin itse ostaneena on saattanu pettyä, kun onkin menettäny kaiken muhkeuden. Yhden vanhemman punamusta nuptse liivin ostin viime vuonna ja se oli kyl täysosuma 🤩 pesun jälkeen ei tietenkään palautunut ihan alkuperäiseen kuntoon, mutta ajanee asiansa.

        Mulla edelleen aika vahva pääpaino Peakin vaatteissa, löytyy frost down hood, frost glacier hood, blacklight down, air down, helium ja sitten liivinä ari down vest. Mulla btw se oranssi ja tummansininen glacier 😌

        Nyt vihdoin sain hankittua aidon Moncler Mayan ja onhan se huipputakki, jota on kyllä mahtava vedellä :D

        Tuli myös perille tuo replica maya ja oli ihan sitä tasoa mitä voi odottaakin... Mutta siitä tulee hyvä mällipyyhe :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt vihdoin sain hankittua aidon Moncler Mayan ja onhan se huipputakki, jota on kyllä mahtava vedellä :D

        Tuli myös perille tuo replica maya ja oli ihan sitä tasoa mitä voi odottaakin... Mutta siitä tulee hyvä mällipyyhe :D

        Onnittelut. Hieno hankinta. Täällä on Mayat ihan normikäytössä. Chouelle ja Callis mallit seksileikkeihin. Juniorikokoiset Maya ja Bady toimivat mällipyyhkeinä 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnittelut. Hieno hankinta. Täällä on Mayat ihan normikäytössä. Chouelle ja Callis mallit seksileikkeihin. Juniorikokoiset Maya ja Bady toimivat mällipyyhkeinä 👍

        Ei tota aitoa Mayaa kehtaa tahrata, tarkoitus kuitenkin päivittäin julkisestikin sitä käyttää 😁 Ehkä johonkin hihaan voi kerran laskea 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tota aitoa Mayaa kehtaa tahrata, tarkoitus kuitenkin päivittäin julkisestikin sitä käyttää 😁 Ehkä johonkin hihaan voi kerran laskea 😆

        Joo ei käyttistä tohdi sotkea. Noi 12A-14A kokoiset ovat oivia runkkaukseen ja repimiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varsinkin Millet Boston ja Mackage Kent näyttäisi kyllä hyvältä 😍 Niiden kanssa varmasti aika kuluu hyvin 😁

        Kyllä. Milletin Boston malli on erinomainen ajanviete. Kainaloistaan helposti repeävä, mutta muuten loistava lelu.


    • Anonyymi

      Itseäni kanssa tuollaiset takit miellyttävät, mutta ei nyt niin paljoa, että haluaisin aktiin ottaa sellaisen mukaan. En ole tyttöystävälle kertonut asiasta, eikä hänen vaatekaapistaan tuollaisia löydy, mutta voisihan se olla mukava nähdä hänen päällään sellaisia takkeja. Olisiko kellään hyviä neuvoja, eli jos vain ostaisin tyttöystävälle lahjaksi kivoja takkeja enkä kertoisi hänelle mitään tästä mieltymyksestä, vai pitäisikö minun kertoa ja kysyä haluaisiko hän pitää sellaisia takkeja? En tietenkään toivo, että hän käyttäisi sellaisia vaatteita, mitä hän ei itse halua.

      • Anonyymi

        Tuo nyt on vielä aika helppo. Kehu, ja kerro että mielestäsi hänelle sopisi kyseinen vaate. Aika moni kyllä kuuntelee kumppaniaan pukeutumisasioissa. Tai sitten voi aina ostaa toiselle lahjaksi semmoinen, joka itsestä on mieluisa. Lahjahan voi aina olla myös lahjanantajan näköinen :D

        Ja sitten vähän ohi aiheen: mutta itse tein tästä hieman liian suuren asian aikoinaan. Olisi pitänyt vaan heti kättelyssä osata kertoa, että tästä pidän ja tämä on mielestäni kivaa. Ei untuvatakki oli nahkatakkia ihmeellisempi, joka yleisesti hyväksytään fetissinä.


      • Anonyymi

        Itse ostin alkuun tuulihousuja tyttöystävälle ns. lahjaksi ja homma pelitti niinkin pitkään. Sain hänet erilaisilla veruikkeilla pitämään housuja usein jalassa.

        Monipuolisuutta hommaan tuli ehdottomasti, kun kerroin fetissistäni. Hän vain tykkäsi ajatuksesta ja nyt fetissihommia on vain enemmän😊


    • Anonyymi

      Takkiin tuli taas, tosin ei untuva, vaan tavallinen kiiltäväpintainen toppatakki, liukasta nylon materiaalia yltäpäältä :)

      • Anonyymi

        Montako kertaa olet siihen jo tullut? 😊😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montako kertaa olet siihen jo tullut? 😊😄

        Monta, alkaa takin vuori olla jo aika rapeassa kunnossa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monta, alkaa takin vuori olla jo aika rapeassa kunnossa :D

        Taas tuli takkiin, olisi varmaan neloset tai viitoset syntynyt tästä määrästä, häh häh :D


    • Anonyymi

      Onko kukaan nähnyt livenä Monclerin Spidermania? Lienee harvinainen malli? Jokseenkin kyllä pervon näköinen 😁

    • Anonyymi

      Onko kenelläkään suositella kohtuuhintaista, kiiltäväpintaista miesten untuvaliiviä? Ei välttämättä tarvitse älyttömän paksu/muhkea olla...

      Monclearilta kyllä löytys useampiakin mahtavan näköinen malli, mutta hakusessa kuitenkin vähä edullisempi malli :D PP Helium liivit on kivoja, mutta mitä muita vaihtoehtoja olisi?

      • Anonyymi

        Pyrenexillä on kivoja toppaliivejä. Torissakin on myynnissä yksi, mutta itelle liian suuri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyrenexillä on kivoja toppaliivejä. Torissakin on myynnissä yksi, mutta itelle liian suuri.

        Sellainen punainen? Taitaa olla mullekin liian iso, harmi kyllä 😔


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 303 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe