Minulla mummonmökki kiikarissa. Vakituiset tulot, mutta ongelma on se että minulta puuttuu lainan aloitussummasta rahaa. Siis se omarahoitusosuus? Voinko toisesta pankista siirtää luotolla toiselle? Luoton korko hyvin maltillinen ja takaisin voi maksaa alle 50€ erissä. Näkeekö pankista toiseen minun ostoskäyttäytymiseni tai tilitiedot? En rällää, mutta en ole myöskään säästeliäis. Lainasumma olisi 20000-30000€.
Voinko maksaa lainan alkurahoitus osuuden luottokortilla
2
220
Vastaukset
- Anonyymi
Vastaus viidellä sanalla.
Tuossa ei ole mitään järkeä!
Perustelu!
Jos otat toisesta pankista lainaa omarahaosuudeksi lainaan jota haet toisesta pankista, niin oma osuutesi on oikeasti nolla.
Todellisuudessa kumpikaan pankki ei anna tuolla teorialla penniäkään lainaa, sillä mitään talouden hoidon näyttöä ei ole.
Sen näytön pitää olla säännöllinen vähintään hyvä raha-asioitten hoito. Lainan omaisuuden on oltava riihikuivaa rahaa jonka alkuperän pystyt osoittamaan pankille.
Tuo, että säädät kahden pankin kanssa ei ole yhtään hyvä asia ja voi jopa estää kaiken jos se tulee ilmi jommallekummalle pankille ! - Anonyymi
Teknisesti tuo onnistuu ihan hyvin. Kusessa toki olet tuon kanssa. Millä maksat mökkilainan, mökillä käynnin, mökin ylläpitokulut, käsirahan luottolaskun jne, jos sinulla ei ole nyt edes paria tonnia? Periaatteessa koko summankin saa kasaan parissa vuodessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512